Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: αξιζει να δωσω το 650 για το 1000?

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Σε γενικές γραμμές...

    Η μεγάλη κατανάλωση εντός πόλης (γιατί εκτός πέφτει πολύ...) του 1000, και τα σκόρτσα χαμηλά του μεγάλου δικύλινδρου, σε οδηγούν στο 650 ΑΝ τα περισσότερα χιλιόμετρα που θα διανύεις είναι στο χάος της Αθήνας....

    Από την άλλη η (σε αίσθηση μεγαλύτερη από ότι φαίνεται στα χαρτιά) διαφορά της ροπής του 1000 και η καλύτερη στιβαρότητά του στα πολλά χιλιόμετρα, γέρνουν την πλάστιγγα υπέρ του 1000 αν χρησιμοποιείται κυρίως για σβέλτα-μεγάλα ταξίδια και διαδρομές εκτός πόλης, ειδικά αν είσαι με μεγάλο φορτίο...

    Πάντως σαν value for money το 650 δείχνει να κερδιζει στα σημεία, αλλά πως να το κάνουμε....το 1000 είναι 1000 και σε αυτά τα πράγματα οι αγορές μας δεν γίνονται με αυστηρά οικονομικά κριτήρια....το μεράκι μας (για να το πω ευγενικά...) πληρώνουμε...


    Και μια και τόφερε η κουβέντα...Συμφωνώ πλήρως με την άποψη ότι είναι κουταμάρα (πάλι ευγενικά το λέω- τι έπαθα σήμερα ???) να δώσεις το παλιό 650 χάνοντας ένα σκασμό λεφτά μόνο και μόνο για να πάρεις το καινούργιο 650.... Και λεφτά θα δώσεις και το ίδιο μηχανάκι θά έχεις....
    Αν τέλος πάντων σε τρώει ο κ@λ@ς σου για αλλαγή τράβα στο 1000... :wacko:

    +1 κι'απο μενα,σωστα τα λεει ο THEOD.

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από taksidiotis25
    η τουλαχιστον να αλλαξω το 650αρι μου με το νεο με το abs?
    καλα, μ@λακας εισαι ?? τι χειροβομβιδα ηταν αυτη?

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2005
    Μηνύματα
    142
    βλεπω οτι οι περισσοτεροι διαφωνειτε με την αποψη αλλαγη 650 για 650+abs.
    Απο μια σκοπια εχετε δικιο οταν θα πρεπει να χασει τοσα λεφτα για να παρει το ιδιο μηχανακι. Ομως εγω εκανα τον παρακατω συλλογισμο.
    - το 650 λενε οι περισσοτεροι οτι για τη χρηση που το θελει ειναι καλυτερο και απο μονο του ειναι best value for money.
    - για μενα το abs ειναι must, ειναι απαραιτητο και θα επρεπε να ειναι στανταρ σε καθε μηχανακι ,αν εξαιρεσουμε καποιες ειδικες κατηγοριες, δηλ σε καθε μεσο μηχανακι για το μεσο οδηγο.
    Αρα τι ειναι τελικα καλυτερο αν του αρεσει τοσο πολυ το vstrom?
    To vstrom me abs.
    Αν βεβαια η αλλαγη αυτη κοστιζει πολυ μπορει να μη συμφερει σε χρημα , αλλα σκεφτειτε οτι μια φορα το abs να κανει τη δουλεια του τοτε το οφελος θα ειναι πολλαπλο.
    Καθε γνωμη βεβαια σεβαστη. Καλη επιλογη
    O καλύτερος εξοπλισμός προστασίας είναι το μυαλό, που μπορείς να τον φοράς και πάντα

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
    καλα, μ@λακας εισαι ?? τι χειροβομβιδα ηταν αυτη?
    εμενα λες ετσι? πλακα κανω.
    λοιπον μαλλον πως θα μεινω στο 650αρακι μου γιατι οντως το βλεπω βλακεια να δωσω το 650 για να παω ξανα σε 650.

  5. #20
    ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΟΙ ΔΥΟ ΜΟΤΟ ...ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΚ!!!ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΟΧΙ
    ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΟ ΤΟ 1000...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΣΕΙ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΕΣ ΣΥΧΝΑ....

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Σε γενικές γραμμές...

    Η μεγάλη κατανάλωση εντός πόλης (γιατί εκτός πέφτει πολύ...) του 1000, και τα σκόρτσα χαμηλά του μεγάλου δικύλινδρου, σε οδηγούν στο 650 ΑΝ τα περισσότερα χιλιόμετρα που θα διανύεις είναι στο χάος της Αθήνας....

    Από την άλλη η (σε αίσθηση μεγαλύτερη από ότι φαίνεται στα χαρτιά) διαφορά της ροπής του 1000 και η καλύτερη στιβαρότητά του στα πολλά χιλιόμετρα, γέρνουν την πλάστιγγα υπέρ του 1000 αν χρησιμοποιείται κυρίως για σβέλτα-μεγάλα ταξίδια και διαδρομές εκτός πόλης, ειδικά αν είσαι με μεγάλο φορτίο...

    Πάντως σαν value for money το 650 δείχνει να κερδιζει στα σημεία, αλλά πως να το κάνουμε....το 1000 είναι 1000 και σε αυτά τα πράγματα οι αγορές μας δεν γίνονται με αυστηρά οικονομικά κριτήρια....το μεράκι μας (για να το πω ευγενικά...) πληρώνουμε...


    Και μια και τόφερε η κουβέντα...Συμφωνώ πλήρως με την άποψη ότι είναι κουταμάρα (πάλι ευγενικά το λέω- τι έπαθα σήμερα ???) να δώσεις το παλιό 650 χάνοντας ένα σκασμό λεφτά μόνο και μόνο για να πάρεις το καινούργιο 650.... Και λεφτά θα δώσεις και το ίδιο μηχανάκι θά έχεις....
    Αν τέλος πάντων σε τρώει ο κ@λ@ς σου για αλλαγή τράβα στο 1000... :wacko:
    Σωστόόός!!!...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Αντίγραφο από 06-07-07_09-061.jpg 
Προβολές:	351 
Μέγεθος:	41,9 KB 
ID:	69795
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  7. #22
    Φιλε μου εγω μονο ενα πραγμα θα σου πω αν και λιγο καθυστερημενα.Ημουν κατοχος του 1000 κ4 για 2 χρονια και πριν 10 μερες το εδωσα και μαντεψε τι πηρα??? το 650................τα υπολοιπα πιστευω ειναι περριτα............

  8. #23
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ .-
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. να δωσω το 950sm για το 990adv????
    από nikolas1709 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2010, 17:47
  2. να πω μια ιδεα για το μοτο.γρ?
    από EVI στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2008, 23:03
  3. Να δώσω το beverly για το cbf 250?
    από mobo στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2007, 19:39
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 22:49
  5. Το παιδί για το τεχνητό μέλος
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF