hondakias ειμαι κ γω παίδες, αλλα κακα τα ψεματα , ειναι πολυ ομορφη μοτοσυκλετα...
τώρα ειναι άλλη ιστορια το αν αξιζει να δωσεις τόσα λεφτα...
αλλα ειναι πανερμορφο...
hondakias ειμαι κ γω παίδες, αλλα κακα τα ψεματα , ειναι πολυ ομορφη μοτοσυκλετα...
τώρα ειναι άλλη ιστορια το αν αξιζει να δωσεις τόσα λεφτα...
αλλα ειναι πανερμορφο...
Πλάκα πλάκα για τι τιμές μιλάμε ;Αρχικά δημιουργήθηκε από ronin1
τώρα ειναι άλλη ιστορια το αν αξιζει να δωσεις τόσα λεφτα...
Πάνω από 18-19 η μήπως λέω πολύ λίγα ;:hypnotize
Απο οσο γνωριζω με 18.000 ευρω παιρνεις Κ1200s με πολυ καλο εξοπλισμο....παντως αν τα θες ολα πρεπει να αγγιζει τα 20.000€!!!
Για αυτο το μηχανακι δεν εχει διαμορφωθει ακομα τιμη αφου δεν εχει ερθει στην Ελλαδα , πιστευω οτι θα παιζει μεταξυ των τιμων του R και του S...
Καλή Χρονιά σε όλους.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το συγκεκριμμένο και όλη η νέα σειρά Κ1200 μιας και πρόκειται για παραλλαγή στο ίδιο -τεχνικά- θέμα, πιστεύω ότι έχει προβληματικό design και ειδικά στις αναλογίες (πολύ μακρύ με κοντό ψαλίδι) το οποίο όμως υπαγορεύτηκε από τις τεχνικές επιλογές, όπως μεγάλη κλίση κυλίνδρων, μπροστινό σύστημα τύπου Hossack (να τα λέμε με το όνομα τους), άξονας μετάδοσης.....
Οδηγικά, έχω -πολύ μικρή- εμπειρία από τα πρώτα Κ1200R.
Το μπροστινό δεν με προβλημάτισε αλλά σίγουρα θέλει περίοδο προσαρμογής.
Ο κινητήρας όμως με απογοήτευσε με την ποιότητα λειτουργίας του - το ρελαντί ήταν allover the place και οι μηχανικοί θόρυβοι ήταν cultural shock εάν έχεις μόλις κατέβει από ΧΧ.
Θα διαφωνήσω λιγάκι,στα επιμέρους,με το φίλο dirtbird.Αν και γενικά καλά τα λέει.
Επειδή έχω δοκιμάσει το γυμνό για καμιά 60km (και λίγο δικάβαλο) έχω να πω τα εξής:
Καταρχήν το φέρινγκ είναι αναγκαίο ειδικά πάνω από τα 200km/h όπου με το γυμνό σε
παίρνει και σε σηκώνει.
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός.
Ο κινητήτας έχει απίστευτη δύναμη,πολύ καλή ροπή χαμηλά και έχει χαρακτήρα.Και από ακουστική είναι σχετικά καλός.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda) και τα όργανα πολύ όμορφα και λειτουργικά.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλη.Θέλει πάντως λίγο μακριά χέρια.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όλα τα λεφτά και κάνει διαφορά από Comfort σε Normal και Sport.
Σχεδιαστικά,είναι υποκειμενικό αν αρέσει ή όχι.Πάντως το φανάρι του γυμνού είναι πιο
όμορφο και δυναμικό,ειδικά αν το δει κάποιος εν κινήσει.
Αυτό που μου έδειξε,λοιπόν,στο δρόμο το μηχανάκι είναι ότι τα κάνει όλα μια χαρα.
Και στην εθνική πάει γρήγορα,σταθερό σα βράχος και καταπίνει χιλιόμετρα για τη πλάκα του.
Η καλύτερή του είναι οι ανοιχτές καμπές όπου δίνει ρέστα.Στις κλειστές στροφές δε θα έλεγα ότι χαίρεσαι να το οδηγείς αλλά με τη ροπή που έχει δεν έχεις πρόβλημα.Αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η κίνηση του μέσα στη πόλη.Ευέλικτο,ευκίνητο,δε καταλαβαίνεις ούτε τον όγκο ούτε το βάρος του και πραγματικά πάει σαν ένα μικρό,δυνατό αυτόματo.Επίσης οι καθρέπες του έχουν λόγο ύπαρξης.Πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς μέσα σε κίνηση εκεί στις 3000 με 4000rpm.Το φρενάρισμά του είναι πραγματικά πολύ καλό (αν και προτιμώ τα συνδιασμένα της Honda).Αυτό που δεν έχει το μηχανάκι είναι χαρακτήρα.Τα κάνει όλα τόσο καλά που δε μπορείς να 'παίξεις' μαζί του.Μόνο το διαφορετικό σε αίσθηση προστινό σε τσιγκλά να δοκιμάσεις να το πιέσεις και να 'παίξεις' με το φρενάρισμα.
Γενικά,αυτό που κατάλαβα είναι ότι για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι θα πρέπει να θέλεις και να κλείσεις οδηγικά.Είναι λίγο γεροντίστικα τα BMW.
Πάντως,και να μου δίνανε τα λεφτά δε θα το έπερνα με τη καμία.
Multistrada 1000DS και Άγιος ο Θεός
φιλε , σεβαστα οσα λες (καθαρα για λογους υποκειμενικοτητας) αλλα οχι και ''χωρις χαρακτηρα'' το bmw....ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης , εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει , επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει ...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
Καλή Χρονιά σε όλους.
Θα διαφωνήσω λιγάκι,στα επιμέρους,με το φίλο dirtbird.Αν και γενικά καλά τα λέει.
Επειδή έχω δοκιμάσει το γυμνό για καμιά 60km (και λίγο δικάβαλο) έχω να πω τα εξής:
Καταρχήν το φέρινγκ είναι αναγκαίο ειδικά πάνω από τα 200km/h όπου με το γυμνό σε
παίρνει και σε σηκώνει.
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός.
Ο κινητήτας έχει απίστευτη δύναμη,πολύ καλή ροπή χαμηλά και έχει χαρακτήρα.Και από ακουστική είναι σχετικά καλός.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda) και τα όργανα πολύ όμορφα και λειτουργικά.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλη.Θέλει πάντως λίγο μακριά χέρια.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όλα τα λεφτά και κάνει διαφορά από Comfort σε Normal και Sport.
Σχεδιαστικά,είναι υποκειμενικό αν αρέσει ή όχι.Πάντως το φανάρι του γυμνού είναι πιο
όμορφο και δυναμικό,ειδικά αν το δει κάποιος εν κινήσει.
Αυτό που μου έδειξε,λοιπόν,στο δρόμο το μηχανάκι είναι ότι τα κάνει όλα μια χαρα.
Και στην εθνική πάει γρήγορα,σταθερό σα βράχος και καταπίνει χιλιόμετρα για τη πλάκα του.
Η καλύτερή του είναι οι ανοιχτές καμπές όπου δίνει ρέστα.Στις κλειστές στροφές δε θα έλεγα ότι χαίρεσαι να το οδηγείς αλλά με τη ροπή που έχει δεν έχεις πρόβλημα.Αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η κίνηση του μέσα στη πόλη.Ευέλικτο,ευκίνητο,δε καταλαβαίνεις ούτε τον όγκο ούτε το βάρος του και πραγματικά πάει σαν ένα μικρό,δυνατό αυτόματo.Επίσης οι καθρέπες του έχουν λόγο ύπαρξης.Πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς μέσα σε κίνηση εκεί στις 3000 με 4000rpm.Το φρενάρισμά του είναι πραγματικά πολύ καλό (αν και προτιμώ τα συνδιασμένα της Honda).Αυτό που δεν έχει το μηχανάκι είναι χαρακτήρα.Τα κάνει όλα τόσο καλά που δε μπορείς να 'παίξεις' μαζί του.Μόνο το διαφορετικό σε αίσθηση προστινό σε τσιγκλά να δοκιμάσεις να το πιέσεις και να 'παίξεις' με το φρενάρισμα.
Γενικά,αυτό που κατάλαβα είναι ότι για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι θα πρέπει να θέλεις και να κλείσεις οδηγικά.Είναι λίγο γεροντίστικα τα BMW.
Πάντως,και να μου δίνανε τα λεφτά δε θα το έπερνα με τη καμία.
Multistrada 1000DS και Άγιος ο Θεός
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
φιλε , σεβαστα οσα λες (καθαρα για λογους υποκειμενικοτητας) αλλα οχι και ''χωρις χαρακτηρα'' το bmw....ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης , εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει , επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει ...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?
Οκ,το διορθώνω.
Δεν έχει νεανικό χαρακτήρα.
Όχι πως τα περισσότερα Honda έχουν αλλά δεν είναι Ducati που σου χαρίζει 3-4 χρονάκια σε κάθε βόλτα και σε μεγαλώνει 5-6 άμα χαλάσει.
Αυτό εννοώ.Πάντως τα 'καλούδια' δε φέρνουν πάντα την ευτυχία.
Μια από αυτές τις επόμενες βδομάδες θα οδηγήσω το παρακάτω R1100S (Randy Mamola Replica) και θα σου πω για χαρακτήρα.Γιατί από ομορφιά σκίζει.Ειδικά από το πλάι και πίσω.Διαφωνείς;
http://img201.imageshack.us/img201/4...cabruggema.jpg
ασχημα ειναι τα μπεμβε!!!!!
αν κ το κ1200ς κ το κ1200ρ οταν τα ειδα απο κοντα μου αρεσαν αρκετα!!παρα πολυ δλδ!!
μΕ αρεσουν αυτα τα ποστ...Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
[B]...
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός....
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda)....
δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?
ετσι να εχω μετρο σύγκρισης...
Ε ΚΑΙ?Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης
ΕΥΤΥΧΩΣ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει
για τους "παγκοσμιους"Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει![]()
![]()
![]()
(ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι το 99% των αγοραστων BMW Motorrad ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΗΛΕΚΤΡΙΝΙΚΑ Η ΜΗ)
![]()
![]()
εδω τα λες καλα... δε λεω...Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?![]()
ωχ!Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μΕ αρεσουν αυτα τα ποστ...
δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?
ετσι να εχω μετρο σύγκρισης...
![]()
ολα τα ειχε η μαριορη, ο φερετζες της ελειπε...
![]()
Άστο idi..
Και Ζ1000 έχουμε καβαλήσει....
Πολύ θα ήθελε το Ζ σου να είχε το συμπλέκτη της Ninja μου, υπενθυμίζω GPZ 900A3.
Ακόμα και το κιβώτιο της γιαγιάς ήταν καλύτερο από του Ζ που είχα καβαλήσει.....![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
now we are talking business
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???![]()
Εχμ....
ρε μπο@στη μου δεν είπε...![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
σωστα: η καμηλα ποτέ ΔΕΝ κοιταει την καμπουρα της!Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()