Πολύ χρήσιμο!
Thanx!
SARCASM / because beating the shit out of people is illegal
το περιεργο της υποθεσης ειναι οτι το πρωτο προγραμμα συντηρησης που εβαλα ειναι το ελληνικο βιβλιαρακι, μαζι μου εδωσαν και το ξενο επισημο της peugeot που ειναι μετεφρασμενο επισης στα ελληνικα και το οποιο δινει διαφορετικα στοιχεια...
πχ το ξενο λεει για αλλαγη λαδιων καθε 10.000 χλμ και αλλαγη ιμαντα καθε 15.000 χλμ ενω το ελληνικο γραφει για αλλαγη λαδιων καθε 5.000 χλμ και αλλαγη ιμαντα καθε 10.000 χλμ...
τωρα ποιο ειναι το σωστο...
![]()
ο θεος βοηθος...
παρτε και τη μεταφραση του ξενου προγραμματος συντηρησης...
![]()
Αν δεις ποιές είναι οι οδικές και κλιματολογικές συνθήκες π.χ. στο Παρίσι (με εξαίρεση το συνεχή υγρό καιρό) ή σε κάποια άλλη κεντροευρωπαική πόλη, σε σχέση με την Αθήνα θα καταλάβεις. Υπάρχει άλλωστε και η σχετική υποσημείωση και στα 2 έντυπα στο κάτω μέρος.Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
το περιεργο της υποθεσης ειναι οτι το πρωτο προγραμμα συντηρησης που εβαλα ειναι το ελληνικο βιβλιαρακι, μαζι μου εδωσαν και το ξενο επισημο της peugeot που ειναι μετεφρασμενο επισης στα ελληνικα και το οποιο δινει διαφορετικα στοιχεια...
πχ το ξενο λεει για αλλαγη λαδιων καθε 10.000 χλμ και αλλαγη ιμαντα καθε 15.000 χλμ ενω το ελληνικο γραφει για αλλαγη λαδιων καθε 5.000 χλμ και αλλαγη ιμαντα καθε 10.000 χλμ...
..![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
ναι το διαβασα αλλα γραφει και στα δυο για τις ιδιες συνθηκες, οποτε παλι δεν φαινεται ξεκαθαρα ποιο ειναι σωστοτερο, ειναι λιγο μπερδεμενο το πραγμα...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αν δεις ποιές είναι οι οδικές και κλιματολογικές συνθήκες π.χ. στο Παρίσι (με εξαίρεση το συνεχή υγρό καιρό) ή σε κάποια άλλη κεντροευρωπαική πόλη, σε σχέση με την Αθήνα θα καταλάβεις. Υπάρχει άλλωστε και η σχετική υποσημείωση και στα 2 έντυπα στο κάτω μέρος.![]()
Είναι κουραστικό το διάβασμα του δεύτερου, αλλά η Αθήνα (και η Ελλάδα γενικότερα) πέφτει μέσα στις 'δύσκολες οδικές συνθήκες'.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
οκ, αρα ισχυει το συχνοτερο service...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Είναι κουραστικό το διάβασμα του δεύτερου, αλλά η Αθήνα (και η Ελλάδα γενικότερα) πέφτει μέσα στις 'δύσκολες οδικές συνθήκες'.
καθε 5.000χλμ λαδια και καθε 10.000 ιμαντας ή ελεγχος τουλαχιστον και αλλαγμα αν χρειαζεται...
συν τα υπολοιπα που ελεγχονται...
![]()
Mάλλον, αλλά don't take my word για διαστήματα συντήρησης (είμαι μάλλον λίγο υπερβολικός...).Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
οκ, αρα ισχυει το συχνοτερο service...
καθε 5.000χλμ λαδια και καθε 10.000 ιμαντας ή ελεγχος τουλαχιστον και αλλαγμα αν χρειαζεται...
συν τα υπολοιπα που ελεγχονται...
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Τα λαδια μια χαρα μου ακουγεται στα 5000χιλ τα ειπαμε και σε πμ αλλα ο ιμαντας γιατι αλλαγη στις 10000χιλΑρχικά δημιουργήθηκε από kalant
οκ, αρα ισχυει το συχνοτερο service...
καθε 5.000χλμ λαδια και καθε 10.000 ιμαντας ή ελεγχος τουλαχιστον και αλλαγμα αν χρειαζεται...
συν τα υπολοιπα που ελεγχονται...
![]()
εμενα στο δικο μου gilera μου το εχουν στις 12000χιλ αλλαγη αλλα οπως σου ειπα και αλλη φορα σε πμ ο ιμαντας ηταν σαν καινουργιος οταν μοτ τον αλλαξαν.Οποτε καλυτερα μου ακουγεται το 15000χιλ και σαφως πιο οικονομικο ε?
![]()
Keep spamming!!!:a13:
Ωραίος ο kalant![]()
Δεν έχω σκούτερ αλλά είναι σίγουρα κάτι χρήσιμο και συμφωνώ στο να γίνει sticky.
![]()
![]()
οποτε οπως ειπε και ο φιλος παραπανω θελουν απλα ελεγχο συχνοτερα και αν χρειαζονται αλλαγμα το κανουν...Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Τα λαδια μια χαρα μου ακουγεται στα 5000χιλ τα ειπαμε και σε πμ αλλα ο ιμαντας γιατι αλλαγη στις 10000χιλεμενα στο δικο μου gilera μου το εχουν στις 12000χιλ αλλαγη αλλα οπως σου ειπα και αλλη φορα σε πμ ο ιμαντας ηταν σαν καινουργιος οταν μοτ τον αλλαξαν.Οποτε καλυτερα μου ακουγεται το 15000χιλ και σαφως πιο οικονομικο ε?
![]()
εγω καθε 5.000 χλμ θα το πηγαινω και οτι χρειαστει ας το κανουν...
ο ιμαντας οντως ειναι ψιλοακριβος αλλα και καθε 10.000χλμ να χρειαζεται αλλαγμα δεν ειναι και τοσο τραγικο ρε παιδια, για χρηση scooter ειναι πολυ μακρινα service αυτα, δεν πηγαινεις εκδρομες κιολας για να ειναι κοντυνα εξοδα...
μην σου πω και τα 5.000 χλμ των λαδιων παλι μια χαρα ειναι, να ηταν μηχανη που μπορει να πηγαινει ο αλλος ταξιδακια να πω ενταξει, αλλα το scooter κυριως μεσα στην πολη το χρησιμοποιουμαι...
![]()
οποτε πλυθαινουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ωραίος ο kalant![]()
Δεν έχω σκούτερ αλλά είναι σίγουρα κάτι χρήσιμο και συμφωνώ στο να γίνει sticky.
![]()
![]()
ας αποφασισουν οι αρμοδιοι λοιπον...
![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΕΧΩ RUNNER 200 VXR ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ SERVICE ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΕ 3000ΧΛΜ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΑ.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ? Η ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΗΣΑ ΣΩΣΤΑ?
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ UPGRADE ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
![]()
![]()
![]()
φιλε δεν ξερω, μετραει οπως ειπαμε παραπανω η χρηση που του κανεις και οι κλιματολογικες συνθηκες προφανως...
τα πινακακια που εχω βαλει ειναι ενδεικτικα...
μπορει τα gilera συγκεκριμενα να θελουν καθε τοσο αλλαγμα, μεχρι και να λεει ο καθενας οτι θελει για να κονομησει παιζει...