Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 60

Θέμα: treli antigrafi tou cbf 250

  1. #31
    μπλα μπλα
    Εγγραφή
    28/02/2005
    Μηνύματα
    120
    Ενα μηχανακι το κοιτας και σε βαθος χρονου.

    Αν ειναι μετα απο 3-4 χρονια που λογικα θα αρχισει τα προβληματα του, να φτυνεις αιμα καθε φορα που θα αγοραζεις ανταλλακτικα, να τα χεσω τα Honda και την αξιοπιστια τους..

  2. #32

    sapila

    ΕΠΕΙΔΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΩ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΗΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΩΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ MOTO GUZZI Ε?? ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ
    100% GUZZISTA KAI TA MYALA STA KAGELA

  3. #33
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: sapila

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
    ΕΠΕΙΔΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΩ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΗΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΩΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ MOTO GUZZI Ε?? ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ
    Μια μικρή διόρθωση, τις μοτοσυκλέυες που βλέπεις στην υπογραφή δεν τις εχω αλλάξει.
    Ειναι αυτές που εχω κρατήσει! Τις εχω όλες σε τέλεια κατάσταση και τις καβαλάω όλες.

    Τωρα για τα Guzzi, τι να σου πω.
    Η τελευταία φορά που παραλίγο να αγοράσω Guzzi ήταν το 1984, παραλίγο να πάρω ενα V50 Monza, εκανε κάτι λιγότερο από 300.000 καινούριο.
    Δυστυχώς η Guzzi δεν προχώρησε πολύ από τότε, και αν δεν ήταν αλλοι να τη στηρίξουν δεν θα υπήρχε σήμερα.
    Η Απριλια βελτίωσε πολύ την ποιότητα κατασκευής, αλλά τελικά φαλήρησε κι αυτη και όλοι ειναι κατω απ τη μαμα Piaggio.
    Αρα δεν προκειται να ξαναδούμε γνήσιο Guzzi.
    Τα παλιά μου αρέσουν πολύ, V7, Lemans 850 κλπ και πάνε πολύ καλα κιόλας, εχει αρκετά στην Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, όπου ειmαι μέλος και πάμε σε αρκετά Rally.
    Απο τα 'σύγχρονα' δεν θα αγόραζα κανένα μια και τα γούστα μου τα καλύπτω με αυτές που εχω.
    Εχω καβαλήσει το V11 sport και μου αρεσε αρκετά, αλλά δεν θα το αγόραζα κιόλας.
    Ο ψεκασμός ηταν λίγο προβληματικός, και παρ όλα τα πολύ καλά εξαρτήματα και περιφερειακά, εδινε την αίσθηση 'κομμένου' στη μέση σε κλειστές διαδρομές στην Ευβοια.


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #34
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
    Αλλά κάποια κολλημένα άτομα (βλ. idi, φιλικά πάντα) φροντίζουν να μετατρέπουν κάθε συζήτηση σε διαμάχη Honda vs others... κουράστηκα
    φιλε μου Λεωνιδα... οι αντιδρασεις μου σε υφος που παραπεμπει σε "κολλημενο" ειναι αποτελεσμα την αποφασης μου να "πειραζω" τους "κολλημενους" με τα Honda στο ιδιο το μοτιβο τους...

    δεν ειμαι πραγματικα τοσο κολλημενος οσο νομιζεις... (μονο με την ΑΕΚΑΡΑ ειναι κολλημενος !)

  5. #35
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oti kai na kanis oti kai na pis ena einai to HONDA TELIOSE MIN ROTAS

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Χαλαρώστε ρε παιδιά.

    Το NR ηταν, είναι και θα είναι ενα κορυφαίο κατασκεύασμα, με τα καλύτερα υλικά και μεθόδους κατασκευής.
    Το αν εριχνε η όχι στο GSXR της εποχής, ηταν επιλογή της Honda. To εβγαλε με 125 ίππους ωστε να πουληθεί παντού.
    Στην Αγγλία ειχαν οριο 125 ίππους τότε.

    Επίσης να ξέρετε οτι ο κινητήρας εμφανίστηκε και στα Superbikes αφού λυθηκαν τα προβλήματα αξιπιστίας, και τους πάτησε όλους, και το RC30.
    H ομοσπονδία απαγόρευσε τα οβάλ έμβολα από τότε στα Superbikes.
    Ομολογω οτι δεν το ηξερα οτι ο κινητηρας του NR ειχε λαβει μερος σε αγωνες.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Λεωνίδας
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    3.747
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    φιλε μου Λεωνιδα... οι αντιδρασεις μου σε υφος που παραπεμπει σε "κολλημενο" ειναι αποτελεσμα την αποφασης μου να "πειραζω" τους "κολλημενους" με τα Honda στο ιδιο το μοτιβο τους...

    δεν ειμαι πραγματικα τοσο κολλημενος οσο νομιζεις... (μονο με την ΑΕΚΑΡΑ ειναι κολλημενος !)
    Ε μην πειράζεις τα CBF250 γιατί όλοι (σχεδόν) να πάρουμε κάτι μεγαλύτερο ψάχνουμε, και κανείς δεν κοιτάει μόνο στο honda.gr

  7. #37
    δύο ημισφαιρίων Το avatar του/της ΙΠΠΕΑΣ
    Εγγραφή
    30/07/2005
    Μηνύματα
    897
    Έχω να μπω πολλές μέρες στο δίκτυο λόγω σοβαρών προσωπικών προβλημάτων. Όταν όμως έπεσε στα χέρια μου το ένθετο περιοδικό "auto τύπος" του "Ελεύθερου τύπου", βρήκα λίγο χρόνο για να συνδεθώ και να δημοσιεύσω το άρθρο που αναφέρεται στον ανταγωνιστή του CBF250(Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ εμφανίστηκε ένας ανταγωνιστής).

    Δυστυχώς άργησα αρκετές μέρες να το καταλάβω, καθώς βλέπω ότι με πρόλαβαν άλλοι ανοίγοντας νέο θέμα στο φόρουμ.

    http://i21.photobucket.com/albums/b2...eas/YBR250.jpg

    Δείτε λοιπόν τα σχόλια των αρθρογράφων για το 250άρι της Yamaha.

    Κρατώ τρία στοιχεία

    1) 21 Ίπποι όπως το Honda

    2) Το πίσω φρένο είναι ταμπούρο.

    3) Είναι με ψεκασμό !!!

    Δεν το συζητώ, αν βγει έχω πάει και το έχω αρπάξει. Ούτε το χέρι του δεν θα προλάβει να τραβήξει ο πωλητής. :rotflmao:

    Χαιρετώ μέχρι την επανεμφάνιση μου. Ελπίζω το συντομότερο δυνατόν.
    Πάντα όρθιοι

  8. #38
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    ρε σεις!


    εδω εχει ψωμι και δε με καλεσατε;


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    guzzista ευχαριστουμε που ηρθες να μας ανοιξεις τα ματια...

    απο δω και περα τα λογια σου θα τα κραταμε σαν ευαγγελιο (ή και ευαΓελιο μας κανει)... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  9. #39
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Επίσης προς Guzzista και X_NR750.

    Το CBF250 εχει πολλά κομμάτια Made in Brazil και εχει σοβαρά προβλήματα.
    Διαβάστε λίγο τι εχουν τραβήξει οι κάτοχοι, και πόσες καμπάνες συμπλέκτη εχουν αλλαχτεί στην εγγύηση....
    Και γενικώς, ΞΕΚΟΛΛΕΙΣΤΕ!!
    Μα δεν ειπα τιποτα για το Cbf

    ισα ισα που υπερασπιστηκα το Yamaha

    Ελεος για ολα εγω φταιω


    Τελος για τα παιδακια παραπανω που λενε για το NR

    ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΡΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ Κ...ΛΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ
    υπαρχουν και αλλα πραγματα που αγνοειτε
    ποιοτητα κυλισης εχετε ακουστα?

    οπως ειχαν δηλωσει τοτε μπορουσαν ανετα να βγαλουν τα 2πλασια αλογα πραγμα που ισχυει γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ

    ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ

    αλλα ειναι δυνατον να πουλησεις dreambike σε 1000 κομματια που να βγαζει προβληματα

    τελος δεν ηταν μονο τα οβαλ εμβολα αλλα και 32 βαλβιδες και διαφορα αλλα διαστημικα ακομα και σημερα

    αντε γεια


  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ


    Kαι πηρε τον φουλο, για αυτο το αποσυρανε αμεσως ...

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750

    ποιοτητα κυλισης εχετε ακουστα?

    H "ποιοτητα κυλισης" ειναι προσον των αυτοκινητων και εγγενες χαρακτηριστικο καποιων συγκεκριμενων τυπων μοτοσυκλετων αλλα και παλι στις μοτο εχει αλλη εννοια.

    Σε γενικες γραμμες εγω σαν ορο δεν τον αποδεχομαι στις μοτο.

    Ας μην παπαγαλιζουμε τις σαχλαμαρες και τις αοριστολογιες των περιοδικων.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  12. #42
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    Re: treli antigrafi tou cbf 250

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
    malakia to yamaha poli kalitero to honda
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
    apla otidipote kai na einai honda einai korifi ego protimo xilies fores ena HONDA PARA YAMAHA den pezete to HONDA
    Και μετά λες για κολλημένους..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  13. #43
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ
    Afto proti fora to akouo kai molonoti parakolou8o moto gp polla xronia otan akoma etrexan ta 500 2T den eixa akousei pote gia NR! Mipos to berdeveis me to NSR?
    To NR eixa diavasei kapou sto web oti prosefere texnologia pou pernaei akoma kai tora sta Honda...to poio dynato toy simio einai ta oval pistonia kai kati me tis valvides tou.
    Oti einai kosmima texnologias den nomizo oti borei kaneis na to amfisvitisi.
    An kai Italofilos den 8a elega oti ta Honda k genikos ta Japan einai tou Voutsou...
    An kapoios exei NR kai den to 8elei as mou to xarisi kai as me pernaei kai to GSXR tou 87.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  14. #44
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Και είναι ψεκαστό ε?

    Ναι αλλά θα δουλεύει καλά ο ψεκασμός? Θα δίνει τη στιγμή που θελω να δώσει υπό κλίση κατά την απομάκρυνση από το apex της στροφής ή θα καθυστερεί και θα με περνάει ο Σάβας με το cbf250? :a1:
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  15. #45
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Afto proti fora to akouo kai molonoti parakolou8o moto gp polla xronia otan akoma etrexan ta 500 2T den eixa akousei pote gia NR! Mipos to berdeveis me to NSR?
    To NR eixa diavasei kapou sto web oti prosefere texnologia pou pernaei akoma kai tora sta Honda...to poio dynato toy simio einai ta oval pistonia kai kati me tis valvides tou.
    Oti einai kosmima texnologias den nomizo oti borei kaneis na to amfisvitisi.
    An kai Italofilos den 8a elega oti ta Honda k genikos ta Japan einai tou Voutsou...
    An kapoios exei NR kai den to 8elei as mou to xarisi kai as me pernaei kai to GSXR tou 87.
    Το NR 500 του 1972 ηταν αγωνιστικη μοτοσυκλετα με τεχνολογια και επιδοσεις τετοιες ωστε να τρεχει κοντρα σε διχρονα 500αρια

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06
  2. Honda CBF-250 vs Cagiva Planet 125
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2004, 21:44
  3. Hyosong Comet Gt 125-250 ή Honda Cbf 250
    από stam75 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 19:31
  4. Το πήρα λέμε !! (cbf 250)
    από johnpan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2004, 20:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF