Σελίδα 7 από 7 ΠρώτοΠρώτο ... 234567
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 104 από 104

Θέμα: Την ώρα που εδώ θα "διαδηλώνουμε" για το άρθρο 16...

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Η παιδεία δεν έχει να κάνει με τις στρατιές ανέργων.
    Ανεργος δεν σημαίνει οτι είναι αμόρφωτος η οτι το πτυχείο του δεν μετράει.
    Θα ισχυε κάτι τέτοιο αν ένας αποφοιτος του σχολών εξωτερικού είχε μεγαλυτερη επιτυχία στην εύρεση εργασίας.
    Εδώ συμβαίνει μάλλον το αντίθετο.
    Εδώ απόφοιτοι Ελληνικών σχολών βρίσκουν δουλειά στο εξωτερικό.
    Ποτέ σε καμιά απο τις πολλές δουλειές που έχω κάνει δεν με ρώτησαν κάν τι βαθμό είχε το πτυχίο μου.
    Ολες οι ξένες εταιρείες στην Ελλάδα δουλεύουν με Ελληνες.
    Οχι μόνο επειδή είναι φθηνότεροι φαντάζομαι αλλά και επειδή οι γνώσεις τους αρκούν.
    Αντίθετα τεράστιο πρόβλημα ανεργίας αντιμετωπίζουν πολλοί με master και διδακτορικό γιατί δεν υπάρχουν θέσεις στην Ελλάδα που να θέλουν τέτοιου επιπέδου επιστήμονες.
    Λοιπόν στην πιάτσα πρόβλημα με τα Ελληνικά πτυχία δεν υπάρχει.
    Που είναι λοιπόν το πρόβλημα στις σχολές?
    Δεν υπάρχει σίτηση.
    Δεν υπάρχει στέγαση.
    Δεν υπάρχει θέρμανση κτίρια υποδομές υπολογιστές.
    Ναι και να βγουν στο δρόμο τα παιδειά να τα διεκδικήσουν.
    Και να υπερασπίσουν τα δικαιώματα τους απέναντι στον ανταγωνισμό των ιδιωτικών.
    Αλλά οχι οτι τις κάναμε τις σχολές για πέταμα και πρόβλημα και αξιολόγιση.

    Αλήθεια τι αξιολόγηση?
    Πόσοι αποφοιτούν το χρόνο?
    Πόσοι χρωστάνε πόσα μαθήματα?
    Πως αξιολογείς μια σχολή?

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η παιδεία δεν έχει να κάνει με τις στρατιές ανέργων.
    Ανεργος δεν σημαίνει οτι είναι αμόρφωτος η οτι το πτυχείο του δεν μετράει.
    Θα ισχυε κάτι τέτοιο αν ένας αποφοιτος του σχολών εξωτερικού είχε μεγαλυτερη επιτυχία στην εύρεση εργασίας.
    Εδώ συμβαίνει μάλλον το αντίθετο.
    Εδώ απόφοιτοι Ελληνικών σχολών βρίσκουν δουλειά στο εξωτερικό.
    Ποτέ σε καμιά απο τις πολλές δουλειές που έχω κάνει δεν με ρώτησαν κάν τι βαθμό είχε το πτυχίο μου.
    Ολες οι ξένες εταιρείες στην Ελλάδα δουλεύουν με Ελληνες.
    Οχι μόνο επειδή είναι φθηνότεροι φαντάζομαι αλλά και επειδή οι γνώσεις τους αρκούν.
    Αντίθετα τεράστιο πρόβλημα ανεργίας αντιμετωπίζουν πολλοί με master και διδακτορικό γιατί δεν υπάρχουν θέσεις στην Ελλάδα που να θέλουν τέτοιου επιπέδου επιστήμονες.
    Λοιπόν στην πιάτσα πρόβλημα με τα Ελληνικά πτυχία δεν υπάρχει.
    Που είναι λοιπόν το πρόβλημα στις σχολές?
    Δεν υπάρχει σίτηση.
    Δεν υπάρχει στέγαση.
    Δεν υπάρχει θέρμανση κτίρια υποδομές υπολογιστές.
    Ναι και να βγουν στο δρόμο τα παιδειά να τα διεκδικήσουν.
    Και να υπερασπίσουν τα δικαιώματα τους απέναντι στον ανταγωνισμό των ιδιωτικών.
    Αλλά οχι οτι τις κάναμε τις σχολές για πέταμα και πρόβλημα και αξιολόγιση.

    Αλήθεια τι αξιολόγηση?
    Πόσοι αποφοιτούν το χρόνο?
    Πόσοι χρωστάνε πόσα μαθήματα?
    Πως αξιολογείς μια σχολή?
    +1000000
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  3. #93
    Ένα φάντασμα πλανιέται...
    Εγγραφή
    22/02/2006
    Μηνύματα
    92
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η παιδεία δεν έχει να κάνει με τις στρατιές ανέργων.
    Ανεργος δεν σημαίνει οτι είναι αμόρφωτος η οτι το πτυχείο του δεν μετράει.
    Θα ισχυε κάτι τέτοιο αν ένας αποφοιτος του σχολών εξωτερικού είχε μεγαλυτερη επιτυχία στην εύρεση εργασίας.
    Εδώ συμβαίνει μάλλον το αντίθετο.
    Εδώ απόφοιτοι Ελληνικών σχολών βρίσκουν δουλειά στο εξωτερικό.
    Ποτέ σε καμιά απο τις πολλές δουλειές που έχω κάνει δεν με ρώτησαν κάν τι βαθμό είχε το πτυχίο μου.
    Ολες οι ξένες εταιρείες στην Ελλάδα δουλεύουν με Ελληνες.
    Οχι μόνο επειδή είναι φθηνότεροι φαντάζομαι αλλά και επειδή οι γνώσεις τους αρκούν.
    Αντίθετα τεράστιο πρόβλημα ανεργίας αντιμετωπίζουν πολλοί με master και διδακτορικό γιατί δεν υπάρχουν θέσεις στην Ελλάδα που να θέλουν τέτοιου επιπέδου επιστήμονες.
    Λοιπόν στην πιάτσα πρόβλημα με τα Ελληνικά πτυχία δεν υπάρχει.
    Που είναι λοιπόν το πρόβλημα στις σχολές?
    Δεν υπάρχει σίτηση.
    Δεν υπάρχει στέγαση.
    Δεν υπάρχει θέρμανση κτίρια υποδομές υπολογιστές.
    Ναι και να βγουν στο δρόμο τα παιδειά να τα διεκδικήσουν.
    Και να υπερασπίσουν τα δικαιώματα τους απέναντι στον ανταγωνισμό των ιδιωτικών.
    Αλλά οχι οτι τις κάναμε τις σχολές για πέταμα και πρόβλημα και αξιολόγιση.

    Αλήθεια τι αξιολόγηση?
    Πόσοι αποφοιτούν το χρόνο?
    Πόσοι χρωστάνε πόσα μαθήματα?
    Πως αξιολογείς μια σχολή?

    Στέφανε η ανεργεία έχει τεράστεια σχέση με την παιδεία. Όλα αυτά είναι αλληλένδετα.

    Κανείς δεν είπε ότι άνεργος σημαίνει αμόρφωτος ή το πτυχίο του δεν μετράει.

    Οι απόφοιτοι ξένων σχολών, δεν βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από τους δικούς μας. Απλώς το πιστεύουν και έτσι την πατάνε. Βέβαια το ξένες "σχολές" σηκώνει πολύ κουβέντα

    Πάντως από την προσωπική μου εμπειρία, σε πολύεθνικές εταιρείες, τα μεγάλα στελέχη έρχονται από εξωτερικό. Δεν μιλάω για Έλληνες με πτυχίο εξωτερικού αλλά για ξένους. Οι Έλληνες συνήθως στελεχώνουν τις χαμηλότερες βαθμίδες. σιγουρα παίζει ρόλο ότι είναι και φτηνότεροι. Όσο για τις γνώσεις, οι κατευθύνσεις έρχονται συνήθως από το εξωτερικό και προσαρμόζονται στην δική μας αγορά.

    Ποιος είπε ότι οι σχολές είναι για πέταμα? Τα προβλήματα είναι πολλά και όχι μόνο σε υλικοτεχνική υποδομή.

    Το θέμα της αξιολόγησης, για μένα έχει περισσότερο να κάνει με την αναβάθμιση της ποιότητας των μαθημάτων και της υποδομής, καθώς και την προσαρμογή των μαθημάτων πάλι στις σύγχρονες απαιτήσεις. Όταν μιλάμε για αξιολόγηση δεν εννοούμε ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά πως θα γίνει πιο ουσιαστική και καλύτερη η παρεχόμενη παιδεία.

    Το παραμύθι με τα ιδιωτικά, είναι το εύκολο προς κατανάλωση. ο κάπταιν μιλάει για συνύπαρξη, χωρίς να καθορίζει τι και πως. Συνύπαρξη κάτω από ποιούς όρους? Μέχρι σήμερα αυτό που έχουμε δει είναι η σταθερή υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας από όλες τις κυβερνήσεις. Και το πασοκ και η νδ μιλάνε για ιδιωτικά. Δηλαδή φτιάξανε την παιδεία και τώρα το πρόβλημά μας είναι αν θα επιτρέψουμε ή όχι τα ιδιωτικά.

    Απλά θέλουνε άλλο ένα μοχλό πίεσης, απέναντι στους μαθητές - φοιτητές, που δεν ανέχονται την κοροιδία. Και ακόμα ένα άλλοθι για την αποφυγή των ευθυνών τους.
    Αν πιάσεις τον άλλο από τα @ρχ@δ@ η καρδιά θα ακολουθήσει!!!!!

  4. #94
    Αρχικά δημιουργήθηκε από loukasfilm
    Στέφανε η ανεργεία έχει τεράστεια σχέση με την παιδεία. Όλα αυτά είναι αλληλένδετα.
    η ανεργεία καμία σχέση

    η ανεργία ίσως


    (γμ την τρέλα μου μέσα....)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #95
    Ένα φάντασμα πλανιέται...
    Εγγραφή
    22/02/2006
    Μηνύματα
    92
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    η ανεργεία καμία σχέση

    η ανεργία ίσως


    (γμ την τρέλα μου μέσα....)


    Έλα ρε κάπταιν. Δηλαδή πόσα ορθρογραφικά έκανα? Μου ξέφυγε.

    Αν πιάσεις τον άλλο από τα @ρχ@δ@ η καρδιά θα ακολουθήσει!!!!!

  6. #96
    Αρχικά δημιουργήθηκε από loukasfilm
    Γιατί δεν λέει κανένας σας, για τρόπους καλυτέρευσης της δημόσιας παιδείας?

    To είπε ο Σκαρίμπας κάπως υπερβολικά...

    "...οι μεγαλύτεροι εχθροί του Γένους είναι οι Τούρκοι και ...οι δάσκαλοι".



  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από loukasfilm



    Το θέμα της αξιολόγησης, για μένα έχει περισσότερο να κάνει με την αναβάθμιση της ποιότητας των μαθημάτων και της υποδομής, καθώς και την προσαρμογή των μαθημάτων πάλι στις σύγχρονες απαιτήσεις. Όταν μιλάμε για αξιολόγηση δεν εννοούμε ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά πως θα γίνει πιο ουσιαστική και καλύτερη η παρεχόμενη παιδεία.
    σύμφωνα με τη συνθήκη της Μπολόνιας η αξιολόγηση αφορά τα ιδρύματα και κατ΄ επέκταση το πτυχίο που παρέχουν
    με λίγα λόγια θα υπάρχει κατι σαν ένας συντελεστής βαρύτητας σε κάθε ίδρυμα ώστε να είναι δυνατή η εξομοίωση του πτυχίου με τα άλλα της Ευρώπης και να υπάρχει μέτρο σύγκρισης στο πλαίσιο της ΕΕ....

    θα αξιολογείται η σχολή και βάσει της αξιολόγησης θα αξιολογείται κ το πτυχίο.....
    πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση στο πλαίσιο της ΕΕ δεν θα λειτουγήσει υπέρ του εκπαιδευτικού συστήματος των χωρών που έχουν μεγαλύτερη επιρρολή στην ΕΕ??Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία κτλ???
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  8. #98
    Ένα φάντασμα πλανιέται...
    Εγγραφή
    22/02/2006
    Μηνύματα
    92
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    To είπε ο Σκαρίμπας κάπως υπερβολικά...

    "...οι μεγαλύτεροι εχθροί του Γένους είναι οι Τούρκοι και ...οι δάσκαλοι".


    Ποιοι δάσκαλοι ρε παιδιά? Διαβάζουμε κάτι που είπε ο Σκαρίμπας και βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα? Σε λίγο θα μας πείτε ότι ο Σκαρίμπας ήταν και σημαιοφόρος της ιδιωτικής παιδείας.


    Αν πιάσεις τον άλλο από τα @ρχ@δ@ η καρδιά θα ακολουθήσει!!!!!

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    σύμφωνα με τη συνθήκη της Μπολόνιας η αξιολόγηση αφορά τα ιδρύματα και κατ΄ επέκταση το πτυχίο που παρέχουν
    με λίγα λόγια θα υπάρχει κατι σαν ένας συντελεστής βαρύτητας σε κάθε ίδρυμα ώστε να είναι δυνατή η εξομοίωση του πτυχίου με τα άλλα της Ευρώπης και να υπάρχει μέτρο σύγκρισης στο πλαίσιο της ΕΕ....

    θα αξιολογείται η σχολή και βάσει της αξιολόγησης θα αξιολογείται κ το πτυχίο.....
    πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση στο πλαίσιο της ΕΕ δεν θα λειτουγήσει υπέρ του εκπαιδευτικού συστήματος των χωρών που έχουν μεγαλύτερη επιρροή στην ΕΕ??Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία κτλ???
    Δεν διαφωνώ αλλά δεν μπορώ να φανταστώ καποιο κριτήριο αξιολόγησης.
    Εκτός αν μιλάμε για επίπεδο προγράμματος σχολής ώρων διδασκαλίας κλπ ανούσια θεωρητικά.
    Απο την άλλη πιστεύω ότι οι σχολές των κρατών χαμηλού βιοτικού επιπεδου μάλλον θα ευνοηθούν προκειμένου να δοθεί φτηνό κρέας με "καλό" πτυχίο στη Γερμανία Αγγλία Γαλλία κλπ πλούσιες και με μεγάλους μισθούς χώρες.
    Θα χρησιμοποιηθούμε δηλαδή σαν κριός ενάντια στα κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων εκεί.
    Αυτό ήδη το προσπαθούν.

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Δεν διαφωνώ αλλά δεν μπορώ να φανταστώ καποιο κριτήριο αξιολόγησης.
    Εκτός αν μιλάμε για επίπεδο προγράμματος σχολής ώρων διδασκαλίας κλπ ανούσια θεωρητικά.
    Απο την αλλή πιστεύω οτι οι σχολές των κρατών χαμηλού βοιοτικού επιπεδου μάλλον θα ευννοηθούν προκειμένου να δωθεί φτηνό κρέας με "καλό" πτυχείο στη Γερμανία Αγγλία Γαλλία κλπ πλούσιες και με μεγάλους μισθούς χώρες.
    Θα χρησιμοποιηθούμε δηλαδή σαν κριός ενάντια στα κεκτημμένα δικαιώματα των εργαζομένων εκεί.
    Αυτό είδη το προσπαθούνε.
    εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι φίλε...
    ποια θα είναι τα κριτήρια ...
    και ποιος θα αποτελεί τον κριτή....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  11. #101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από loukasfilm
    Ποιοι δάσκαλοι ρε παιδιά? Διαβάζουμε κάτι που είπε ο Σκαρίμπας και βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα? Σε λίγο θα μας πείτε ότι ο Σκαρίμπας ήταν και σημαιοφόρος της ιδιωτικής παιδείας.

    Η αναφορά σε "δασκάλους" αφορά τις οικογενειακές κλίκες των μετριοτάτων πανεπιστημιακών ρινισμάτων, που αυτοαποκαλούνται καθηγητές πανεπιστημίου, με τον ξύλινο λόγο κούτσουρου βελανιδιάς, σοβαροφανείς και άκαμπτους σαν αυτοκράτορες, πού παράγουν κακομονταρισμένες αντιγραφές επιστημονικού ξιλοτέξ και αντιδρούν σαν ξανθιές που δεν τις πέτυχε η βαφή όταν απειληθεί η παντοδυναμία τους, η έδρα τους και τα "μαγαζιά" που έστησαν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι ανάξιοι να τα στήσουν στην ελεύθερη αγορά...

    Όσον αφορά τον Σκαρίμπα, αναφέρομαι στο αριστερό σέντερ μπακ του Α.Ο. Νέας Ζίχνης Σερρών...





  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Η αναφορά σε "δασκάλους" αφορά τις οικογανειακές κλίκες των μετριοτάτων πανεπιστημιακών ρινισμάτων, που αυτοαποκαλούνται καθηγητές πανεπιστημίου, με τον ξύλινο λόγο κούτσουρου βελανιδιάς, σοβαροφανείς και άκαμπτους σαν αυτοκράτορες, πού παράγουν κακομονταρισμένες αντιγραφές επιστημονικού ξιλοτέξ και αντιδρούν σαν ξανθιές που δεν τις πέτυχε η βαφή όταν απειληθεί η παντοδυναμία τους, η έδρα τους και τα "μαγαζιά" που έστησαν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι ανάξιοι να τα στήσουν στην ελεύθερη αγορά...


    δεν είναι όπως τα λες...υπάρχουν και τέτοιοι αλλά αν κοιτάξεις τα βιογραφικά πολλών καθηγητών θα δεις ότι είναι επίτιμοι διδάκτορες σε τεράστια ιδιωτικά Πανεπιστήμια του εξωτερικού....
    άρα μπορούν να σταθούν στον ανταγωνισμό και μάλιστα πέρνουν και τιμητικές θέσεις....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  13. #103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Η αναφορά σε "δασκάλους" αφορά τις οικογανειακές κλίκες των μετριοτάτων πανεπιστημιακών ρινισμάτων, που αυτοαποκαλούνται καθηγητές πανεπιστημίου, με τον ξύλινο λόγο κούτσουρου βελανιδιάς, σοβαροφανείς και άκαμπτους σαν αυτοκράτορες, πού παράγουν κακομονταρισμένες αντιγραφές επιστημονικού ξιλοτέξ και αντιδρούν σαν ξανθιές που δεν τις πέτυχε η βαφή όταν απειληθεί η παντοδυναμία τους, η έδρα τους και τα "μαγαζιά" που έστησαν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι ανάξιοι να τα στήσουν στην ελεύθερη αγορά...
    Ο Σκαρίμπας είναι μια μεγάλη, όσο και παρεξηγημένη μορφή των ελληνικών γραμμάτων (εν πολλοίς λόγω του καυστικού και σκωπτικού του ύφους)




    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Όσον αφορά τον Σκαρίμπα, αναφέρομαι στο αριστερό σέντερ μπακ του Α.Ο. Νέας Ζίχνης Σερρών...
    υπάρχει τέτοιος;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #104
    Ένα φάντασμα πλανιέται...
    Εγγραφή
    22/02/2006
    Μηνύματα
    92
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    Η αναφορά σε "δασκάλους" αφορά τις οικογενειακές κλίκες των μετριοτάτων πανεπιστημιακών ρινισμάτων, που αυτοαποκαλούνται καθηγητές πανεπιστημίου, με τον ξύλινο λόγο κούτσουρου βελανιδιάς, σοβαροφανείς και άκαμπτους σαν αυτοκράτορες, πού παράγουν κακομονταρισμένες αντιγραφές επιστημονικού ξιλοτέξ και αντιδρούν σαν ξανθιές που δεν τις πέτυχε η βαφή όταν απειληθεί η παντοδυναμία τους, η έδρα τους και τα "μαγαζιά" που έστησαν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι ανάξιοι να τα στήσουν στην ελεύθερη αγορά...

    Όσον αφορά τον Σκαρίμπα, αναφέρομαι στο αριστερό σέντερ μπακ του Α.Ο. Νέας Ζίχνης Σερρών...





    Δεν λες και τίποτα καινούργιο. Αυτοί είναι που κάνουνε κουμάντο, αλλά δεν είναι και η πλειοψηφία. Υπηρέτες ήταν και υπηρέτες θα είναι. Τα ιδιωτικά που θα δώσουν την λύση εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.

    Κάπται, ο Σκαρίμπας δεν είναι παρεξηγημένος λόγω του σκωπτικού του ύφους, φταίει το ότι ήταν Κομμουνιστής.

    Για τον σέντερ μπακ δεν τον ξέρω δεν έχω γνώμη.
    Αν πιάσεις τον άλλο από τα @ρχ@δ@ η καρδιά θα ακολουθήσει!!!!!

Σελίδα 7 από 7 ΠρώτοΠρώτο ... 234567

Παρόμοια θέματα

  1. Αναθεμα την ωρα που αγορασαν ολοι μοτοσυκλετα
    από AFTER στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2008, 16:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF