Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 96

Θέμα: γυροσκοπικο φαινομενο

  1. #31
    ^ΒΟΟΜΒΟΟΜ Το avatar του/της IKE
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    58
    Επίσης είχα βρει ένα Ιταλικό Πανεπιστήμιο που έκανε μελέτες σχετικά με το counter steering και μέτραγε ροπές στο τιμόνι, επιταχύνσεις, κτλ - πολύ ενδιαφέρον.
    Padova University

  2. #32
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ!!
    ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΩΤΑΩ.
    ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Η ΤΑ ΛΕΤΕ
    ΜΕΣΩ ΝΕΤ?
    ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΤΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
    ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΚΗΣ

  3. #33
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisgreece
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ!!
    ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΩΤΑΩ.
    ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Η ΤΑ ΛΕΤΕ
    ΜΕΣΩ ΝΕΤ?
    ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΤΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
    ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΚΗΣ
    στο ΔΕΛΕΑΡ καφε ( www.delearcafe.gr ) καθε Δευτερα κατα τις 20:00

    κοιτα και εδω:
    http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=5

  4. #34
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    http://www.vf750fd.com/blurbs/countercode.html


    μιστερ Keith Code χαζ σποκεν - ουγκ

  5. #35
    Νομίζω ότι έχω παρατηρήσει πολύ κόσμο να εφαρμόζει κάτι σαν counter steering, και μάλιστα σε συνθήκες ψιλο-πανικού, αλλά προφανώς... κατά λάθος!

    Αναφέρομαι σε περιπτώσεις που κάποιος π.χ. περνάει ανάμεσα από μπλοκαρισμένα αυτοκίνητα όταν ξαφνικά κάποιο αυτοκίνητο στα δεξιά του πάει να βγει απότομα αριστερά, χωρίς να έχει προσέξει τη μηχανή: Η ενστικτώδης αντίδραση του μοτοσυκλετιστή είναι πολλές φορές να ρίξει το βάρος του απότομα αριστερά, αλλά επειδή αυτό γίνεται ενστικτωδώς, ταυτόχρονα τραβάει ασυναίσθητα το τιμόνι από δεξιά, αυτό βέβαια στρίβει δεξιά και φυσικά η μηχανή πλαγιάζει αριστερά. Μέχρι τότε ο μοτοσυκλετιστής έχει ψιλοσυνέλθει από την έκπληξη και ευθυγραμμίζεται, ισιώνει το τιμόνι, και καταφέρνει να αποφύγει το αυτοκίνητο εφαρμόζοντας "κάτι σαν" counter-steering χωρίς να το ξέρει

  6. #36
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
    [B]Μπορεις να πας στην πιστα αφου παρεις τηλ. για να δεις ποτε ειναι ελευθερη για μοτο (εχει ξεχωριστα ωραρια για moto - auto).
    Θα πρεπει επισης να πληρωσεις γυρω στα 30€

    Τα μεγαρα ανοιγουν μονο σε track day για μοτο δεν την ανοιγουν συχνα τους εχω παρει παρα πολλα τηλεφωνα για αυτοκινητα ειναι σχεδον καθε μερα ανοιχτη !!!
    τηλ :2296 083111

  7. #37
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
    [B]
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
    Μπορεις να πας στην πιστα αφου παρεις τηλ. για να δεις ποτε ειναι ελευθερη για μοτο (εχει ξεχωριστα ωραρια για moto - auto).
    Θα πρεπει επισης να πληρωσεις γυρω στα 30€

    Τα μεγαρα ανοιγουν μονο σε track day για μοτο δεν την ανοιγουν συχνα τους εχω παρει παρα πολλα τηλεφωνα για αυτοκινητα ειναι σχεδον καθε μερα ανοιχτη !!!
    τηλ :2296 083111
    Μα ποσοι αυτοκινηταδες πηγαινουν πια?
    Ειναι περισσοτεροι δηλαδη οι ερασιτεχνες απο τους μοτοσυκλετιστες?

  8. #38
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ!!!
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jpsplus
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    198
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ.
    http://www.msgroup.org/TIP048.html

  10. #40
    Παιδία τσεκάρετε το παρακάτω site. Έχει λεπτομέριες για αυτόν τον τρόπο.

    Από τότε που το διάβασα, έχει αλλάξει η ζωή μου.

    http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm
    http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm#Steering

  11. #41
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από γεροπιτσιρικος
    Παιδία τσεκάρετε το παρακάτω site. Έχει λεπτομέριες για αυτόν τον τρόπο.

    Από τότε που το διάβασα, έχει αλλάξει η ζωή μου.

    http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm
    http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm#Steering


    Καμια περιληπτική μετάφραση κανείς για όσους είμαστε ''ατσίδες'' στα αγγλικά????
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  12. #42
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    ερωτηση.... μαλλον οχι ερωτηση αλλα παρατηρηση.... εγω αυτο περι γυροσκοπικης οδηγησης το εκανα ακομα και με το ποδηλατο. ποτε δεν στριβεις το τιμονι.,....πιεζει προσ τα κατω το τιμονι προς εκει που θες να πας. οταν πιτσιρικαδες κατεβαιναμε το σκιστο στο αιγαλαιο και καναμε κοντρα πιοσ θα ακουμπησει το πεταλι χωρις να πεσει δεν ξεραμε ουτε απο γυρωσκοπικη οδηγηση αλλα ουτε και απο τεχνικες... (ακομα απορω πως δεν φυγαμε καπια μερα να παμε στα θυμαρακια)... Η οταν πας χωρις χερια με το ποδηλατο και θες να στριψεις τι κανεις???? σφιγκεις τα μπουτια κια σπροχνεις το "οχημα " προς εκει που θες να πας. Ειναι ακριβως το ιδιο αλλα στην μηχανη βαζεις και δυναμη με το χερι.Κατα την γνωμη μου ειναι ολα θεμα υπομονης και εμπειριας. κανεις δεν μαθαινει να οδηγει με εγχειριδιο...

    Α ρε τι τρελος bmxακιας που ημουν!!!!

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Παραλλαγή του θέματος:

    Αν η στροφή είναι κατηφορική είναι σωστό να ανοίξουμε το γκάζι μέσα στη στροφή ή θα πάμε για βρούβες; Μήπως κατά κάποιο τρόπο η κατηφορική κλίση υποκαθιστά το άνοιγμα του γκαζιού (επομένως δε χρειάζεται κι άλλο γκάζι); Αν είναι πολύ κατηφορική η στροφή μήπως χρειάζεται και λίγο φρένο για να τη βγάλουμε σωστά και με ασφάλεια;

  14. #44
    και στην κατηφορικη στροφη μπενουμε με σταθερα επιταχηνομενο το γκαζι απλα οπως μας ειπε ο εκπεδευτης μας οταν η στροφη ειναι κατηφορικη μιωνουμε την ταχητητα εισοδου τοσο ωστε να μπορουμε να εχουμε σταθερα επιταχηνομενο το γκαζι κατα ολλη την διαρκια της στροφης για να εχουμε την επιθημητη μεταφορα φορτιου στον πισο τροχο

  15. #45
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
    Παραλλαγή του θέματος:

    Αν η στροφή είναι κατηφορική είναι σωστό να ανοίξουμε το γκάζι μέσα στη στροφή ή θα πάμε για βρούβες; Μήπως κατά κάποιο τρόπο η κατηφορική κλίση υποκαθιστά το άνοιγμα του γκαζιού (επομένως δε χρειάζεται κι άλλο γκάζι); Αν είναι πολύ κατηφορική η στροφή μήπως χρειάζεται και λίγο φρένο για να τη βγάλουμε σωστά και με ασφάλεια;
    Σε κατηφορικές και απότομες στροφές αφού έχω κόψει μπαίνω με πατημένο συμπλέκτη και σταθερό φρένο. Στην έξοδο αφήνω φρένο, συμπλέκτη γκαζάκι και συνεχίζω. Γλυτώνω τουλάχιστον ένα κατέβασμα που σημαίνει λιγότερος χρόνος και λιγότερη φθορά της μηχανής. Πολύ αποτελεσματικό σε επαρχιακό δίκτυο.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γυροσκοπικό φαινόμενο
    από Nrgman στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2007, 15:42
  2. γυροσκοπικο φαινομενο 2
    από γεροπιτσιρικος στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 20:44
  3. Γυροσκοπικό φαινόμενο!!!
    από antonis111 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 127
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 01:02
  4. Φαινόμενο Karelis πείτε τη γνώμη σας
    από m1ke στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2005, 22:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF