Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: CBF600SA Service 12.000klm. Walkthrough...

  1. #1
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386

    Post CBF600SA Service 12.000klm. Walkthrough...

    Μετά από καθυστέρηση ενός μήνα... (το ξέχασα)
    Στο παρόν Thread θα ποστάρω φωτό και διαδικασία από το service των 12.000 χλμ. του CBF μου....
    παρακαλώ μέχρι να γράψω ότι δεν έχω άλλες φωτό ή άλλα να πω να μην ποστάρει κανείς (Ντουζλαμάν included) τίποτα ....
    ευχαριστώ....


    Εργασίες

    • Αλλαγή φίλτρο λαδιού
    • Αλλαγή λαδιών
    • Αλλαγή φίλτρο Αέρα
    • Λίπανση ντίζας Συμπλέκτη
    • Αλλαγή μπροστινών τακακών (όχι λόγω service... ήθελαν όντως)
    • Αλλαγή Μπουζί
    • Ρύθμιση Καρμπυρατέρ
    • Γενικός έλεγχος μηχανής (διάφορα σημεία)


    * Σημείωση: το service έγινε στις 15/10/2006... Οι φωτογραφίες έχουν επάνω λάθος ημερομηνία επειδή ξέχασα να ρυθμίσω την ημερομηνία στην φωτογραφική μου....


    Επειδή συνεχίζετε τις καλώς εννοούμενες παρεμβολές... έχετε λίγο υπομονή...
    * Σημείωση Νο 2 : Οι μηχανολογικές μου γνώσεις είναι από ανύπαρκτες εώς παραπληροφορητικές.
    την ώρα του service μου έλεγαν διάφορα τα παιδιά στο συνεργείο αλλά αφενός δε τα θυμάμαι γιατί έχει περάσει κι ένας μήνας και αφετέρου ήταν αρκετές οι πληροφορίες για να τις συγκρατήσω όλες. Οπότε μπορεί ενδεχομένως να γράψω και καμιά μπαρούφα... Θα διορθωθεί μετά από διευκρινίσεις... .

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Το ήξερα ότι μ'αγαπάς ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    1o βήμα εξαγωγή λαδιών

    Αλλαγή λαδιών... Castrol GPS (μετά από ~8000 χλμ.)

    Είχαν πολύ καλή υφή...

    Τι έμαθα: Η Castrol παρέχει στην Ελλάδα τη δυνατότητα να στείλετε (μέσω του συνεργείου σας) τα εξαχθέντα λάδια για χημική ανάλυση για να δείτε την φθορά που είχαν στην ποιότητά τους μετά τη χρήση τους. Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι τα λάδια για τον οποιοδήποτε λόγο έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα και φανεί από την χημική ανάλυση, αποζημιώνει η Castrol την ζημιά!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0.jpg 
Προβολές:	525 
Μέγεθος:	67,8 KB 
ID:	69850

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Η Castrol παρέχει στην Ελλάδα τη δυνατότητα να στείλετε (μέσω του συνεργείου σας) τα εξαχθέντα λάδια για χημική ανάλυση για να δείτε την φθορά που είχαν στην ποιότητά τους μετά τη χρήση τους. Επίσης σε περίπτωση που υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι τα λάδια για τον οποιοδήποτε λόγο έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα και φανεί από την χημική ανάλυση, αποζημιώνει η Castrol την ζημιά!
    Τι 'πες τώρα ρε φιλαράκι ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι 'πες τώρα ρε φιλαράκι ...???
    ρωτάς με ειλικρίνεια ή με ειρωνεία?

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    ρωτάς με ειλικρίνεια ή με ειρωνεία?
    Τελικά σπαμμάρουμε ναι η ου ;:rotflmao:

    Άντε ρε και περιμένουμε τις φωτό μερικοί μερικοί !

    Όσο για τον Όλντμαν κάτι μου λέει οτι ψήνεται για CBF.

    :rotflmao: :rotflmao:

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: CBF600SA Service 12.000klm. Walkthrough...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Στο παρόν Thread θα ποστάρω φωτό και διαδικασία από το service των 12.000 χλμ. του CBF μου....
    Τώρα ποιος ξύνεται ???

    Ούτε εγχείριση ανοιχτής καρδιάς με παρεμβατική τηλεμετρία να έκανες ...!!! :a31:
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αφού στεγνώσουν τα λάδια του κινητήρα, ακολουθεί εξαγωγή του παλιού φίλτρου λαδιού (made in japan)...

    Εδώ θέλει λίγη προσοχή καθώς παρά την αναμονή της ροής του λαδιού από την τάπα στο κάτω μέρος της μηχανής... το φίλτρο δεν αδειάζει τελείως από το λάδι που περιέχει.

    Κατά την εξαγωγή των λαδιών βέβαια δόθηκε κλίση στη μηχανή τόσο αριστερά και δεξιά με τη βοήθεια του κεντρικού σταντ αλλά και προς τα πίσω καθώς στο κεντρικό σταντ η μηχανή "πατάει" μπροστά.

    Οπότε όταν ξεβιδώνεται το φίλτρο (με εργαλείο) θα τρέξει λάδι γύρω στα 150 ml χοντρικά. Φροντίζουμε να έχουμε βάλει από κάτω το λεκανάκι των λαδιών για να μη λερώσουμε. Παρόλ' αυτά λάδι θα τρέξει επάνω στους λαιμούς των εξατμίσεων. Θυμόμαστε να τους σκουπίσουμε όσο καλύτερα γίνεται...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4.jpg 
Προβολές:	506 
Μέγεθος:	46,4 KB 
ID:	69851

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    ρωτάς με ειλικρίνεια ή με ειρωνεία?
    Με ειρωνική ειλικρίνεια !!

    (και όχι με ειλικρινή ειρωνία ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Αφού στεγνώσουν τα λάδια του κινητήρα, ακολουθεί εξαγωγή του παλιού φίλτρου λαδιού (made in japan)...
    Αυτό το χέρι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έβγαλε το φίλτρο λαδιού ...!!!

    (δεν είναι σπαμ, είναι corrective action στην παραπληροφόρηση...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    και τοποθέτηση του νέου φίλτρου λαδιού Honda (made in france)

    Επειδή πρόλαβε να αναφερθεί το θέμα...

    Μαλακίες που ειπώνονται για την αλλαγή φίλτρο λαδιού

    1. Γεμίζουμε το φίλτρο με λάδι και προσπαθούμε να το βιδώσουμε γεμάτο. Επειδή το λάδι υπό ΚΣ δεν έχει μαγνητικές ιδιότητες για να μείνει μέσα στο φίλτρο (όταν οριζοντιώνουμε το φίλτρο) κάνουμε ένα συνεργείο πουτ@ν@.

    2. Γεμίζουμε το φίλτρο με λάδι και μετά το αδειάζουμε και μετά το τοποθετούμε...

    3. Βάζουμε το φίλτρο όπως το βγάζουμε από το κουτί...

    Η πραγματικότητα...

    Με το δάκτυλο λαδώνουμε το o-ring στο χείλος του φίλτρου. Κατόπιν το σφίγγουμε όσο πάει με το χέρι, χωρίς εργαλεία. Με την πρώτη λειτουργία του κινητήρα το φίλτρο θα γεμίσει λάδι. Γι 'αυτό άλλωστε θα κάνει και κάποια ώρα (δεύτερα) να σβήσει το λαμπάκι του λαδιού.

    Αφού λειτουργήσει ο κινητήρας για λίγο. Σβήνουμε και συμπληρώνουμε αυτά τα 200-300ml που γέμισαν το φίλτρο.



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	484 
Μέγεθος:	54,8 KB 
ID:	69852

  12. #12
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αυτό το χέρι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έβγαλε το φίλτρο λαδιού ...!!!

    (δεν είναι σπαμ, είναι corrective action στην παραπληροφόρηση...)
    βρε παπάροβιτς το χέρι αυτό είναι το δικό μου αφού σκουπίστηκε το φίλτρο από τον μηχανικό....


    ΠΠωωωωωωωωωωωωωωωω... μπλέξαμεεεεεεεεε.....

    κοίτε ένα μπούστη που αγαπήσαμε ρε....

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Αφού στεγνώσουν τα λάδια του κινητήρα, ακολουθεί εξαγωγή του παλιού φίλτρου λαδιού (made in japan)...
    Κάτι μΕ λέει ότι το νέο φίλτρο θα είναι made in france

    edit: φτου δεν τον πρόλαβα *ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ*

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Ξεβίδωμα οι πάνω και πίσω βίδες των πλαϊνών πλαστικών και της σέλας του οδηγού και λύσιμο/βγάλσιμο του καλύμματος του ντεποζίτου...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	5.jpg 
Προβολές:	476 
Μέγεθος:	56,9 KB 
ID:	69853

  15. #15
    Το φίλτρο έτσι στεγνό το βάλατε?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. service 24.000klm Speedfour
    από sottrits στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2009, 14:04
  2. Service 12.000 Gsx-r750 k6
    από adrenalin στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2008, 08:25
  3. K7 1000 Service 12.000?
    από Souza_me_240kmh στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2008, 11:00
  4. CBF-250 service 12.000χλμ
    από Nrgman στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 11:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF