Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 68

Θέμα: αλλαγες χωρις συμπλεκτη???

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22

    kai profanos den tha ta mathw apo esena mias kai den jereis ti kaneis...

    kalo?
    ade kai kales diagrafes...
    sonicako

    kalos politis




    kai kala miala....


    πάντως πριν πας φαντάρος ήσουν πιο ανεκτικός στο πείραγμα...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #47
    μπορεια καποιος να προσδιορισει αυτο το "ιδανικο σημειο αλλαγης" χωρις συμπλεκτη?


    παλιοτερα (καπου στο νεστοριο) ενας guru του ειδους ειχε αναφερει οτι τα νεα μοτερ μπορουν να "παιξουν" κ χωρις συμπλεκτη κ κατα καιρους δοκιμαζα καρφωτες αλλαγες (αλλωτε απο "αναγκη", αλλωτε απο 'πειραματισμο") αλλα παντοτε μου φαινοταν οτι εμπεναν εκβιαστικα!
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  3. #48
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    μπορεια καποιος να προσδιορισει αυτο το "ιδανικο σημειο αλλαγης" χωρις συμπλεκτη?
    κάνε αυτό που έκανες με συμπλέκτη (το ίδιο ανοιγόκλεισιμο της γκαζιέρας) δίχως συμπλέκτη...


    και θα δείς το "ρούφηγμα"

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    κάνε αυτό που έκανες με συμπλέκτη (το ίδιο ανοιγόκλεισιμο της γκαζιέρας) δίχως συμπλέκτη...


    και θα δείς το "ρούφηγμα"
    εαν παω να κανω αλλαγη χωρις να κλεισω γκαζι..........δεν.....................!!!

    μηπως το κιβωτιο μου ΔΕΝ ειναι συγχρονιζε?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  5. #50
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    εαν παω να κανω αλλαγη χωρις να κλεισω γκαζι..........δεν.....................!!!

    μηπως το κιβωτιο μου ΔΕΝ ειναι συγχρονιζε?
    συγνωμη, όταν κάνεις αλλαγή, δέν κλέινεις την γκαζιέρα ;

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    συγνωμη, όταν κάνεις αλλαγή, δέν κλέινεις την γκαζιέρα ;

    ναι, τη κλεινω για κλασματα κ ταυτοχρονα παταω συμπλεκτη.

    ε τοτε ποιο το κερδος των καρφωτων?


    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  7. #52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    πάντως πριν πας φαντάρος ήσουν πιο ανεκτικός στο πείραγμα...
    o stratos me ekane pio adra kai den anexwmai pia oute miga sto spathi mou...
    evgala kai trixes sto stithos...

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #53
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    ναι, τη κλεινω για κλασματα κ ταυτοχρονα παταω συμπλεκτη.

    ε τοτε ποιο το κερδος των καρφωτων?


    Το κέρδος είναι ελάχιστο και δεν το βλέπεις αν δεν το ξέρεις. Μισό δευτερόλεπτο ας πούμε χοντρικά...μέχρι να ξανασυμπλέξεις κλπ.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Μισό δευτερόλεπτο ας πούμε χοντρικά...μέχρι να ξανασυμπλέξεις κλπ.
    + 1


    μετρούσα με την άισθηση τον χρόνο που γλιτώνεις διχως συμπλέκτη... σήμερα το απόγευμα κόπηκε το συρμα του συμπλέκτη μου.... κι αφού με τα χίλια ζόρια (τραβωντας το σύρμα με το χέρι) ξεκίνησα... απλά δεν σταμάτησα πουθενά μεχρι να γθασω σπιτι που ειχα το νεο σύρμα καβάτζα.

    οι αλλαγές όλες πάνω κάτω καρφωτές (με σπασιμο της γκαζιέρας)


    ο χρονος είναι ελάχιστος που γλιτώνεις στην αλλαγή...εκεί στο μισό δευτερόλεπτο...

    αλλά ο κινητήρας (στα ανεβασματα) δεν προλαβαίνει να κάνει τόσο μεγάλη βουτιά όση με την χρηση του συμπλεκτη και εχει καλύτερο γκρίπ στο γεμισμα τη;ς επόμενης ταχυτητας!


    δεν είναι πανάκια, αλλά είναι κάτι το οποίο καλό είναι να ξέρεις να το κανεις για εκεί που θα σου χρειαστεί.. (κρατάς κομμένο συρματόσχοινο με το αριστερό χέρι... ή άλλες περίπτώσεις)



  10. #55
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    253
    τι ειναι το QUICK SHIFTER ρε παιδια, για εμας τους ασχετους? τι ακριβως κανει και ποσο παει δε μαλι

  11. #56
    Το quickshifter είναι ενα μαραφέτι (επίσημη ορολογία) το οποίο σου επιτρέπει να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες χωρίς την χρήση συμπλέκτη.Για το quickshifter της Techtronics που ξέρω,στην ουσία επεμβαίνει στον ψεκασμό της μοτοσυκλέτας την στιγμή που ο αναβάτης πιέζει τον μοχλό των ταχυτήτων,κόβωντας και ανοίγοντας την παροχή καυσίμου μιμούμενο στην ουσία το άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού που κάνουμε όταν πρόκειται να αλλάξουμε ταχύτητα.Τα προτερήματά του συστήματος αυτού εκτός των προφανών (ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων σε αγωνιστικούς ρυθμούς) είναι η ευκολία οδήγησης στην πόλη αφού οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε παπί και οι πήχεις σου σταματάνε να υποφέρουν και η βέλτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και της τελικής μετάδοσης που σημαίνει μακροζωία του κιβωτίου και του κινητήρα.Αυτά εν ολίγοις,αν δεν δοκιμάσεις πάντως δεν μπορείς να ξέρεις.Το κόστος από ότι έχω μάθει κυμαίνεται στα 450-500 ευρώ...



    Υ.Γ Εχω την εντύπωση πως υπάρχουν και quickshifters άλλου τύπου (υδραυλικά;;; ) .Όποιος γνωρίζει ας μας δώσει τα φώτα του...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  12. #57
    σαρδελες με μελι.... Το avatar του/της tassosrr
    Εγγραφή
    04/11/2005
    Μηνύματα
    130
    den ksero gia alla.....

    ....alla edo kai kero skeftome na koumposo ena sto cbraki mou!

    THA EIDOMEN.....!
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΑΥΤΟΙ
    ΟΙ ΓΑΛΑΤΕΣ.............

  13. #58
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    253
    posaaaaaaaaaaaaaaa????????????



    ama den exei psekasmo i mixani kai einai me karmps den tha douleuei logika, mporei kai na yparxoun kai gia karmps alla polla ta money

  14. #59
    e oxi kai 450...

    egw sto sv pou ebala kostise 300

    kai apo ebay briskeis se poly kales times alla 8elei ypomonh kai arketo psaksimo.......

  15. #60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    Το quickshifter είναι ενα μαραφέτι (επίσημη ορολογία) το οποίο σου επιτρέπει να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες χωρίς την χρήση συμπλέκτη.Για το quickshifter της Techtronics που ξέρω,στην ουσία επεμβαίνει στον ψεκασμό της μοτοσυκλέτας την στιγμή που ο αναβάτης πιέζει τον μοχλό των ταχυτήτων,κόβωντας και ανοίγοντας την παροχή καυσίμου μιμούμενο στην ουσία το άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού που κάνουμε όταν πρόκειται να αλλάξουμε ταχύτητα.Τα προτερήματά του συστήματος αυτού εκτός των προφανών (ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων σε αγωνιστικούς ρυθμούς) είναι η ευκολία οδήγησης στην πόλη αφού οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε παπί και οι πήχεις σου σταματάνε να υποφέρουν και η βέλτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και της τελικής μετάδοσης που σημαίνει μακροζωία του κιβωτίου και του κινητήρα.Αυτά εν ολίγοις,αν δεν δοκιμάσεις πάντως δεν μπορείς να ξέρεις.Το κόστος από ότι έχω μάθει κυμαίνεται στα 450-500 ευρώ...



    Υ.Γ Εχω την εντύπωση πως υπάρχουν και quickshifters άλλου τύπου (υδραυλικά;;; ) .Όποιος γνωρίζει ας μας δώσει τα φώτα του...
    Και πως ξεκινά; Ο συμπλέκτης παραμένει;
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη
    από kostas777 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2012, 08:26
  2. Αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη
    από Specialized στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2012, 10:08
  3. Με συμπλεκτη ή χωρίς???
    από super_toto στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2007, 14:18
  4. Χωρις Μυαλο
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 11:20
  5. ΣΚ χωρίς μηχανή
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2003, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF