Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 56

Θέμα: Espase h Parthenia!

  1. #31
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260

    Re: Espase h Parthenia!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    Mi to parete straba merikoi merikoi...
    Loipon palikaria shmera gia proth fora tinn zwh mou odhghsa mhxanh (to 125cc Haojin den to thewro mhxanh...)!!!

    An kai eimai perifanos idiokthths mias Bandit V 400 edw kai 1,5 mhna den tolmisa mexri shmera na tin kabalhsw mias kai perimena na kanw mathimata odhghshs me kapoion empeiro giati den skampazw(a) tipota apo taxythtes.

    Den andexa allo omws.... Xwris tin bohtheia kai tis odhgeies apo kanenan pera apo perigrafes gia to pws allazeis taxythtes tin kabalisa monos. To periergo einai oti amesws enoiwsa anetos panw sto ergaleio. mesa kai polu liga lepta allaxa aneta apo 1h se 2ra xwris problima, an eixa anesh xwrou tha tin anebasa kialo alla den hthela na tin bgalw se poio kentriko dromo (na min pairnoun ta muala mas kai aera).

    Anyway thelw na pw apla oti h empeiria tis mhxanhs einai monadiki kai anandikatastath. Xairomai san mikro paidi pou ekplhrwsa kai egw ena paidiko oneiro. Isos gia kapoious akougontai ligo xaza ta prapanw alla kapoioi isos noiwsane kai autoi to idio an thumoundai tin proth tous fora pou kabalisane mhxanh.

    Hthela apla na moirastw tin xara mou me esas edw mesa pou me katalabenete!

    Na ste kala sun-mhxanobioi kai an sas perasei enas me bandit stin paraliakh ths salonikis me 200 na xerete pws eimai egw.... xexexexe :P
    ti pos?
    idopioiste tous olous na figoun apo tous dromous
    mazefte ta pedia sas apo tous dromous ta skilia sas min anigete oute para8ira
    vgike o mixalix stous dromous
    klafte manes ta pedia sas 8riniste ta monakriva sas
    vgike o fonias stous dromous na ta apodekatisi na stili piso sto 8eo
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    mezefte ton re ti ton kitate
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  2. #32
    Μετά από 20+χρόνια οδήγησης μηχανών κ΄΄αθε φορά που καβαλάω μια καινούρια νοιώθω την ίδια αίσθηση. Ανεβαίνουν οι σφυγμοί και αδημονώ να την γνωρίσω. Αυτή είναι και η χαρά μου και ελπίζω σε κάνα δυό μήνες να καβαλήσω άλλο μοντέλο.(varadero ή strom 1000)

    Εμείς παλιά το λέγαμε ξερογκαζιά στα κατεβάσματα ταχυτήτων(με κρατημένο συμπλέκτη) για να είναι όντως πιο απαλή η αλλαγή προς τα κάτω. Εμένα μου έχει μείνει και το κάνω πάντα από μηχανάκι-αυτοκίνητο-τρακτέρ-φορτηγό-λεωφορείο που οδηγούσα.

    Προσοχή στις στροφές μέχρι να αντιληφθείς ότι η μηχανή στρίβει με την σκέψη και να ανακαλύψεις ως που σε κρατάει η φυγόκεντρος. Βάλε στο πρόγραμμα και καμιά χαλαρή πτώση.

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/01/2007
    Μηνύματα
    2
    Η πρώτη φορά είναι πάντα αλησμόνητη.....
    Καβάλλα παν στην Εκκλησιά..

  4. #34
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Espase h Parthenia!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    με μοτοσυκλέτα 2 και 3 κατεβάσματα μαζί κάνουν μόνο στα moto-gp ...
    Ρε Σταύρο δεν έχει τύχει να κατεβάσεις ποτέ 2 ταχύτητες..;;

    Εμένα ακόμα και με ένα κατέβασμα χωρίς να τσιμπήσω λίγο γκάζι πριν μου έχει τύχει να μπλοκάρει ο πίσω (αναπήδηση θα το έλεγα καλύτερα)..

    Τεσπα,αυτό είναι θέμα που το βρίσκει ο καθένας από μόνος του κατά την οδήγηση..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  5. #35
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Σεχτικά με το blip-άρισμα κατά την αλλαγή ταχυτήτων---και κυρίως κατά το κατέβασμα ταχύτητας. Δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα αναφέρονται συχνά ως blip-άρισμα κατά το κατέβασμα, και καλό θα ήταν να μην τα μπερδεύουμε μεταξύ τους:

    1. Μπλιπάρισμα, ή αλλιώς ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΌΣ, για την καλύτερη (ευκολότερη) υποδοχή της νέας ταχύτητας από το κιβώτιο. Αυτό το μπλιπάρισμα γίνεται όταν κουμπώνουμε την νέα (μικρότερη) σχέση ενώ έχουμε τον συμπλέκτη πατημένο. Δεν έχει καμία επίδραση στην κινητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Γίνεται ΜΟΝΟ για να προστατέψει το κιβώτιο. Για να κάνει, δηλαδή, τις αλλαγές να ακούγονται (να κοπανάνε) λιγότερο και για να εξασφαλίσει ότι οι αλλαγές θα γίνουν επιτυχώς (ότι θα "κουμπώσει" πράγματι η νέα σχέση). Αυτό το μπλιπάρισμα δεν έχει καμία σχέση με την λειτουργία του μονόδρομου συμπλέκτη.

    2. Μπλιπάρισμα για αποφυγή βίαιας επιβράδυνσης από την συμπίεση του κινητήρα (δηλ. από το "παθητικό" ανέβασμα στροφών) που μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Αυτό γίνεται ΑΦΟΥ έχει επιλεγεί η νέα (μικρότερη) σχέση και ταυτόχρονα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη. Στόχος είναι να μην επιτρέψουμε στον κινητήρα να ανεβάσει στροφές παθητικά αλλά να φέρουμε εμείς τις στροφές (ενεργητικά, τροφοδοτώντας τον κινητήρα με καύσιμο) στο κατάλληλο επίπεδο ώστε να μην επιβραδυνθεί---τουλάχιστον όχι πολύ---η μοτοσυκλέτα κατά την σύμπλεξη. Παρόμοια λειτουργία εκτελεί και ο μονόδρομος συμπλέκτης.

    Θα σταθώ λίγο στο μπλιπάρισμα "τύπου 1" (και παρακαλώ αν κάνω λάθος, πράγμα πιθανό, να με διορθώσετε):

    Πως πραγματοποιείται: Είμαστε έτοιμοι να κατεβάσουμε ταχύτητα. Κλείνουμε το γκάζι και ταυτόχρονα πατάμε συμπλέκτη. Ενώ έχουμε πατημένο τον συμπλέκτη ανοίγουμε λίγο το γκάζι (ρίχνουμε μια "ξερογκαζιά") και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ πιέζουμε τον λεβιέ προς τα κάτω για να κατεβάσουμε ταχύτητα. Αυτό το "ταυτόχρονα" είναι σημαντικό. Αν πρόκειται να κατεβάσουμε δύο ταχύτητες (χωρίς να αφήσουμε συμπλέκτη στο ενδιάμεσο), τότε ανοίγουμε το γκάζι δύο φορές: μία για κάθε αλλαγή, ταυτόχρονα με το κάθε πάτημα στο λεβιέ.

    Πόσο γκάζι πρέπει να δώσουμε? Ιδανικά πρέπει, την στιγμή που κουμπώνει η νέα (μικρότερη) σχέση, οι στροφές του κινητήρα να είναι τόσες όσες αυτός θα είχε ΑΝ η μοτοσυκλέτα κινείτο με την νέα σχέση και την ίδια ταχύτητα-δρόμου (εξ' ου και ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ). "Χέσε ψιλά κι αγνάντευε", θα μου πείτε τώρα, "Που ξέρω εγώ πόσες είναι αυτές οι στροφές, και ακόμη και να ξέρω, πως μπορώ να δώσω ακριβώς τόσες με μια ξερογκαζιά?" Η απάντηση είναι ότι ΔΕΝ χρειάζεται να ξέρεις, αρκεί να τηρηθεί το ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ που λέω παραπάνω. Εξετάζοντας σε slow-motion αυτό που συμβαίνει θα βλέπαμε τα ακόλουθα. Το πόδι του αναβάτη αρχίζει να πιέζει τον λεβιέ των ταχυτήτων. Δεν βάζει όμως απότομα αρκετή δύναμη ώστε να αλλάξει η σχέση, αρχικά βάζει λιγότερη και σιγά-σιγά (είπαμε είμαστε σε slow-motion) την αυξάνει (συχνά αυτό το λέμε και "προφορτίζει τον λεβιέ"). Ταυτόχρονα με την αύξηση της δύναμης στον λεβιέ έρχεται και η ξεροκγαζιά. Ενώ οι στροφές ανεβαίνουν κάποια στιγμή φτάνουν στην ταχύτητα συγχρονισμού (και μετά την ξεπερνάνε). Την στιγμή που φτάνουν οι στροφές του κινητήρα στην ταχύτητα συγχρονισμού η αντίσταση του κιβωτίου ελαττώνεται οπότε αυτή τη στιγμή η δύναμη που ασκείται στο λεβιέ γίνεται αρκετή για να κουμπώσει η νέα ταχύτητα.

    Χρειάζεται όλη αυτή η μανούρα? Γενικά ο συγχρονισμός κατά το κατέβασμα χρειάζεται σε όλα τα ΜΗ-ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ κιβώτια ταχυτήτων. Ανεξαρτήτως να πρόκειται για μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, ή εξωλέμβιο. Όλα όμως τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ κιβώτια οπότε ο οδηγός δεν χρειάζεται να συγχρονίσει ο ίδιος. Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν ΜΗ-ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ κιβώτια (σκοπίμως, και δεν θα σταθώ εδώ στους λόγους) οπότε γενικά ΝΑΙ όλη αυτή η μανούρα βοηθάει. Το πόσο βοηθάει εξαρτάται από την κατασκευή του συγκεκριμένου κιβωτίου. Σε μερικά κιβώτια είναι σχεδόν αδύνατα να κάνεις αλλαγή αν δεν συγχρονίσεις. Σε άλλα βοηθάει-μεν αλλά δεν είναι απαραίτητο.

    Παρατήρηση: Η μανούρα αυτή γίνεται χειρότερη όταν πρέπει να κατεβάσεις ενώ ταυτόχρονα φρενάρεις, και αυτό γιατί το ίδιο χέρι πρέπει να χειριστεί το γκάζι και το φρένο ταυτόχρονα. Πρέπει δηλαδή να ρίξεις ξερογκαζιά χωρίς να μεταβάλεις την πίεση στην μανέτα του φρένου. Αυτό θέλει κάποια εξάσκηση!

  6. #36
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.193
    Αρχικά δημιουργήθηκε από g.papalexis
    Μετά από 20+χρόνια οδήγησης μηχανών κ΄΄αθε φορά που καβαλάω μια καινούρια νοιώθω την ίδια αίσθηση. Ανεβαίνουν οι σφυγμοί και αδημονώ να την γνωρίσω. Αυτή είναι και η χαρά μου και ελπίζω σε κάνα δυό μήνες να καβαλήσω άλλο μοντέλο.(varadero ή strom 1000)

    Εμείς παλιά το λέγαμε ξερογκαζιά στα κατεβάσματα ταχυτήτων(με κρατημένο συμπλέκτη) για να είναι όντως πιο απαλή η αλλαγή προς τα κάτω. Εμένα μου έχει μείνει και το κάνω πάντα από μηχανάκι-αυτοκίνητο-τρακτέρ-φορτηγό-λεωφορείο που οδηγούσα.

    Προσοχή στις στροφές μέχρι να αντιληφθείς ότι η μηχανή στρίβει με την σκέψη και να ανακαλύψεις ως που σε κρατάει η φυγόκεντρος. Βάλε στο πρόγραμμα και καμιά χαλαρή πτώση.
    20χρόνια μπορεί να μην οδηγάω,αλλά πάνε κάπου 10 απο το πρώτο μηχανάκι και εγώ αυτό που περιγράφουν πιο τεχνικά οι παραπάνω φίλοι,το ξέρω είτε ως ξερογκαζιά είτε ως διπλογκαζιά,και μου έχει μείνει συνήθεια ακόμα...είτε οδηγάω το παπί είτε το ΧΤ είτε κάτι άλλο.

    Φίλε Κατανα,δεν σου έχει τύχει ποτέ να χρειαστεί να φρενάρεις αποτομά και να πρέπει να στείλεις 2-3 ταχύτητες μαζεμένες προς τα κάτω

  7. #37
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Mporei na min exw anebasei akoma 3h taxuthta, mporei na min exw xeperasei akoma ta 80km me tin mhxanh, mporei na min exw faei ta moutra mou allaaaa...

    Ematha toulaxiston ti tha pei: blip-άρισμα

    xexexe eleos re palikaria

    Kante ena kainourio topic na mpoune stin sizhtish kai autoi pou endiaferontai kai den diabasane tis apopeis sas logo tis ''paraplanititkhs'' epikefalidas tou topic.

    Kata ta alla na ste kala oloi sas kai euxastisto gia tis euxes sas.
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  8. #38
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.193
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalisX
    Mporei na min exw anebasei akoma 3h taxuthta, mporei na min exw xeperasei akoma ta 80km me tin mhxanh, mporei na min exw faei ta moutra mou allaaaa...

    Ematha toulaxiston ti tha pei: blip-άρισμα

    xexexe eleos re palikaria

    Kante ena kainourio topic na mpoune stin sizhtish kai autoi pou endiaferontai kai den diabasane tis apopeis sas logo tis ''paraplanititkhs'' epikefalidas tou topic.

    Kata ta alla na ste kala oloi sas kai euxastisto gia tis euxes sas.
    Δεν χρειάζεται να φας τα μούτρα σου φίλος.
    μπορείς να μάθεις και χωρίς τα σαβούρια.
    εξάλου αν δίνεις τη στοιχειώδη προσοχή,τότε η τούμπα είναι καθαρά θέμα τύχης ή ατυχίας αν το θες.

    α και που'σαι...τι blipping και μαλακίες?
    εδώ είν' Βαλκάνια και το λέμε ξερογκαζιά...
    ξέρεις,εγώ,ο Σταμάτης ο Γαρδέλης,ο Στάθης ο Ψάλτης,ο Στιβ ο Ντούζος,ο Πετρος ο Κοτσίδας και τα λοιπά γλυκά αγόρια...

  9. #39
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από o_gayros
    α και που'σαι...τι blipping και μαλακίες?
    εδώ είν' Βαλκάνια και το λέμε ξερογκαζιά...
    ξέρεις,εγώ,ο Σταμάτης ο Γαρδέλης,ο Στάθης ο Ψάλτης,ο Στιβ ο Ντούζος,ο Πετρος ο Κοτσίδας και τα λοιπά γλυκά αγόρια...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Σωστός..!
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125


    Φίλε KaTaNa δεν έχει καμμία σχέση όλο αυτό που συζητάμε με τον τρόπο τροφοδοσίας.Εφόσον το κιβώτιο δεν ήταν συγχρονιζέ αυτή η διαδικασία θα έπρεπε να γίνει είτε έιχε καρμπυρατέρ είτε είχε ψεκασμό...
    ΄


    εννοειται πως δεν εχει καμμια σχεση η τροφοδοσια απο την μεταδοση κινησης... την εποχή ήθελα να ορίσω!

  11. #41
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Φιλε mixalhx εγω οταν πηγα και παρελαβα το monsteraki μου στον δρομο για να το παω σπιτι με το ζορι συγκρατηθηκα για να μην με παρουν τα ''ζουμια'' επομενως σε καταλαβαινω απολυτα!!!

    Για το θεμα ''κατεβασματα σχεσεων''....Ειχα τις εξης δυο αποριες,

    1ον.Με πατημενο συμπλεκτη δινουμε μια ''γκαζια'' και ταυτοχρονα πιεζουμε το μοχλο για να κατεβει η ταχυτητα ή......

    2ονΠαταμε συμπλεκτη,κατεβαζουμε την ταχυτητα και υστερα δινουμε γκαζι.

    Απο οτι καταλαβα και οι δυο τροποι γινονται οπως εγραψαν τα παιδια πιο πριν.Εμενα ομως πιο σωστος μου φαινεται ο δευτερος,απλα γιατι στον πρωτο τροπο δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να συγχρονισεις κινητηρα και κιβωτιο με το συμλεκτη πατημενο.

    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
    Φιλε mixalhx εγω οταν πηγα και παρελαβα το monsteraki μου στον δρομο για να το παω σπιτι με το ζορι συγκρατηθηκα για να μην με παρουν τα ''ζουμια'' επομενως σε καταλαβαινω απολυτα!!!

    Για το θεμα ''κατεβασματα σχεσεων''....Ειχα τις εξης δυο αποριες,

    1ον.Με πατημενο συμπλεκτη δινουμε μια ''γκαζια'' και ταυτοχρονα πιεζουμε το μοχλο για να κατεβει η ταχυτητα ή......

    2ονΠαταμε συμπλεκτη,κατεβαζουμε την ταχυτητα και υστερα δινουμε γκαζι.

    Απο οτι καταλαβα και οι δυο τροποι γινονται οπως εγραψαν τα παιδια πιο πριν.Εμενα ομως πιο σωστος μου φαινεται ο δευτερος,απλα γιατι στον πρωτο τροπο δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να συγχρονισεις κινητηρα και κιβωτιο με το συμλεκτη πατημενο.


    το 1ο ειναι για να μπαινουν πιο γλυκά οι ταχυτητες


    το 2ο είναι στις υψηκλές στροφές και στα πολύ απότομα κατεβάσματα!



    το 1ο το κάνεις παντού!


    το 2ο όταν το κυνηγας πολύ!


    ο συμπλέκτης απλά ξεκολλά τους δίσκους μεταξύ τους.. δεν εμποδίζει τον συντονισμό

  13. #43
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    ο συμπλέκτης απλά ξεκολλά τους δίσκους μεταξύ τους.. δεν εμποδίζει τον συντονισμό
    Σταυρο αυτο δεν μπορω να καταλαβω παναθεμα με.....:rotflmao:

    Πως γινεται να συγχρονησεις κινητηρα-κιβωτιο απο την στιγμη που οταν εχεις πατημενο το σημπλεκτη οι δυο δισκοι δεν εχουν καμια επαφη...

    Μηπως να το μεταφερουμε το Τhread????:rotflmao: :rotflmao:

    υ.γ.τον πρωτο τροπο τον εχω δοκιμασει και οντως οι σχεσει κουμπωνουν καλυτερα Τον δευτερο δεν τον εχω δοκιμασει γιατι μου φαινεται πιο δυσκολος....
    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ernti
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    699
    Ε ρε και να ηξερα τι εχει να γινει οταν εγραφα του παιδιου να δινει λιγο γκαζακι στο κατεβασμα της ταχυτητας....Κατι τοσο απλο, που το μαθαινουν ολοι απο μονοι τους, και γινεται στο τελος ενστικτωδως,το ξξεεχχεειιλλωωσσααμμεεεε....Αλλα δε φταιω εγω! φταιει αυτος δε θυμαμαι πως τον λενε, που θελει να γινει αγροτης.Αυτος πιαστηκε απο κει, και αρχισε να ρωταει διαφορα..
    Λοιπον για να μπερδεψουμε το παιδι αφου δε συνετιστηκε ακομα, και οπως λεει του αρεσουν οι ματοσυκλετες ακομα, εχω να πω το εξης: την ωρα που κανουμε blipping,υπαρχει περιπτωση να κατεβαζουμε τη ταχυτητα, γιατι φρεναρουμε, σωστα?Οποτε φιλε μου να εξασκηθεις την ωρα που το κανεις αυτο το μπλιπινγκ και με τα υπολοιπα 2 δακτυλα πατας μπροστινο,να μη ''τρομπαρεις'' τη μανετα.Να σε δω τωρα θες ακομα μηχανη? Αν ναι σκεψου οτι μπορει να εισαι πριν απο στροφη... Ακομα θες?? Ασφαλτος καθρεπτης,εχεις μαζεψει πολλα χλμ.γριουλα στη λωριδα σου απο απεναντι κλπ κλπ

    CSS, The art of blipping and anti-tromping

  15. #45
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro

    Πως γινεται να συγχρονησεις κινητηρα-κιβωτιο απο την στιγμη που οταν εχεις πατημενο το σημπλεκτη οι δυο δισκοι δεν εχουν καμια επαφη...
    Αν και η ερώτηση απευθύνεται στον Σταύρο, επέτρεψέ μου να απαντήσω...

    Λοιπόν υπάρχουν τριών ειδών κιβώτια:

    1. Τα μηχανικά ασυγχρόνιστα κιβώτια τα οποία τα συναντάμε σε ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ (1920 κι έτσι) αυτοκίνητα, και σε μερικά πιο σύγχρονα φορτηγά, στα οποία τα γρανάζια εμπλέκονται και απεμπλέκονται με την κίνηση του λεβιέ ταχυτήτων και ανα πάσα στιγμή κινείται μόνο το γρανάζι της επιλεγμένης σχέσης. Σε αυτά ο συγχονισμός επιτυγχάνεται με την τεχνική του "διπλο-συμπλεκταρίσματος" η οποία είναι διαφορετική από το μπλιπάρισμα (ξερογκαζιά). Δεν θα σταθώ σε αυτά.

    2. Τα κιβώτια συνεχούς σύμπλεξης, συγχρονιζέ.

    3. Τα κιβώτια συνεχούς σύμπλεξης, ασυγχρόνιστα.

    Ολες οι μοτοσυκλέτες (απ' όσο ξέρω) έχουν κιβώτια της τρίτης κατηγορίας: Συχενούς σύμπλεξης, ασυγχρόνιστα (constant mesh gearboxes without synchromesh). Το "συνεχούς σύμπλεξης" αναφέρεται στο ότι ΟΛΑ τα γρανάζια, ΟΛΩΝ το σχέσεων περιστρέφονται ΣΥΝΕΧΩΣ, ανεξαρτήτως πια σχέση είναι επιλεγμένη. Για να καταλάβεις πως δουλεύει αυτό, ρίξε μια ματιά στο παρακάτω σχήμα. Αναφέρεται βέβαια σε κιβώτιο αυτοκινήτου, αλλά η αρχή λειτουργίας είναι η ίδια (απλά δεν είχα πρόχειρο άλλο σχήμα).

    Τα πράσινα, κόνινα και μπλέ περιστρέφονται ΣΥΝΕΧΩΣ παίρνοντας κίνηση από τον κινητήτα. Ο κίτρινος άξονας περιστρέφεται και αυτός συνεχώς, αλλά παίρνοντας κίνηση από την αλυσίδα (τελικά δηλ. από τις ρόδες). ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΡΑ: Τα μπλέ γρανάζια ΔΕΝ είναι κολημένα πάνω στον κίτρινο άξονα. Το ΜΩΒ γρανάζι (κολάρο) ΕΙΝΑΙ κολημένο πάνω στον κίτρινο άξονα. Ο λεβιές ταχυτήτων κουνάει το μώβ κολάρο και το κάνει να κουμπώσει πάνω σε ένα από τα μπλέ γρανάζια.

    Καταλαβαίνεις τώρα γιατί χρειάζεται συγχρονισμός, και γιατί δεν παίζει ρόλο το ότι ο συμπλέκτης είναι πατημένος?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	transmission-simple.gif 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	13,9 KB 
ID:	75179

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF