Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 40 από 40

Θέμα: BMW GS650 Dakar ή Transalp 650?????

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lv1
    6. Και τέλος κατι που δεν αναφέρεται άλλο δικύλινδρο και άλλο μονοκύλινδρο
    Προφανώς

    Το δικύλινδρο έχει ένα κυλινδρο παραπανω αλλά τι θες να πεις ακριβως;

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #32
    λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?
    Yunus Emre

  3. #33
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ynus Emre
    λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?
    :o

    Μην τολμήσεις Πακετάνιε να το "φέρεις" ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    :o
    Μην τολμήσεις Πακετάνιε να το "φέρεις" ...!!!
    ούτε να το διαχωρίσω;

    καλά (ούτως ή άλλως στα μοντέλα είναι)



    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ynus Emre
    λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?
    Το μόνο που ξέρω να σΕ πω είναι οτι το μονοκύλινδρο έχει πιο πολλούς κραδασμούς, κάτι που βέβαια τελευταία έχει μειωθεί αρκετα

    και ψιλοσυνηθίζεται

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Το μόνο που ξέρω να σΕ πω είναι οτι το μονοκύλινδρο έχει πιο πολλούς κραδασμούς,
    Το λες γιατί δεν έχεις καβαλήσει δικύλινδρο με 0 μοίρες γωνία στροφάλου !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Το λες γιατί δεν έχεις καβαλήσει δικύλινδρο με 0 μοίρες γωνία στροφάλου !!!
    Wrong again

    Το KLE

    (γενικώς δεν έχω καβαλήσει πολλά... μηχανάκια οπότε δεν μπορώ να ξέρω)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #37
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/06/2006
    Μηνύματα
    13
    Εχουμε και λέμε. Εξαρτάται κατά πρώτον από τον κυβισμό.
    Στα μικρά κυβικά μέχρι 250 τα μονοκύλινδρα μάλλον είναι
    Πιο προτιμητέα μιας και βγάζουν την ροπή χαμηλά έχουν
    Μικρότερα εξοδα συντήρησης και είναι γενικά αρκετά αξιόπιστα.

    Στα μεσαία κυβικά η χρήση στις περισσότερες των περιπτώσεων
    Είναι μικτή, δηλαδή και πόλη και λίγο χώμα και μερικές φορές
    Ταξίδια. Εδώ λοιπόν η δικυλινδρη είναι πιο αξιόπιστη μιας
    Και βγαζει την ροπή στην μέση περίπου των στροφών έχει
    Περισσότερη ελαστικότητα λιγότερους κραδασμούς και γενικά
    Καλύτερη απόδοση.

    Στα ταξίδια τέλος οι τετρακύλινδρες είναι κατά την ταπεινη μου άποψη
    Μακράν από τον ανταγωνισμό

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    τελικά λίγο-πολύ... τη δηλώσαμε όλοι την "σχετικότητα" μας...
    φιλαράκι καλώς ήρθες πρώτα απ' όλα και ότι επιλέξεις καλό να σου βγει και να το χαρείς.
    Μηχανολογικά κλπ δεν θα σου πω γιατί δεν γνωρίζω.
    Για μένα η μοτοσικλέτα η αγορά της είναι 4 πράγματα:
    1). Αξιοπιστία. Απ' όσα έχω ακούσει και από αυτά που έχω διαβάσει σε περιοδικά του χώρου και τα δύο είναι πολύ αξιόπιστα. Οπότε κανένα πρόβλημα.
    2). Τη χρήση που θα τους κάνεις. Γιατί το θες; Βόλτες, δουλειά ταξιδάκι, αυτά να φανταστώ. Εγώ δεν έχω οδηγήσει τρανσαλπάκι αλλά νομίζω χωρίς να το παίζω γνώστης ότι πάνω κάτω για τη χρήση που το θες κάνουν και τα δύο. Λίγο πιο χωμάτινο ίσως το dakar αλλά γενικά σου κάνουν και τα δύο.
    3). Μεταπώληση. Για πολλούς αν όχι για όλους είναι σημαντικό κομμάτι. Μάλλον καλύτερα φεύγει το τρανσαλπ φαντάζομαι αλλά δε νομίζω να είναι καμία τρελλή διαφορά.
    4). Η... κάβλα και η αίσθηση!!!!
    Αυτό για μένα είναι το πιο βασικό απ' όλα. Ποιο σου αρέσει περισσότερο; Ποιο βλέπεις εσύ και τρελλαίνεσαι; Αυτό θα πάρεις! Τέρμα! Σου αρέσει; Πάρτο.
    Κάνε ένα τεστάκι και τα δύο οδήγησε τα αρκετά και δες κιόλας που κάθεσαι καλύτερα, που κουμπώνεις πιο καλά;
    Και τελείωσε το θέμα.
    Τα υπόλοιπα, δικύλινδρα τρικύλινδρα και πάει λέγοντας κι έχει χαμηλά ροπή και έχει ψηλά και δεν ξέρω γω τι άλλο θα τα καταλάβεις με τον καιρό. Έτσι μαθαίνεις κιόλας...

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/06/2006
    Μηνύματα
    13
    για να μην παρεξηγηθώ το είπα πρώτα πρώτα τι σου αρέσει..........

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lv1
    για να μην παρεξηγηθώ το είπα πρώτα πρώτα τι σου αρέσει..........

    γιατί να παρεξηγηθείς;;;;;;;;;;
    δεν τίθεται τέτοιο θέμα...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ Bmw F650 Dakar H Transalp 650 ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ
    από NDIAKAK στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 04:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF