που είναι o resistman όταν τον χρειαζομαι ???![]()
![]()
![]()
μπαμπάκα σκάσε μου 10.000 λίρες για μεταπτυχιακο στο college of kato panagitsa να δηλώνω και γω πτυχιούχος !!!!!!![]()
![]()
![]()
που είναι o resistman όταν τον χρειαζομαι ???![]()
![]()
![]()
μπαμπάκα σκάσε μου 10.000 λίρες για μεταπτυχιακο στο college of kato panagitsa να δηλώνω και γω πτυχιούχος !!!!!!![]()
![]()
![]()
μακρια από σκυλαδες, ρατσιστες και απαιδευτους
Aναφορικά με τη βάση του 10 και τα σχετικά.
Λογικό το επιχείρημα "Δε μπόρεσε να πάρει προβιβάσιμο βαθμό στο Λύκειο. Τί σόι επιστήμονας θα γίνει;" Και όπως αναφέρθηκε παραπάνω ο sniper, όποιος μπαίνει στα πανεπιστήμια δεν παίρνει απευθείας και την φώτηση του Αγ. πνεύματος. Όμως το -κατά τη γνώμη μου σωστό- μέτρο της βάσης του 10 συνδυασμένο με την ίδρυση των, ισότιμων με τα δημόσια, ιδιωτκών πανεπιστημίων βάζει σε σκέψεις.
Κάποιος όπου δεν καταφέρνει να εισαχθεί σε ένα δημόσιο ΑΕΙ/ΤΕΙ λόγω του ότι δεν πέρασε τη βάση, θα μπορεί κάλλιστα να σπουδάσει και να ανταγωνιστεί εν τέλει κάποιον που απέδειξε ότι έχει ένα Α βαθμό ικανοτήτων να σπουδάσει. Και έτσι ο φίλος που λέγαμε ότι "τί σόι επιστήμονας θα γίνει;" και δε μπόρεσε καν να βγάλει το Λύκειο, θα πάρει ένα ωραιότατο πτυχίο και ζήσαμε εμείς καλά, αυτός καλύτερα και οι των ιδιωτικών πανεπιστημίων ακόμα καλύτερα...
Δηλαδή για το υπουργείο φαίνεται να ισχύει το εξής:
Δεν έβγαλες 10; -> ΔΕΝ είσαι άξιος/ικανός να γίνεις επιστήμονας (σε δημόσιο πανεπιστήμιο)
Δεν έβγαλές 10; -> ΕΙΣΑΙ άξιος/ικανός να γίνεις επιστήμονας (σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο)
Και σχετικά με τη γνώση και το επίπεδο των πανεπιστημίων γενικά.
"Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγοι, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται".
Abbot Lawrence Lowell
Ride long and prosper...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ε, αυτό λέω, δες τι λέει στο άρθρο:
Το δεύτερο στοιχείο, που ανακοίνωσαν μόλις την Πέμπτη τα ιδιωτικά κολέγια, είναι ότι ενώ η Ελλάδα αρνείται να ελέγξει τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες (με αποτέλεσμα στον χώρο να υπάρχουν αξιόλογες και μη επιχειρήσεις), η Βρετανία ελέγχει την ποιότητα των σπουδών επί ελληνικού εδάφους.
Όσα από τα κολέγια είναι μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, υποβλήθηκαν το 2006 στην καθιερωμένη πενταετή επιθεώρηση από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης (BAC). Oι επιθεωρήσεις κατέληξαν στην ανανέωση της αναγνώρισης των κολεγίων αυτών ως «ιδρυμάτων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης» (Institutions of higher education). Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειας των κολεγίων να αναβαθμίσουν την ποιότητα των σπουδών τους, προκειμένου να πείσουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Μάλιστα, η ένταξη των ελληνικών κολεγίων στον έλεγχο του BAC έγινε έπειτα από αίτηση του Συνδέσμου τους χωρίς να είναι υποχρεωτική, αφού ούτως ή άλλως το κάθε κολέγιο έχει πιστοποιηθεί και ελέγχεται ποιοτικά από το πανεπιστήμιο με το οποίο συνεργάζεται.
Η Ελλάδα πάντως, μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις, συνεχίζει απλά να κλείνει τα μάτια και να ασχολείται μόνο με το ζήτημα των μη κερδοσκοπικών ΑΕΙ, σαν να μην υπάρχουν τα κολέγια, οι ευρωπαϊκές οδηγίες, η βρετανική επέλαση στην ελληνική εκπαιδευτική αγορά και, κυρίως, οι δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι και σπουδαστές τους.
Γι' αυτό λέω οτι εθελοτυφλούμε και βαυκαλιζόμαστε και οτι οι "αγώνες" είναι για το "θεαθήναι" και για πολιτκούς καθαρά λόγους
![]()
Το διάβασα το άρθρο, η ερώτηση έγινε για να καταλάβουμε, ότι με τον τρόπο που λειτουργούμε στην Ελλάδα, το μόνο που θα καταφέρουμε με την ιδιωτική παιδεία, είναι να αποκλείσουμε όλους αυτούς τους μαθητές που δεν θα έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν το κάτι παραπάνω.
Η μόνη λύση για μένα είναι η αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Ας μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό, που αφορά και το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, και μετά ας κουβεντιάσουμε για την ιδιωτική παιδεία.
Αν πιάσεις τον άλλο από τα @ρχ@δ@ η καρδιά θα ακολουθήσει!!!!!
Γιατί όλοι ( σχεδόν όλοι) έχετε στο μυαλό σας μόνο την Αγγλία?Η Αγγλία έχει άθλιο σύστημα εκαπίδευσης.Super Market.Διαλέγεις πόσα διαθέτεις και πας...Απλό.Σας ξαναείπα.Ξέρετε κάποιον που να πήγε και να μη τέλιωσε?Επίσης να πω ότι εκεί δε σπουδάζεις...Είναι γελείο..Θα μιλήσω συγκεκριμένα για τη πληροφορική ότι ακόμα και στο Royal College of London τα τμήματα πληροφορικής είναι για τον π****ο.Πέρασα από εκεί ένα φεγγάρι..Πιο εύκολα από πρώτο έτος εδώ στην Ελλάδα.Αν θέλετε να μιλήσετε για 3οβάθμια εκπαίδευση και σωστά ιδρύματα διαβάστε λίγο για τα Σκανδιναβικά,Ολανδικά,Γερμανικά.
Επίσης όσον αφορά την αξιολόγηση ξαναλέω ότι η σύνοδος πρυτάνεων προτείνει άλλο τρόπο αξιολόγησης.
Τέλος η παιδεία θα πρέπει να είναι για όλους δωρεάν.Αν κάποιος θέλει να πληρώσει ας πάει έξω.Μην ακούω χαζά επιχειρήματα ότι έτσι το κράτος χάνει χρήματα.Κάτι τέτοια έλεγαν τα Δαπιτάκια.Έλεος δηλαδή.Το θέμα μας είναι να μην αναγνωρίζονται εδώ αυτά τα ψευτοπτυχία.Γιατί για ψευτοπτυχία πρόκειται.Έχετε δει να ανοίγει παράρτημα οπουδήποτε στη Γη κανένα σοβαρό Πανεπιστήμιο όπως πχ. το Πολυτεχνείο του Μονάχου ή το Πολυτεχνείο της Ζηρίχης ή μήπως να ζητάνε χρήματα?
Σε γενικές γραμμές τα παραπάνω είναι αληθή (όχι , τα μαθηματικά τα κάναμε στο 'χέρι').Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
Χημικός μηχανικός που σπούδασε στην πάτρα πήγε για μεταπτυχιακό στην αγγλία σε κάποιο από τα κάπως γνωστά πανεπιστήμια.
μου είπε ότι το επίπεδο των πτυχιούχων εκεί είναι πολύ χαμηλότερο και ότι από γνώσεις ούτε τα μισά.
Εγώ από την άλλη, ρώτησα γνωστό μου που σπούδασε ΧΜ στην αγγλία (επειδή, χαρακτηριστικά το θυμάμαι, είχε αποτύχει να γράψει καλά στις πανελλήνιες) τί επιπέδου μαθηματικά ξέρουν εκεί και με το σούξου-μούξου κατάλαβα ότι ούτε στα ολοκληρώματα δεν εξασκούνται, γιατι, λέει, δε χρειάζεται να ξέρουμε να υπολογίζουμε ολοκληρώματα, τα κάνουμε με το κομπιουτεράκι/κομπιούτερ.
...
πανεπιστήμια!
...
επιστήμωνες!
...
η γη είναι κούφια!
Κια ήταν τρομακτική η αδυναμία των -νέων- συμφοιτητών μου να κάνουν την οποιαδήποτε αριθμητική πράξη με το νου - ψάχναν συνεχώς το κομπιουτεράκι τους.
Κάποιοι όμως mature students (προ μοντερνοποίησης της πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης τους), ήταν οκ.
Να υπενθυμίσω ότι ανάλογη είναι πια η κατάσταση και στα δικά μας δημοτικά-γυμνάσια.
.....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
αμα το σκεφτείς, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κάνεις μαθηματικά...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
τα μαθηματικά τα κάναμε στο 'χέρι'
ή κάνεις μαθηματικά, ή τον παίζεις![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ένας άλλος μύθος που μας αρέσει να λέμε σε αυτή τη χώρα, είναι οτι όσοι πάνε στο εξωτερικό να σπουδάσουν είναι πλούσιοι... ΝΑι καλά
(κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να εξετάσει οτι ενα παιδί που θα μεταναστεύσει απο μια πόλη της Ελλάδας σε μια άλλη για να απολάυσει το "δικαίωμα της δημόσιας δωρεάν παιδείας" θα κοστίσει επισης πολλά λεφτά στους γονείς του...)
Αλλα είπαμε: Live your myth in Greece
![]()
![]()
![]()
+1000000000000000
Έμαθα Να Αγαπώ Τον Εαυτό Μου,Να Τον Σέβομαι,Και Να Τον Καρφώνω Σε Οποιο Ντουβάρι θέλω....
------------------------------------------------------
[B]Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Γιατί όλοι ( σχεδόν όλοι) έχετε στο μυαλό σας μόνο την Αγγλία?Η Αγγλία έχει άθλιο σύστημα εκαπίδευσης.Super Market.Διαλέγεις πόσα διαθέτεις και πας...Απλό.Σας ξαναείπα.Ξέρετε κάποιον που να πήγε και να μη τέλιωσε?Επίσης να πω ότι εκεί δε σπουδάζεις...Είναι γελείο..Θα μιλήσω συγκεκριμένα για τη πληροφορική ότι ακόμα και στο Royal College of London τα τμήματα πληροφορικής είναι για τον π****ο.
Πέρασα από εκεί ένα φεγγάρι..Πιο εύκολα από πρώτο έτος εδώ στην Ελλάδα.Αν θέλετε να μιλήσετε για 3οβάθμια εκπαίδευση και σωστά ιδρύματα διαβάστε λίγο για τα Σκανδιναβικά,Ολανδικά,Γερμανικά.
Επίσης όσον αφορά την αξιολόγηση ξαναλέω ότι η σύνοδος πρυτάνεων προτείνει άλλο τρόπο αξιολόγησης.
Τέλος η παιδεία θα πρέπει να είναι για όλους δωρεάν.Αν κάποιος θέλει να πληρώσει ας πάει έξω.Μην ακούω χαζά επιχειρήματα ότι έτσι το κράτος χάνει χρήματα.Κάτι τέτοια έλεγαν τα Δαπιτάκια.Έλεος δηλαδή.Το θέμα μας είναι να μην αναγνωρίζονται εδώ αυτά τα ψευτοπτυχία.Γιατί για ψευτοπτυχία πρόκειται.Έχετε δει να ανοίγει παράρτημα οπουδήποτε στη Γη κανένα σοβαρό Πανεπιστήμιο όπως πχ. το Πολυτεχνείο του Μονάχου ή το Πολυτεχνείο της Ζηρίχης ή μήπως να ζητάνε χρήματα?
eleos,oxi allo karvouno![]()
![]()
![]()
Έμαθα Να Αγαπώ Τον Εαυτό Μου,Να Τον Σέβομαι,Και Να Τον Καρφώνω Σε Οποιο Ντουβάρι θέλω....
------------------------------------------------------
Γιατί κολλάτε ρε? Είτε ιδιωτικό είτε δημόσιο, άνεργος δεν θα βγείς? Εδώ ο εισαγγελάτος προχτές είχε εκπομπή για την προνομιούχο τάξη των υδραυλικών.
Όσον αφορά την βάση του 10 και αυτούς που θα πάνε στα ιδιωτικά γιατί δεν πέρασαν στα δημόσια ένα έχω να πω: για κάντε μία αιτησούλα στο DEEREE (το LAVERNE έκλεισε) Μια ιδιωτική επιχείρηση δεν θα ρισκάρει να πάρει φίτσουλες στο όνομα του κέρδους, όταν μπορεί κάλλιστα να γεμίσει με μαθητές του 16-17 που δεν πέρασαν στα δημόσια. Εστω με κάποιες εκπτώσεις σε δίδακτρα κλπ.![]()
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
..περίπουΑρχικά δημιουργήθηκε από bored
αμα το σκεφτείς, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κάνεις μαθηματικά...
ή κάνεις μαθηματικά, ή τον παίζεις![]()
Παίζεις και μαθαίνεις...![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 70.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΕΠΙ 5.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΠΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ! ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ , ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΝΤΡΕΤΑ !
Έχω εγώ φίλε μου.. Και θα είχες κι εσύ εάν δεν εστίαζες μόνο στα χρήματα..Αρχικά δημιουργήθηκε από postman
ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 70.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΕΠΙ 5.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΠΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ! ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;
Οποτε οταν κανετε παιδια ή για οσους δεν εχουν δουλεια και εχουν σπουδασει μπορουν να γινουν υδραυλικοι,οικοδομοι και αγροτες.....Μιας και στην τηλεοραση τις τελευταιες μερες βλεπω κατι θεματα με το ποσα βγαζουν αυτα τα επαγγελματα.....Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Γιατί κολλάτε ρε? Είτε ιδιωτικό είτε δημόσιο, άνεργος δεν θα βγείς? Εδώ ο εισαγγελάτος προχτές είχε εκπομπή για την προνομιούχο τάξη των υδραυλικών.
:
Οικοδομη εχει για ολους,,,οποιος θελει ας παει μια μερα να δει πως βγαινει το μεροκαματο......
Οσο για την παιδεια τα πραγματα ειναι απλα.Ξεφτιλιζουμε την δημοσια παιδεια με αποτελεσμα ο κοσμος μετα να δεχτει τα ιδιωτικα..ΟΧΙ.Να υπαρχουν δημοσια και μονο και απλα να λειτουργουν σωστα.Αλλα ξεχασα,δεν γινετε να λειτουργησουν σωστα γιατι τους φοιτητες μας δεν τους απασχολει αυτο αλλα αν θα πανε με την κασπ η με την παπ για να περασουν τα μαθηματα....
Μπηκα μια μερα μεσα στα τει της θεσσαλονικης και ειχε ποιο πολυ κοσμο στα τραπεζακια των κοματων παρα στις αιθουσες διδασκαλιας.
Δεν ειναι καθολου μα καθολου δυσκολο να λειτουργησει σωστα η ανωτερη εκπαιδευση.
www.tsakosart.gr
Νοιωθω καλα που ειμαι απο τη χωρα σου Σωκρατη και ας εχω τσιμπλα στο ενα ματι.
ρε παιδιά ξεπεράστε το κώλυμα με τη βάση του 10....Αρχικά δημιουργήθηκε από spock
Aναφορικά με τη βάση του 10 και τα σχετικά.
Λογικό το επιχείρημα "Δε μπόρεσε να πάρει προβιβάσιμο βαθμό στο Λύκειο. Τί σόι επιστήμονας θα γίνει;" Και όπως αναφέρθηκε παραπάνω ο sniper, όποιος μπαίνει στα πανεπιστήμια δεν παίρνει απευθείας και την φώτηση του Αγ. πνεύματος. Όμως το -κατά τη γνώμη μου σωστό- μέτρο της βάσης του 10 συνδυασμένο με την ίδρυση των, ισότιμων με τα δημόσια, ιδιωτκών πανεπιστημίων βάζει σε σκέψεις.
Κάποιος όπου δεν καταφέρνει να εισαχθεί σε ένα δημόσιο ΑΕΙ/ΤΕΙ λόγω του ότι δεν πέρασε τη βάση, θα μπορεί κάλλιστα να σπουδάσει και να ανταγωνιστεί εν τέλει κάποιον που απέδειξε ότι έχει ένα Α βαθμό ικανοτήτων να σπουδάσει. Και έτσι ο φίλος που λέγαμε ότι "τί σόι επιστήμονας θα γίνει;" και δε μπόρεσε καν να βγάλει το Λύκειο, θα πάρει ένα ωραιότατο πτυχίο και ζήσαμε εμείς καλά, αυτός καλύτερα και οι των ιδιωτικών πανεπιστημίων ακόμα καλύτερα...
Δηλαδή για το υπουργείο φαίνεται να ισχύει το εξής:
Δεν έβγαλες 10; -> ΔΕΝ είσαι άξιος/ικανός να γίνεις επιστήμονας (σε δημόσιο πανεπιστήμιο)
Δεν έβγαλές 10; -> ΕΙΣΑΙ άξιος/ικανός να γίνεις επιστήμονας (σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο)
Και σχετικά με τη γνώση και το επίπεδο των πανεπιστημίων γενικά.
"Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγοι, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται".
Abbot Lawrence Lowell
![]()
ο μαθητής που περνάει στο Πανεπιστήμιο ούτως ή άλλως έχει περάσει τη βάση του 10....η παιδαγωγική του επάρκεια καθορίζεται από τους βαθμούς στο σχολέιο όχι απο το βαθμό στις Πανελλήνιες.....
ξέρετε κανέναν που να έμεινα στην ίδια τάξη και να πέρασε πανεπιστήμιο??????
ο θεσμός στις Πανελλήνιες είναι ανταγωνιστικός....το οποίο σημαίνεΙ ότι για να περάσει αυτός με 10 δεν βρέθηκαν άλλοι να γράψουν καλύτερα.....
έχετε σκεφτεί ίσως ότι τα θέματα στις Πανελλήνιες είναι πολύ δύσκολα για ένα μαθητή 3ης Λυκείου????
πηγαίντε στην Αμερική και στην Αγγλία που λατρεύετε όλοι και ρωτήστε μαθητή για ολοκλήρωμα....θα σας κοιτάζει λες και του αναλύεται τη θεωρία της σχετικότητας......
ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10....ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ.....
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΠΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ....
ΕΚΕΙ ΤΟ 10 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ....ΔΕΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΟΥ ΩΣ ΜΑΘΗΤΗ.....
Υ.Γ. Αλήθεια αφού τα ξένα πανεπιστήμι είναι τόσο σούπερ γιατί πέρνουν όλους του αποτυχημένους των ελληνικών Πανελληνίων εξετάσεων?????????? ας μου απαντήσει κάποιος σε αυτό....
και αυτός που δεν έχει καταφέρει να περάσει στο ελληνικό Πανεπιστήμιο αύριο θα κρίνει το ελληνικό Πανεπιστήμιο.....ΕΛΕΟΟΟΣΣΣΣΣ![]()
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.....ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΜΑΜΑΛΑΚΗ
"δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
....Αλμπερτ Αϊνστάιν
Εν μερη εχεις δικιο εν μερη εχεις αδικο.Οπως προανεφερα υπαρχουν πανεπιστημια και "πανεπιστημια".Υπαρχουν εκεινα που εχουν διδακτρα 40.000$ το χρονο και αλλα με 3.000$.Πρωην συμμαθητες μου που στο σχολειο με το ζορι περνουσαν στην επομενη ταξη βολευτηκαν σε καποιο πανεπιστημιο της Βρεττανιας και αν και σε 6-7χρονια τελικα τελειωσαν τις σπουδες τους.Τωρα ειναι ανεργοι γιατι οι περισσοτεροι εργοδοτες γνωριζουν...Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
Υ.Γ. Αλήθεια αφού τα ξένα πανεπιστήμι είναι τόσο σούπερ γιατί πέρνουν όλους του αποτυχημένους των ελληνικών Πανελληνίων εξετάσεων?????????? ας μου απαντήσει κάποιος σε αυτό....
Εδω φιλε εκεινοι που λες οριζουν το μελλον σου και το μελλον μου,στην κριση των ΑΕΙ εμεινες?Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
και αυτός που δεν έχει καταφέρει να περάσει στο ελληνικό Πανεπιστήμιο αύριο θα κρίνει το ελληνικό Πανεπιστήμιο.....ΕΛΕΟΟΟΣΣΣΣΣ![]()
Τυχαιο ειναι οτι ολοι σχεδον οι βολευτες σπουδαζουν τα παιδια τους στο εξωτερικο? Μιλαμε απαξιουν ακομα και να συμμετασχουν στις πανελλαδικες...
Αυτο ειναι που μας εφαγε στην Ελλαδιτσα μας.Βλεπουμε ολους τους αλλους αφ'υψηλου και μας εχει ξεπερασει μεχρι και η Ρουμανια.Που ειναι η κριτικη σκεψη των Ελληναραδων σε καθε εκλογικο κυκλο,αναρωτιεμαι.Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.....ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΜΑΜΑΛΑΚΗ
~~Νέο forum για Suzuki - GSR600~~
Μας ρωτάνε : «Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό ;» , «Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα ;» , «Ποιος υπολόγισε πρώτος τη διάμετρο της Γής ;» , «Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιο ;» και απαντάμε «Οι Έλληνες !» .
Λάθος ! Όλα αυτά τα ανακάλυψαν ο Θαλής , ο Δημόκριτος , ο Πτολεμαίος , ο Αρίσταρχος . Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα και ενός χιμπατζή...