Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Αλλαγή ρουλεμάν λαιμού. Γνωρίζει κανείς ;

  1. #1
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555

    Αλλαγή ρουλεμάν λαιμού. Γνωρίζει κανείς ;

    αφού μετά από ενδελεχή έλεγχο καταλήξαμε στο οτι για το κοσκίνισμα του τιμονιού μετά από ελαφρύ χτύπημα στα πολλά ευθύνονται τα ρουλεμαν του λαιμού και μετά από σφίξιμο δεν άλλαξαν και πολλά, αποφασίσαμε να αλλάξουμε τα ρουλεμαν του λαιμού.
    Γνωρίζει κανείς τιμές, εργατικά ;
    Είχε κανένας παρόμοιo πρόβλημα ;

    Συγνώμη αν έχει ξαναναφερθεί αυτό το θέμα. Αν υπάρχει τόπικ, παρακαλώ οι mods να υποδείξουν το link...

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304

    Re: Αλλαγή ρουλεμάν λαιμού. Γνωρίζει κανείς ;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bil
    αφού μετά από ενδελεχή έλεγχο καταλήξαμε στο οτι για το κοσκίνισμα του τιμονιού μετά από ελαφρύ χτύπημα στα πολλά ευθύνονται τα ρουλεμαν του λαιμού και μετά από σφίξιμο δεν άλλαξαν και πολλά, αποφασίσαμε να αλλάξουμε τα ρουλεμαν του λαιμού.
    Γνωρίζει κανείς τιμές, εργατικά ;
    Είχε κανένας παρόμοιo πρόβλημα ;

    Συγνώμη αν έχει ξαναναφερθεί αυτό το θέμα. Αν υπάρχει τόπικ, παρακαλώ οι mods να υποδείξουν το link...

    Ευχαριστώ.
    Δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα αν αλλαξεις ρουλεμαν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΗΝ βαλεις μπιλιες αλλα βελονοειδη για καλυτερα.Κοστος θα ειναι κατιτις γιατι πρεπει να βγουν τιμονια,πλαστικα,πηρουνια κλπ κλπ
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3

  4. #4
    άλλαξα πρόσφατα στο σούπερ4, με βελονοειδή, 120Ε σύνολο

  5. #5
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Εκτός από ρουλεμάν λαιμού, κοίτα και τζόγους από τα bushings (ας το μεταφράσω 'οδηγοί ολίσθησης') των καλαμιών, ως εξής :

    - Μηχανή στο κεντρικό stand
    - Λασκάρισμα τις βίδες του φτερού (1 άλλεν και μία 8άρα από κάθε πλευρά) ίσα ίσα για να παίζει
    - Σήκωμα την μπροστινή ρόδα στον αέρα
    - τραβηγμα τα καλάμια από την κάτω άκρη πρός τα μπροστά με τα χέρια

    Αν έχουν φθαρεί θα καταλάβεις τη μετατόπιση ακόμη και με το μάτι, αλλά καλύτερα με το χέρι στην τσιμούχα του καλαμιού, οπότε και θα πρέπει να αντικαταστήσεις τα 2 bushings ανα καλάμι
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  6. #6
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Άλλαξα τα εν λόγω ρουλεμάν το Σάββατο το απόγευμα.

    Οι αντικαταστάτες σε βελονοειδή είναι το μοντέλο 32006 (τα νούμερα είναι universal οπότε τα βρίσκεις σε διάφορες μάρκες, απλώς έχει και κάποιο γράμμα στο τέλος.
    Εγώ πήρα FAG 32006Χ, 2 τεμάχια με 15€ το ένα
    Εργατικά δεν μπορώ να σας πώ πόσο θα σας πάρουν γιατί το έκανα μόνος μου ώς εξής
    Λύσιμο ρόδα
    Λύσιμο καλάμια
    Λύσιμο τιμονόπλακα
    Εξαγωγή των παλιών (έυκολα στο λαιμό με λίγο χτύπημα, πιπα στον άξονα...)
    Φόρεμα των νέων
    Δέσιμο τιμονόπλακες και ρύθμιση (εδώ θέλει αρκετή προσοχή)
    Δέσιμο τα υπόλοιπα

    Συνολική ενασχόληση: 2 και κάτι ώρες
    Ειδικά εργαλεία : ροπόκλειδο, ειδικό καρυδάκι για τις ασφάλειες του λαιμού (το δικό μου είναι ιδιοκατασκευή), σπρέυ ψυκτικό (-50) για να μπούν τα νέα

    Αποτέλεσμα : JUST LIKE HONEY!!! Μηδέν τζόγοι αλλά και ΚΑΜΙΑ αντίσταση στο στρίψιμο. Να φανταστείτε, αν βάλεις τη μηχανή στο κεντρικό στάντ και σηκώσεις στον αέρα το μπροστινό, το τιμόνι στρίβει δεξιά από την ταση της ντίζας του συμπλέκτη. Στο δρόμο έχει γίνει ποδήλατο και δεν επηρεάζεται πλέον από εγκάρσιες ανωμαλίες.

    Για συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα δεν μπορώ να πώ αφού δεν έχω βγεί ακόμη Αττική ή Εθνική. Θα ξέρω το απόγευμα.

    Συμπέρασμα όλου του εγχειρήματος : Αξίζει μέχρι δεκάρας η μετατροπή (καλά δεν το κάναμε και SM!!)

    Στην διάθεση όποιου θέλει περισσότερες πληροφορίες

    billpos
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  7. #7
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις κάποιες φωτογραφίες από τα συγκεκριμένα ρουλεμάν ;
    Τα βρίσκει κανείς εύκολα ή σε κάποιο ειδικό μαγαζί π.χ. ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΔΙΚΟ ;;;

  8. #8
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Τεχνικά χαρακτηριστικά του ρουλεμάν FAG 32006X θα βρής στην παρακάτω σελίδα

    http://medias.ina.de/medias/en!hp.ec.br.pr/320..-X_FAG*32006-X_FAG

    Τα βρήκα πανεύκολα (πραγματικά δεν το περίμενα) σε μαγαζί της πόλης μου ( Ελευσίνα) που πουλάει ρουλεμάν για αυτοκίνητα και φορτηγά

    Κάνοντας μία αναζήτηση είδα ότι τα συγκεκριμένα ρουλεμάν τα φοράνε παλλά οχήματα (ειδικά μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα BMW) σε διάφορες θέσεις (τροχούς ακρόμπαρα κλπ)

    Ηθελα να τραβήξω φωτο από όλη την διαδικασία αλλά ήμουν μόνος και βιαζόμουν (sorry!)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	212008_aah_ind.gif 
Προβολές:	1135 
Μέγεθος:	4,2 KB 
ID:	71518
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  9. #9
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Τα συγκεκριμένα ρουλεμάν μπαινουν χωρίς να χρειάζεται κάποια μετατροπή ή πατέντα μετά στην τοποθέτηση ή στη ρύθμιση. Συνάντησες κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ή βρήκες κάποιο σημείο που να χρειάζεται παραπάνω προσοχής ;

  10. #10
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Δεν χρειάζεται καμία πατέντα ή μετατροπή (είναι στην ουσία αντικατάσταση σε βελονοειδή).

    Η δυσκολία είναι σχετικό πράγμα...

    Επειδή έχω αλλάξει σε άλλες μηχανές ρουλεμάν, δεν μπορώ να πώ ότι δυσκολεύτικα περισσότερο, αλλά όπως και να το κάνεις δεν είναι δουλειά για αρχάριους.
    Πάντως οι επιμέρους δουλειές είναι (στην παρένθεση ο βαθμός δυσκολίας) :

    1. να βγάλεις τον παλιό οδηγό από τον άξονα της κάτω πλάκας (πολύ πίπα). Η Suzuki στο service manual λέει πάρε ένα κατσαβίδι και χτύπα με σίγουρο αποτέλεσμα να σακατέψεις την αλουμινένια βάση και να μην κάθεται καλά ο νέος οδηγός. Μία ιδέα είναι να κολήσεις προσεκτικά 2 κομάτια σίδερο δεξιά-αριστερά για να σου δώσει χέρι να χτυπήσεις.

    2. Να βγάλεις τους 2 οδηγούς από τον λαιμό (πολύ εύλολα) με σφυροκάλεμο αφού έχει πατούρες για να χτυπήσεις

    3. να βάλεις τους 2 νέους οδηγούς (μετρια). Θα χρειαστείς σπρευ ψύξης για τον οδηγό, χτύπημα με ματσόλα (όχι με σφυρί) μέχρι να κάτσει πρόσωπο και μετά χτύπημα με το παλιό απο πάνω για να πάει μέχρι μέσα.

    Μετά βάζεις την πλακα απο κάτω, το τελευταίο μέρος πάνω και ρυθμίζεις : τέρμα με το χέρι - 1/8 με 1/4 της στροφής, και μετά το πάνω ασφαλιστικό.

    Καλά ξεμπερδέματα... (πλάκα κάνω, ελπίζω να βοήθησα)
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  11. #11
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Βilpos σε ευχαριστώ πολύ.
    Πήγα και αγόρασα τα εν λόγω ρουλεμάν ,από μάρκα ήταν SKF, 15 ευρώ το ένα ,σύνολο 30 ευρώ και τα πήγα στον μάστορα που με 5 ευρώ τα πέρασε. Σαφέστατη βελτίωση. Ξαναερωτευτηκα την μηχανή μου. Βέβαια ενα ποσοστό της βελτίωσης είναι σίγουα και ψυχολογικό γιατί ΠΕΡΙΜΕΝΑ να βελτιωθεί η συμπεριφορά, ΑΛΛΑ όντως η μηχανή έχει καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές.
    Ανεπιφύλακτα την συνιστώ ως βελτίωση του Strom...

  12. #12
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Δεν έπιασε το μηδέν...
    50 ευρώ πήρε ο μάστορας, μην τρελαθούμε...

  13. #13
    ΑνεΜελος
    Εγγραφή
    16/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Α, και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω πως κάνεις ταξίδια στο χρόνο ...

    Πάντως δεν είναι η ιδέα σου, η μηχανή αλλάξει πραγματικά πολύ πρός το καλύτερο. Γίνεται Κ@υλα......


    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new

    Albert Einstein

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/03/2006
    Μηνύματα
    12
    Συμφωνώ απόλυτα με το ότι η αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού με κώνικα (τα βελονοειδή είναι διαφορετικά) είναι επιβεβλημένη. Εχετε γράψει και το σωστό νούμερο το οποίο είναι το ίδιο ανεξαρτήτως μάρκας ρουλεμάν. Προσωπικά αγόρασα SKF (νούμερο 32006), στην πορεία όμως προέκυψε η εξής σημαντική λεπτομέρεια : Το ρουλεμάν που τοποθετείται στην κάτω πλάκα, πρέπει απαραίτητα να έχει μία τσιμούχα στην κάτω πλευρά του, αυτή που κοιτάει το δρόμο. Απαραίτητη για να εμποδίσει την είσοδο σε οποιοδήποτε κόκο σκόνης θέλει να καταστρέψει το ωραίο και καινούργιο μας ρουλεμάν. Το δε νουμεράκι του θα το στείλω αργότερα για όποιον ενδιαφέρεται, καθότι το κουτί του (μάρκας KOYO, μια και η SKF δεν το βγάζει με τσιμούχα) το πήρε ο αδελφός μου κάτοχος VSTROM και αυτός.
    Ελπίζω να βοήθησα.
    Vrr....

  15. #15
    το τρεμοπαιξιμο των 60 χιλιομετρων λυθηκε?


    το γκουπ σε λακουβιτσες?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aφαιρεση ρουλεμαν λαιμου και αντικατασταση τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 18:52
  2. Adventure R1200GS γνωριζει κανεις???
    από oxygen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2004, 10:35
  3. Γνωρίζει κανείς τι σημαινει ο όρος SAG στις αναρτήσεις;
    από KaTaNaS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2004, 19:15
  4. Μήπως γνωρίζει κανείς?
    από sas στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 12:55
  5. Γνωρίζει Κανείς
    από dimi750 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 08:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF