Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 69

Θέμα: ΒΕΝΖΙΝΗ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ

  1. #46
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    SF πολύ καλό και επιμορφωτικό. Κάπου λες:

    "Τέλος, μεγάλο σοκ και από πρόσφατη ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ διαφήμηση της BΡ, που λέει με μεγάλα πλεον γράμματα ότι η 100άρα βενζίνη μας δίνει εως 11% μεγαλύτερη ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ. Ως τώρα το μαρκετινγκ των ακριβών βενζινών γινόταν με μέτρο και τέχνη. Δλδ πουθενά μα πουθενά δεν υπήρχαν φράσεις που μιλούσαν για ιπποδύναμη. Μόνο γενικολογίες περί "απόδοσης" (που μπορεί να μεταφραστεί με 1002 τρόπους) και αρκετές δόσεις περί "καθαρότερου" κινητήρα και "λίγοτερων" ρύπων (για να μας αγγίξουν το οικολογικό). Tώρα όμως μιλάει ανοιχτά για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ! Το πόσο άτοπο είναι αυτό το είπαμε."

    Έχω μια εντύπωση (λανθασμένη????) ότι πράγματι μπορείς να έχεις διαφορά στην ισχύ αν και αυτό συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα είτε πειραγμένα είτε πουσαρισμένα από την μαμά τους (και κυρίως αν είναι σχεδιασμένα σχεδιασμένα για 100άρα βενζίνη).

    Π.Χ. σε συγχρονα τουρμάτα του στυλ Lancer EVO, Impreza WRX τα οποία διαθέτουν αισθητήρες προανάφλεξης (δεν είναι τα μόνα φυσικά) όταν διαπιστώσουν ότι η βενζίνη δεν είναι ότι καλύτερο αλλάζουν το αβάνσ (και ίσως και άλλες παραμέτρους του κινητήρα???) χάνοντας σε δύναμη και προστατεύοντας τον κινητήρα. Με το που βάζεις μία καλή βενζίνη (και σίγουρα και οι 100άρες των εταιριών είναι από τις καλές) όλες οι ρυθμίσεις επανέρχονται σε αυτές τησ μέγιστης απόδωσης και βλέπεις διαφορά. Έτσι ο ισχυρισμός των εταιριών καυσίμων είναι μη ψευδής (σε ελάχιστες ειδικές περιπτώσεις και μόνο βέβαια) και μπορούν να το λένε ελεύθερα σε όλους τους καταναλωτές για να καταναλώνουν την ακριβή τους βενζίνη.

    Δεν παίζει αυτό το σενάριο? Αν ναι οι κινητήρες των μηχανών είναι τόσο έξυπνοι για να κάνουν τέτοια? Τέλος άν έχω αυξήσει την συμπίεση της μηχανής δεν παίζει να δω διαφορά γιατί απλά σταματάνε τα πυράκια?
    Δρομερός και τριάθλιος....

  2. #47
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Έχω μια εντύπωση (λανθασμένη????) ότι πράγματι μπορείς να έχεις διαφορά στην ισχύ αν και αυτό συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα είτε πειραγμένα είτε πουσαρισμένα από την μαμά τους (και κυρίως αν είναι σχεδιασμένα σχεδιασμένα για 100άρα βενζίνη).
    Η εντύπωση είναι σωστή (και λανθασμένη συγχρόνως)...

    ΔΕΝ εμφανίζεται διαφορά στην ισχύ σε ένα κινητήρα που είναι σχεδιασμένος για 100άρα βενζίνη !!
    (με βενζίνη λιγότερων οκτανίων, αποδίδει χαμηλότερη ισχύ ΟΧΙ γιατί έχει χειρότερη "ποιότητα" καύσης, αλλά γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαλά στις στροφές που αποδίδει την μέγιστη ισχύ του.)


    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    άν έχω αυξήσει την συμπίεση της μηχανής δεν παίζει να δω διαφορά γιατί απλά σταματάνε τα πυράκια?
    Αν εννοείς διαφορά στην μέγιστη ισχύ, προφανώς και θα δεις (εφόσον έχει αυξηθεί η μέση πίεση εκτόνωσης, άρα και η ροπή στρέψης, άρα και η ισχύς του μοτέρ...)



    Υ.Γ.
    Και να μην τα ρίχνουμε όλα στα καϋμένα τα "πυράκια" !!!

    Αν είμαστε τόσο "γκασμάδες" που δεν ξέρουμε πότε και πως να επιταχύνουμε (και πως θα ανταποκριθεί στο αυξημένο φορτίο το μοτέρ μας) ΟΣΑ οκτάνια και να έχει η βενζίνη μας (και όσους anti-knock αισθητήρες και να έχουμε) το πιστόνι μας θα καταφέρουμε να το τρυπήσουμε !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #48
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    [B]Η εντύπωση είναι σωστή (και λανθασμένη συγχρόνως)...
    ΔΕΝ εμφανίζεται διαφορά στην ισχύ σε ένα κινητήρα που είναι σχεδιασμένος για 100άρα βενζίνη !!
    (με βενζίνη λιγότερων οκτανίων, αποδίδει χαμηλότερη ισχύ ΟΧΙ γιατί έχει χειρότερη "ποιότητα" καύσης, αλλά γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαλά στις στροφές που αποδίδει την μέγιστη ισχύ του.)[/Β]

    Μπερδεύτηκα. Από το εντός παρενθέσεως καταλαβαίνω ότι εμφανίζεται περισότερη ισχύς με 100άρα από ότι με λιγότερων οκτανίων. Άρα γιατί το ΔΕΝ?

    [Β]Αν εννοείς διαφορά στην μέγιστη ισχύ, προφανώς και θα δεις (εφόσον έχει αυξηθεί η μέση πίεση εκτόνωσης, άρα και η ροπή στρέψης, άρα και η ισχύς του μοτέρ...)[/Β]

    Η ερώτηση είναι αν θα υπάρχει διαφορά από βενζίνη σε βενζίνη στον πειραγμένο κινητήρα την στιγμή που πριν την μετατροπή θα περίμενα να μην βλέπω διαφορές με διαφορετικών οκτανίων βενζίνες.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  4. #49
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Μπερδεύτηκα. Από το εντός παρενθέσεως καταλαβαίνω ότι εμφανίζεται περισότερη ισχύς με 100άρα από ότι με λιγότερων οκτανίων.


    Εμφανίζεται ΛΙΓΟΤΕΡΗ ισχύς με βενζίνη λιγότερων οκτανίων !!

    (με 100άρα θα αποδοθεί η "κανονική" ισχύς του κινητήρα)


    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Η ερώτηση είναι αν θα υπάρχει διαφορά από βενζίνη σε βενζίνη στον πειραγμένο κινητήρα την στιγμή που πριν την μετατροπή θα περίμενα να μην βλέπω διαφορές με διαφορετικών οκτανίων βενζίνες.
    Πάμε πάλι ....
    (και λουφάρει και ο SFης !!!)

    Αν ένα μοτέρ είναι σχεδιασμένο να "καίει" βενζίνη χ οκτανίων με y βαθμό συμπίεσης, θα έχει ΑΡΚΕΤΑ προβλήματα στο να κάψει βενζίνη χαμηλότερου οκτανικού βαθμού ( < χ ) και ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στο να κάψει βενζίνη υψηλότερου οκτανικού βαθμού ( > χ )!!

    Εάν το y γίνει y + κάτι, τότε δεν θα πρέπει να έχουμε και χ + (κάτι)' ??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #50
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Εμφανίζεται ΛΙΓΟΤΕΡΗ ισχύς με βενζίνη λιγότερων οκτανίων !!

    (με 100άρα θα αποδοθεί η "κανονική" ισχύς του κινητήρα)




    Πάμε πάλι ....
    (και λουφάρει και ο SFης !!!)

    Αν ένα μοτέρ είναι σχεδιασμένο να "καίει" βενζίνη χ οκτανίων με y βαθμό συμπίεσης, θα έχει ΑΡΚΕΤΑ προβλήματα στο να κάψει βενζίνη χαμηλότερου οκτανικού βαθμού ( < χ ) και ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στο να κάψει βενζίνη υψηλότερου οκτανικού βαθμού ( > χ )!!

    Εάν το y γίνει y + κάτι, τότε δεν θα πρέπει να έχουμε και χ + (κάτι)' ??
    Κατανοητό και ευχαριστώ oldman.

    Άρα τελικά ο κάθε διαφημιστής σωστά μιλάει για "μέχρι τάδε%" περισσότερη ισχύ κινητήρα (δεν συγκρίνει με του κατασκευαστή αλλά με μία άλλη βενζίνη) και αφού είμαστε ζωάρες να τσιμπάμε και να ξηλονόμαστε (και ας μην αφορά τους δικούς μας κινητήρες).

    Κατά την προσφιλή συνήθεια των διαφημιστών οι ισχυρισμοί τους είναι μη ψευδής μεν, παραπλανητικοί δε . Η χαρά του καταναλωτή :a24: .
    Δρομερός και τριάθλιος....

  6. #51
    Θα ξαναθυμίσω μερικά βασικά πράγματα του thread, που δεν είμαι σίγουρος αν είχαν την έμφαση που άξιζαν στη παρούσα συζήτηση:


    Συχνά μια βενζίνη 100 (πραγματικών) οκτανίων προκαλεί προβλήματα σε συγκεκριμένα μέρη του κινητήρα (άσε που και ο εγκέφαλος μπορεί να πάρει ανάποδες), καί σε αυτοκίνητα αλλά καί σε μηχανές -για παράδειγμα ενώ στο ονοφάκι μου προς στιγμήν φάνηκε όταν το είχα πρωτοπάρει ότι τράβαγε καλύτερα με 100άρα, ήταν απλά θέμα σωστού καθαρίσματος των καρμπυρατέρ που ένα σωστό γενικό σέρβις (που δεν είχε γίνει) θα είχε τακτοποιήσει -και ευρείας χρήσης του στροφομέτρου, κοινώς βόλτες- για να αποδίδει άψογα.

    Όσον αφορά και τις γρήγορες μηχανές, ο κατασκευαστής σου λέει τί βενζίνα να βάλεις, και ακόμα και σε πολύ δυνατά μοτέρ συνιστά απλή αμόλυβδη (95), πχ το gsx-r μου δεν υπάρχει περίπτωση να το ταΐσω άλλη βενζίνη εκτός από απλή αμόλυβδη (για τους "εύκολους" σκεπτικιστές, το λέει και το μάνιουαλ), απλά προσέχω το πρατήριο που ψωνίζω -μέχρι να αρχίσω να συμπιέζω υδρογόνο στο σπίτι, να τροποποιήσω το μοτόρι και να ησυχάσω μια και καλή.


    Η καθημερινή χρήση δεν αφήνει την βενζίνη να "σαπίζει" και δεν χρειάζεται σταμπιλάιζερ βενζίνης ή άλλα πρόσθετα, άρα... κάνε βόλτες... κάνει καλό, και στη βενζίνα σου.

  7. #52
    opote.. to ithiko didagma oooolou autou tou thread einai? parte oloi tin pio apli venzini pou ypostirizei o kinitiras sas (px 95 gia street mixanakia) apo pratirio pou ebisteveste kai min ksanadosete euro gia Vpower,Premioum,Unlimited,racing,Ultimate kai ta loipa, right?

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Aπ'όσο μπόρεσα να ψάξω, τελικά οι μόνοι κινητήρες που έχουν προδιαγραφή πάνω από 95 RON (98 για την ακρίβεια), είναι οι FSΙ των νέων VW, Audi κλπ. Aκόμα και τα τρελλά 1000άρια SS γράφουν 95.
    Ναι γαμώ το στανιό μου!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  9. #54
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Με αφορμή την έλλειψη αμόλυβδης λόγω απεργίας, να ενημερώσω το αγαπητό κοινό που θέλει να ταξιδέψει και που κανονικά βάζει 95άρα, ότι μπορεί άνετα να βάζει LRP.
    Χωρίς γραπτή εγγύηση βέβαια αυτό το tip, αλλά και χωρίς καμία απολύτως επιφύλαξη αφού η LRP *είναι* αμόλυβδη.

    Βενζινάδικα που γράφουν ΚΛΕΙΣΤΟ συνήθως είναι ανοιχτά και σχεδόν σίγουρα έχουν LRP.

    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  10. #55
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Με αφορμή την έλλειψη αμόλυβδης λόγω απεργίας, να ενημερώσω το αγαπητό κοινό που θέλει να ταξιδέψει και που κανονικά βάζει 95άρα, ότι μπορεί άνετα να βάζει LRP.
    Χωρίς γραπτή εγγύηση βέβαια αυτό το tip, αλλά και χωρίς καμία απολύτως επιφύλαξη αφού η LRP *είναι* αμόλυβδη.

    Βενζινάδικα που γράφουν ΚΛΕΙΣΤΟ συνήθως είναι ανοιχτά και σχεδόν σίγουρα έχουν LRP.

    ΕσΕφι, (με κάθε επιφύλαξη) γιατί έχω την εντύπωση ότι η LRP δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί με καταλύτες? Κάπου μεταξύ των δύο σχετικών thread το είχα διαβάσει νομίζω....

    Αν χρησιμοποιούμε after εξατμίσεις (ανευ καταλυτών) προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα χρήσης LRP. Μόνο λίγο υπομονή χρειάζεται μιας και οι μάνικες των αντλιών LRP δεν μπαίνουν στο ντεπόζιτο (μου).
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #56
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    ΕσΕφι, (με κάθε επιφύλαξη) γιατί έχω την εντύπωση ότι η LRP δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί με καταλύτες? Κάπου μεταξύ των δύο σχετικών thread το είχα διαβάσει νομίζω....

    Αν χρησιμοποιούμε after εξατμίσεις (ανευ καταλυτών) προφανώς δεν υπάρχει πρόβλημα χρήσης LRP. Μόνο λίγο υπομονή χρειάζεται μιας και οι μάνικες των αντλιών LRP δεν μπαίνουν στο ντεπόζιτο (μου).
    καλα ελα να το πεις στο σουζουκι μου αυτο...
    που χθες πηρε δευτερη φορα τη σουπερ του και μη σου πω δουλευει και καλυτερα..

  12. #57
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    καλα ελα να το πεις στο σουζουκι μου αυτο...
    που χθες πηρε δευτερη φορα τη σουπερ του και μη σου πω δουλευει και καλυτερα..
    Μαμά εξατμίσεις φορας?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #58
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μαμά εξατμίσεις φορας?
    ολο μανισιο ψηλε..ψηνεσαι να ανοιξουμε μια να σε κανω μεροκάματο?

  14. #59
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μαμά εξατμίσεις φορας?
    ελα ρε αγορι μου φοβηθηκες ελα πλακα κανω τι θες να μου πεις θα χαλασει το gixxer?? :rotflmao: χαλάνε μωρε δαυτα??? :rotflmao:

  15. #60
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ολο μανισιο ψηλε..ψηνεσαι να ανοιξουμε μια να σε κανω μεροκάματο?
    Νοτ a bad idea....
    Κάπου προς Σούνιο να μην παιδεύεσαι να βρείς γκρεμό. Από χρώμα το ΄χεις έτοιμο βλέπω.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Tι μηχανή έχετε και πόσα χλμ διανύετε με 1lt βενζίνη (κατανάλωση);
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 248
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2017, 09:26
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2011, 07:31
  3. ΒΕΝΖΙΝΗ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ
    από SF στο forum Τεχνικά άρθρα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2007, 08:50
  4. ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΦΤΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ
    από BAD BOY στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2006, 17:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF