ΠροφανώςΑρχικά δημιουργήθηκε από lv1
6. Και τέλος κατι που δεν αναφέρεται άλλο δικύλινδρο και άλλο μονοκύλινδρο
Το δικύλινδρο έχει ένα κυλινδρο παραπανω αλλά τι θες να πεις ακριβως;
![]()
![]()
ΠροφανώςΑρχικά δημιουργήθηκε από lv1
6. Και τέλος κατι που δεν αναφέρεται άλλο δικύλινδρο και άλλο μονοκύλινδρο
Το δικύλινδρο έχει ένα κυλινδρο παραπανω αλλά τι θες να πεις ακριβως;
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?
Yunus Emre
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ynus Emre
λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?:o
![]()
Μην τολμήσεις Πακετάνιε να το "φέρεις" ...!!!![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ούτε να το διαχωρίσω;Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:o
![]()
Μην τολμήσεις Πακετάνιε να το "φέρεις" ...!!!![]()
![]()
![]()
![]()
καλά (ούτως ή άλλως στα μοντέλα είναι)
Το μόνο που ξέρω να σΕ πω είναι οτι το μονοκύλινδρο έχει πιο πολλούς κραδασμούς, κάτι που βέβαια τελευταία έχει μειωθεί αρκεταΑρχικά δημιουργήθηκε από Ynus Emre
λοιπόν τι ακριβώς παίζει με τον ένα και τους δύο κυλίδρους ρε παιδιά για μας τους ασχετους? ποιες οι διαφορές στην απόδοση των δυο μοτο?
και ψιλοσυνηθίζεται
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Το λες γιατί δεν έχεις καβαλήσει δικύλινδρο με 0 μοίρες γωνία στροφάλου !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το μόνο που ξέρω να σΕ πω είναι οτι το μονοκύλινδρο έχει πιο πολλούς κραδασμούς,![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Wrong againΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το λες γιατί δεν έχεις καβαλήσει δικύλινδρο με 0 μοίρες γωνία στροφάλου !!!![]()
Το KLE![]()
(γενικώς δεν έχω καβαλήσει πολλά... μηχανάκια οπότε δεν μπορώ να ξέρω)
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Εχουμε και λέμε. Εξαρτάται κατά πρώτον από τον κυβισμό.
Στα μικρά κυβικά μέχρι 250 τα μονοκύλινδρα μάλλον είναι
Πιο προτιμητέα μιας και βγάζουν την ροπή χαμηλά έχουν
Μικρότερα εξοδα συντήρησης και είναι γενικά αρκετά αξιόπιστα.
Στα μεσαία κυβικά η χρήση στις περισσότερες των περιπτώσεων
Είναι μικτή, δηλαδή και πόλη και λίγο χώμα και μερικές φορές
Ταξίδια. Εδώ λοιπόν η δικυλινδρη είναι πιο αξιόπιστη μιας
Και βγαζει την ροπή στην μέση περίπου των στροφών έχει
Περισσότερη ελαστικότητα λιγότερους κραδασμούς και γενικά
Καλύτερη απόδοση.
Στα ταξίδια τέλος οι τετρακύλινδρες είναι κατά την ταπεινη μου άποψη
Μακράν από τον ανταγωνισμό
τελικά λίγο-πολύ... τη δηλώσαμε όλοι την "σχετικότητα" μας...
φιλαράκι καλώς ήρθες πρώτα απ' όλα και ότι επιλέξεις καλό να σου βγει και να το χαρείς.
Μηχανολογικά κλπ δεν θα σου πω γιατί δεν γνωρίζω.
Για μένα η μοτοσικλέτα η αγορά της είναι 4 πράγματα:
1). Αξιοπιστία. Απ' όσα έχω ακούσει και από αυτά που έχω διαβάσει σε περιοδικά του χώρου και τα δύο είναι πολύ αξιόπιστα. Οπότε κανένα πρόβλημα.
2). Τη χρήση που θα τους κάνεις. Γιατί το θες; Βόλτες, δουλειά ταξιδάκι, αυτά να φανταστώ. Εγώ δεν έχω οδηγήσει τρανσαλπάκι αλλά νομίζω χωρίς να το παίζω γνώστης ότι πάνω κάτω για τη χρήση που το θες κάνουν και τα δύο. Λίγο πιο χωμάτινο ίσως το dakar αλλά γενικά σου κάνουν και τα δύο.
3). Μεταπώληση. Για πολλούς αν όχι για όλους είναι σημαντικό κομμάτι. Μάλλον καλύτερα φεύγει το τρανσαλπ φαντάζομαι αλλά δε νομίζω να είναι καμία τρελλή διαφορά.
4). Η... κάβλα και η αίσθηση!!!!
Αυτό για μένα είναι το πιο βασικό απ' όλα. Ποιο σου αρέσει περισσότερο; Ποιο βλέπεις εσύ και τρελλαίνεσαι; Αυτό θα πάρεις! Τέρμα! Σου αρέσει; Πάρτο.
Κάνε ένα τεστάκι και τα δύο οδήγησε τα αρκετά και δες κιόλας που κάθεσαι καλύτερα, που κουμπώνεις πιο καλά;
Και τελείωσε το θέμα.
Τα υπόλοιπα, δικύλινδρα τρικύλινδρα και πάει λέγοντας κι έχει χαμηλά ροπή και έχει ψηλά και δεν ξέρω γω τι άλλο θα τα καταλάβεις με τον καιρό. Έτσι μαθαίνεις κιόλας...
για να μην παρεξηγηθώ το είπα πρώτα πρώτα τι σου αρέσει..........
Αρχικά δημιουργήθηκε από lv1
για να μην παρεξηγηθώ το είπα πρώτα πρώτα τι σου αρέσει..........
γιατί να παρεξηγηθείς;;;;;;;;;;
δεν τίθεται τέτοιο θέμα...