Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: f 650 gs ή xl 650 v transalp????

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2007
    Μηνύματα
    16

    f 650 gs ή xl 650 v transalp????

    SORRY ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ
    ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ F 650 GS-XL 650 V TRANSALP
    1) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    2) ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
    3) ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΜΕ 2 Κ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
    4) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
    5) ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
    6) ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΑΓΟΡΑΣ
    forza aris

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    κάνε search.. έχει πολύ πράμα για το συγκεκριμένο!


    (btw αν και κάτοχος transalp το 650 dakar είναι ομορφούλι.. αλλά θα περίμενα να βγει το 690adventure )
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  3. #3
    Άρη είναι λίγο δύσκολο να βγάλεις έτσι άκρη αφού ο καθένας έχει τις απόψεις του, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό.

    Και τα δύο μηχανάκια είναι πολύ αξιόπιστα κι όσο καλύτερα τα συντηρείς, τόσα περισσότερα χρόνια θα σε συντροφεύουν.

    Πολύ καλή ευελιξία θα σου προσφέρουν και τα δύο, κατά τη γνώμη μου λίγο καλύτερη το BMW αφού είναι πιο χαμηλό κι ελαφρύτερο.

    Στα ταξίδια υπερτερεί το Honda λόγω 2κύλινδρου μοτέρ χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα έχεις πρόβλημα με το BMW. Απλώς θα έχεις λιγότερους κραδασμούς κάτω από τα πόδια σου και ίσως περισσότερη μέση ωριαία ταχύτητα κάτι που στις μεγάλες αποστάσεις θα σε κουράσει λιγότερο.
    Όσο αναφορά το φόρτωμα δώσε υλικό και στα δύο ! Γαϊδούρια που δεν θα γκαρίξουν ποτέ είναι !

    Κόστος συντήρησης ας πουν οι γνώστες για το BMW.. το Honda αν γίνεται σωστά και σε αντιπροσωπεία είναι αρκετά ακριβό. Πάντα βέβαια υπάρχουν κι οι επιλογές στον μηχανικό που τουλάχιστον στο Transalp δεν θα σε προβληματίσει να βρεις κάποιον με δικό του συνεργείο που γνωρίζει το μοτέρ απ'έξω κι ανακατωτά. Γενικότερα δεν χρειάζεται τις περίσσιες μηχανολογικές γνώσεις για να συντηρηθεί σωστά, με λίγες γνώσεις μπορείς να το συντηρείς και μόνος σου.

    Και για τη θέση οδήγησης θα σου πώ μόνο για το Honda που την έζησα 1,5 χρόνο, είναι άψογη κρατώντας σε ξεκούραστο στο ταξίδι και δίνοντάς σου αρκετές δυνατότητες να βολευτείς πάνω της μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πόλης κουμαντάροντας και τον μεγάλο όγκο σχεδόν σαν ένα παπί ! Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και για το F650.

    Σχέση κόστους + αγοράς είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό, γενικότερα και τα δύο μηχανάκια αξίζουν τα λεφτά τους αλλά είναι ανάλογο με την τιμή που θ'αγοράσεις. Μπορεί να πέσεις σε μεγάλη ευκαιρία, μπορεί και σε μεγάλη πίτα.. ψάξε αρκετά πριν καταλήξεις !

    Καλή αγορά εύχομαι !

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2007
    Μηνύματα
    16
    THANKS ΜΑΚΗ
    forza aris

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aris77
    THANKS ΜΑΚΗ
    Δεν κάνει τίποτα, μ'έπιασε το γραφιστικό μου εξάλλου

    Να συμπληρώσω οτι υπάρχει κι ο Cpt.Haddock να σου πει περισσότερα για το ταξίδι με τη BMW.

    Πήγε φορτωμένος και δικάβαλος μέχρι την Ολλανδία και γύρισε κιόλας ! :a19:

    Πάντως μην αποκλείεις και το Freewind, είναι ένα αρκετά τίμιο, αξιόπιστο και για όλες τις δουλειές μηχανάκι.

    Προσπάθησε να τα οδηγήσεις όλα πριν αποφασίσεις με πιο θα μοιραστείς τα χιλιόμετρα που θέλεις να διαννύσεις !


  6. #6
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παω στοιχημα οτι αυριο θα βαλλεις post ''Dominator 650 η Υamaha XTZ tenere?'' :rotflmao:

  7. #7
    :rotflmao:

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2007
    Μηνύματα
    16
    Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
    LIBERTY ή RUNNER???????:rotflmao:

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ

    ΑΠΛΑ ΑΡΓΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΓΕΝΙΚΩΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!!!
    forza aris

  9. #9
    Περαστικό μέλος Το avatar του/της perastikos
    Εγγραφή
    10/01/2006
    Μηνύματα
    212
    Προσπάθησε να τα οδηγήσεις όλα πριν αποφασίσεις με πιο θα μοιραστείς τα χιλιόμετρα που θέλεις να διαννύσεις !
    Εδώ είναι όλο το ζουμί!!! Ήμουν στο ίδιο δίλημμα πέρυσι. Μόνο όταν τα οδήγησα και τα δύο κατάφερα να καταλήξω (στο Transalp 650).

    Ότι και να διαλέξεις καλές βόλτες

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2007
    Μηνύματα
    16
    ΒΡΗΚΑ F 650 GS '01 15.000 KM(???????????) 4.700 EURO

    ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    ΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗ ΒΡΟΥΝ ΟΚ, ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ?

    ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ?

    Υ.Γ. ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ(ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ)
    forza aris

  11. #11
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    01 15000κμ υποπτο

    εξτρα εχει?

    λιγο τσιμπημενο μου κανει

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aris77
    ΒΡΗΚΑ F 650 GS '01 15.000 KM(???????????) 4.700 EURO

    ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    ΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗ ΒΡΟΥΝ ΟΚ, ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ?

    ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ?

    Υ.Γ. ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ(ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ)
    Πολύ λίγα χλμ για 6 χρονια μου φαίνονται...

    πάντως δες, αν μπορείς να δώσεις παραπάνω λεφτα μήπως βρεις το πιο καινούριο μοντέλο με τα 2 μπουζί (λέει 2spark στο πλάι του κυλίνδρου)

    αν είναι απο γερμανία θα υπάρχει βιβλιο σερβις και φυσικα να το ζητησεις



    υ.γ. μη γράφεις κεφαλαία αν θες

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #13
    Ατσάτσος Το avatar του/της Atsatsos
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    400
    1) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    Φίλε το Ηonda είναι σκυλι μαύρο για το bmw δε ξέρω.

    2) ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
    Πολύ κοντά. Πολύ μεγάλο κόψιμο τιμονιού. Πεζοδρόμια για πλάκα. Το μονοκύλινδρο ξυπνάει απο τις 2000+rpm, ενώ το άλλο από 3000+rpm.

    3) ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΜΕ 2 Κ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
    Για το Honda ο αναβάτης είναι υπεράνετα κι ο συνεπιβάτης το ίδιο αν υπάρχει βαλίτσα(με μαξιλαράκι). Τo bmw πιστεύω το ίδιο.

    4) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
    Εδώ φίλε μου το Honda υπερτερεί αρκετά. Τα αναλώσιμα του ευρωπαίου κατασκευαστή είναι αρκετά πιο ακριβά.

    5) ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
    Άνετη
    6) ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΑΓΟΡΑ
    Τα transalp ανέκαθεν ήταν ακριβές μοτοσυκλέτες.

    Φίλε μου ο πατέρας μου πάντως σκέφτεται να το δώσει. Είναι υπέρ ευχαριστημένος και το αγαπάει, αλλά δεν το παίρνει συχνά τώρα τελευταία. (ηλικία...)
    Transalp '99 (το τελευταίο 600-διπλά δισκόφρενα μπροστά), bagster & δερμάτινη βαλίτσα της bagster, ψιλή φιμέ ζελατίνα, Kappa 46lt κι όλα τα αναλώσιμα(τακάκια,δίσκοι,γραναζοαλυσίδα...) σε καλή κατάσταση. Στα χιλιόμετρα είναι που στραβώνουν οι περισσότεροι αλλά εγώ πιστεύω πως άμα συντηρείς σωστά ένα μηχανάκι θα γυρίσει το κοντέρ 3 φορές!
    49.600χλμ. θα μπορούσα να τα γυρίσω και να λέω 30.000-40.000 αλλά δε λέει.
    Ένας φίλος αγόρασε μοντ. '93 με 19.000χλμ!!! ΣΤΑΝΤΑΡ!!! :hypnotize :hypnotize
    Γύρω στα 3.700 λέει να το δώσει πάντως άμα ενδιαφέρεσαι.
    Ατσάτσα

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Atsatsos


    4) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
    Εδώ φίλε μου το Honda υπερτερεί αρκετά. Τα αναλώσιμα του ευρωπαίου κατασκευαστή είναι αρκετά πιο ακριβά.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟς BMW F650GS..
    τα σερβις ειναι πολυ φτηνα...

    αλλαγη λαδιων σε εξουσιοδοτημενο 26 εβρω......(δωρεαν εργασια πληρωνεις μονο 3 λιτρα λαδι)



    αν θες φιλτρο λαδδιου 5 εβρω(ιμιτασιον)
    φιλτρο αερα 13 $(γνησιο)
    μπουζι κοστος οσο του ΧΟΝΤΑ....
    ΤΑΚΑΚΙΑ μπρος πισω 55 $ BREMBO σε γνωστο καταστημα της καλλιροης...

    γενικοτερα αυτο το μηχανακι δε ζηταει τιποτα αλλο ....


    επισης θελει σερβις αθε 10,000 χμ και αλλαγη λαδιων καθε 5,000χμ....
    το HONDA καθε ποσο????
    yian

Παρόμοια θέματα

  1. F 650 GS ή Transalp 700 ?
    από Kreon στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2009, 20:24
  2. Transalp 650 Vs Fazer 600 Vs Bmw 650 Gs
    από ΤΑSΟS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF