κοτα!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν θα το γυρίσω σε διαμάχη....
![]()
![]()
![]()
κοτα!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν θα το γυρίσω σε διαμάχη....
![]()
![]()
![]()
Βασικά
α) τι budget τελικά είναι διαθέσιμο?
β) το χώμα ενδιαφέρει και πόσο?
γ) ο όγκος ενοχλεί ή όχι?
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Πουλ πουλ πουλ πουλ πουλ πουλ πουλΑρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
κοτα!
![]()
![]()
![]()
πουλ πουλ;
πουλ πουλ πουλ
πουλ;
![]()
![]()
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
Για τα λεφτά δεν μ' αγαπάς
Mα θα 'ρθει κάποτε η ώρα
Kαι δε θα ξέρεις που χρωστάς..
Αν μαμήσετε εντελώς το θρεντ, θα πάρει KLE250!!!!!!!!
![]()
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
Καλησπέρα! Πρίν καιρό ήμουν στον ίδιο προβληματισμό με σένα. Τελικά κάποιος καλός άνθρωπος σε ένα forum με παρέπεμψε στο site www.apriliabikers.gr Εκεί διαπίστωσα ότι:
α) Η εδώ αντιπροσωπεία της Aprilia είναι επιεικώς απαράδεκτη (καμία σχέση με Μοτοδυναμική κλπ) όσον αφορά σε υπηρεσίες και ανταλλακτικά
β) Το Pegaso και ειδικώτερα το Trail βγάζει μερικά προβληματάκια που είναι συνιθισμένα μεν για Aprilia αλλά σπαστικά δε για τον ιδιοκτήτη.
Συγκεκριμένα παραδείγματα: Σε έναν τύπο, του καιγόταν η λάμπα του προβολέα κάθε φορά που έπεφτε σε μεγάλη λακούβα με δύναμη!
Σε πολλούς έσπαγε το ελατήριο από το καπάκι που κρύβει την τάπα του ρεζερβουάρ μετά τα πρώτα 30 ανοίγματα!
Σε έναν κόπηκε στα καλά καθούμενα το αριστερό μαρσπιέ!
Και το αστείο είναι ότι τα ανταλλακτικά αυτά αργούν πολύ να έρθουν, όχι λόγω εργοστασίου αλλά αντιπροσωπείας. Πιστεύω ότι αν αντιπροσωπευόταν από άλλο, τα Aprilia θα ήταν ισάξια με τα γιαπωνέζικα.
Να είσαι προετοιμασμένη για το τί σε περιμένει!
Πρόταση: Kawasaki Versys ή Yamaha XT660R
Η επιλογή δικιά σου!
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Βασικά
α) τι budget τελικά είναι διαθέσιμο?
β) το χώμα ενδιαφέρει και πόσο?
γ) ο όγκος ενοχλεί ή όχι?
α) έλα ντε.. εδώ που φτάσαμε...
β) πολύ λίγο ...λέει ο εσέφ
γ) έτσι νόμιζα, αλλά στην πράξη όχι ιδιαίτερα
![]()
safety doesn't happen by accident
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά αν μου βρεις ένα φόρουμ για οτιδήποτε αντικείμενο, υπάρχει στον κόσμο, που να λέει ΜΟΝΟ τα καλά και τα θετικά του θα σου πω μπράβο!Αρχικά δημιουργήθηκε από creperistas
Καλησπέρα! Πρίν καιρό ήμουν στον ίδιο προβληματισμό με σένα. Τελικά κάποιος καλός άνθρωπος σε ένα forum με παρέπεμψε στο site www.apriliabikers.gr Εκεί διαπίστωσα ότι:
α) Η εδώ αντιπροσωπεία της Aprilia είναι επιεικώς απαράδεκτη (καμία σχέση με Μοτοδυναμική κλπ) όσον αφορά σε υπηρεσίες και ανταλλακτικά
β) Το Pegaso και ειδικώτερα το Trail βγάζει μερικά προβληματάκια που είναι συνιθισμένα μεν για Aprilia αλλά σπαστικά δε για τον ιδιοκτήτη.
Συγκεκριμένα παραδείγματα: Σε έναν τύπο, του καιγόταν η λάμπα του προβολέα κάθε φορά που έπεφτε σε μεγάλη λακούβα με δύναμη!
Σε πολλούς έσπαγε το ελατήριο από το καπάκι που κρύβει την τάπα του ρεζερβουάρ μετά τα πρώτα 30 ανοίγματα!
Σε έναν κόπηκε στα καλά καθούμενα το αριστερό μαρσπιέ!
Και το αστείο είναι ότι τα ανταλλακτικά αυτά αργούν πολύ να έρθουν, όχι λόγω εργοστασίου αλλά αντιπροσωπείας. Πιστεύω ότι αν αντιπροσωπευόταν από άλλο, τα Aprilia θα ήταν ισάξια με τα γιαπωνέζικα.
Να είσαι προετοιμασμένη για το τί σε περιμένει!
Πρόταση: Kawasaki Versys ή Yamaha XT660R
Η επιλογή δικιά σου!
Να είναι όμως φόρουμ, κι όχι "ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ" site εταιρίας, ούτε "ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ CLUB"!
Το www.apriliabikers.gr φτιάχτηκε για να βγάλει προς τα έξω όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν όπως υπάρχουν και σε πολλές άλλες μάρκες.
Το www.apriliabikers.gr ΔΕΝ πουλάει ούτε αγοράζει μηχανές Aprilia, ΔΕΝ πληρώνεται απο κανέναν έμπορο, για να προωθήσει τίποτα, ούτε πληρώνει κανέναν για να μπαίνει να γράφει θετικά σχόλια όπως περιοδικά κι άλλα συναφή "ΜΜΕ".
Τα περισσότερα ποστ ΝΑΙ είναι τα ΑΡΝΗΤΙΚΑ της Aprilia αυτό είναι και το ζητούμενο!
Το 90% των τεχνικών προβλημάτων που έχουν παρουσιαστεί τα τελευταία 2 χρόνια σε μηχανές
Aprilia έχουν λυθεί η τουλάχιστον ξέρουμε απο που προέρχονται.
Αν πχ βλέπεις 10 χρήστες μηχανών aprilia με 10 διαφορετικά προβλήματα να έχουν γράψει το πρόβλημά τους αυτό δεν σημαίνει ότι κι οι υπόλοιπες 200-300 έχουν πρόβλημα η έπρεπε να μπουν να γράψουν....."Ω, τι ωραία μηχανή η aprilia, πόσο ευτυχισμένος άνθρωπος είμαι που την έχω"!
Όλες οι μηχανές ανεξαρτήτου μάρκας είναι οι καλύτερες για όλους τους ιδιοκτήτες, που τις έχουν, το θέμα είναι όμως να λέγονται πρώτα τα "στραβά κι ανάποδα" τους όχι για να αποτρέψουν κάποιους να στραφούν προς τα εκεί, αλλά για να διορθωθούν όσο γίνεται.
Όταν δίνεις κάποιες χιλιάδες Ευρώ για να πάρεις μια μηχανή οποιαδήποτε μάρκας έχεις την ΑΠΑΙΤΗΣΗ να είναι σωστή κι αντικειμενική η σχέση πελάτη-εταιρίας.
Σωστά "σε παρέπεμψε ο καλός άνθρωπος στο www.apriliabikers.gr".
Έτσι για να βάλουμε λίγο τα πράματα στην θέση τους![]()
![]()
Το ταξίδι του Ηλία Βροχίδη μπορείτε να το διαβάζετε και στην ιστοσελίδα του Madnomad.gr, στο Facebook Madnomad
Σαν κάτοχος του Trail να πω και εγώ την γνώμη μου...
Καταρχήν θα συμφωνήσω με τον powerphot...
Θα συμφωνήσω επισης, ότι η αντιπρωσοπεία στην Ελλάδα όντως έχει μαυρα χάλια (με ότι αυτό συνεπάγεται) και αυτό είναι το σημείο που πονάει όλους του κατόχους aprilia ανα τον κόσμο (όχι μόνο στην Ελλάδα).
Όσον αφορά τα προβληματάκια, μόνο με το ελατηριο (που στην τελική δεν είναι και τόσο σημαντικο) θα συμφωνήσω, τα υπόλοιπα προβληματα που αναφέρει ο φίλος creperistas ούτε τα έχω συναντήσει (7000km έως τώρα) ούτε τα έχω ακούσει από άλλους (ώντας και "συχνός" χρήστης του apriliabikers.gr) και σίγουρα δεν είναι πιο συχνά στο Trail αφου στην ουσία τα μηχανάκια είναι ίδια.
Για να έρθω στο θέμα τώρα, παρότι έχω οδηγήσει και το strada 1,2 χιλιόμετρα (το οποίο στρίβει λίγο καλύτερα λόγω στησιματος και ελαστικών) δεν μετάνοιωσα καθόλου που πήρα το Trail αντί του strada (και γενικά δεν έχω μετανοιώσει μέχρι τώρα που πήρα το Trail). Μπαίνει στο χώμα άνετα (για τα κιλά του -το έχω δοκιμάσει δλδ) και τα καταφέρνει πολύ καλά και στην άσφαλτο (είναι πραγματικό on-off ουτε πιο πολύ on ούτε πιο πολύ off).
Και όπως λέει και Χάρυ κλυν, "και να το πουλαγα πάλι Trail θα περνα"
![]()
![]()
:a53: :a53: :a53: :a53: Ουαουυυυ !!! φαντάσου να ήσουν κάτοχος ΚΤΜ Super Duke και να έπαιρνε φωτιά το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας λόγω σπασμένης βάσης εξάτμισης τι θα πάθαινες... (0-300 9-2006)Αρχικά δημιουργήθηκε από creperistas
Σε έναν τύπο, του καιγόταν η λάμπα του προβολέα κάθε φορά που έπεφτε σε μεγάλη λακούβα με δύναμη!
Σε πολλούς έσπαγε το ελατήριο από το καπάκι που κρύβει την τάπα του ρεζερβουάρ μετά τα πρώτα 30 ανοίγματα!
Σε έναν κόπηκε στα καλά καθούμενα το αριστερό μαρσπιέ!
Να είσαι προετοιμασμένη για το τί σε περιμένει!
Πρόταση: Kawasaki Versys ή Yamaha XT660R
Η επιλογή δικιά σου!
(Καμμιά μομφή προς τα SD που τη θεωρώ καταπληκτική μοτοσυκλέττα. Απλά χαζοβλάβες συμβαίνουν σε όλεςςςς τις μοτοσυκλέττες. Στο ίδιο τεστ με το SD το Tuono παραλίγο να μείνει με ένα τελικό εξάτμισης μείον, καθώς έφυγε η βίδα που την κράταγε).![]()
XAXAXAXAXAXAXA
Πήρε Transalp!
(Και δε την πίεσε κανείς λέμε!)
![]()
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
τα καλοριζικα εδω τα λεμε????![]()
![]()
καλοταξιδο, με απειρα & απροβληματιστα χιλιομετρα!!!
χεχε... όταν το πάρει στα χέρια της θα ποστάρει κλασικά στις γενικές...
btw το transalp είναι χαμηλότερο και απο τον ανταγωνισμό αλλά και από τα παλιότερα transalp!![]()
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ..Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
χεχε... όταν το πάρει στα χέρια της θα ποστάρει κλασικά στις γενικές...
btw το transalp είναι χαμηλότερο και απο τον ανταγωνισμό αλλά και από τα παλιότερα transalp!![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ..![]()
8a rxomai na se travaw apo tis laspes :wacko:
safety doesn't happen by accident
ΑΒΥΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !!!!
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA