Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: clipons vs stantard

  1. #1

    clipons vs stantard

    Λεεεποον...

    Ακουω
    Ποσο τρομακτικη ειναι η αλλαγη απο στανταρ τιμονι(γυμνες μοτο) σε clipon(ss)

    Καταρχην γνωριζω οτι αλλαζει η ολη θεση σου πανω στη μοτο
    αλλα
    στις πιεσεις που ασκεις στις στροφες,διαφερει πολυ το clipon τιμονι.
    Ειναι δυσκολοτερο να στριψεις με clipons(?),γιατι μονο και μονο απο τη θεση του ss(κωλος πανω-χερια κατω) η δυναμεις που δεχεται το τιμονι ειναι περισσοτερο κατακορυφες και οχι οριζοντιες ετσι ωστε με ευκολια να μπορεις να το σπρωξεις.

    Ακουω και εμπειριες αναβατων που φυγανε απο τα γυμνα για ενα ss
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

  2. #2
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Είπαμε ξανά ότι το τιμόνι το βαστάμε χαλαρά.

    Στις στροφές στηριζόμαστε με τα πόδια μας και όχι με τα χέρια. Θυμήσου που λέγαμε (ή διάβασε) για το εξωτερικό πόδι που είναι γατζωμένο στα φρύδια (ή όπου αλλού μπορεί) του τεπόζιτου.


    ...κι εδώ είμαστε πάλι
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  3. #3
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    και να συμπληρώσω ότι τα χέρια είναι παράλληλα με το έδαφος, άρα σπρώχνουν το τιμόνι προς τα εμπρός για την τιμονιά, και όχι προς τα κάτω!
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  4. #4
    οπως ειπε και ο Κωστης ο ελληνας




    τα χερια ειναι παντα χαλαρά...


    το γυροσκοπικό γίνεται πιό εύκολα εννοειτε με την καρατιμόνα , ένεκα μεγαλύτερου μοχλου (μεγαλυτερη απόσταση του σημειου ασκησης δυναμης (γκρίπ) απο το κέντρο περιστροφής (κέντρο τιμονιού))




    αλλά η καρατιμόνα σου επιβάλει μια πιο ορθια θεση οδηγησης , που στην πολύ γρηγορη και στριφτερη οδήγηση δε βοηθά τόσο στο βγάλσιμο του σώματος!

  5. #5
    Κληρονομικό χάρισμα Το avatar του/της dukeandthecity
    Εγγραφή
    27/09/2004
    Μηνύματα
    1.085
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    .......
    αλλά η καρατιμόνα σου επιβάλει μια πιο ορθια θεση οδηγησης , που στην πολύ γρηγορη και στριφτερη οδήγηση δε βοηθά τόσο στο βγάλσιμο του σώματος!
    εκτος αν οδηγας το απολυτο μηχανημα οδηγικής απόλαυσης

  6. #6
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dukeandthecity
    εκτος αν οδηγας το απολυτο μηχανημα οδηγικής απόλαυσης
    το λινκ που έβαλες, τι δείχνει? γιατί μου βγάζει το προφίλ μου!!!!
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
    το λινκ που έβαλες, τι δείχνει? γιατί μου βγάζει το προφίλ μου!!!!
    μαλλον το πορφιλ του ηθελε να δειχνει το λινκ αλλα εβαλε το λινκ απο τον πινακα ελεγχου που στο καθενα τον στελνει στο δικο του cp!
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  8. #8
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    οπως ειπε και ο Κωστης ο ελληνας




    τα χερια ειναι παντα χαλαρά...


    το γυροσκοπικό γίνεται πιό εύκολα εννοειτε με την καρατιμόνα , ένεκα μεγαλύτερου μοχλου (μεγαλυτερη απόσταση του σημειου ασκησης δυναμης (γκρίπ) απο το κέντρο περιστροφής (κέντρο τιμονιού))




    αλλά η καρατιμόνα σου επιβάλει μια πιο ορθια θεση οδηγησης , που στην πολύ γρηγορη και στριφτερη οδήγηση δε βοηθά τόσο στο βγάλσιμο του σώματος!

    +1000
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  9. #9
    i love you 80's Το avatar του/της zoropatra
    Εγγραφή
    16/11/2004
    Μηνύματα
    1.026
    γιαυτο εγω γουσταρω αυτο που κανουν εξω!!!

    σουπερ σπορ μηχανακι με καρατιμονα!!!!
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

    ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ.....

    μην ακολουθείς το μονοπάτι...πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.....



  10. #10
    εγω παλι εχω δει πολλα γυμνα με clipons.

    Και σε μεγαλες ταχυτητες που χρειαζεται να σκυβω πολυ ευχομαι να ηταν λιγο πιο χαμηλα τα grips.

    cheers everyone
    In Thrust We Trust

    Turn To Burn

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF