Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Αφαιρεση δευτερευουσας πεταλουδας.

  1. #1

    Αφαιρεση δευτερευουσας πεταλουδας.

    Λοιπον, ηθελα να ανοιξω αυτο το θεμα εδω, γιατι πιστευω οτι ειναι κατι πολυ σημαντικο και θα αξιζε να το γνωριζουν οι ιδιοκτητες των Ζ.
    Ξερω οτι ειμαι πολυλογας αλλα καντε τον κοπο και διαβαστε το: αξιζει!

    Εδω και χρονια οι κατασκευαστες ετρωγαν το κεφαλι τους να βρουν τροπο να βγαζουν μηχανες που να πληρουν τις νορμες περι ρυπων, να εχουν καλη οικονομια καυσιμου ΚΑΙ το ανοιγμα του γκαζιου να δινει ομαλη και στρωτη επιταχυνση.

    Ετσι βρηκαν τη λυση της δευτερευουσας πεταλουδας. Αυτη ειναι μια πεταλουδα που βρισκεται στην εισαγωγη, ακριβως ΠΡΙΝ την κυριως πεταλουδα (που ελεγχεται μηχανικα απο τον αναβατη) και ελεγχεται ηλεκτρονικα απο τον εγκεφαλο της μηχανης.

    Αξιζει να σημειωθει οτι αυτη η πεταλουδα λειτουργει εντελως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το τι κανει ο αναβατης στο δεξι γκριπ και ακολουθει το οτι προγραμμα εχει θεσει ο κατασκευαστης.

    Οπως σημειωθηκε σε πολλα τεστ, το ZZR1400 ενω ειναι τερας δυναμης, χαμηλα εγινε εσκεμμενα υποτονικο απο την μαμα Kawasaki ωστε να ειναι ευκολοδηγητο και ομαλο.

    Αυτο εγινε με την μεθοδο αυτη της δευτερης πεταλουδας.
    Αυτη η πεταλουδα παραμενει κλειστη μεχρι τις 4,500 περιπου στροφες και μετα ανοιγει σε πολυ μικρο βαθμο, πνιγοντας την αποτομη παροχη δυναμης στις χαμηλες στροφες.
    Ακομα και αν ο αναβατης στιψει το γκαζι, η μηχανη θα ανοιξει γραμμικα και γλυκα, αλλα καπως νωθρα...

    Αφαιροντας λοιπον την δευτερη αυτη πεταλουδα εχεις ενα μοτερ εντελως ελευθερο, που ελεγχεται πληρως απο το δεξι γκριπ. Ειδικα στο 1400 η διαφορα στις χαμηλες στροφες δεν ειναι απλα εμφανης αλλα ΧΑΟΤΙΚΗ! Η μηχανη πραγματικα μεταμορφωνεται.

    Το ιδιο ακριβως συστημα η Kawasaki εχει τοποθετησει και στο Ζ.

    Η δευτερη πεταλουδα οπως ειδα και σε φωτογραφιες της εν δρασει, παραμενει κλειστη η σχεδον κλειστη μεχρι τις 6,000 στροφες, και μετα κρατοντας τερμα γκαζι ανοιγει πληρως, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ομως απο τις ορεξεις του αναβατη.

    Σε καποιους μπορει να αρεσει αυτη η συμπεριφορα αλλα εμενα τουλαχιστον παντα μου θυμιζε το lag των μοτερ τουρμπο.
    Πολλες φορες ειχε τυχει να ανοιξω αποτομα το γκαζι αλλα δεν ειχε την κλωτσια που περιμενα, εκτος και αν ημουν σε υψηλες στροφες ηδη.
    Μεχρι να διαβασω το εν λογω θεμα, δεν εδινα και τοσο σημασια σε αυτη την συμπεριφορα γιατι πιστευα οτι στις χαμηλες στροφες το ανοιγμα ειναι νωθρο γιατι μπουκωνει απο καυσιμο...

    Στο εξωτερικο λοιπον και περνοντας αφορμη απο το ZZR1400 οπου αφαιρουν αυτη τη δευτερευουσα πεταλουδα, οι ιδιοκτητες Ζ αφαιρεσαν και αυτοι την δευτερη πεταλουδα.

    http://www.riderforums.com/showthrea...hrottle+plates

    Οι περισσοτεροι ανεφεραν οτι το αποτελεσμα ηταν τρομερα εμφανες, σε βαθμο που καθιστουσε την μηχανη επικινδυνη.

    Ετσι ημουν περιεργος να την δοκιμασω και εγω αυτη την μετατροπη.

    Πηγα μια μεγαλη βολτα μεχρι Σουνιο δοκιμαζοντας την μηχανη πριν και μετα. Μαλιστα ειχα διαλεξει μεγαλη διαδρομη για να μπορεσω να δω οποιαδηποτε διαφορα οσο μικρη και αν ηταν.

    Ε λοιπον τσαμπα πηγα τοσο μακρυα! Η διαφορα ηταν τοσο εμφανης που θα φαινοταν και στο γυρο του τετραγωνου μου!

    Ανοιγοντας αποτομα το γκαζι με 2α και 3η στις 3,000 στροφες, τρως ΑΚΑΡΙΑΙΑ μια κλωτσια και φευγεις μπροστα χωρις ιχνος lag.
    Λογω και του οτι δεν κραταω το τιμονι σφιχτα, λιγο ελειψε να φυγει απο τα χερια μου!

    Το "μπαμ" που εχει τωρα ειναι τοσο μεγαλο που μερικες φορες πιστεψα οτι μπορει να εσπαγε καμια αλυσιδα. (Οτι μπορει να κανει ζημια δεν αμφιβαλλω καθολου).
    Αληθινα δεν θελω να υπερβαλλω, αλλα η μηχανη μεταμορφωθηκε εντελως.

    ΟΜΩΣ! Εδω υπαρχει κατι που θελω να τονισω.
    Μετα την μετατροπη αυτη η μηχανη μπορει να γινει επικινδυνη!!!

    Το γκαζι πλεον ελεγχεται ΠΛΗΡΩΣ απο τον δεξι καρπο. Το ποσο ομαλα η αποτομα θα ανοιξει η μηχανη εξαρταται 101% απο το τι κανεις στο γκριπ.

    Το ειχαν επισημανει και οι ξενοι, το επισημαινω και εγω.
    Ειλικρινα περασα ολο το υπολοιπο απογευμα γυριζοντας πισω ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ να μαθω ξανα να ελεγχο τον δεξι καρπο μου.

    Η μηχανη στο ανοιγμα του γκαζιου και λιγοτερο στο κλεισιμο αντιδρα ακαριαια ως και αποτομα!

    ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ περαν απο ενα απειροελαχιστο κλικ ειχε ως αποτελεσμα μια σεβαστη κλωτσια, ακομα και απο τις 2000 στροφες!
    Αυτο σε μια ευθεια μπορει να ειναι ωραιο και θεμιτο, αλλα στις στροφες μπορει να σε στειλει πριν προλαβεις να καταλαβεις τι εκανες!

    Μηπως ομως αυτο εχει επιπτωσεις στην υγεια του μοτερ;
    Στο Riderforums.com οπου το θεμα εχει αναλυθει διεξοδικοτατα (17 σελιδες), εγιναν μετρησεις λογου αερα/καυσιμου και βρηκαν οτι το μειγμα ΔΕΝ φτωχαινει μετα την μετατροπη ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ POWERCOMMANDER και να φοραει ενα καταλληλο (βλ. πλουσιο) προγραμμα.

    Ακομα και καποιος που εκανε μετρησεις ΧΩΡΙΣ Powercommander, βρηκε οτι το μειγμα δεν φτωχαινε σημαντικα, αλλα αυτο ειναι κατι για το οποιο εγω προσωπικα δεν θα ρισκαρα. Ο καθενας μελεταει και αποφασιζει για παρτη του...
    Παντως επιπτωσεις στο μοτερ ΔΕΝ φαινονται να υπαρχουν...

    Θα μου πειτε "μα τοτε χαζη ηταν η Kawasaki να βαλει ενα συστημα που εμποδιζει την μηχανη αντι να την βελτιωνει";
    Η απαντηση ειναι οτι δεν ειναι καθολου χαζη. Η δευτερη πεταλουδα βοηθαει στην οικονομια καυσιμων, λιγοτερους ρυπους και το πιο σημαντικο: καθιστα την μηχανη πολυ φιλικη και γλυκεια στο γκαζι. Ακομα και ΠΟΛΥ ατσαλες κινησεις δεν προκαλουν δραματα ιδιως στις χαμηλες στρφες...

    Εγραψα το θεμα αυτο για να αναφερω κατι που κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στο Ζ, και ΙΣΩΣ κανει παρομοια διαφορα σε αλλες μηχανες με δευτερη πεταλουδα (οπως πολλα Yamaha)...

    Συστηνω ομως και παλι ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: Η μετατροπη αυτη εχει πολυ εμφανη αποτελεσματα και κανει την μηχανη να αντιδρα (ισως υπερβολικα για μερικους) ακαριαια.
    Αν κανετε αυτη την μετατροπη την ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ και εχετε το νου σας ιδιως σε στροφες. Η παραμικρη ατσαλη κινηση μπορει να εχει σοβαρες επιπτωσεις...

    Οπως και να εχει ομως, εγω πραγματικα εμεινα με το στομα ανοιχτο και ΣΙΓΟΥΡΑ η μηχανη θα μεινει ετσι.
    Χανει σε φιλικοτητα και σιγουρα απαιτει μεγαλο ελεγχο στο δεξι γκριπ, αλλα αυτη η τρελη κλωτσια και η αμεσοτητα ειναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικη που δεν γυριζω πισω με τιποτα...
    Νίκος
    Open Horizons

  2. #2
    Lord of the Strings Το avatar του/της SPORAKIAS
    Εγγραφή
    26/02/2005
    Μηνύματα
    931
    εσυ ρε εισαι τελειως μα τελειως επικινδυνος και τρελος....

    για πες τωρα.....το δικο μου εχει??και αν ναι ελα παρεα να τη βγαλουμε...

    με το φτωχο μειγμα εννοεις να μην μεινει το μοτερ χωρις καυσιμο και κολλησει???

    :a19:
    Don't and drive just :a44: and fly

    ο καγκουρας...



  3. #3
    Sporakia, ας αρχισουμε απο τα ευκολα: Οταν λεω φτωχο μειγμα εννοω ακριβως αυτο: να μην μεινει το μοτερ χωρις καυσιμο (και με περισευμα αερα) γιατι σε αυτη την περιπτωση ο κινητηρας δεν θα ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ χαρουμενος....

    Τωρα για να κανουμε την μετατροπη στο δικο σου... Οπως ειδα εχεις ενα 636. Ψαχνοντας στο Internet δεν βρηκα καμια αναφορα στην αφαιρεση της δευτερευουσας πεταλουδας σε 636.

    Αυτο απο οσο ξερω εχει γινει σε ΖΧ10, ΖΖR14, Ζ1000, και Ζ750... Τωρα απο εκει και περα δεν ξερω... Κατεβαζω το service manual για το δικο σου μηχανακι για να ριξω μια ματια και να σου πω...

    Παντως η μετατροπη αυτη δουλευει και δεν ειναι απλα μια αισθηση που δινει.
    Επειδη στο αλλο φορουμ ειχε επικριθει αρκετα η συγκεκριμενη διαδικασια απο πολλους, καποιος πηγε με ενα Ζ1000 και εκανε μια δυναμομετρηση πριν και μετα.

    Παροτι η διαφορα ειναι τεραστια στο αποτομο "σκασιμο" του γκαζιου, ακομα και σε σταθερα τερμα γκαζι το δυναμομετρο εδειξε διαφορα μεχρι και +5 αλογα ΣΤΙΣ χαμηλες στροφες, και αναλογη αυξηση σε ροπη...

    Απο εκει και περα οι επικριτες σωπασαν...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	attachment.jpeg 
Προβολές:	697 
Μέγεθος:	51,0 KB 
ID:	73104
    Νίκος
    Open Horizons

  4. #4
    Lord of the Strings Το avatar του/της SPORAKIAS
    Εγγραφή
    26/02/2005
    Μηνύματα
    931
    οντως ...οπως φαινετε στο διαγραμμα ολη η δουλεια ειναι για τις χαμηλες....οπως τα λες και εσυ..

    αν τελικα γινετε και στο δικο μου ....το μονο που ''φοβαμαι'' ειναι η αποτομη οπως λες και εσυ ροπη απο χαμηλα στους ελληνικους δρομους του κεντρου...

    παντως το εργαλειο (636) το ξερω παρα πολυ καλα ....εσυ που το εχεις δοκιμασει θα μπορει να ελεγχτει ετσι..?? μη φαμε και τα μουτρα μας..??

    το ιδιο συστημα (λογικα) πρεπει να ειναι π.χ και στο ..cbr600rr '04 και μετα ...που εχει διπλες πεταλουδες ...ετσι..??
    Don't and drive just :a44: and fly

    ο καγκουρας...



  5. #5
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  6. #6
    Μανία που έχει ο κόσμος να πειράζει τα μηχανήματα

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Μμμμμ το χαρηκα αυτο το ποστ λογω τιμης
    Φιλε ταξιδευτη αστο ετσι απλα θυμησου οτι καποτε θα χρειαστει να ανοιξεις το γκαζι σε μια στροφη.
    Μακαρι οταν θα κλεισει ( το γκαζι ) , να εισαι ακομα πανω στην μηχανη.

    Κατα τα αλλα τετοιου ειδους πειραγματα στην εισαγωγη ανεβαζουν τα τιμολογια και σε αλλα επιμερους τμηματα της μοτοσυκλετας, οπως στην μεταδοση.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Μμμμμ το χαρηκα αυτο το ποστ λογω τιμης
    Φιλε ταξιδευτη αστο ετσι απλα θυμησου οτι καποτε θα χρειαστει να ανοιξεις το γκαζι σε μια στροφη.
    Μακαρι οταν θα κλεισει ( το γκαζι ) , να εισαι ακομα πανω στην μηχανη.

    Κατα τα αλλα τετοιου ειδους πειραγματα στην εισαγωγη ανεβαζουν τα τιμολογια και σε αλλα επιμερους τμηματα της μοτοσυκλετας, οπως στην μεταδοση.
    +50000000000000000 Γιωργο! :smilea:
    Εισαι 101% σωστος σε αυτο που λες! ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

    Το ειπα και πιο πανω: μπορει να καταστησει την μηχανη ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ αν ο αναβατης ΔΕΝ ξερει, η δεν μπορει να ελεγξει επαρκως το δεξι χερι του.

    Κανει την μηχανη ΠΟΛΥ πιο αμεση στις αντιδρασεις της, αλλα κατα συνεπεια πολυ πιο "δυσκολη" και απαιτητικη στις κινησεις του δεξι γκριπ!

    Το ολο θεμα ειναι στο αρχικο ανοιγμα του γκαζιου. ΕΚΕΙ αν δεν εισαι πολυ προσεκτικος υπαρχει πλεον μια αμεση (εως και αποτομη) κλωτσια, που ΣΙΓΟΥΡΑ σε μια στροφη μπορει να σε στειλει ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ!

    Πολλοι αναβατες (μαζι και εγω) δεν εχουν εκπαιδευτει να προσεχουν το ποσο ανοιγουν το δεξι γκριπ, ειδικα σε περιπτωσεις απαιτητικες οπως σε στροφιλικι...
    Η Kawasaki ΚΑΛΩΣ επραξε και εβαλε την δευτερη πεταλουδα, η οποια φραζοντας την εισαγωγη και ανοιγοντας ηλεκτρονικα εχει ως αποτελεσμα το πολυ γλυκο και ομαλο ανοιγμα του γκαζιου!
    Αυτο ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι χρησιμο ως και σωτηριο.


    ΑΛΛΑ. Οπως προειπα η δευτερη πεταλουδα εχει ενα πολυ αισθητο lag το οποιο μεχρι τωρα θεωρουσα ως κατι δεδομενο και απλα το δεχομουν.
    Η μηχανη πλεον ειναι πιο απαιτητικη και θελει ΠΡΟΣΟΧΗ και εκπαιδευση στο ανοιγμα του γκαζιου.
    Ειδικα απο τη στιγμη που εχει παρα πολυ κοντη γκαζιερα... Την μετρησα προχθες και εχει γωνια ανοιγματος 54 μοιρες!

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ εχω ΠΑΡΕΙ τις ευθυνες μου και την αποφαση να ΜΑΘΩ και να εκπαιδευτω απο την αρχη, ωστε να ελεγχω ΣΩΣΤΑ και οπως πρεπει το γκαζι οπως κανανε οι "παλιοι": Χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα, παρα μονο σωστα, με γνωση και εκπαιδευση.

    ΑΝ δεν νοιωσω ετοιμος και δεν εκπαιδευτω να εισαι σιγουρος Γιωργο οτι δεν θα προκαλεσω την τυχη μου σε στροφες.....
    Νίκος
    Open Horizons

  9. #9
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Χρησιμοποιείς υπερβολές στο κειμενο σου

    -Σε καμια περίπτωση δε θα γινει "επικίνδυνο" το γκαζι... cool

    -δεν ειναι και τοοοοση μεγαλη η διαφορα... εγω "τρομαξα να την καταλάβω"

    -δεν εχει κανενα "lag" το μηχανάκι απο το εργοστασιο... ειναι η συνηθισμένη λιγο αργη απόκριση των "injection"

    πραγματικα δε βλεπω σοβαρο λογο να κανει κανεις την παραπανω μετατροπή! Αν θες καλυτερη απόκριση στη λειτουργεια του μοτερ σου βαλε ενα power commander και ρύθμισε το σωστα

    αν θες περισσότερη "δύναμη χαμηλά"... η μοναδικη λυση που εχει αμεσο αντίκρισμα... (και με εξευτελιστική τιμη...) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙ ...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
    οντως ...οπως φαινετε στο διαγραμμα ολη η δουλεια ειναι για τις χαμηλες....οπως τα λες και εσυ..

    αν τελικα γινετε και στο δικο μου ....το μονο που ''φοβαμαι'' ειναι η αποτομη οπως λες και εσυ ροπη απο χαμηλα στους ελληνικους δρομους του κεντρου...

    παντως το εργαλειο (636) το ξερω παρα πολυ καλα ....εσυ που το εχεις δοκιμασει θα μπορει να ελεγχτει ετσι..?? μη φαμε και τα μουτρα μας..??

    το ιδιο συστημα (λογικα) πρεπει να ειναι π.χ και στο ..cbr600rr '04 και μετα ...που εχει διπλες πεταλουδες ...ετσι..??
    Γιωργο, η παροχη δυναμης δεν γινεται αποτομη απο μονη της. Γινεται παρα μα παααρα πολυ αμεση, και θελει σεβασμο και ικανοτητα. Αποτομη και επικινδυνη γινεται μονο αν δεν το σεβαστεις και δεν εχεις την ικανοτητα η διαθεση να μαθεις να ανοιγεις στα χιλιοστα το γκαζι.

    Πρεπει να σημειωσω εδω κατι: ΑΦΟΥ το γκαζι εχει ανοιξει, η διαφορα δεν ειναι σημαντικη. Σιγουρα εχει καλυτερη αποκριση, αλλα εκει εχεις την βοηθεια του στροφαλου που εξομαλυνει τα πραγματα σε μεγαλο βαθμο.

    Η μεγαλη διαφορα ειναι στο πρωτο ανοιγμα του γκαζιου απο κλειστο η σχεδον κλειστο. Εκει η μηχανη αντιδρα ΑΝΑΛΟΓΑ με το τι κανεις στο γκριπ. Οσο αποτομος εισαι εσυ, τοσο αποτομα κλωτσαει η μηχανη.

    Παντως στους δρομους της Αθηνας θελει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχη. Τα παντιλικια γινονται με τη σκεψη και πολυ μα ΠΟΛΥ πιο αποτομα απο πριν....
    Νίκος
    Open Horizons

  11. #11
    Idi, ισως ειμαι υπερβολικος.
    Ισως απο την αλλη να ειμαι πιο "ευαισθητος" σε αλλαγες στο πως ανοιγει η κλεινει το γκαζι.

    Και η αληθεια ειναι οτι ΕΚΕΙ ακριβως εγω καταλαβα πολυ μεγαλη διαφορα.

    Οπως και στο ξενο φορουμ, καποιοι ειπαν οτι ειδαν μεγαλη διαφορα, ενω καποιοι αλλοι δεν ειδαν τιποτα.
    Τι να πω... Ισως εχει να κανει και με τον αναβατη και το πως οδηγαει... Αν στιβεις παντα το γκαζι δεν θα δεις διαφορα. Αν παιζεις με κλειστο γκαζι, ανοιχτο στο 1 κλικ, 2, 3, κλπ οπως εγω, τοτε θα καταλαβεις διαφορα.

    ΕΠΙΣΗΣ να σημειωσω οτι ΕΧΩ powercommander, ειναι ρυθμισμενο στο δυναμομετρο, και εγιναν επιπλεον ρυθμισεις για να υπολογιστει και η αλλαγη στην 2η πεταλουδα.

    Οσοι θελουν μπορουν να το κανουν μονοι τους και να δουνε ιδιοις ομμασι την οποια διαφορα!
    Νίκος
    Open Horizons

  12. #12
    Άφησε το μηχάνημα όπως είναι στην αρχική του κατάσταση, γιατί δε σε συμφέρει. Μην κάνεις γύφτικες μετατροπές.

  13. #13
    Υποστηριζοντας τα λεγομενα μου, οτι καποιοι αναβατες το βρηκαν να αλλαζει σημαντικα την συμπεριφορα της μηχανης, ο πρωτεργατης της μετατροπης αυτης στο Ridersforum εφτιαξε το παρακατω how - to και πως θα δειτε ξεκαθαριζει τη θεση του:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	z1000tb_mod_1 (large).jpg 
Προβολές:	636 
Μέγεθος:	55,1 KB 
ID:	73119
    Νίκος
    Open Horizons

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
    Άφησε το μηχάνημα όπως είναι στην αρχική του κατάσταση, γιατί δε σε συμφέρει. Μην κάνεις γύφτικες μετατροπές.
    Δεν εχεις καταλαβει οτι οι "γυφτικες μετατροπες" που ονομαζεις ειναι μερος του παιχνιδιου.
    Αμα ειναι να μας φαει και εδω μεσα το politically correct να παμε να αγορασουμε κανα Goldwing.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Δεν εχεις καταλαβει οτι οι "γυφτικες μετατροπες" που ονομαζεις ειναι μερος του παιχνιδιου.
    Αμα ειναι να μας φαει και εδω μεσα το politically correct να παμε να αγορασουμε κανα Goldwing.
    με αερόσακο? :wacko:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αφαίρεση αυτοκολλήτων
    από Cpt. Haddock στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2020, 20:14
  2. Αφαιρεση εντομων?
    από nickmonstro στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2006, 19:55
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 10:14
  4. Αφαίρεση σιγαστήρα από Gsxr600 K4
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 13:53
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2004, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF