Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 43

Θέμα: μηχανολογικό προβλημα...έχει κανεις ιδεά τι παίζει???

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    μηχανολογικό προβλημα...έχει κανεις ιδεά τι παίζει???

    προχτές είχα ένα αναπάντεχο πρόβλημα...
    σταματώντας σε ένα φανάρι η μηχανή έσβησε....προσπαθώντας να την βάλω προστά στην αρχή δεν έπαιρνε καθόλου παρότι έδινε η μιζα κτλ...
    μετά από 5 λεπτά πήρε αλλά λειτουργούσε με αρρυθμία...(ήταν σαν να μην δουλεύανε όλοι οι κύλινδροι)....και ξαναέσβησε όταν πήγα να αφήσω στο ρελαντί....
    μετά όταν πήγα να ξαναβάλω μπρος δεν έδινε καν στη μίζα....ακουγόταν το χαρακτηριστικό "τσικ" αλλά δεν γύρναγε καν η μίζα...νέκρα (κοίταξα τις ασφάλειες και δεν ήταν καμένες)...

    σπρώχνωντας σε μια κατηφόρα πήρε κανονικά μπρος και πηγα σπίτι χωρίς άλλα προβλήματα...φαινόταν να λειτουργεί κανονικά, και το ρελαντι κράταγε χωρίς προβλήματα....
    σήμερα πάλι πήρε μπρος (λίγο απρόθυμα αλλά πήρε με την πρώτη) και λειτουργούσε πάλι κανονικά...την έκανα μια μικρή βόλτα και την άφησα για να μην ρισκάρω μέχρι να την παω στο μηχανικό....

    τι μπορείς να είναι??
    1)μπαταρία???είναι δυνατόν να με άφηνε η μπαταρία εν κινήσει??και μετά θα έδινε μιζιά πρόθυμα αλλά να μην πέρνει ακόμα και αφού την έχω κρατήσει για 4-5 δευτερόλεπτα???(ξέρω ότι δεν είναι καλό να μιζάρεις τόση ώρα...)...και αμέσως μετά να είναι νεκρή σαν να μην έχει καθόλου ρεύμα???
    αν έφταιγε η μπαταρία όταν πήρε μπρος που μπορεί αν οφείλονται οι αρρυθμίες???

    2)πρόβλημα με τα μπουζί??? (είναι αλλαγμένα πριν 4000 χιλιομετρα)

    3)κάποιο πρόβλημα με κάποιο καλώδιο ή άλλο ηλεκτρολογικό??

    4) καμιά άλλη ιδέα??

    Υ.Γ. η μηχανή είναι ένα zzr400...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450

    Re: μηχανολογικό προβλημα...έχει κανεις ιδεά τι παίζει???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    προχτές είχα ένα αναπάντεχο πρόβλημα...
    σταματώντας σε ένα φανάρι η μηχανή έσβησε....προσπαθώντας να την βάλω προστά στην αρχή δεν έπαιρνε καθόλου παρότι έδινε η μιζα κτλ...
    μετά από 5 λεπτά πήρε αλλά λειτουργούσε με αρρυθμία...(ήταν σαν να μην δουλεύανε όλοι οι κύλινδροι)....και ξαναέσβησε όταν πήγα να αφήσω στο ρελαντί....
    μετά όταν πήγα να ξαναβάλω μπρος δεν έδινε καν στη μίζα....ακουγόταν το χαρακτηριστικό "τσικ" αλλά δεν γύρναγε καν η μίζα...νέκρα (κοίταξα τις ασφάλειες και δεν ήταν καμένες)...

    σπρώχνωντας σε μια κατηφόρα πήρε κανονικά μπρος και πηγα σπίτι χωρίς άλλα προβλήματα...φαινόταν να λειτουργεί κανονικά, και το ρελαντι κράταγε χωρίς προβλήματα....
    σήμερα πάλι πήρε μπρος (λίγο απρόθυμα αλλά πήρε με την πρώτη) και λειτουργούσε πάλι κανονικά...την έκανα μια μικρή βόλτα και την άφησα για να μην ρισκάρω μέχρι να την παω στο μηχανικό....

    τι μπορείς να είναι??
    1)μπαταρία???είναι δυνατόν να με άφηνε η μπαταρία εν κινήσει??και μετά θα έδινε μιζιά πρόθυμα αλλά να μην πέρνει ακόμα και αφού την έχω κρατήσει για 4-5 δευτερόλεπτα???(ξέρω ότι δεν είναι καλό να μιζάρεις τόση ώρα...)...και αμέσως μετά να είναι νεκρή σαν να μην έχει καθόλου ρεύμα???
    αν έφταιγε η μπαταρία όταν πήρε μπρος που μπορεί αν οφείλονται οι αρρυθμίες???

    2)πρόβλημα με τα μπουζί??? (είναι αλλαγμένα πριν 4000 χιλιομετρα)

    3)κάποιο πρόβλημα με κάποιο καλώδιο ή άλλο ηλεκτρολογικό??

    4) καμιά άλλη ιδέα??

    Υ.Γ. η μηχανή είναι ένα zzr400...
    τελικά ο μηχανικός μου μου είπε ότι μαλλον κόλλησε κάποια βαλβίδα του καρμπιρατέρ (κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι καλά) και έδινε συνέχεια καύσιμο και επειδή η υπερχείλιση στη συγκεκριμένη μηχανή είναι μέσα στον κύλινδρο γέμισε ο κύλινδρος με καύσιμο...για αυτό δεν έπαιρνε....και δεν μίζαρε κιολας...

    μου είπε εφόφον λειτουργεί να μην το ανοίξουμε κ πληρώσω τσάμπα την εργασία...
    μου είπε επίσης ότι είναι πιθανό για αυτό να φταίει η βελόνα στα καρμπ που κοστίζει αρκετά (καμια 40αρια ευρώ η κάθε μια)...

    έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία με τέτοιο πρόβλημα ???????????
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    ...η υπερχείλιση στη συγκεκριμένη μηχανή είναι μέσα στον κύλινδρο...
    Έλαααα ....???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Προβοκάστορας Το avatar του/της gloum
    Εγγραφή
    17/11/2006
    Μηνύματα
    307
    Σε τροφοδοσία είναι σίγουρα το πρόβλημα.Μάπα βενζίνη κακή ρύθμιση καρμπυρατέρ κλπ..πιθανόν να είναι και η βελονίτσα που λές.Το μπουζί λογικά μια χαρά είναι...τώρα παραπάνω δεν γνωρίζω..καλή τύχη πάντως
    I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams


    Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/

  5. #5
    Προβοκάστορας Το avatar του/της gloum
    Εγγραφή
    17/11/2006
    Μηνύματα
    307
    Α....τώρα μου ήρθε αν και λογικά θα το είχε δει και ο μηχανικός.Το φίλτρο αέρα το κοίταξες?Σκουπιδάκια σκόνη κλπ?
    I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams


    Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    τόδα εγώ το όνειρο...

    Για την υπερχείλιση (αν συνέβη κάτι τέτοιο..) φταίει η βελόνα του φλοτέρ ή το φλοτέρ το ίδιο...
    Ότι και από τα δύο να φταίει, θέλει διόρθωμα !!!

    Τώρα, να ήσουν τόσο γκαντέμης που να έμεινε η βαλίδα εισαγωγής του ΚΑΘΕ κυλίνδρου ανοιχτή παρέα με την αντίστοιχη κολημένη βελόνα του ΚΑΘΕ φλοτέρ....:a31:

    Το ότι το μηχανάκι δεν "μιζάριζε" δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την υπερχείλιση !!!
    (αν είχες όντως βενζίνη στους κυλίνδρους, να λές "δόξα τω Θεώ" που ΔΕΝ μιζάριζε, αλλιώς θα έκλαιγες ΠΟΛΥ !!!)



    (Προσωπική άποψη...)
    Σύμφωνα με την περιγραφή στο 1ο ποστ, ΔΕΝ είναι πρόβλημα υπερχείλισης (ούτε καν τροφοδοσίας...) !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    τόδα εγώ το όνειρο...

    Για την υπερχείλιση (αν συνέβη κάτι τέτοιο..) φταίει η βελόνα του φλοτέρ ή το φλοτέρ το ίδιο...
    Ότι και από τα δύο να φταίει, θέλει διόρθωμα !!!

    Τώρα, να ήσουν τόσο γκαντέμης που να έμεινε η βαλίδα εισαγωγής του ΚΑΘΕ κυλίνδρου ανοιχτή παρέα με την αντίστοιχη κολημένη βελόνα του ΚΑΘΕ φλοτέρ....:a31:

    Το ότι το μηχανάκι δεν "μιζάριζε" δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την υπερχείλιση !!!
    (αν είχες όντως βενζίνη στους κυλίνδρους, να λές "δόξα τω Θεώ" που ΔΕΝ μιζάριζε, αλλιώς θα έκλαιγες ΠΟΛΥ !!!)


    (Προσωπική άποψη...)
    Σύμφωνα με την περιγραφή στο 1ο ποστ, ΔΕΝ είναι πρόβλημα υπερχείλισης (ούτε καν τροφοδοσίας...) !!
    καμιά ιδέα του τι άλλο μπορεί να είναι??
    ο μηχανικός δεν κοίταξε τίποτα...προφανώς βαριότανε να το ανοίξει ....ουσιαστικά μου πρότεινε χωρίς να το πει άμεσα να δουλέψω τη μηχανή κ άμα μου ξαναβγάλει το πρόβλημα να την παώ να δούμε.....

    εφόσον δουλεύει κανονικά η μηχανή προτείνεται να την πάω σε μηχανικό να την κοιτάξει και να πληρώσω τα εργατικά?
    αποκλείεται να ήταν κάποιο σκουπίδι στο καρμπ πχ.??ή κάποιο αντίσχοιχο πρόβλημα με την τροφοδοσία??
    μπορεί να πάθει κάποια μεγαλύτερη ζημια απο το να μου μείνει πάλι ?

    ευχαριστώ για τις απαντήσεις....συγνώμη αν δυσκολεύω τις απαντήσεις με τις ελλιπείς γνώσεις μου σε μηχανολογικά θέματα...

    Y.Γ. περίπου αντίστοιχο πρόβλημα είχε εμφανίσει πριν 6 περίπου μήνες , η διάγνωση ήταν ότι ήθελαν καθάρισμα τα καρμπς η οποία και έγινε.... από τότε δεν είχε εμφανιστεί κανένα πρόβλημα αρυθμία κτλ μέχρι πρόσφατα...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  8. #8
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Το πιο πιθανό να είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα.
    Δεν αρχίζεις να ψάχνεις τα καλώδια μπας και βρεις κάτι?
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Το πιο πιθανό να είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα.
    Δεν αρχίζεις να ψάχνεις τα καλώδια μπας και βρεις κάτι?
    αν είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα θα επηρρέαζε τον κινητηρα με μορφή αρρυθμίας???
    και μετά θα ήταν δυνατόν να δουλεύει κανονικά και μάλιστα με σταθερό ρελαντί??

    κάποιο μικροπρόβλημα με τα καλώδια παίζει καθώς μερικές φορές πατώντας το μπουτόν της μίζας δεν κάνει τίποτα κ χρειάζεται να κινήσω λίγο τα καλώδια που φεύγουν απο το γκριπ και πάνε στο λαιμό του κινητήρα για να δώσει ρεύμα....μάλλον καπου έχουν φαγωθεί και δεν κάνουν καλή επαφή (συνήθως αυτό γίνεται στο λαιμό όπου δέχονται τριβές από το στρίψιμο του τιμονιού)...
    αλλά πως μπορεί αυτό αν επηρρεάσει τη λειτουργία του κινητήρα με τον τρόπο που περιέγραψα στο πρώτο ποστ???
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    μπορεί μπορεί......

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    μπορεί μπορεί......
    πως ακριβώς?γίνεται να το εξηγήσεις??
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  12. #12
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Peripou to idio problima eixa
    Arithmia stis xamiles strofes 2-3000 rpm, kakes kafsis,
    diskolia ke arnisi sto ksekinima.

    To olo kako ofeilete stin kaki benzini. Ebaza mia periodo ftini benzini ke tin patisa.

    O mixanikos kalos ta eipe.

    To problima einai sta karbirater. Theloun kalo katharisma, diladi lisimo kai plintirio me ximika.
    Me aplo katharisma eno einai demena den tha lithei teleios to problima.

    Dokimazis me kali benzini, px V-power. Ego eida beltiosi. Simplironis prostheta sto tepozito gia esoteriko katharismo.




    Sinbenoun dio asxima sinxronos. Ta " potiria kolane ke klinoun kanonika. ( akouses kanena asximo metaliko tak? einai to potiri otan ksekolaei ke peftei stin thesi tou ) O kinitas pernei poli aera kai exei tin arithmisti leitourgia stis xamilies strofes. Stin peripotosi mou meta tis 4000 rpm o kinitiras doulebe perifima.

    Sinxronos ta karbirater iperxeilizoun. I benzini den kegete logo apousias aera i to antiheto iperboliki parousua aera.

    I akafti benzini mporei na kaei stin eksatmisi ke na exei skasimata.

    Stin periptosi mou ke nomizo ke stin diki sou, i benzina kalaligei sto karter sin perioxi pou einai to granazi tis miza.
    Logo iperbolikis posotitas igron anamesa sta granazia, kolane ta granazi kai i miza anrnitai na girisei.

    Se afti tin periptosi me ligo spoksimo me simpleksi i miza apelefteronete.
    Den einai ilektiko problima.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Krokodilos001
    Peripou to idio problima eixa
    Arithmia stis xamiles strofes 2-3000 rpm, kakes kafsis,
    diskolia ke arnisi sto ksekinima.

    To olo kako ofeilete stin kaki benzini. Ebaza mia periodo ftini benzini ke tin patisa.

    O mixanikos kalos ta eipe.

    To problima einai sta karbirater. Theloun kalo katharisma, diladi lisimo kai plintirio me ximika.
    Me aplo katharisma eno einai demena den tha lithei teleios to problima.

    Dokimazis me kali benzini, px V-power. Ego eida beltiosi. Simplironis prostheta sto tepozito gia esoteriko katharismo.




    Sinbenoun dio asxima sinxronos. Ta " potiria kolane ke klinoun kanonika. ( akouses kanena asximo metaliko tak? einai to potiri otan ksekolaei ke peftei stin thesi tou ) O kinitas pernei poli aera kai exei tin arithmisti leitourgia stis xamilies strofes. Stin peripotosi mou meta tis 4000 rpm o kinitiras doulebe perifima.

    Sinxronos ta karbirater iperxeilizoun. I benzini den kegete logo apousias aera i to antiheto iperboliki parousua aera.

    I akafti benzini mporei na kaei stin eksatmisi ke na exei skasimata.

    Stin periptosi mou ke nomizo ke stin diki sou, i benzina kalaligei sto karter sin perioxi pou einai to granazi tis miza.
    Logo iperbolikis posotitas igron anamesa sta granazia, kolane ta granazi kai i miza anrnitai na girisei.

    Se afti tin periptosi me ligo spoksimo me simpleksi i miza apelefteronete.
    Den einai ilektiko problima.
    όντως μιάζει πολύ με αυτό που έπαθα....δεν βάζω όμως αμόλυβδη άρα δεν μπορώ να επιλέξω και σουπερ αμολυβδη V-POWER κτλ....
    βάζω σουπερ LRP καθώς η μηχανή είναι παλιά και δεν εχει καταλύτη......

    τα καρμπς είχαν βγει κ ειχαν καθαριστεί πριν 4000 χιλιομετρα.....έτσι τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο προηγούμενος μηχανικός...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Και το δεν δουλεύει η μίζα πως το εξηγούμε ρε παιδειά με την θεωρεία της κακής τροφοδοσίας?
    Γιατί οι διακοπές και η αρυθμία δικαιολογείται απο κακή επαφή σε διακόπτη καλώδιο φίσα κλπ, όπως και η λειτουργία κατά καιρούς.

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και το δεν δουλεύει η μίζα πως το εξηγούμε ρε παιδειά με την θεωρεία της κακής τροφοδοσίας?
    Κατά Κροκόδειλο :

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Krokodilos001
    Stin periptosi mou ke nomizo ke stin diki sou, i benzina kalaligei sto karter sin perioxi pou einai to granazi tis miza.
    Logo iperbolikis posotitas igron anamesa sta granazia, kolane ta granazi kai i miza anrnitai na girisei.

    Κατ' εμέ :
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbr954rr: Εχει κανεις ιδεα ποσο συχνες...
    από DrBig στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2011, 11:14
  2. Προβλημα!ξερει κανεις τι παιζει?
    από miatas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2008, 14:55
  3. Εχει κανεις ιδέα απο Rebel???
    από xristos x στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2007, 11:30
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2004, 05:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF