Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 43

Θέμα: μηχανολογικό προβλημα...έχει κανεις ιδεά τι παίζει???

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κατά Κροκόδειλο :


    Κατ' εμέ :
    γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος....αφού από ό,τι έχω δε σε άλλα thread γνωρίζεις πολλά ......
    παίζει το θέμα του ηλεκτρολογικού κατά την άποψή σου??
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος....
    Η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να "μπλέξω" με θεωρίες του τύπου "Η βενζίνη της υπερχείλισης περνάει κατευθείαν μέσα στον κύλινδρο (αρκεί το ζιγκλέρ μας να έχει διάμετρο λάστιχου ποτίσματος) αλλά συγχρόνως περνάει και στο κάρτερ (αρκεί να είναι συνδεδεμένο το λεκανάκι του φλοτέρ με τον στροφαλοθάλαμο) όπου μπλέκεται στο γρανάζι της μίζας (αρκεί η μίζα να βρίσκεται στο κάτω μέρος του κάρτερ), γι αυτό και δεν γυρίζει η μίζα (αρκεί η βενζίνη να είναι πιο "σκληρή" από τα δόντια των γραναζιών) !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να "μπλέξω" με θεωρίες του τύπου "Η βενζίνη της υπερχείλισης περνάει κατευθείαν μέσα στον κύλινδρο (αρκεί το ζιγκλέρ μας να έχει διάμετρο λάστιχου ποτίσματος) αλλά συγχρόνως περνάει και στο κάρτερ (αρκεί να είναι συνδεδεμένο το λεκανάκι του φλοτέρ με τον στροφαλοθάλαμο) όπου μπλέκεται στο γρανάζι της μίζας (αρκεί η μίζα να βρίσκεται στο κάτω μέρος του κάρτερ), γι αυτό και δεν γυρίζει η μίζα (αρκεί η βενζίνη να είναι πιο "σκληρή" από τα δόντια των γραναζιών) !!
    μπορείς να πεις απλά ότι αυτά δεν ισχύουν μηχανολογικά χωρίς περαιτέρω εξήγηση...(δεν με νοιάζει να μάθω μηχανολογία απο το φόρουμ) και να πεις μια ιδέα του τι μπορεί αν είναι....
    όχι τι δεν μπορεί να είναι....
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    να πεις μια ιδέα του τι μπορεί αν είναι....
    όχι τι δεν μπορεί να είναι....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Δυστυχώς (ειδικά στις "διαγνώσεις" εξ αποστάσεως) ισχύει η εις άτοπον απαγωγή !!

    Θα πρότεινα να πας το μηχανάκι σε ηλεκτρολόγο (εμπιστοσύνης...) και να του πεις να κοιτάξει ΟΛΟ το κύκλωμα με ΠΛΗΡΕΣ φορτίο.

    Οπωσδήποτε να δει την γεννήτρια, τον ανορθωτή/σταθεροποιητή, το κύκλωμα φόρτισης, τον(τους) πολλαπλασιαστή(ες), μπουζοκαλώδια καθώς και την αγωγιμότητα των μπουζί σε σχέση με το "σώμα" της μηχανής.

    Εννοείται ότι θα τσεκάρει φίσες, καλωδιώσεις, πλεξούδες καθώς και την "κατάσταση" της ηλεκτρονικής (αν είναι χαλαρή στην θέση της, αν ζεσταίνεται εύκολα, αν εμφανίζει "περίεργα" σημάδια στο εξωτερικό της περίβλημα κ.λ.π.)

    Μπορεί να βγούνε όλα Ο.Κ. (μακάρι...), οπότε τότε μπορείς να αρχίσεις να ψάχνεσαι με την τροφοδοσία !!


    Υ.Γ.
    Το γεγονός ότι οι παλιοί μάστορες έλεγαν "όταν είσαι σίγουρος ότι υπάρχει πρόβλημα στο καρμπυρατέρ, είναι καιρός να δεις τις πλατίνες" δεν θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε μόνο με μειδίαμα !!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δυστυχώς (ειδικά στις "διαγνώσεις" εξ αποστάσεως) ισχύει η εις άτοπον απαγωγή !!

    Θα πρότεινα να πας το μηχανάκι σε ηλεκτρολόγο (εμπιστοσύνης...) και να του πεις να κοιτάξει ΟΛΟ το κύκλωμα με ΠΛΗΡΕΣ φορτίο.

    Οπωσδήποτε να δει την γεννήτρια, τον ανορθωτή/σταθεροποιητή, το κύκλωμα φόρτισης, τον(τους) πολλαπλασιαστή(ες), μπουζοκαλώδια καθώς και την αγωγιμότητα των μπουζί σε σχέση με το "σώμα" της μηχανής.

    Εννοείται ότι θα τσεκάρει φίσες, καλωδιώσεις, πλεξούδες καθώς και την "κατάσταση" της ηλεκτρονικής (αν είναι χαλαρή στην θέση της, αν ζεσταίνεται εύκολα, αν εμφανίζει "περίεργα" σημάδια στο εξωτερικό της περίβλημα κ.λ.π.)

    Μπορεί να βγούνε όλα Ο.Κ. (μακάρι...), οπότε τότε μπορείς να αρχίσεις να ψάχνεσαι με την τροφοδοσία !!


    Υ.Γ.
    Το γεγονός ότι οι παλιοί μάστορες έλεγαν "όταν είσαι σίγουρος ότι υπάρχει πρόβλημα στο καρμπυρατέρ, είναι καιρός να δεις τις πλατίνες" δεν θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε μόνο με μειδίαμα !!

    δυστυχώς δεν υπάρχει ηλεκτρολόγος εμπιστοσύνης , ούτε καν μηχανικός εμπιστοσύνης...
    και από την εμπειρία μου οι περισσότεροι μηχανικοί δεν έχουν ιδέα από ηλεκτρικά...οπότε δύσκολα μπορώ να εμπιστευτώ και τον τωρινό μηχανικό μου...

    θα το ψάξω πάντως...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  6. #21
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Το πιο πιθανό να είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα.
    Δεν αρχίζεις να ψάχνεις τα καλώδια μπας και βρεις κάτι?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    αν είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα θα επηρρέαζε τον κινητηρα με μορφή αρρυθμίας???
    και μετά θα ήταν δυνατόν να δουλεύει κανονικά και μάλιστα με σταθερό ρελαντί??

    κάποιο μικροπρόβλημα με τα καλώδια παίζει καθώς μερικές φορές πατώντας το μπουτόν της μίζας δεν κάνει τίποτα κ χρειάζεται να κινήσω λίγο τα καλώδια που φεύγουν απο το γκριπ και πάνε στο λαιμό του κινητήρα για να δώσει ρεύμα....μάλλον καπου έχουν φαγωθεί και δεν κάνουν καλή επαφή (συνήθως αυτό γίνεται στο λαιμό όπου δέχονται τριβές από το στρίψιμο του τιμονιού)...
    αλλά πως μπορεί αυτό αν επηρρεάσει τη λειτουργία του κινητήρα με τον τρόπο που περιέγραψα στο πρώτο ποστ???
    Την απάντηση τελικά την δίνεις μόνος σου.
    Λοιπόν ή πας σε ηλεκτρολόγο (κι ο Θεός βοηθός) ή ξεκινάς και ψάχνεις καλώδια και επαφές.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  7. #22
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κατά Κροκόδειλο :




    Κατ' εμέ :

    Sinfono me ton problimatismo sou. Ke ego diskolebome na to xonepso. Trelo koufo kai apithano afto...alla profanos sinebi. Den mporo na dekto efkola (alla ke na apokliso) oti to sinergeio pou telika anagastika na pao mou eipe toso tromeri mparoufa.

    To pistebo giati i antidrasi tis mizas kai o ixos edikne akribos afto (to problima den exei lithei telios, emfanizete kata kerous). Xoris problima apo mpataria, i sto button...i miza prospathei na girizei alla kati tin krataei kontra ke telika "mpoukoni" kai den girnaei!!!

    Pos mporei i bezini na kataliksi sto karter??? den exo eksigisi.
    Pantos se kapia stigmi otan o asthenis briskotane se katastasi entonis krisis, eixe kato apo tin mixani leke, me benzinolado.

    Prin anagasto na pao sinergeio gia elelnxo katharisma karbirater (logo elipsis xorou) eixe proigithei antikatastasi se mpouzi kai aerofiltro.

    Kamia alli kali theoria ?

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Krokodilos001
    ..........................................................
    Kamia alli kali theoria ?
    Μυστήρια πράγματα...

    Ακόμη και να γεμίσει βενζίνη το κάρτερ (για δικούς του λόγους..) το μόνο που θα καταφέρει, σχετικά με την μίζα, είναι να διώξει το λάδι που υπάρχει ανάμεσα στο γρανάζι της και στο κόμπλερ, οπότε και θα γυρίζει πιο "στεγνά" (με κάποιο θόρυβο στην εμπλοκή των γραναζιών, αλλά θα γυρίζει...)

    Αν το σωληνάκι της υπερχείλισης οδηγεί στο φιλτροκούτι μπορεί, αν είναι "κολλημένη" η βελόνα του φλοτέρ (και ανάλογα τον τύπο του καρμπυρατέρ) να πάει βενζίνη στο κάρτερ, μέσω του σωλήνα αναθυμιάσεων του λαδιού (αν είναι και αυτός συνδεδεμένος στο φιλτροκούτι)!!
    (ιστορία τραβηγμένη από τα μαλλιά...!!!) :a53:

    Ακόμη και έτσι να συμβαίνει , ΔΕΝ μπορεί να γίνει με το μοτέρ σε λειτουργεία !!!
    (πρέπει να συνεχίζει η υπερχείλιση μετά το σβύσιμο του κινητήρα ώστε να κάνει "λιμνούλα" στο πάτο του φιλτροκουτιού, να καλύψει την τρύπα από το σωληνάκι αναθυμιάσεων και - κρυώνοντας τα λάδια - να τραβήξουν βενζίνη στο κάρτερ...)


    χειρότερο και από τον Δρόμο με τις Λεύκες ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494


    Exeis dikiio.


    Afti i theoria einai trabigmeni oxi apla apo ta malia ...alla apo kati alles trixes.

    I tote ektimisi mou eitane kapio problima stin miza, den eimai sigouros pos einai kataskebasmeni i sigegkrimeni miza gia na ipodikso kapio simio tis.
    Eixa dosei entoli na kitaksoune tin mixa, alla i den me katalbane, i tha pigene makria i balitsa, ke me 60 euro peripou tin ora...den tolmisane na trabiksoune to logariasmo (eftixos eixe ftasei to 400ari).

    An i miza exei kapio magnitiko freno, tha mporouse na mplokari... i na exoune fagothei ta karbounakia...alla me 40000 km poso pia na exoune fagothei, miza einai me leitourgia defterolepton, den einai o basikos kinitiras



    Anyway.

    To proi ksanaepiskeftika to en logo sinergeio...gia alagi elastikon. Epitelous to mixanima stribei, les kai alaksa mixani . Na ta sroso ligo kai tha pao gia kali dokimi se kamia eisodo-eksodo :-)

    ta proigoumena lastixa, michelen macadan, eixan perpatisei sta " xeria " mou konta 20000 km, kai posa eixane apo prin, agnosto. Eixane ginei psilotetragona....alla stin european asfalto, den xriazese lastixa, odigeis ke me tis zantes ke se krataei mia xara....

    pou katafernoun na glistrisoun aftoi oi ollandoi a re elada me ta patilkia sou, ta pethimisa

    ke epanerxome stin miza
    stin sizitisi me to sinergio gia ta apotelesmata tis proigoumenis episkepsis, kai ta elafra simptomata pou kata kerous epanemfanizonte...ipodiksane kai aftoi tin miza os pithano enoxo!!!! (afta pou anefera proigoumenos ligo poli)

    Apo tin oli istoria ke ta problimata pou eixa mono stin ipothesi tis mizas momiza oti eixa pesei ekso stin diagnosi, (opote apo to proigoumen post please na aferethei i anafora stin miza kai ta mplokarismene granazia) alla opos arxizei na fenete kei ekei dikio eixa.

    gamoto na min exo ena garage diko mou...ante bges tora ston dromo gia episkebi kato apo tin omprela kai na rixnei apo pano me tous koubades.

    :rotflmao: :rotflmao:

  10. #25
    Δαγκώνω άσχημα....γρρρ Το avatar του/της Krokodilos001
    Εγγραφή
    22/06/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μυστήρια πράγματα...

    .................

    Αν το σωληνάκι της υπερχείλισης οδηγεί στο φιλτροκούτι μπορεί, αν είναι "κολλημένη" η βελόνα του φλοτέρ (και ανάλογα τον τύπο του καρμπυρατέρ) να πάει βενζίνη στο κάρτερ, μέσω του σωλήνα αναθυμιάσεων του λαδιού (αν είναι και αυτός συνδεδεμένος στο φιλτροκούτι)!!
    (ιστορία τραβηγμένη από τα μαλλιά...!!!) :a53:

    Ακόμη και έτσι να συμβαίνει , ΔΕΝ μπορεί να γίνει με το μοτέρ σε λειτουργεία !!!
    (πρέπει να συνεχίζει η υπερχείλιση μετά το σβύσιμο του κινητήρα ώστε να κάνει "λιμνούλα" στο πάτο του φιλτροκουτιού, να καλύψει την τρύπα από το σωληνάκι αναθυμιάσεων και - κρυώνοντας τα λάδια - να τραβήξουν βενζίνη στο κάρτερ...)


    χειρότερο και από τον Δρόμο με τις Λεύκες ...!!!


    Old


    opos ta egrapses.

    Perimeno bebea na akouso abrio ti akribos exei simbei.

    Ontos, o solinas eksaerosis tou moter kataligei sto filtrokouti sto pato tou.
    profanos exei kolisei to aristero karnpirater, kai sinebei oti aneferes.
    Simera to mesimeri fonazei enas stin douleia, "pianou einai i mixani? trexei benzina"
    Pao kai blepo na trexei benzina apo to filtroukouti, apo to kolaro sindesis me to aristero karbirater.....
    to moter gemato....
    to parking gemato....


    tis poutanas!!!!!


    Fortotiki kai sto sinergeio. Ante na do an tora tha to ftiaksoune oi axristoi.



    ......an exeis tixi....
    ti dikia mou tin ksero.

  11. #26
    Μήπως κανένας διανομέας;Λέω μήπως γιατί λες πως ακουγόταν σαν να μην δούλευε κάποιος κύλινδρος...Κάτι σε ηλεκτρολογικό μου κάνει εμένα πάντως.Αν ήταν μηχανολογικό το πρόβλημα δεν θα υπήρχαν ενδιάμεσες λύσεις.Ή θα δούλευε ή δεν θα δούλευε...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  12. #27
    τελικα παππου καλοπερνας εδω... μπαινεις με χαλια διαθεση ,διαβαζεις λιγο και μετα ξελιγωνεσαι στο γελιο... spam off...

    επι του θεματος τωρα...οπως τα περιγραφεις στο πρωτο ποστ εμενα μου κανει για καποιο μουσκεμενο απο βενζινη μπουζακι...το κακο ειναι οτι για να μουσκεψει κατι φταιει...και δυστυχως αν δεν τσεκαρεις τα παντα,απο ηλεκτρικα εως καρμπς δεν μπορεις να εισαι σιγουρος...κι οταν λεμε τσεκ ας πουμε στα καρμπς,μιλαμε για φθορες βαλβιδων καυσιμου,σταθμες στα λεκανακια, φλοτερ,διοδους αερα και βενζινης main κυκλωματος και ρελαντι και λοιπα...

    αναφορικα με τα ηλεκτρικα σου ειπε ο παππους...

    καλα ξεμπερδεματα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #28
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ..οπως τα περιγραφεις στο πρωτο ποστ εμενα μου κανει για καποιο μουσκεμενο απο βενζινη μπουζακι...
    Ρε Αντώνη, διαβάζω 1ο το ποστ του Zzr2005, και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι είναι βενζίνα.

    Το ότι το μηχανάκι δουλεύει σωστά όποτε θέλει, είναι επαρκής λόγος για να επιληφθεί του θέματος μόνο ηλεκτρολόγος.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #29
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Ρε Αντώνη, διαβάζω 1ο το ποστ του Zzr2005, και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι είναι βενζίνα.
    Το ότι το μηχανάκι δουλεύει σωστά όποτε θέλει, είναι επαρκής λόγος για να επιληφθεί του θέματος μόνο ηλεκτρολόγος.
    ΕΜΕΝΑ γιατί μΕ το λες ρε Βύρωνα ...???

    (Τελικά έχω καταλάβει ότι οι Ηλεκτρολόγοι είναι κάτι σαν τους Οδοντίατρους....
    Ξέρουμε ότι πρέπει να πάμε, αλλά το αποφεύγουμε με κάθε τρόπο !!!)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #30
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ΕΜΕΝΑ γιατί μΕ το λες ρε Βύρωνα ...???
    Sorry δεν το ξεκαθάρισα..... Αντώνης είναι και ο reinmeister (από 10έτιας φίλος )

    Για τους ηλεκτρολόγους λίγα λες. Ένα βραχυκυκλωμένο καλώδιο που μπορεί να επισκευαστεί σε 30΄΄ , μεταφράζεται σε επισκευή πηνίων υψηλής και λές και ευχαριστώ.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbr954rr: Εχει κανεις ιδεα ποσο συχνες...
    από DrBig στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2011, 11:14
  2. Προβλημα!ξερει κανεις τι παιζει?
    από miatas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2008, 14:55
  3. Εχει κανεις ιδέα απο Rebel???
    από xristos x στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2007, 11:30
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2004, 05:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF