Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 59

Θέμα: Τι παίζει με τη διάμετρο ? (Τρόμπα φρένου)

  1. #31
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η παραμόρφωση οι ελαστικότητα και οι τριβές είναι εχθροί της αίσθησης κατά την γνώμη
    Για κάτσε ρε Πατέρα...

    Όταν πιάνεις έναν κώλο, τι αίσθηση θα έχεις αν δεν υπάρχει έλαστικότητα, παραμόρφωση και τριβή ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    πίεση (η οποία είναι Δύναμη ανά Επιφάνεια).


    P=F/A

    συμφωνούμε?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #33
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird

    P=F/A
    συμφωνούμε?
    ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
    (εγώ ΤΙ είπα ρε Σώτερ ανάπαυσον...???)
    Δύναμη=F ανά=/ Επιφάνεια=Α
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
    (εγώ ΤΙ είπα ρε Σώτερ ανάπαυσον...???)
    Δύναμη=F ανά=/ Επιφάνεια=Α
    Μήπως το 'δια' να το έκανε πιο κατανοητό?


    ...έχω βγάλει και ένα επτάωρο με τούρμπο και πολλαπλές, ΜΗΝ έχεις απαιτήσεις ... :hypnotize



    Τα 3 threads με BMW δεν βρίσκω.
    Να υποθέσω ότι ήτο δικαιολογία ή ότι παρενέβη ο γνωστός βαυαροτραφής?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για κάτσε ρε Πατέρα...

    Όταν πιάνεις έναν κώλο, τι αίσθηση θα έχεις αν δεν υπάρχει έλαστικότητα, παραμόρφωση και τριβή ???
    Ο κώλος λοιπόν είναι το αντίθετο του φρένου.
    Γι αυτό και λέμε "εχει φρένα του κώλου"

  6. #36
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    :rotflmao: :rotflmao:

    Καλά....!

    Λοιπόν τελικά καταλήγω στο ότι μεγαλύτερη διαδρομή έχει μεγαλύτερη προοδευτικότητα και (άρα..) καλύτερη αίσθηση..




  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    :rotflmao: :rotflmao:

    Καλά....!

    Λοιπόν τελικά καταλήγω στο ότι μεγαλύτερη διαδρομή έχει μεγαλύτερη προοδευτικότητα και (άρα..) καλύτερη αίσθηση..



    Εγώ διαφωνώ.
    Απο που προέρχεται η διαδρομή στη μανέτα?
    1. Από την ελάχιστη μετατόπιση του εμβόλου της δαγκάνας, που είναι η φυσιολογική λειτουργεία του φρένου, αλλά και

    2. Απο την ελαστική παραμόρφωση στο τακάκι, που είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
    3. Απο την παραμόρφωση των γραμμών που και αυτό είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
    4. Απο την παραμόρφωση της δαγκάνας ολόκληρης λόγω της πίεσης.

    Αν λοιπόν ορίσουμε σαν αίσθηση την αντίδραση της μανέτας στο χέρι μας αυτή η αντίδραση αποτελείται απο μια μετατόπιση λόγω της φυσικής λειτουργίας του φρένου,
    και τις αντιδράσεις 3 ελατηρίων γιατί οι παραμορφώσεις στις γραμμές τα τακάκια και την δαγκάνα είναι στην ελαστική περιοχή άρα λειτουργούν σαν ελατήρια.

    Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
    Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ διαφωνώ.
    [...]
    Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
    Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.
    elatiria?

    enoeis elastikotita etsi? elastikotita pou "jafnika" xanete...

    perierga pragmata... einai kai vradi kai eimai monos kai skiazomai eukola...

    opws kai na exei telos padon, emeis mono troba allajame oxi olokliro to sistima frenwn...

  9. #39
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    perierga pragmata... einai kai vradi kai eimai monos kai skiazomai eukola...
    Lucy in the sky with diamonds...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #40
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ διαφωνώ.
    Απο που προέρχεται η διαδρομή στη μανέτα?
    .
    ....αλλά και

    2. Απο την ελαστική παραμόρφωση στο τακάκι, που είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
    3. Απο την παραμόρφωση των γραμμών που και αυτό είναι άσχετο με την λειτουργία του φρένου.
    4. Απο την παραμόρφωση της δαγκάνας ολόκληρης λόγω της πίεσης.

    Αν λοιπόν ορίσουμε σαν αίσθηση την αντίδραση της μανέτας στο χέρι μας αυτή η αντίδραση αποτελείται απο μια μετατόπιση λόγω της φυσικής λειτουργίας του φρένου,
    και τις αντιδράσεις 3 ελατηρίων γιατί οι παραμορφώσεις στις γραμμές τα τακάκια και την δαγκάνα είναι στην ελαστική περιοχή άρα λειτουργούν σαν ελατήρια.

    Για να έχουμε τώρα αίσθηση πρέπει να εξαφανίσουμε τα ελατήρια απο το κύκλωμα.
    Αν το καταφέρουμε θα έχουμε και αίσθηση και μικρότερη διαδρομή στην ίδια διάμετρο τρόμπας.
    Για το 3 συμφωνώ, αλλά για το 2 & 4 πιστεύω ότι η παραμόρφωσή τους επιφέρει ελάχιστη "παραπληροφόρηση" στα δάκτυλα..

    Το θέμα πολύ σύνθετο όντως..

    Υπάρχουν τριβές του υγρού παντού - στη τρόμπα - στις γραμμές / σωληνάκια κτλ..κτλ...

    Το θέμα είναι γενικώς να διώξουμε τις τριβές των συστημάτων που δεν συμβάλουν στο αποτέλεσμα της πέδησης..




  11. #41
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    στο αποτέλεσμα της πέδησης..
    Κάτι άλλο θέλεις να πεις, μάλλον...

    (Το "αποτέλεσμα" της πέδησης είναι το σταμάτημα της μηχανής...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #42
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba


    ...Το θέμα είναι γενικώς να διώξουμε τις τριβές των συστημάτων που δεν συμβάλουν στο αποτέλεσμα της πέδησης..


    Δηλαδή τις τριβές που υπαρχουν π.χ. από το o-ring του εμβόλου με τα τοιχώματα της τρόμπας μέχρι και την τριβή του υγρού μέσα στο σωληνάκι...
    Ναι να εξαλείψουμε τις τριβές που δεν βοηθούν στο σταμάτημα της μηχανής..
    Γενικώς το θέμα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο για μένα
    Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επιρεάζουν.


  13. #43
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Γενικώς το θέμα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο για μένα
    Αν ονειρεύεσαι ένα κόσμο χωρίς τριβές, θα σε παραπέμψω στο παραπάνω παράδειγμα του χεριού και του κώλου (αποφάσισε τι από τα 2 θέλεις να είναι δικό σου....)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #44
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857


    Μπά το κώλο προτιμώ...

    Υ.Γ. Ευελπιστώ πάντως μια aftermarket ή σύγχρονη τρόμπα φρένου να έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με υψηλότερα standards -χαμηλώτερες ανοχές από αυτές προ 10ετίας...


  15. #45
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    μηνες μετα, αλλα δεν μπορω, πρπει να γραψω κατι!!!!

    εγω εκανα το εξεις. σε ενα κριπτον εβαλα μια τρομπα απο fx125. ειναι αρκετα μεγαλητερι σε
    διαμετρο και αυτο που ειδα πρακτικα ηταν αυτο που ειχα σκευτει θεωριτικα, με το help απο
    βιβλια υδροδυναμικης.
    εχοντας μεγαλητερη διαμετρο στο εμβολο συμενη το οτι για την ιδια μετακινιση του εμβολου εχουμε μεγαλητερη μεταφορα υγρων προς την δαγκανα.
    (την μεγαλητερη μεταφορα υγρων στην δαγκανα μπωρηται να την ονομασετε και μεγαλητερη δηναμη, αν ετσι ειναι πιο ευκολο για καποιους)
    το αποτελεσμα ηταν με πολυ μικρο πατημα της μανετας η ακαριεα ακινιτοποιηση με εντονο φοβο για μλοκαρισμα.και πλλα αυτα με τα μαμα σοληνακια, που να εβαζα και υψηλης!!!!
    ως ψυχακιας μου αρεσε το φρενο ετσι αλλα εκανα και μια μανιαουρια. αφησα λιγο αερα στο κυκλομα απλα για να μην ειναι οσο ακαριαιο το φρενο.εχω χασει παρα πολυ σε εσθηση αλλα σε διναμη δεν παιζετε.το λητουργω ετσι περιπου τρια χρωνια και ακομα γουσταρω να τσιτονω φρενα. το μονο κακο??
    το εμπρος λαστηχο την ακουει για πλακα και κοντευω να το αλλαζω πιο συχνα και απο το πισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Υ.Γ. Προσεχα στης δοκιμεσ που εκανα οτι ακομα και η διαφορετικη δυαμετρο στο ρακορ της τρομπας αλλα και της βιδας που το κραταει (μεσα απο την οποια περναει αρχικα το υγρο)κανουν διαφορα!!
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι παίζει με τα Anakee...???
    από Prince-Garbage στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2007, 11:51
  2. ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ Mouse;
    από TOMASKTM στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2006, 00:43
  3. Τελικά τι παίζει με τα μεγέθη στα κράνη?
    από schumacher_ στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 11:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF