Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 56 από 56

Θέμα: Espase h Parthenia!

  1. #46
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Καταλαβα....δεν παιζει ρολο ο συμλεκτης γιατι υπαρχει συνεχης κινηση των γραναζιων και κατα την διαρκεια που αυτος ειναι πατημενος!(αυτο ομως συμβαινει σε ολα τα κιβωτια,εννοω η συνεχης κινηση)

    Ευχαριστω....
    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

  2. #47
    καλες βολτες!!! Το avatar του/της SUPERMARIO
    Εγγραφή
    13/02/2006
    Μηνύματα
    429

    Re: Re: Re: Espase h Parthenia!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ernti
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αμα ητανε καθε φορα που γαμαει καποιος απο δω μεσα να ανοιγει κι ενα, για να το περιγραφει κιολας..
    Οπως ΑΚΡΙΒΩΣ αλλαξες 1η-2α πανε και οι υπολοιπες.Στο κατεβασμα το ακριβως αντιθετο,μονο που δινουμε στιγμιαια και λιιγο γκαζι την ωρα της αλλαγης.

    Λοιπον στα σοβαρα τωρα...
    Αυτο που θα σε συμβουλευα εγω ειναι να εξοικειωθεις με το μπροστινο φρενο σου. Απο σιγα σιγα.Να δεις τα ορια του,την αισθηση του..






    ρε συ, μη ξαναμιλησεις...πουταν@ τα εκανες
    για να πας μπροστα πρεπει να πας πισω και να παρεις φορα.

    πωλειται power commander (XT660) 200€

  3. #48
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    ...


    :a19:

  4. #49
    πιστευω πως είναι ένα απο τα πιό παραστατικά και χρήσιμα θρεντ!

  5. #50
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Και μια και το φτάσαμε μέχρι εδώ, ας συνεχίσουμε σε λίγο περισσότερη λεπτομέρια, για να έχουμε πλήρη εικόνα, και για να ξεκαθαριστεί ένα σημείο που το άφησα λίγο "φλού"...

    Τι ακριβώς γίνεται με τον συμπλέκτη?

    Ο συμπλέκτης βρίσκεται στο παραπάνω σχήμα αμέσως πριν τον πράσινο άξονα: Όταν είναι αφημένος (σύμπλεξη), ο πράσινος άξονας περιστρέφεται μαζί με τον κινητήρα (ανεξαρτήτως από το αν έχουμε σχέση στο κιβώτιο ή νεκρά). Όταν είναι πατημένος (αποσύμπλεξη) ο πράσινος άξονας περιστρέφεται "ελεύθερα" (χωρίς να είναι συνδεδεμένος στον κινητήρα). Ο συμπλέκτης δηλαδή "συνδέει" / "αποσυνδέει" τον πράσινο άξονα στον / από-τον κινητήρα. Αυτό φαίνεται καλύτερα στο παρακάτω σχήμα (θα συνεχίσω όμως να αναφέρομαι στο προηγούμενο σχήμα γιατί έχει χρωματάκια που κάνουν εύκολο τον χαρακτηρισμό των μερών του).

    Πάμε να δούμε τώρα πως συγχρονίζει ένας οδηγός αυτοκινήτου (ενός ΠΑΛΙΟΥ ή ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ αυτοκινήτου, με ΑΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟ κιβώτιο). Εξετάζουμε πρώτα την περίπτωση του αυτοκινήτου γιατί είναι πιο ξεκάθαρη, και μετά θα δούμε τι γίνεται και με τις μοτοσυκλέτες... λίγη υπομονή. Ο οδηγός λοιπόν:

    1. Πατάει τον συμπλέκτη και απομονώνει τον πράσινο άξονα από τον κινητήρα.

    2. Επιλέγει νεκρά: το μωβ κολάρο παραμένει στη μέση χωρίς να έχει κουμπώσει σε κανένα μπλέ γρανάζι.

    3. Αφήνει τον συμπλέκτη, οπότε ο πράσινος άξονας ξανασυνδέεται με τον κινητήρα (χωρίς όμως να υπάρχει επιλεγμένη ταχύτητα).

    4. Μπλιπάρει το γκάζι (ρίχνει μια ξερογκαζιά) ώστε να συγχρονιστεί ή ταχύτητα περιστροφής των μπλέ γραναζιών με την ταχύτητα περιστροφής του κίτρινου άξονα (άρα και του μωβ κολάρου).

    5. Ξαναπατάει τον συμπλέκτη και επιλέγει την νέα, μικρότερη σχέση. Το κολάρο κουμπώνει στο μπλέ γρανάζι αβίαστα καθώς έχουν την ίδια ταχύτητα περιστροφής.

    Αυτή είναι η διαδικασία ενός "τέλειου" κατεβάσματος με "χειροκίνητο" συγχρονισμό...

    Πάμε να δούμε τώρα τι γίνεται στην μοτοσυκλέτα.

    Στην μοτοσυκλέτα τα βήματα 2 και 3 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να εκτελεσούν, λόγω της ιδιομορφίας του συστήματος επιλογής σχέσεων (δεν παρεμβάλεται νεκρά μεταξύ των σχέσεων), οπότε εκτελούνται μόνο τα βήματα 1, 4, και 5.

    Δημιουργείται εδώ το εύλογο ερώτημα: αφού κατά το 4 ο συμπλέκτης είναι πατημένος---άρα α πράσινος άξονας αποσυνδεδεμένος από τον κινητήρα---ΓΙΑΤΙ η ξερογκαζιά μεταβάλει την ταχύτητα περιστροφής των μπλέ γραναζιών??

    Η απάντηση είναι απρόσμενη: Οι δίσκοι του συμπλέκτη περιστρέφονται μέσα σε ένα λουτρό λαδιού. Το λάδι έχει ένα κάποιο ιξώδες (είναι κάπως παχύρευστο) άρα ακόμη και όταν οι δίσκοι δεν ακουμπούν (αποσύμπλεξη) ένα μέρος από την "δύναμη" του κινητήρα μεταβιβάζεται στον πράσινο άξονα, λόγο "τριβών". Όταν λοιπόν το μωβ κολάρο ξεκουμπώνει από την μία σχέση και μέχρι να κουμπώσει στην επόμενη, το σύμπλεγμα πράσινος-άξονας-μπλέ-γρανάζια είναι τελείως ελεύθερο. Δεδομένου δε της μικρής του μάζας και αδράνειας (στις μοτοσυκλέτες) ή μικρή αυτή δύναμη που ασκείται από τα λάδια του κιβωτίου είναι αρκετή για να μεταβάλει την ταχύτητα περιστροφής του και να το συγχρονίσει με την κίτρινο άξονα.

    Αυτά για την ώρα και ελπίζω να μην σας μπέρδεψα...

    Άσκηση για το σπίτι: Γιατί δεν χρειάζεται ξερογκαζιά στο ΑΝΕΒΑΣΜΑ?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image8.gif 
Προβολές:	86 
Μέγεθος:	22,9 KB 
ID:	75184

  6. #51
    πρεπει να γινει διαχωρισμος... φοβερη επεξήγηση...

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της airamhag
    Εγγραφή
    26/01/2006
    Μηνύματα
    696
    εγω ρωτησα....


    κ δεν ειμαι αγορι αλλα κοριτσι !! πφφφ....:o


    Mη μου γαματε τη καρδια ειμαι παιδι ακομα..

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ernti
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airamhag
    εγω ρωτησα....


    κ δεν ειμαι αγορι αλλα κοριτσι !! πφφφ....:o


    Ωχ!! Συγνωμη!!

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    ΄


    εννοειται πως δεν εχει καμμια σχεση η τροφοδοσια απο την μεταδοση κινησης... την εποχή ήθελα να ορίσω!


    Έτσι όπως το θέτεις έχεις δίκιο
    Fortis Fortuna Adiuvat

  10. #55
    Μαγαζατουρας Το avatar του/της warlord
    Εγγραφή
    01/05/2006
    Μηνύματα
    106
    Φιλε Μιχαλη,οταν κατεβαζεις ταχυτητα την ωρα που συπλεκταρεις να τραβας λιγο το γκαζι γιατι τα μωρα μας Φρεναρουν και αμα δεν ειναι πολυ καλο το οδοστρωμα νομιζεις οτι κοκκαλωσες το πισω φρενο ενω τραβας γκαζι,παντως διαβαζωντας τα παραπανω καταλαβα γιατι γινετε αυτο,κοιτα να βγαλεις το διπλωμα και μετα παμε βολτα να τα δουμε ολα ενα ενα
    Ο πυργος της Βαβελ

  11. #56
    Άν πατήσεις εδώ, έχει τα βασικά για το συμπλέκτη και αρκετά άλλα για αρχάριους αναβάτες.

    Οι καλές συνήθειες από νωρίς χτίζονται, μάθε σιγά σιγά ενώ blipάρεις, να έχεις δύο δάχτυλα στο φρένο ταυτόχρονα -δες τις εικόνες:
    http://www.sportrider.com/ride/RSS/1...tle/index.html


    Μετά το δίπλωμα, πρώτα ο εξοπλισμός, μετά η εξάσκηση...

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF