Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Γνωμη για Cbf1000

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/06/2003
    Μηνύματα
    19

    Γνωμη για Cbf1000

    ενδιαφερομαι για το μηχανακι και θα θελα τη γνωμη καποιου που το χει..

    σε αλλο τοπικ ενας ελεγε οτι το πουλησε σε μερικους μηνες γιατι εβγαζε πολυ ζεστη απ το κινητηρα..

    υπαρχει κανεις που να το χεις και μοιραστει τις εντυπωσεις του?

    Ευχαριστω

  2. #2
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    μην ακους τις μαλακιες του καθε π@π@ρ@...


    να σου πει καποιος καποιο σοβαρο επιχειρημα η κατι οσοναφορα το γουστο , να το δεχτω...

    ζέστη απο τον κινητηρα....... :a31: :a31:

    ψαξε να το οδηγησεις..μονο ετσι θα δεις αν σου ταιριαζει...

  3. #3
    το εχω περιπου ενα χρονο και εβγαλα ενα καλοκαιρι
    στην αρχη με προβληματιζε και μενα η ζεστη απο το μοτερ αλλα μετα το συνηθισα
    1000αρι και euro-3 λογικο ειναι

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/06/2003
    Μηνύματα
    19
    πρεπει να την οδηγησω καλοκαιρι δηλαδη? τι παει να πει ευρο3.. γιατι πρεπει η ντιρεκτιβα να κανει τις μηχανες να παραγουν θερμοτητα? και ποση ζεστη δηλαδη? ο αλλος λεει τη πουλησε γιατι δεν αντεχε..ο φιλος εδω προβληματιστηκε αλλα τη συνηθισε..

    περιεργα πραγματα..

  5. #5
    Είμαι κάτοχος CBF 1000 ABS και παραθέτω τις εντυπώσεις μου :
    λοιπόν το μηχανάκι το έχω από της 28/10/2006 και έχω κάνει 1.000 χλμ. στο πρώτο service (λάδια και φίλτρο λαδιού)

    Πολύ καλή ροπή του κινητήρα παντού και πάντα
    Είναι καλοζυγισμένο σε σημείο που τα κιλά του δεν τα καταλαβένεις κι επειδή ήμουν και κάτοχος του CBF 600 ABS αισθάνομαι ότι το 1000 στρίβει πιο εύκολα (και διπλός-φορτωμένος) .
    Άνετοι χώροι για 2 άτομα
    Καλές αναρτήσεις έως ικανοποιητικές για την χρήση που το έχω (ταξιδάκια , πάντα διπλός και φορτωμένος)
    Ασφάλεια με τα πολύ καλά φρένα (cbs και abs που δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν και δεν σε τρομάζουν με απότομο βύθισμα )
    Χώνεται παντού στη κίνηση ειναι μαζεμενο μηχανακι όμοιο με το μικρό του αδερφάκι ( CBF 600)
    Kαίει κοντά στα 6 με 6,3 lt/100 km όχι πολλά για τα κυβικά του με ταχύτητες έως 140 km/h

    Τώρα για το θέμα του βεντιλατέρ όντως μέσα σε κίνηση ανάβει εύκολα αλλά μη υπάρχοντος δείκτης θερμοκρασίας καλά κάνει και ανάβει και όσο για την θερμότητα που παράγει μην τρελαθούμε κι όλα είναι όσο και στα λοιπά μοντέλα των υπολοίπων εταιρειών (τι να πει δηλαδή το Capo της Aprilia?)


    Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος όπως και από το CBF 600 και μόνο αν το οδηγήσετε θα καταλάβετε τι δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της honda.
    Χρήστος______CBF 1000 ABS

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tio
    πρεπει να την οδηγησω καλοκαιρι δηλαδη? τι παει να πει ευρο3.. γιατι πρεπει η ντιρεκτιβα να κανει τις μηχανες να παραγουν θερμοτητα? και ποση ζεστη δηλαδη? ο αλλος λεει τη πουλησε γιατι δεν αντεχε..ο φιλος εδω προβληματιστηκε αλλα τη συνηθισε..

    περιεργα πραγματα..
    euro-3 οτι το μηχανακι εχει τριοδικο καταλυτη με αισθητηρα λ και δουλευει σε υψηλες θερμοκρασιες λογω καταλυτη. προβληματιστηκα γιατι πηγα απο τα 400 στα 1000 κι οταν το μηχανακι δουλευει στηγ πολη παραγει περισσοτερη θερμοτητα απο ενα 400 οπως ολα τα 1000αρια.
    οτι ειπε και ο χρηστος
    παρτο με κλειστα ματια

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της katsai
    Εγγραφή
    28/03/2005
    Μηνύματα
    232
    τυγχάνει να έχω cbf 1000 και ένα R1 05
    αν το cbf βγάζει ζέστη τότε το R1 είναι απλά η "κόλαση"
    το μηχανάκι είναι πολύ καλό, μην διστάσεις πάρ`το.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/06/2003
    Μηνύματα
    19
    thx παιδες..τελικα μαλλον σ αυτο θα καταλληξω

    να δουμε και τα χρωματα του 2007 και αποφασιζω - τι προβλημα κι αυτη η χοντα να βγαλει ενα χρωμα της προκοπης, εκτος του μαυρου...δηλαδη τι παραπανω κανει η γιαμαχα και παντα ειχε ομορφα χρωματα στο Fazer 1000! τελος παντων...ιδωμεν

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    και εγω το σκεφτομαι

    εχω τωρα το 600 και το σκεφτομουν αλλα δε ξερω λογω του οτι εχει το ιδιο λαστιχο με 600 και αναρτησεισ οχι τοσο καλεσ αξιζει η διαφορα γιατι ειμαι ευχαριστιμενοσ απο το ρποκατοχο του αλλα ειναι αισθητη η διαφορα ροπησ λαι γενικα το γκαζι,στριβει καλυτερα απο 600 η να παρω το hornet το 07

  10. #10
    Βόριο Μέλος Το avatar του/της symvoulos
    Εγγραφή
    13/10/2006
    Μηνύματα
    124
    ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.
    ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ,ΡΟΠΗ ΠΑΝΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟΔΥΓΗΤΟ.
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 600.ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΡΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
    ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΤΟΠΟΙΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ
    ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ
    ΩΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ

  11. #11
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Άσε που το χειμώνα η ζέστη είναι χρήσιμη, και την καταλαβαίνεις μόνο όταν δεν κινείσαι...δηλαδή πολύ λίγο...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282
    Τι!!! Ποια ζεστη;; Του κινητηρα , εχετε οδηγησει το R1200GS μεσα στην πολή κυριως το καλοκαιρι. Η μηπως το K1200S. Υπαρχει μωρε κινητηρας ειτε αεροψυκτος , αεροελαιοψυκτος ειτε υδροψυκτος που να μην κανει την ζωη του αναβατη "καυτερη" ;;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ

    ΤΟ CBF1000cc ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.. ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ HONDA
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  13. #13
    Φτουσκουλικομυρμηγκότρυπα Το avatar του/της Sabre
    Εγγραφή
    10/02/2006
    Μηνύματα
    484
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madtank
    Τι!!! Ποια ζεστη;; Του κινητηρα , εχετε οδηγησει το R1200GS μεσα στην πολή κυριως το καλοκαιρι. Η μηπως το K1200S. Υπαρχει μωρε κινητηρας ειτε αεροψυκτος , αεροελαιοψυκτος ειτε υδροψυκτος που να μην κανει την ζωη του αναβατη "καυτερη" ;;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ

    ΤΟ CBF1000cc ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.. ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ HONDA
    Το παλικάρι που πούλησε το cbf γιατί τον έκαιγε προφανός καβάλαγε την μηχανή με σωβρακοφανέλα -μόνο- και παντούφλα mitsuko με το μεγάλο δάχτυλο με το πένθος όξω.




    :rotflmao:

    madtank
    Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
    Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madtank
    Εγγραφή
    16/11/2005
    Μηνύματα
    282
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sabre
    Το παλικάρι που πούλησε το cbf γιατί τον έκαιγε προφανός καβάλαγε την μηχανή με σωβρακοφανέλα -μόνο- και παντούφλα mitsuko με το μεγάλο δάχτυλο με το πένθος όξω.


    :rotflmao:

    madtank
    Αστα βραστα, ποσταρει σε αλλο forum οτι πουλαει και το K1200R , που αγορασε γιατι ειναι too much για το νησι του.

    Τελος παντων περι ορεξεως εεεεεεεεεεεε.............................

    Παντως το ευχαριστηθηκα το cbf1000, του φιλου όπως αυτος ευχαριστηθηκε το gs1200.

    Πηγαμε βολτιτσα τον γυρω της Αττικής απο παραλιακη και γυρισαμε απο Λαύριο μεσω Αττικής οδού. Φτανοντας λοιπόν στο Σουνιο, σταματησαμε γαι καφεδακι και ανταλλαγη εντυπωσεων. Φευγοντας πηγα αυθορμητα προς την μερια του cbf και αυτος προς την μερια του gs, κοιτακτηκαμε και βαλαμε τα γελια....

    Μου αρεσε πολυ το cbf παιδια, από ολες τις αποψεις, να την χαρειτε κανοντας ταξιδια...........
    Μηχανίστα μου - Riding is a way of thinking...
    Yamaha XT500 '80, Kawasaki Z1R 1000 '81
    BMW R100GS '87, BMW F650 Funduro '94
    BMW R1150GS '99, BMW R1150GS Adv '03
    BMW R1200GS '05, BMW K1200GT SE '08

  15. #15
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Καλα αυτο

    με τη ζέστη δεν είναι ετσι ρε παιδία.
    εγω πηρα ενα 954 στο σουνιο και μετα απο 2 χιλ νόμιζα οτι κατι πηρε φωτιά αριστερα του ντεποζιτου.
    αφου δεν άντεχα και ειχα ανοιξει τα ποδια σα που@@α λεμε.

    αφου προλαβα τον ιδιοκτητη του 954 που ειχε το δικο μου..μου είπε οτι ετσι ειναι ρε φυσιολογικό λεει..κα ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΖΕΣΤΗ.


    και δεν οδηγούσα με σωβρακοφανέλα ..και σαγιοναρα.


    η ζέστη του μοτέρ ειναι προβλημα.
    εγω που δεν ειχα τετοια ζέστη ποτε απο το μηχανάκι μου..μου έκανε αρνητική εντυπωση.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γνώμη για προστατευτικό πλάτης
    από kxIII στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2006, 09:38
  2. γνώμη για κράνη
    από demotapa στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2006, 12:00
  3. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  4. Μια γνώμη για παντελόνια;
    από The Martian στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2005, 23:18
  5. Γνώμη για το CBR125R
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 23:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF