Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 192

Θέμα: Που να το καταργούσαν κι ολας...

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
    θέλω να πω και γω 2-3 πραγματάκια και πραγματικά θα εκτιμούσα μια απάντηση απο τον Αλχημιστή αλλά και απο όσους έχουν την φοιτητική ιδιότητα...

    Να πω πρώτα με ποιο υπόβαθρο μιλάω και να διευκρυνήσω οτι δεν θέλω να τα "χώσω" σε κανέναν προλαλλήσαντα, απλά αφού διάβασα όλα τα παραπάνω λέω να μιλήσω κι εγώ λίγο.
    Τώρα είμαι διδακτορικός φοιτητής στο ΕΜΠ και εργάζομαι παράλληλα, έχω την φοιτητική ιδιότητα απο το 1999 οπότε θεωρώ οτι έχω αρκετή και πρόσφατη εμπειρία.

    Φοιτητές: αν έπρεπε να χρησιμοποιήσω μόνο 3 λέξεις για να περιγράψω την γενική κατάσταση με 3 λέξεις θα ήταν : ένα μάτσο μαλακισμένα. Ναι οι όποιες εξαιρέσεις καίγονται σαν τα χλωρά ανάμεσα στα ξερά! Έχω βαρεθεί γενικές συνελεύσεις με θέματα όπως υποστήριξη της τάδε εργατικής ομάδας όταν ο οδηγός σπουδών του τμήματος είναι σαθρότατος, έχω βαρεθεί πάρτυ και πολιτιστικά ΣΚ στα πανεπιστήμια κατα την διάρκεια των οποίων μπορείς να μαστουρώσεις απλά αναπνέοντας, άτομα με γονείς δικηγόρους και γιατρούς (ενδεικτικά) και ρούχα ρετάλια να μου πουλάν αέρα και ιδεολογία όταν μετά πάνε στην στημένη επιχείρηση με κουστουμάκι και κάμπριο, έχω όχι απλώς βαρεθεί αλλά σιχαθεί τις πολιτικές νεολαίες που τα κάνουν ένα μπουρδέλο για να έχουν ισχύ πάνω στους φοιτητές αλλά κυρίως τους φοιτητές που το δέχονται αβίαστα εφόσων το σετάκι της ιδεολογικής υποταγής περιλαμβάνει μπουκάλι με 50 ευρώ στη Βανδή, τις οργανωμένες κρανιοδρομίες απο άτομα της ηλικίας μου (είμαι 25) και την προσκόληση στα φοιτητικά δρώμενα επειδή απλά δεν αξίζουν μια έξω απο αυτά και πάρα πολλά άλλα...

    Τα πανεπιστήμια δεν αποτελούν στο συνολό τους και ούτε στο σύνολο των φοιτητών αξιόλογες ομάδες γνώσης, παιδείας και ιδεολογίας. Πιστέψτε με με ενοχλεί να το παραδέχομαι. Οι φοιτητές, που θα έπρεπε να είναι το πολλά υποσχόμενο μέλλον είναι ίσως το πιο σάπιο τμήμα της ελληνικής κοινωνίες. Γιατί ξέρουν όλα τα προβλήματα της κοινωνίας και ασχολούνται μόνο με αυτά που τους βολεύει...

    Για το άσυλο τώρα, για γίνει μια σύνδεση με τους αναρχικούς και τους αστυνομικούς...
    Σε μια "δημοκρατική" κοινωνία, το άσυλο προστατεύει τη βρώμα γιατι απλούστατα οι καθαροί δεν το χρειάζονται (θεωρητικά), σε μια δηλωμένα μη δημοκρατική κοινωνία (π.χ υπο καθεστώς στρατιωτικού νόμου) το άσυλο ούτως ή άλλως θα παραβιαστεί...
    Προσωπικά θεωρώ το άσυλο όχι μόνο άκαιρο αλλά φρένο για μια υγιή ιδεολογική εξέλιξη καθώς ο καθείς κρύβεται εκεί μέσα και λέει ότι θέλει χωρίς να είναι υποχρεωμένος να στηρίξει ε'ιτε τις απ΄'οψεις του είτε τις πράξεις του...

    αναρχικοί: δε θεωρώ οτι αυτοί που στα ΜΜΕ αποκαλούνται ως αναρχικοί είναι όντως αναρχικοί. Ο αναρχικός (όχι ο μηδενιστής) έχει επίγνωση της θέσης του και των λόγων που υιοθέτησε τη στάση αυτή, έχω γνωρίσει αρκετους και δηλώνω οτι τους συμπαθώ πάρα πολύ και ενίοτε τους ζηλεύω χωρίς να ανήκω, ενδεχομένως απο δειλία σε αυτούς. Οι "αναρχικοί" των ΜΜΕ θεωρώ οτι είναι απλά αλήτες που χρησιμποιούν τον τίτλο!

    Αστυνομικοί: απο συζήτηση που είχα με αστυνομικό συντάκτη της κρατικής τηλεόρασης σας μεταφέρω το εξής, πριν απο κάθε πορεί,διαδήλωση, κάψιμο κλπ κλπ, όλα μα όλα είναι προσχεδιασμένα και κατα έναν ελεεινό τρόπο συμφωνημένα, βεβαίως υπάρχουν οι παράπλευρες απώλειες για λόγους αληθοφάνειας!!! Θεωρώ οτι τόσο η αστυνομία όσο άλλωστε και τα υπόλοιπα σώματα ασφαλέιας βρίσκονται σε άθλιο επίπεδο ωστόσο οι τελευταίοι που θα κατηγορήσω είναι οι χαμηλόβαθμοι αξιωματούχοι.

    Μη μπλέξω τώρα τον ρόλο της οικογένειας θα παει πολύ...

    Θεωρώ οτι ο πλέον υπεύθυνος (όχι μόνο στον χώρο της παιδείας αλλά μεσοπρόθεσμα για όλα τα κοινωνικά δρώμενα) είναι ο χώρος των φοιτητών, γιατι είναι σε θέση να τα αλλάξει όλα αλλά βαριέται, τα θέλει όλα, τα θέλει τώρα και τα θέλει αβίαστα! Προφανώς αναφέρομαι στην πλοιοψηφία των φοιτητών αλλά οι όποιες εξαιρέσεις μάλλον δεν αλλάζουν και πολλά..

    Συγνώμη αν έθιξα κάποιον συνφορουμίτη και συγχαρητήρια σε όποιον άντεξε να διβάσει όλα τα παραπάνω...




    Ορθά πράτεις και θέλεις απάντηση από τον αλχημιστή αλλά... γιατί;
    Τι έγραψα που αντιπαρέρχεσαι εδώ και θέλεις απάντηση;
    Εκτός... αν εννοείς τον άλλον αλχημιστή. Για διευκρίνισε΄να καταλάβω ο κακομοίρης...

  2. #137
    Γιατι ετσι σας αρέσει Το avatar του/της Alchimistis
    Εγγραφή
    17/11/2004
    Μηνύματα
    375
    Το ειδα το βιντεάκι ομως δεν λέει οτι τα ήδη υποχρηματοδοτούμετα Πανεπιστήμια θα μοιράζονται τα χρήματα με τα ιδιωτικά...
    Ουτε επίσης λεει οτι θα χρηματοδοτούνται απο επιχειρήσεις οπώς πχ η κοκα κολα
    Οπότε οι αποφοιτοι των ιδρυματων αυτων θα ειναι εκπαιδευμένοι συμφωνα με την ανάγκη του χορηγού της...
    Ετσι όταν εγω θα πώ να ζητήσω δουλεια που θα ειμαι απο το Δημόσιο που θα εχω ενα προγραμμα σπουδών οχι εξειδικευμενο αλλα σφαιρικο γυρω απο την επιστημη μου (οπως πρεπει να ειναι δηλαδη)
    λογικο ειναι να τρώω πόρτα...
    Ετσι θα τρώω πορτα εγω που δεν ειχα φράγκα πχ να πάω στο GHKSHDK College και εφαγα στην μαπα 4-5 χρονια σπουδών και ο τυπός απο το ιδιωτικό θα ειναι σε 3 χρονια αποφοιτος με ετοιμη δουλεια..
    Ετσι έμμεσα οδηγειτε ο κοσμος στα ιδιωτικα...ενω κατι τετοιο θα ηταν χαριστική βολή για τα Δημοσια Πανεπιστημια...
    Ας μην γελιόμαστε ειναι πολλα τα λεφτα όλοι οι μεγαλοκαρχαριές του τόπου θα βγάλουν πολλα λεφτα απο αυτη την ιστορία...
    Και τέλος και το πλέον γνωστο επιχειρημα ειναι οτι η ιστορια μας εχει δείξει οτι με τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες δεν βελτιωθηκαν οι δημοσιες(Βλεπε Υγεία, Σχολεια, ακομη ακόμη καο το ΚΤΕΟ)
    Αν και νομίζω οτι εχουμε μπλέξει την κουβέντα σχετικα με ασυλο. νομο πλαίσιο και αρθρο 16...

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dosko
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    228
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ninja636
    [B]Σωστό αυτό. Αν το καλοσκεφτείς, όμως, ακριβώς αυτή η κατάσταση είναι που ακυρώνει και την έννοια της παιδείας ως δημόσιου αγαθού δωρεάν παρεχόμενου. Π.χ. δες εδώ.

    Συγνώμη να κάνω ενα σχολιο για το βιντεο

    αρχικα μου φαινεται οτι ειναι μια πληρως καθοδηγουμενη διαφημιση για την δηθεν αντισυνταγματικοτητα
    του υπαρχοντος νομου και καταστασης. (χωρις να θελω να κανω αντιπολιτευση στην κυβερνηση παντα,
    δεν με αφορα αμεσα αλλωστε, μου φαινηκε σαν μια διαφημιση του νομοσχεδιου που θελει να περασει)

    δευτερον δηλαδη θελει να μας πει οτι το οικονομικο μοντελο της ελευθερης αγορας εχει πετυχει ετσι
    ωστε να το εφαρμοσουμε και στην παιδεια ???? λυπαμε αλλα δεν νομιζω. (βλεπε κρατη Λατινικης Αμερικης,
    Οικονομικη Πολιτικη Ευρωπης απεναντι στις Ασιατικες αγορες κλπ.).


    και κατι αλλο οσον αναφορα τα λεγομενα περι φοιτητων-στουρναρια

    Δηλαδη στα ιδιωτικα πανεπιστημια θα δουμε πραγματικα ασπρη μερα;
    Δηλαδη δεν θα μας βλεπουν οι ιδιοκτητες τους σαν κινουμενα πορτοφολια;
    Δηλαδη για να περασεις μαθημα θα πρεπει να εισαι διαβασμενος και δεν θα χρειαζεται να καταβαλεις
    εκπροθεσμα την πληρωμη σου;
    Δηλαδη οι καθηγητες θα σε περνανε για το ζηλο που υπεβαλες και οχι για τα λεφτα του μπαμπα σου;



    η αληθεια ειναι οτι το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα χρειαζεται αλλαγες,
    και αλλαγες πραγματικες οι οποιες να πιανουν το προβλημα απο την ριζα του και οχι επιφανειακα.
    Και ο συγκεκριμενος νομος δεν λυνει κανενα απολυτος προβλημα του συστηματος, αντιθετως που
    προωθει τροπους καταστολης σε καθετι ελευθερο, αυτοδιοικουμενο και ριζοσπαστικο οπως πρεπει
    να ειναι η φοιτητικη κοινοτητα.

  4. #139
    Θέτεις πολλά και με πολλές παραμέτρους ζητήματα που θέλουν κατεβατά ολόκληρα για να αναλυθούν. Νομίζω ότι το βιντεάκι στο οποίο παρέπεμψα εξηγεί αρκετά από αυτά. Επειδή δεν δύναμαι να γράφω κατεβατά ολόκληρα τώρα εδώ, επίτρεψέ μου να σχολιάσω τηλεγραφικώς.

    Το ειδα το βιντεάκι ομως δεν λέει οτι τα ήδη υποχρηματοδοτούμετα Πανεπιστήμια θα μοιράζονται τα χρήματα με τα ιδιωτικά...
    Νομίζω πως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με αυτήν τη φράση. Εν πάση περιπτώσει, όπως το καταλαβαίνω εγώ, είναι σαν να λες ότι για τα χάλια των δημόσιων Πανεπιστημίων φταίνε τα ιδιωτικά -που δεν υπάρχουν αυτήν την στιγμή βέβαια. Ή, αλλιώς, είναι σαν να λες "να μην γίνουν τα ιδιωτικά γιατί θα είναι καλύτερα από τα δημόσια" -με άλλα λόγια, αντί να γίνουν τα δημόσια καλύτερα ας μην δημιουργηθούν ιδιωτικά. Αυτό, για μένα, δεν είναι λογικό επιχείρημα.

    Ουτε επίσης λεει οτι θα χρηματοδοτούνται απο επιχειρήσεις οπώς πχ η κοκα κολα
    Οπότε οι αποφοιτοι των ιδρυματων αυτων θα ειναι εκπαιδευμένοι συμφωνα με την ανάγκη του χορηγού της...
    Η "συναισθηματική γλώσσα" ("εκπαιδευμένοι σύμφωνα με την ανάγκη του χορηγού της...") μπορεί να ερεθίζει το θυμικό αλλά δεν έχει να κάνει καθόλου με τη λογική. Εξηγούμαι: σε όλον τον κόσμο, τα καλύτερα πανεπιστήμια βρίσκονται σε στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις ώστε να είναι σε θέση, οικονομικώς, να παράγουν σοβαρή επιστημονική έρευνα που να έχει αντίκρισμα στην αγορά. Αυτό δεν συμβαίνει στην Ελλάδα. Δυστυχώς. Και δεν συμβαίνει για πολλούς λόγους.

    Ένας από αυτούς είναι η... μοδάτη δαιμονοποίηση των επιχειρήσεων γενικώς. Ένας άλλος είναι ότι τα λεφτά μιας επιχείρησης πρέπει -κι αυτό είναι θεμιτό- να πιάσουν τόπο στην έρευνα. Να βγει κάτι καλό από αυτήν. Τα λεφτά, όμως, του κράτους, της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.λπ. δεν χρειάζεται να πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις. Άρα είναι προς το συμφέρον των καθηγητικών συντεχνιών να τα παίρνουν μια χαρά από τα διάφορα χρηματοδοτικά προγράμματα και να κάνουν "έρευνα". Σιγά μην φοβηθούν τους γραφειοκράτες. Άρα, έχουμε σπατάλη πόρων, σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων. [Κάποιο πρόσφατο τεύχος της ελληνικής έκδοσης του Popular Science είχα ένα πολύ καλό άρθρο που υποστήριζε την σύνδεση των Πανεπιστημίων με τις επιχειρήσεις αλλά δυστυχώς δεν το βρίσκω].

    Τέλος, πού είναι το κακό εάν ο απόφοιτος του Πανεπιστημίου κατέχει τις γνώσεις που ζητάει η αγορά εργασίας; Εσύ, εάν ήθελες να προσλάβεις κάποιον εργαζόμενο, δεν θα ήθελες αυτός να είναι ειδικός στο αντικείμενο, στη δουλειά για την οποία θα τον ήθελες;

    Ετσι όταν εγω θα πώ να ζητήσω δουλεια που θα ειμαι απο το Δημόσιο που θα εχω ενα προγραμμα σπουδών οχι εξειδικευμενο αλλα σφαιρικο γυρω απο την επιστημη μου (οπως πρεπει να ειναι δηλαδη)
    Γιατί "όπως πρέπει να είναι δηλαδή"; Εάν η αγορά εργασίας ζητάει εξειδικευμένες γνώσεις, τότε ας προσφέρει και το δημόσιο Πανεπιστήμιο εξειδικευμένες γνώσεις. Το ότι αυτό δεν τις προσφέρει, θα φταίνε τα ιδιωτικά; Σε τελική ανάλυση, είναι σαν να λες "κοιτάξτε κύριοι εργοδότες, εσείς θέλετε το x, αλλά εγώ σας προσφέρω το ψ και αυτό να πάρετε καθώς έτσι "πρέπει να είναι". Επίσης, με αυτό το σκεπτικό, γιατί να μην υπάρξει ρύθμιση που να απαγορεύει τους απόφοιτους ξένων Πανεπιστημίων από το να προσλαμβάνονται από ελληνικές επιχειρήσεις; Καταλαβαίνεις, νομίζω, το άτοπον του επιχειρήματός σου.

    Ετσι θα τρώω πορτα εγω που δεν ειχα φράγκα πχ να πάω στο GHKSHDK College και εφαγα στην μαπα 4-5 χρονια σπουδών και ο τυπός απο το ιδιωτικό θα ειναι σε 3 χρονια αποφοιτος με ετοιμη δουλεια..
    Καταρχάς, δεν είναι καθόλου μα καθόλου σίγουρο ότι ο απόφοιτος του ιδιωτικού θα έχει έτοιμη δουλειά απλώς και μόνον επειδή θα είναι απόφοιτος ιδιωτικού. Τον κάθε εργοδότη τον ενδιαφέρει ο υπάλληλός του να ξέρει τη δουλειά, να έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Ουδόλως τον ενδιαφέρει εάν είναι από δημόσιο ή από ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

    Κατά δεύτερον, αυτό το "εγώ που δεν είχα φράγκα" είναι συναισθηματικός αφορισμός. Εδώ, μάλιστα, μπαίνουμε σε βαθύτερη ιδεολογικοπολιτική συζήτηση. Εξηγούμαι: ας υποθέσουμε ότι εσύ δίνει εξετάσεις και δεν περνάς στο πανεπιστήμιο (κατά τα άλλα, η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό [sic]). Αποφασίζεις, λοιπόν, είτε γιατί έχεις την οικονομική άνεση είτε γιατί είσαι καλός και παίρνεις υποτροφία, να σπουδάσεις στο εξωτερικό. Στην πρώτη περίπτωση, αποφασίζεις, με άλλα λόγια, να δώσεις τα λεφτά σου σε ξένα ιδρύματα. Δεν είναι αυτό δικαίωμά σου; Είναι. Το τι θα κάνεις τα λεφτά σου είναι δικό σου και μόνον θέμα. Τα έδωσες, λοιπόν, τα λεφτά σου και επιστρέφεις στην Ελλάδα. Γιατί, λοιπόν, στερείς αυτήν την επιλογή από κάποιον που έχει λεφτά και θα προτιμούσε να σπουδάσει σε κάποιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα; Είναι καλύτερο αυτά τα λεφτά να πηγαίνουν στο εξωτερικό; Κι αν το καλοσκεφτείς, είναι σαφώς περισσότεροι, από οικονομικής άποψης, αυτοί που θα μπορούσαν να σπουδάσουν σε κάποιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα από αυτούς που θα μπορούσαν να φύγουν έξω. Με το να στερείς, λοιπόν, στους πρώτους την επιλογή αυτήν δεν αβαντάρεις τους λεφτάδες; Και κάτι τελευταίο: γιατί επιτρέπονται τα ιδιωτικά σχολεία αλλά όχι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια; Α, και κάτι ακόμη: η κόρη της Παπαρήγα σπούδασε στο Deree. Όταν ερωτήθηκε η Παπαρήγα γι' αυτό, απάντησε ότι ένα παιδί που δεν περνάει στο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, δεν έχει και πολλές εναλλακτικές επιλογές...

    Ετσι έμμεσα οδηγειτε ο κοσμος στα ιδιωτικα...ενω κατι τετοιο θα ηταν χαριστική βολή για τα Δημοσια Πανεπιστημια...
    Ο κόσμος δεν "οδηγείτε" πουθενά. Ο κάθε ένας από εμάς αποφασίζει και επιλέγει. Ο κάθε ένας από εμάς είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Η ελευθερία επιλογής, η αυτοδιάθεση του ατόμου είναι ιερή. "χαριστική βολή"; Απάντησα σε αυτό παραπάνω. Επειδή τα δημόσια Πανεπιστήμια έχουν τα μαύρα τους τα χάλια, η "λύση" θα είναι να μην δημιουργηθούν ιδιωτικά; Πόσο δημοκρατικό είναι αυτό;

    Ας μην γελιόμαστε ειναι πολλα τα λεφτα όλοι οι μεγαλοκαρχαριές του τόπου θα βγάλουν πολλα λεφτα απο αυτη την ιστορία...
    Είναι κακό κάποιος να βγάζει λεφτά; Ή, μήπως, είναι κακό μόνο αν βγάζει πολλά λεφτά; Εάν δεν τα κλέβει, εάν δεν παρανομεί, τότε καλά κάνει και τα βγάζει.

    Και τέλος και το πλέον γνωστο επιχειρημα ειναι οτι η ιστορια μας εχει δείξει οτι με τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες δεν βελτιωθηκαν οι δημοσιες(Βλεπε Υγεία, Σχολεια, ακομη ακόμη καο το ΚΤΕΟ)
    Μα δεν ευθύνονται οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες για τα χάλια των δημόσιων υπηρεσιών! Ούτε ο πρωταρχικός λόγος για την ενδυνάμωση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας είναι για να βελτιωθούν οι δημόσιες. Ο πρωταρχικός λόγος είναι πως δεν μπορείς να στερείς τις επιλογές του ατόμου είτε να επιχειρήσει ιδιωτικά είτε να χρησιμοποιήσει ιδιωτικές υπηρεσίες. Επιπλέον, τα μονοπώλια -είτε ιδιωτικά είτε δημόσια- είναι κακό πράγμα per se. Δες, π.χ., τη δυναμική της κινητής τηλεφωνίας -όπου ποτέ δεν προϋπήρξε κρατικό μονοπώλιο- και δες τη δυναμική της σταθερής τηλεφωνίας αλλά και των συνδέσεων στο Internet όπου προϋπήρχε κρατικό μονοπώλιο (ΟΤΕ).

    Πήρα φόρα πάλι! Μ' αρέσει που είπα πως θα σχολίαζα τηλεγραφικώς!

    Μερικά ενδιαφέροντα links για όποιον ενδιαφέρεται να συζητήσει βάσει λογικών επιχειρημάτων:

    1. Η Αναγνώριση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
    2. Πώς (να μην) επιχειρηματολογείς εναντίον του ιδιωτικού πανεπιστημίου.
    3. Για την αναθεώρηση του άρθρου 16.
    4. Απαξίωση των ιδεολογιών μέσα στα πανεπιστήμια.
    5. Γιατί και ποια μεταρρύθμιση στην ανώτατη εκπαίδευση.
    6. Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ερευνητική πολιτική στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.
    7. Πανεπιστήμια και αγορά.
    8. Καταλήψεις 06. Το παράδειγμα μιας σχολής.
    9. Τα "παιδιά με τα μαλλιά" κουρεύονται και η επαναστατικότητά τους δεν ήταν παρά... μούσια!
    10. Ο παράνομος χαρακτήρας των καταλήψεων, η ευθύνη του πρυτάνη και οι αξιώσεις των φοιτητών.
    11. Καταλήψεις για κάθε γούστο.
    12. Έκκληση για ριζική αναθεώρηση του άρθρου 16.
    13. Η αναθεώρηση του άρθρου 16.
    14. 3+7 προκλήσεις για το ελληνικό πανεπιστήμιο.
    15. Ποιοι καταπατούν το άσυλο;
    16. Ο περί το άσυλο παραλογισμός
    17. Ο Μαρξ και η "κρατική δωρεάν παιδεία".
    18. Η περιπέτεια της λογικής.
    19. Η Αριστερά, ο Μαρξ και τα μη κρατικά πανεπιστήμια.
    20. Greek University Reform Forum.

    Αυτά από μένα επί του θέματος. Να με συμπαθάτε, αλλά δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο στην συζήτηση. Εάν το κάνω, νομίζω ότι απλώς θα επαναλαμβάνομαι. Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω...

    Over and out!

    Ρωτώντας πας στην πόλη

    Το blog μου

  5. #140
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dosko
    Συγνώμη να κάνω ενα σχολιο για το βιντεο

    αρχικα μου φαινεται οτι ειναι μια πληρως καθοδηγουμενη διαφημιση για την δηθεν αντισυνταγματικοτητα
    του υπαρχοντος νομου και καταστασης. (χωρις να θελω να κανω αντιπολιτευση στην κυβερνηση παντα,
    δεν με αφορα αμεσα αλλωστε, μου φαινηκε σαν μια διαφημιση του νομοσχεδιου που θελει να περασει)

    δευτερον δηλαδη θελει να μας πει οτι το οικονομικο μοντελο της ελευθερης αγορας εχει πετυχει ετσι
    ωστε να το εφαρμοσουμε και στην παιδεια ???? λυπαμε αλλα δεν νομιζω. (βλεπε κρατη Λατινικης Αμερικης,
    Οικονομικη Πολιτικη Ευρωπης απεναντι στις Ασιατικες αγορες κλπ.).


    και κατι αλλο οσον αναφορα τα λεγομενα περι φοιτητων-στουρναρια

    Δηλαδη στα ιδιωτικα πανεπιστημια θα δουμε πραγματικα ασπρη μερα;
    Δηλαδη δεν θα μας βλεπουν οι ιδιοκτητες τους σαν κινουμενα πορτοφολια;
    Δηλαδη για να περασεις μαθημα θα πρεπει να εισαι διαβασμενος και δεν θα χρειαζεται να καταβαλεις
    εκπροθεσμα την πληρωμη σου;
    Δηλαδη οι καθηγητες θα σε περνανε για το ζηλο που υπεβαλες και οχι για τα λεφτα του μπαμπα σου;



    η αληθεια ειναι οτι το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα χρειαζεται αλλαγες,
    και αλλαγες πραγματικες οι οποιες να πιανουν το προβλημα απο την ριζα του και οχι επιφανειακα.
    Και ο συγκεκριμενος νομος δεν λυνει κανενα απολυτος προβλημα του συστηματος, αντιθετως που
    προωθει τροπους καταστολης σε καθετι ελευθερο, αυτοδιοικουμενο και ριζοσπαστικο οπως πρεπει
    να ειναι η φοιτητικη κοινοτητα.
    θα απαντησω τελευταια:
    σε ολες τις εκπαιδευτικες βαθμιδες η "ταξη"-σχολειο,κρατιεται απο εναν -δυο καθηγητες-δασκαλους...οι υπολοιποι ερχονται για το μισθακο.τελος.αν "κατσει και ερθει"κεντα καλος/φιλοτιμος δασκαλος+μαθητης εδεσε το γλυκο εστω για αυτες τις μικρες ομαδες...οι υπολοιποι "οτι κατσει"ειτε ειναι αιωνιοι φοιτητες ειτε αιωνιοι εργατες/γλυφτες,κλπ
    αυτοι οι λιγοι θα συνεχισουν το εργο και στο καλο δρομο...οτι και να γινει στη συνεχεια ολοι οι αλλοι θαναι υπο σκεψην λαμογια,η κατα συρροην λαμογια...
    τι ιδιωτικα τι δημοσια αυτος ΠΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΕΡΑ,ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ! απλα,θα ειναι μοναδα και οχι πληθος....
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  6. #141
    Γιατι ετσι σας αρέσει Το avatar του/της Alchimistis
    Εγγραφή
    17/11/2004
    Μηνύματα
    375
    Νιτζα απο την πόρτα σου περνω και τηγανίζεις ψαρια μου πετας εναν κεφτε και σου λέω ευχαριστώ δεν καπνίζω...Αλλα για αλλα της παρασκευης το γάλα ηταν αυτα που μου φερνεις σαν επιχειρηματα...

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!
    Μωρε καλά μας κανουν...τα θελει ο κώλος μας
    Εδω βάλαμε στο ΑΕΠ τα τιμολογια απο τα μπουρδελα εκει θα κωλοσουμε!

  7. #142
    Τα πάντα ρει Το avatar του/της Sotirios
    Εγγραφή
    26/02/2007
    Μηνύματα
    668
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    εσύ από ότι κατάλαβα ξέρεις λίγο απο ιατρική
    λίγο απο μηχανολογία
    λίγο απο πυρηνική φυσική
    και μπορείς να κρίνεις όσους βλέπεις γύρω σου. που έχουν τελείωσει Πανεπιστήμιο...και μάλιστα να βγάζεις το συμπέρασμα ότι είσαι και καλύτερος....
    εγώ πάντως όσες φορές πήγα νοσοκομείο έγινα καλά...
    άμα μου δώσει το τηλέφωνο σου να έρχομαι σε εσένα μήπως έχεις καλύτερες μεθόδους...

    Υ.Γ.
    τα στοιχεία για την ανεργία στα στουρνάρια της Ελλάδας απο ποια πηγή να βρήκες???απο την εθνική στατιστική υπηρεσία?
    [/QUOTE

    Το πέτυχες πολύ σωστά ρε φίλε
    και από ιατρική ξέρω λίγο και από μηχανολογία, τώρα πυρηνική φυσική sorry αλλά δεν ξέρω ακόμη...

    και δε σου κάνω πλάκα
    Μπορεί να είμαι μικρός στην ηλικία αλλά ζω στην κοινωνία από τα 16 μου και βλέπω τι γίνεται γύρω μου.

    Τώρα όσον αφορά τα στουρνάρια...
    πως σου ακούγονται τα εξής :
    Ιατρός ανοίγει το δεξί πόδι του ανθρώπου ενώ είχε πρόβλημα- σπάσιμο το αριστερό, νοσηλευτές συζητάνε για ευθανασία σε άνθρωπο που είναι στην εντατική παράλυτος αλλά ακούει και καταλαβαίνει. Διαγνώσεις γιατρών σε υγειέστατο άνθρωπο να βγάζουν καρκίνο και ίδιας ειδικότητας ιατροί με τα αποτελέσματα των ιδίων εξετάσεων να ακυρώνουν φυσικά τον προηγούμενο, ακόμη και εσύ που θα έλεγες οτι δεν ξέρεις (αν δεν έισαι γιατρός) θα είχες κάνει πιο σωστή διάγνωση. :a015: Ελληνικής παραγωγής παρακαλώ οι γιατροί... όχι Βουλγαρίας και τέτοια. Πολιτικοί μηχανικοί να "κονταίνουν τους πάνω ορόφους των πολυκατοικιών γιατί δεν ξέραν πόσο είναι το επιτρεπόμενο ύψος... να μην συνεχίσω με όλους και όλα όσα έχω δει γιατί δεν θατελείωσω μέχρι το βράδυ είναι σίγουρο.

    Τα στοιχεία για τα στουρνάρια τα βρίκω από την ανεργία.....
    Νομίζεις πως κάποιος που αξίζει και τελειώνει το πανεπιστήμιο δεν βρίσκει δουλειά? Ακόμη και στι δημόσιο που έχει κορεστεί να θέλει να χωθεί θα διαβάσει και θα δώσει ΑΣΕΠ, σε αντίθεση με τα στουρνάρια που πάντα θέλουν να μπούνε στο δημόσιο για να τεμπελιάζουν αλλά μόνο με βύσμα μπορούν γιατί στο πανεπιστήμιο το τελευταίο που έμαθαν να κάνουν είναι να διαβάζουν.

    Άσε το άλλο που έχουν άποψη (οι φοιτητές της Ελλάδας) για όλα, χωρίς καν να έχουν βγεί από το καβούκι τους, χωρίς να έχουν δουλέψει ούτε μια φορά στη ζωή τους και έχοντας τον μπαμπάκα και τη μαμάκα να τους τα παρέχουν όλα.

    Τέλος πάντων δεν έχω και πολύ κέφι οπότε το κόβω εδώ, έχω ήδη μακρυγορήσει, αυτά λέγονται καλύτερα με ένα ποτηράκι κρασί και σε πιο φιλικό κλίμα γιατί ο γραπτός λόγος είναι ψυχρός και εύκολα παρεξηγήσιμος. Το σίγουρο πάντως κατά την άποψή μου είναι ένα... τα περισσότερα κακά πηγάζουν από τη σύγχρονη οικογένεια, εφόσον η οικογένεια δεν λειτουργεί σωστά πως να γίνουν σωστοί και υπεύθυνοι άνρωποι οι φοιτητές που θεωρούνται προστατευόμενα μέλη των οικογενειών??

    Τα άσυλα, ιδιωτικά πανεπιστήμια κ.τ.λ. (εφόσον δεν υπάρχει ουσιαστική κίνηση για αναβάθμιση των δημοσίων απο πλευράς πανεπιστημιακών και φοιτητών με συγκροτημένο, ουσιαστικό λόγο και λύσεις) ας τα δοκιμάσουμε πρώτα και μετά ας τα κρίνουμε.
    Ταξίδια με φωτογραφικές μηχανές ή με δίκυκλες μηχανές, όπως και να έχει
    μας χαλαρώνουν και μας χαρίζουν ξεχωριστές στιγμές http://www.lightrap.net

  8. #143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
    Νιτζα απο την πόρτα σου περνω και τηγανίζεις ψαρια μου πετας εναν κεφτε και σου λέω ευχαριστώ δεν καπνίζω...Αλλα για αλλα της παρασκευης το γάλα ηταν αυτα που μου φερνεις σαν επιχειρηματα...

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!
    Μωρε καλά μας κανουν...τα θελει ο κώλος μας
    Εδω βάλαμε στο ΑΕΠ τα τιμολογια απο τα μπουρδελα εκει θα κωλοσουμε!
    Νομίζω ότι τα παραπάνω ταιριάζουν καλύτερα στα δικά σου "επιχειρήματα" κι όχι στα δικά μου. Η κοροϊδία, βέβαια, η διακωμώδηση, είναι, ως γνωστόν, το τελευταίο "επιχείρημα" όσων στερούνται πραγματικών επιχειρημάτων. Όπως έγραψα και στο τελευταίο μου σχόλιο, "Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω...". Εν πάση περιπτώσει, αφήνω τα γραφόμενά μου στην κρίση των υπόλοιπων αναγνωστών.

    Εάν, φίλε Alchimistis, δεν έχεις επιχειρήματα, δεν γνωρίζεις κάποιο αντικείμενο, δεν είναι ανάγκη να γράφεις κάτι μόνο για να το γράφεις. Κανείς δεν τα γνωρίζει όλα ξέρεις. Όπως, π.χ., κι εγώ δεν γνωρίζω πολλά από μηχανές και, ως εκ τούτου, ήρθα σε αυτό το φόρουμ μήπως και μάθω κάτι. Παραδέχθηκα από την αρχή, όμως, ότι δεν είμαι γνώστης και δεν απαντάω, σχολιάζω πράγματα που δεν ξέρω. Διαβάζω, ρωτάω για να μάθω.

    Αλλά τι κάθομαι κι εξηγώ τώρα...

    "Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω..."





    ΥΓ. Θα μπορούσα να σου εξηγήσω και το ορθό σκεπτικό πίσω από την κίνηση "Εδω βάλαμε στο ΑΕΠ τα τιμολογια απο τα μπουρδελα εκει θα κωλοσουμε!" (που πάλι λάθος το θέτεις), αλλά θα ήταν μάταιος κόπος. Εσύ τα ξέρεις όλα καλύτερα. Και τα τεκμηριώνεις με επιχειρήματα (sic).
    Ρωτώντας πας στην πόλη

    Το blog μου

  9. #144
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
    Οτι όταν ένα παιδι απο το σχολείο εχει αφιερώσει τα καλυτερα χρονια της ζωης του μεσα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθηματα να μπαίνει στην λογικη του ανταγωνισμου ακομα και με φιλους για το οτι αν μπει αυτος μενω εξω εγω κ.τ.λ. με το όνειρο να καταφέρει να χωθει σε όποια σχολή να'ναι γιατι?? Για να αράξει φυσικα...υπάρχει θέμα...που ειναι πιο βαθυ.Ετσι το θεωρω κοροιδια να βγαινει καποιος και να λέει οτι θέλω να αλλάξω την παιδεια ξεκινόντας απο την κορυφή του παγώβουνου...
    [/QUOTE

    αυτό που λες είναι αληθές αλλά κατα την γνώμη μου όχι πλήρες και εξηγούμαι:

    θεωρητικά όταν κάνεις αλλαγές ξεκινάς απο την βάση και υπάρχουν πολλά "ιδανικά πλαίσια"
    αλλαγών απλά ... δεν είναι εφαρμόσιμα στην πράξη και αυτό γιατί μπλέκει η πολιτική στην παιδεία (αναφέρομαι γενικά στην πολιτική σήψη και όχι σε συγκεκριμένα πρόσωπα ή θεσμούς).

    Να το δούμε λίγο απλοποιημένα, έχουμε αλαζονεία και εθισμό στην εξουσία στην κορυφή της πυραμίδας, κούραση, κορεσμό και απαξίωση στις εργαζόμενες τάξεις, αδιαφορία και αναζήτηση βολέματος απο τους νέους, την βάση δηλ. της πυραμίδας.

    Δεν περιμένω απο τους "άρχοντες" να πάρουν μέτρα για να αντιμετωπίσουν καταστάσεις που πολύ απλά δεν τους αγγίζουν. Περιμένω όμως απο όλους αυτούς που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα προβλήματα να τα αντιμετωπίσουν.

    Θα χρησιμοποιήσω τα παγόβουνο και την κορυφή που ανέφερες,
    προφανώς δεν περιμένω οι αλλαγές να γίνουν απο την κορυφή αλλά απο τις βάσεις, ωστόσο
    πιστεύω οτι η κορυφή του παγόβουνου δε μπορεί να προκαλέσει τις αλλαγές στη βάση παρα μόνο να δεχθεί τα αποτελέσματα των αλλαγών που θα γίνουν στην βάση και να προσαρμοστεί!

    ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!

    εμείς είμαστε η δύναμη (και δεν εννοώ επαναστατική δύναμη κλπ κλπ), αν εμείς εξυγιάνουμε
    τον τρόπο ζωής στη βάση του παγόβουνου, αν αρχίσουμε να περιορίζουμε την σήψη και την παρακμή σε μικρο-κοινωνικό επίπεδο ( υπάρχουν άπειρες μικρο-ενέργειες που στο σύνολο τους επιφέρουν την αλλαγή) αργά ή γρήγορα και καθώς τα μέλη της βάσης αρχίζουν να ανεβαίνουν στην πυραμίδα η αναβάθμιση είναι αισθητή με 2 τρόπους, αφενός τα νέα μέλη της βάσης είναι ήδη προστατευμένα απο την παρακμή της κορυφής, αφετέρου το σάπιο τμήμα της κορυφής περιορίζεται.

    Να το πώ με διαφορετικά λόγια : η εξυγίανση του συστήματος απαιτεί ένα σοκ εκ των έσω μετακινούμενο απο την βάση της πυραμίδας προς την κορυφή.

    Δεν αναφέρομαι σε καταλήψεις, πορείες και κανιβαλισμούς όταν λέω σοκ, αλλά σε μια αλλαγή της δικιάς μας ζωής, μια αντίσταση στην (συνήθως) άνωθεν υποκινούμενη παρακμή.

    (δε θέλω να ακουστώ σαν τον Λούθερ Κινγκ ή κάπως έτσι αλλα) αν όλοι μας πάρουμε μικρά μέτρα σε προσωπικό επίπεδο τότε όλα θα βελτιωθούν ακαριαία!


    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
    Και επιπλέον να κάνεις αλλάγες που ειναι εντελώς ακυρες και αντφάσκουν μεταξυ τους... [/QUOTE

    δεν προσπαθούσα να κρίνω το σύνολο των προτιμόμενων αλλαγών
    NeLSoN

  10. #145
    Γιατι ετσι σας αρέσει Το avatar του/της Alchimistis
    Εγγραφή
    17/11/2004
    Μηνύματα
    375
    ''Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω..."
    γι'αυτο ακριβως δεν το συνεχιζω...
    Φιλε Νεισον για τις αλλαγες δεν εννοουσα εσενα αλλα την κυβέρνηση...

    Τελος πάντως εσυ θετεις το ζήτημα σε ενα διφορετικο υπόβαθρο που αφορα την αφασικη κοινωνια μας αν και συμφωνω με αυτα που λές παρόλα αυτα απο κάπου πρέπει να ξεκινησουμε όμως...

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
    Ορθά πράτεις και θέλεις απάντηση από τον αλχημιστή αλλά... γιατί;
    Τι έγραψα που αντιπαρέρχεσαι εδώ και θέλεις απάντηση;
    Εκτός... αν εννοείς τον άλλον αλχημιστή. Για διευκρίνισε΄να καταλάβω ο κακομοίρης...
    με συγχωρείς εννοούσα τον alchimisth, ούτε που κατάλαβα οτι είστε 2...
    NeLSoN

  12. #147
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ninja636
    [B]Θέτεις πολλά και με πολλές παραμέτρους ζητήματα που θέλουν κατεβατά ολόκληρα για να αναλυθούν. Νομίζω ότι το βιντεάκι στο οποίο παρέπεμψα εξηγεί αρκετά από αυτά. Επειδή δεν δύναμαι να γράφω κατεβατά ολόκληρα τώρα εδώ, επίτρεψέ μου να σχολιάσω τηλεγραφικώς.

    [B]

    Νομίζω πως δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με αυτήν τη φράση. Εν πάση περιπτώσει, όπως το καταλαβαίνω εγώ, είναι σαν να λες ότι για τα χάλια των δημόσιων Πανεπιστημίων φταίνε τα ιδιωτικά -που δεν υπάρχουν αυτήν την στιγμή βέβαια. Ή, αλλιώς, είναι σαν να λες "να μην γίνουν τα ιδιωτικά γιατί θα είναι καλύτερα από τα δημόσια" -με άλλα λόγια, αντί να γίνουν τα δημόσια καλύτερα ας μην δημιουργηθούν ιδιωτικά. Αυτό, για μένα, δεν είναι λογικό επιχείρημα.

    [B]

    Η "συναισθηματική γλώσσα" ("εκπαιδευμένοι σύμφωνα με την ανάγκη του χορηγού της...") μπορεί να ερεθίζει το θυμικό αλλά δεν έχει να κάνει καθόλου με τη λογική. Εξηγούμαι: σε όλον τον κόσμο, τα καλύτερα πανεπιστήμια βρίσκονται σε στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις ώστε να είναι σε θέση, οικονομικώς, να παράγουν σοβαρή επιστημονική έρευνα που να έχει αντίκρισμα στην αγορά. Αυτό δεν συμβαίνει στην Ελλάδα. Δυστυχώς. Και δεν συμβαίνει για πολλούς λόγους.

    Ένας από αυτούς είναι η... μοδάτη δαιμονοποίηση των επιχειρήσεων γενικώς. Ένας άλλος είναι ότι τα λεφτά μιας επιχείρησης πρέπει -κι αυτό είναι θεμιτό- να πιάσουν τόπο στην έρευνα. Να βγει κάτι καλό από αυτήν. Τα λεφτά, όμως, του κράτους, της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.λπ. δεν χρειάζεται να πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις. Άρα είναι προς το συμφέρον των καθηγητικών συντεχνιών να τα παίρνουν μια χαρά από τα διάφορα χρηματοδοτικά προγράμματα και να κάνουν "έρευνα". Σιγά μην φοβηθούν τους γραφειοκράτες. Άρα, έχουμε σπατάλη πόρων, σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων. [Κάποιο πρόσφατο τεύχος της ελληνικής έκδοσης του Popular Science είχα ένα πολύ καλό άρθρο που υποστήριζε την σύνδεση των Πανεπιστημίων με τις επιχειρήσεις αλλά δυστυχώς δεν το βρίσκω].

    Τέλος, πού είναι το κακό εάν ο απόφοιτος του Πανεπιστημίου κατέχει τις γνώσεις που ζητάει η αγορά εργασίας; Εσύ, εάν ήθελες να προσλάβεις κάποιον εργαζόμενο, δεν θα ήθελες αυτός να είναι ειδικός στο αντικείμενο, στη δουλειά για την οποία θα τον ήθελες;

    [B]

    Γιατί "όπως πρέπει να είναι δηλαδή"; Εάν η αγορά εργασίας ζητάει εξειδικευμένες γνώσεις, τότε ας προσφέρει και το δημόσιο Πανεπιστήμιο εξειδικευμένες γνώσεις. Το ότι αυτό δεν τις προσφέρει, θα φταίνε τα ιδιωτικά; Σε τελική ανάλυση, είναι σαν να λες "κοιτάξτε κύριοι εργοδότες, εσείς θέλετε το x, αλλά εγώ σας προσφέρω το ψ και αυτό να πάρετε καθώς έτσι "πρέπει να είναι". Επίσης, με αυτό το σκεπτικό, γιατί να μην υπάρξει ρύθμιση που να απαγορεύει τους απόφοιτους ξένων Πανεπιστημίων από το να προσλαμβάνονται από ελληνικές επιχειρήσεις; Καταλαβαίνεις, νομίζω, το άτοπον του επιχειρήματός σου.

    [B]

    Καταρχάς, δεν είναι καθόλου μα καθόλου σίγουρο ότι ο απόφοιτος του ιδιωτικού θα έχει έτοιμη δουλειά απλώς και μόνον επειδή θα είναι απόφοιτος ιδιωτικού. Τον κάθε εργοδότη τον ενδιαφέρει ο υπάλληλός του να ξέρει τη δουλειά, να έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Ουδόλως τον ενδιαφέρει εάν είναι από δημόσιο ή από ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

    Κατά δεύτερον, αυτό το "εγώ που δεν είχα φράγκα" είναι συναισθηματικός αφορισμός. Εδώ, μάλιστα, μπαίνουμε σε βαθύτερη ιδεολογικοπολιτική συζήτηση. Εξηγούμαι: ας υποθέσουμε ότι εσύ δίνει εξετάσεις και δεν περνάς στο πανεπιστήμιο (κατά τα άλλα, η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό [sic]). Αποφασίζεις, λοιπόν, είτε γιατί έχεις την οικονομική άνεση είτε γιατί είσαι καλός και παίρνεις υποτροφία, να σπουδάσεις στο εξωτερικό. Στην πρώτη περίπτωση, αποφασίζεις, με άλλα λόγια, να δώσεις τα λεφτά σου σε ξένα ιδρύματα. Δεν είναι αυτό δικαίωμά σου; Είναι. Το τι θα κάνεις τα λεφτά σου είναι δικό σου και μόνον θέμα. Τα έδωσες, λοιπόν, τα λεφτά σου και επιστρέφεις στην Ελλάδα. Γιατί, λοιπόν, στερείς αυτήν την επιλογή από κάποιον που έχει λεφτά και θα προτιμούσε να σπουδάσει σε κάποιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα; Είναι καλύτερο αυτά τα λεφτά να πηγαίνουν στο εξωτερικό; Κι αν το καλοσκεφτείς, είναι σαφώς περισσότεροι, από οικονομικής άποψης, αυτοί που θα μπορούσαν να σπουδάσουν σε κάποιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα από αυτούς που θα μπορούσαν να φύγουν έξω. Με το να στερείς, λοιπόν, στους πρώτους την επιλογή αυτήν δεν αβαντάρεις τους λεφτάδες; Και κάτι τελευταίο: γιατί επιτρέπονται τα ιδιωτικά σχολεία αλλά όχι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια; Α, και κάτι ακόμη: η κόρη της Παπαρήγα σπούδασε στο Deree. Όταν ερωτήθηκε η Παπαρήγα γι' αυτό, απάντησε ότι ένα παιδί που δεν περνάει στο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, δεν έχει και πολλές εναλλακτικές επιλογές...

    [B]

    Ο κόσμος δεν "οδηγείτε" πουθενά. Ο κάθε ένας από εμάς αποφασίζει και επιλέγει. Ο κάθε ένας από εμάς είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Η ελευθερία επιλογής, η αυτοδιάθεση του ατόμου είναι ιερή. "χαριστική βολή"; Απάντησα σε αυτό παραπάνω. Επειδή τα δημόσια Πανεπιστήμια έχουν τα μαύρα τους τα χάλια, η "λύση" θα είναι να μην δημιουργηθούν ιδιωτικά; Πόσο δημοκρατικό είναι αυτό;

    [B]

    Είναι κακό κάποιος να βγάζει λεφτά; Ή, μήπως, είναι κακό μόνο αν βγάζει πολλά λεφτά; Εάν δεν τα κλέβει, εάν δεν παρανομεί, τότε καλά κάνει και τα βγάζει.



    Μα δεν ευθύνονται οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες για τα χάλια των δημόσιων υπηρεσιών! Ούτε ο πρωταρχικός λόγος για την ενδυνάμωση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας είναι για να βελτιωθούν οι δημόσιες. Ο πρωταρχικός λόγος είναι πως δεν μπορείς να στερείς τις επιλογές του ατόμου είτε να επιχειρήσει ιδιωτικά είτε να χρησιμοποιήσει ιδιωτικές υπηρεσίες. Επιπλέον, τα μονοπώλια -είτε ιδιωτικά είτε δημόσια- είναι κακό πράγμα per se. Δες, π.χ., τη δυναμική της κινητής τηλεφωνίας -όπου ποτέ δεν προϋπήρξε κρατικό μονοπώλιο- και δες τη δυναμική της σταθερής τηλεφωνίας αλλά και των συνδέσεων στο Internet όπου προϋπήρχε κρατικό μονοπώλιο (ΟΤΕ).

    Πήρα φόρα πάλι! Μ' αρέσει που είπα πως θα σχολίαζα τηλεγραφικώς!

    Μερικά ενδιαφέροντα links για όποιον ενδιαφέρεται να συζητήσει βάσει λογικών επιχειρημάτων:

    1. Η Αναγνώριση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
    2. Πώς (να μην) επιχειρηματολογείς εναντίον του ιδιωτικού πανεπιστημίου.
    3. Για την αναθεώρηση του άρθρου 16.
    4. Απαξίωση των ιδεολογιών μέσα στα πανεπιστήμια.
    5. Γιατί και ποια μεταρρύθμιση στην ανώτατη εκπαίδευση.
    6. Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ερευνητική πολιτική στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.
    7. Πανεπιστήμια και αγορά.
    8. Καταλήψεις 06. Το παράδειγμα μιας σχολής.
    9. Τα "παιδιά με τα μαλλιά" κουρεύονται και η επαναστατικότητά τους δεν ήταν παρά... μούσια!
    10. Ο παράνομος χαρακτήρας των καταλήψεων, η ευθύνη του πρυτάνη και οι αξιώσεις των φοιτητών.
    11. Καταλήψεις για κάθε γούστο.
    12. Έκκληση για ριζική αναθεώρηση του άρθρου 16.
    13. Η αναθεώρηση του άρθρου 16.
    14. 3+7 προκλήσεις για το ελληνικό πανεπιστήμιο.
    15. Ποιοι καταπατούν το άσυλο;
    16. Ο περί το άσυλο παραλογισμός
    17. Ο Μαρξ και η "κρατική δωρεάν παιδεία".
    18. Η περιπέτεια της λογικής.
    19. Η Αριστερά, ο Μαρξ και τα μη κρατικά πανεπιστήμια.
    20. Greek University Reform Forum.

    Αυτά από μένα επί του θέματος. Να με συμπαθάτε, αλλά δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο στην συζήτηση. Εάν το κάνω, νομίζω ότι απλώς θα επαναλαμβάνομαι. Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω...

    Over and out!


    απόλυτα σύμφωνος μαζί σου
    NeLSoN

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152
    να ξαναπώ οτι επειδή σε ανέφερα προσωπικά στο πρώτο μου μύνημα δε σημαίνει οτι τα έχω βάλει με σένα και συγνώμη αν έδωσα αυτήν την εντύπωση...

    ο λόγος που σε ανέφερε πάντως ήταν οτι ενώ δε πολυσυμφωνώ με όλα όσα είπες, υπήρχε μια επιχειρηματολογία σε όσα είπες (κατα την προσωπική μου γνώμη περισσότερο στα πρώτα σου μηνύματα)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
    ''Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης θα καταλάβει πιστεύω. Ο κακοπροαίρετος, ό,τι και να πω, ό,τι και να γράψω..."
    γι'αυτο ακριβως δεν το συνεχιζω...

    Φιλε Νεισον για τις αλλαγες δεν εννοουσα εσενα αλλα την κυβέρνηση...

    Τελος πάντως εσυ θετεις το ζήτημα σε ενα διφορετικο υπόβαθρο που αφορα την αφασικη κοινωνια μας αν και συμφωνω με αυτα που λές παρόλα αυτα απο κάπου πρέπει να ξεκινησουμε όμως...
    όπως κρίνεις και αγαπάς, για την ιστορία πάντως εγώ ήθελα να "μπλέξω" σε συζήτηση και όχι να
    ακυρώσω απόψεις άλλων ή να περάσω τις δικές μου, αλοίμονο...
    NeLSoN

  14. #149
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
    απόλυτα σύμφωνος μαζί σου
    Υπάρχει ελπίδα τελικά...
    Ρωτώντας πας στην πόλη

    Το blog μου

  15. #150
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Ερώτισις...
    ...
    ...
    ...
    Όταν γίνονται επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας,έξω από ΑΕΙ,και δε συλλαμβάνεται κανείς,όταν στους ίδιους τους κόλπους της Ακαδημαϊκής κοινότητας κυκλοφορούν ένα σωρό ασφαλίτες,όταν μαρτυρίες Ακαδημαϊκών μιλάνε για προβοκάτσια με κουκουλοφόρους που κατεβαίνουν από τις κλούβες της ΕΛ.ΑΣ .,όταν τα φερέφωνα της κυβέρνησης τραμπουκίζουν μέσα στα ΑΕΙ, τότε για ποια άρση του ασύλου μιλάμε??? Το άσυλο ευθύνεται για όλα αυτά?? Προφανώς και οι ταραξίες θα πρέπει να συλλαμβάνονται, αλλά μήπως κάποιοι αρέσκονται στο να τους αφήνουν να δρουν ανενόχλητοι? Όλα αυτά τα έχουμε αναλογιστεί όλοι? Κάτω λοιπόν η προπαγάνδα κατά του ασύλου..
    και για να σ 'αποτελειώσω...τελειωσα ιδιωτικό παν. κ έφτυσα αίμα στα δίδακτρα...

    (και βέβαια να μπούν οι αστυνομικοί στα πανεπιστήμια...:wacko:

    .
    .
    .
    .
    με εξετάσεις!!!)
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θελω V-strom.....αλλα απο που να το παρω
    από cyclist777 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2008, 21:17
  2. Απο πού να το αγοράσω...
    από lhasa2015 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 10:43
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2005, 10:28
  4. δεν ειναι ανεκδοτο!!που να το εβαζα?
    από noble στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 13:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF