Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Αγορά Haya or ΖΧ-12R

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/01/2007
    Μηνύματα
    19

    Αγορά Haya οr CBR XX or something Supersport 1000cc

    Χαιρετώ όλο το Forum.
    Είμαι καινούργιο μέλος στις συζητήσεις σας και καλώς σας βρήκα.

    Είμαι κάτοχος ενός Fazer 1000 '02 και σε λίγο καιρό με βλέπω σε αλλαγή μηχανής.
    (δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο όσο καιρό την έχω.Αντιθέτως έχω να πω τα καλύτερα για το συγκεκριμένο μοντέλο).
    Εδώ τώρα χρειάζομαι την βοήθειά σας.
    Είμαι μεταξύ ΖΧ-12R Ninja και GSXR-1300 Hayabusa.(έχω διαβάσει αντίστοιχο post http://www.moto.gr/forums/showthread...highlight=ZX12 αλλά χωρίς παρεξήγηση δεν κατάφερα να βγάλω κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα).
    Απέρριψα τα SuperSport 1000 γιατί δεν μπορώ να βολευτώ εκεί πάνω.Μου φαίνονται απελπιστικά μικρά για το ύψος μου(1.95). Κάποιος μπορεί να μου πει πάρε ένα on-off, !ούτε κουβέντα αφού δεν μου αρέσουν καθόλου!
    Στο ZX-12 που ανέβηκα να πω την αλήθεια η θέση μου φάνηκε πιο βολική από την αντίστοιχη της Busa (αισθανόμουν οτι ήμουν καθισμένος πολύ χαμηλά).

    Έχω δει χαρακτηριστικά και τεστ και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι οι διαφορές δεν είναι πολύ μεγάλες (τουλάχιστον στις επιδόσεις).Μεγαλύτερη ιπποδύναμη η Kawa αλλά σε 1000 στροφές παραπάνω αντισταθμιζόμενο από 0.5 Kgr μεγαλύτερης ροπής της Busa και καλύτερης αεροδυναμικής (για αυτό και η μεγαλύτερη τελική).

    Επειδή σε όποιο και να καταλήξω θα το πάρω μεταχειρισμένο (μοντέλα μετά από 2002) δώστε καμία συμβουλή στο τι να προσέξω.Διάβασα επίσης και σε post οτι παίζουν και κλειδωμένα ΖΧ-12 πχ από εξωτερικό. Πως μπορώ να το τσεκάρω αυτό αφού από οτι διαπίστωσα από το ίδιο post , η αντιπροσωπεία δεν βοηθάει σε αυτό το κομμάτι.

    Έχω μια κλίση προς το ZX-12 (μαύρο-χρυσό) το οποίο μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά από το Busa αλλά θα ήθελα να έχω μια ολοκληρωμένη γνώμη για τα hyperbikes ακούγοντας τις απόψεις σας περισσότερο πάνω σε οδηγικές εμπειρίες από τις 2 μηχανές.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Γιώργος

  2. #2
    καλωσηρθες και καλη χρονια...




  3. #3
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Ολοκληρωμένη άποψη για τέτοια μηχανάκια είναι λίγο δύσκολο να βρεις. Κατ'αρχήν από τα περιοδικά μην περιμένεις και πολλά. Ό,τι κείμενο είχαν γράψει για το Busa, έγινε copy-paste για το ZX12, και μια από τα ίδια για το ΖΧ14 τώρα... "ανεβαίνεις επάνω και με 2 τσιγάρα δρόμο έχεις φτάσει στη Δανία, και μάλιστα ξεκούραστος". (@@ βέβαια, γιατί δε γράφουν πόσο θα στοιχίσει ένα ταξίδι αστραπή 2000 χιλιομέτρων!) Πρόσφατα διάβαζα στο 0300 ή στο Moto για το 14 και γελούσα γιατί νόμιζα ότι διάβαζα άρθρο 6ετίας για το Busa!!!

    Kι εγώ το ίδιο ύψος έχω, και βολεύτηκα πολύ στο Busa (με αλλαγή ζελατίνας φυσικά), ενώ π.χ. στο ΧΧ είχα δυσκολίες. Από ΖΧ δεν ξέρω, δεν έχω κάτσει καν επάνω. Επίσης νομίζω ότι είναι εντελώς μάταιο να μιλάμε για νούμερα σε αυτά τα μηχανάκια, αφού είτε 180 είτε 200 είτε 200+ άλογα να έχεις στο γκάζι, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα στο πως θα τα χρησιμοποιείς. Το μόνο σίγουρο είναι ένα: ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ!

    Από εκεί και πέρα όλα εξαρτώνται από το τι χρήση θα κάνεις στο μηχανάκι...
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  4. #4

    Thumbs up

    Καλως ηρθες φιλε και καλη χρονια.Busa δεν το συζηταμε.Το ZX δεν ξερει τι ειναι,βγηκε και το 14 και οπως καταλαβαινεις το 12 παει περιπατο.Η σταθεροτητα του busa στα πολλα πουθενα δεν παιζει.Θα δεθεις μαζι του,εχει προσωπικοτητα.Ο φιλος εχει δικιο για το κοστος συντηρησης,δεν θα προλαβαινεις ν αλλαζεις λαστιχα.Να προσεξεις αλυσιδογραναζα,λαστιχα και σε τι κατασταση ειναι τα φρενα του.ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ
    Χ.Ι.Δ.

  5. #5
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΧΑΓΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΩ.
    ΣΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΧ12 ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΡΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.
    ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΑΝΕΣΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.
    ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ (ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΛΥΝΕΤΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ)
    ΝΕΥΡΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ ΟΥΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΑΙΚ.
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΙ.
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ,&
    & ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΞΑΤΜΗΣΙ.
    ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟ ΧΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΝΩ ΤΟ ΖΧ12 ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ.
    Α' ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑΝ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ.

  6. #6
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Den exo odigisei kamia apo tis 2 an kai mou aresoun kai ta 2 8a epairna to ZX logo gramon.
    Oso anafora service k lastixa afta einai sto programa afou milame gia moto 180+cv!
    H Suzuka exo tin entiposi oti ta aloga pou dinei einai se 1000rpm ligotera tou XX kai ta ram-air tou ZX dinoun +cv.
    To ZX einai pistas i Suzuka taxidiara...
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  7. #7
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    αν εχεις δει παρκαρισμενα τα 2 διπλα διπλα..... θα παρεις το 12 μονο και μονο γιατι το θεαμα θα ειναι σα τη Monica Beluci διπλα στη Ρουλα Κορομηλα.... οχι μονο το 12 ειναι ομορφο..... αλλα και το busa ειναι ΑΣΧΗΜΟ (IMO)

    απο κει και περα για το φιλο που εγραψε παραπανω οτι "το 12 δε ξερει τι ειναι".... ΞΕΡΕΙ... ειναι BUSA KILLER... .+_

    δε εχω καβαλησει κανενα απο τα 2 σε καλη βολτα αρα οσα λεω αφορουν γνωμες των γυρω μου που εχουν/ειχαν τα συγκεκριμενα

  8. #8
    Επισης τα μοντελα μετα το 02 ή 03 ειχαν πολλες διαφορες ως προς την σταθεροτητα τους. Και καμια σχεση με τα πρωτα "νευρικα" 12.



    12 μαυρο χρυσο...οπως το ειπες ειναι μουν@
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  9. #9
    Όλα βρίσκονται στο αρρωστημένο γουσταρλίδικο ριάλιτι του μυαλού των απανταχού ημίαιμων κάγκουρων...

    Ποιός είναι αυτός που διαχειρίζεται ΚΑΙ τα 170+ άλογα της Βούζας και θα τον "πατήσει' το ΖΧ ή αντίστροφα?

    Φάτε μάτια SS και κοιλιά περίδρομο και διαλέχτε όποιο σας "κάθεται" καλύτερα...

    Περί ορέξεως...


  10. #10
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Αν σκοπός του να πάρει κανείς μηχανάκι είναι να γίνει busa killer ή kawa killer, τότε καλύτερα να μείνουμε στα videogames και να μην οδηγούμε... Ο άνθρωπος ζήτησε γνώμες. Επίσης το τελευταίο που έχει κανείς να μάθει από άλλους είναι η αισθητική! Αν του αρέσει κάτι, του αρέσει. Αν δεν αρέσει στους άλλους, τι μας νοιάζει;
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/01/2007
    Μηνύματα
    19
    To θέμα είναι οτι αισθητικά μου αρέσει το ΖΧ-12 πολύ περισσότερο από την Busa.(όχι όμως οτι θα έλεγα άσχημο και το Busa). Αυτό τέλως πάντων είναι θέμα γούστου.
    Αυτό που με έχει κάνει διστακτικό ως προς το ZX-12 είναι η άσχημη εικόνα που υπάρχει ως προς την αξιοπιστία.Τελικά είναι αλήθεια οτι η Kawa (το συγκεκριμένο μοντέλο) βγάζει ημιτελείς μηχανές (κοιτάζοντας περισσότερο τις επιδόσεις αδιαφορώντας για την ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία) ή είναι ένα τεράστιο ράδιο αρβύλα που ανακυκλώνεται εδώ και χρόνια για διάφορους λόγους???

    Πχ για τα λάστιχα έχω συνηθήσει να δίνω ένα σκασμό λεφτά σε τακτά χρονικά διαστήματα οπότε δεν δίνω και μεγάλη βάση.
    Όμως το οτι πρέπει να κατέβει ο κινητήρας για να γίνει ένα σέρβις αυτό είναι σοβαρό.
    Όπως επίσης και τα πολλά τριξίματα που ανέφερε ο Bill από τον σκελετό.Αυτό δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικό όσον αφορά την ποιότητα .Και για να μην νομίζει κανείς οτι ψάχνω την σούπερ ποιότητα κατασκευής - δεν ψάχνω BMW αλλά όχι και μια μηχανή να τρίζει ολόκληρη (ΣΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΧ12 ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΡΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.)
    Το αν μια από τις δυο μηχανές βγάζει 10 άλογα παραπάνω ή έχει 15 χλμ τελικής παραπάνω (που δεν θα τα δεις και πολλές φορές) το θεωρώ αμελητέο.
    Εγώ θέλω μια μηχανή (ΖΧ-12 or Ηaya πάντα) που να είναι αξιόπιστη (όχι όλη την ώρα στο συνεργείο) , τα σέρβις να κυμαίνονται στα πλαίσια της συγκεκριμένης κατηγορίας και να μην είναι φτηνοκατασκευή (καταλαβαίνετε τι εννοώ) το οποίο ταλαιπωρεί αφάνταστα και τον οδηγό και τον συνεπιβάτη !!!!
    Άλογα έχουν και οι 2 και από εμφάνιση περι ορέξεως κολοκυθόπιτα(δεν υπάρχει πιο υποκειμενικό πράγμα στις μηχανές).
    Περιμένω να ακούσω με ενδιαφέρον τις γνώμες όλων.
    Α! Στα ΖΧ-12 υπάρχουν μεγάλες διαφορές από το 2002 και μετά στα μοντέλα (ψάχνω μεταχειρισμένο) και αν ναι ποιο να προτιμήσω (αν καταλήξω τελικά σε ZX)?
    Κawasakides δώστε τα φώτα σας.

  12. #12
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    υπομονη για το zx14.....
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  13. #13
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΚΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
    ΑΝΑΦΕΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΖΧ12 ΜΟΝΤ.03.
    ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΧΑΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΖΧ12 (ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΣ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ KAWA 14 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΑΓΙΑ.(ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΛΛΑΓΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ)
    ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΖΧ12 ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΟΙ ΕΞΑΤΜΗΣΕΙΣ ΞΕΒΙΔΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ "ΠΕΣΕΙ" ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΙ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ 170 ΙΠΠΟΥΣ,ΑΛΛΑ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.

  14. #14
    φίλε διάβασα τα παραπάνω αλλά δε μίλησε κανένας για τρόπο χρήσης της μοτο
    με άλλα λόγια από τη στιγμή που και τα δυο μηχανακια ειναι γρηγορα και τουμπανα, ίσως να σε ενδιαφέρει και το πρακτικό κομάτι της επιλογής σου, μιας και η αισθητικη ειναι υποκειμενικη
    δηλαδη αν σε ενδιαφερει ανετο ταξίδι για 2 ατομα και φόρτωμα τοτε μαλλον πρεπει να κινηθεις προς το busa.

    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  15. #15
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Άντε να πώ κι εγώ μια γνώμη.
    Εχω κάνει μια καλή βόλτα με το Hayabusa φίλου(99) Αργος-Αρτεμίσιο-Επίδαυρο και δηλώνω κατενθουσιασμένος με τη συμπεριφορά του.

    Αψογος ψεκασμός,σιγουριά στις στροφές,φρένα πολύ καλά και φυσικά αρκουδόγκαζο που όμως είναι προβλέψιμο έτσι και δεν κάνεις καμμιά μαλακία τύπου πάω χαλαρά με τρίτη κι το ανοίγω όλο!:a53: Τό 'χει κάνει ο φίλος μου γι αυτό το λέω.
    Νομίζω ότι πάνω κάτω ,κάπως έτσι θα είναι και το 12 για το οποίο δεν έχω άποψη.
    Το γεράκι πάντως με κέρδισε.Και οδηγικά και εμφανισιακά.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF