τα συστημα ψυξης ειναι υπο πιεση ως γνωστον σε 0 πιεση το σημειο βρασμου ειναι 100οC οποτε θα εβραζε εκει το παραφλου σου αντε 101 -102 επειδη ειναι και προσμιξεις χημικων με υψηλοτερο σημειο βρασμου.Τωρα εαν αυξησεις την πιεση αυξανεται και το σημειο βρασμου.Οποτε εαν χανει πιεση απο την ταπα θα αρχισει να ξερναει το παραφλου απο την υπερχιλειση με αποτελεσμα να ρουφηξει αερα το κυκλωμα με διαφορα αποτελεσματα το ενα ειναι να εγκλωβισει αερα στον αισθητηρα εναρξης βεντιλατερ και το βεντιλατερ να μην αναψει στην κρισιμη θερμοκρασια και να φουντωσει το συμπαν.
Εαν ξερναει παραφλου ειναι μια ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα εκει
εγω στην θεση θα εκανα 3 πραγματα
1.βαζω οπωσδηποτε τον θερμοστατη (καινουριο).Οπως προειπε και ο μαστορας αντωνης ειναι καταστροφικο για τη μηχανη να δουλευει χωρις θερμοστατη ..επισης αυξανει και την καταναλωση καυσιμου
2.Ενα καλης ποιοτητας παραφλου
3.μια σωστη εξαερωση με ταυτοχρονη παρατηρηση για διαρροες σε καποιο κολαρο
τωρα δοκιμη σε κινηση η στατικη δοκιμη για να δεις πως παει το θεμα εαν συνεχιζει και δεν κατεβαζει θερμοκρασια τοτε παμε στην ταπα
εαν και παλι υπαρχει προβλημα τοτε παμε σε αλλα κολπα οπως αντλιες νερου κεφαλες κλπ