Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 52

Θέμα: Το CBR1000RR στο δυναμόμετρο

  1. #31
    Το CBR το βρίσκω πολύ ομορφο και σύνγχρονο design αλλα γούστα ειναι αυτα!εξήσου πολυ ομορφο το R1!!!

  2. #32
    Το δικο μου cbr1000rr με akrapovic ολοκληρη, PCIII, φιλτρο αερα DNA , flapper mod εχει 161,7 ιππους.

  3. #33
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    ΚΕΡΝΑΩ ΤΣΑΓΑΚΙ ΟΠΟΙΟ R1 ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΕΙΝΑΕΙ.

  4. #34
    Στα R1 2004 κερναω και με το παλιο μου 954.

  5. #35
    :rotflmao: CBR 1000 / 954 τσαγακι στο R1..... :rotflmao: :rotflmao:

    Ζητησα απο τους moderators να το στειλουν στα "ανεκδοτα"

    Να παρω τοτε και εγω ενα CBR.....ειναι και φθηνοτερο.......

    :rotflmao:

  6. #36
    ΩΡΑΙΑ...

    Ο ΜΙΣΤΕΡ 1 ΜΗΝΥΜΑΤΑ,ΚΑΙ Ο ΜΙΣΤΕΡ 5 ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΑΣ...

    ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΖΑΖΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΟΒΑΡΑ...

    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΦΡΟ....."ΡΕ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΥΡΠΟΛΗΣΕΙ !!!":rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    ΡΕ ΖΑΖΟΥ,ΕΓΩ ΠΙΝΩ ΚΑΙΖΕΡ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ !!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  7. #37
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΡΕ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΥΝΑΒΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ

  8. #38
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    αφου τα εχετε τοσο μεγαλα εσεις με τα CBR, να βαλετε βελκρο και ξυστρες στα αρχιδια να μη τριφτουν στο δρομο οταν στριβετε

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtymoto
    ΩΡΑΙΑ...

    Ο ΜΙΣΤΕΡ 1 ΜΗΝΥΜΑΤΑ,ΚΑΙ Ο ΜΙΣΤΕΡ 5 ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΑΣ...

    ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΖΑΖΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΟΒΑΡΑ...

    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΦΡΟ....."ΡΕ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΥΡΠΟΛΗΣΕΙ !!!":rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    ΡΕ ΖΑΖΟΥ,ΕΓΩ ΠΙΝΩ ΚΑΙΖΕΡ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ !!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ρε παιδια το ορκιζομαι δεν εχω πιει τιποτις.......απλα με επνιγε το δικιο με αυτα που διαβασα απο τους νεουπες και τραβηξα μερικες ρουφηξιες για να παει κατω.....

    Αντε καλημερα

  10. #40
    Μιλαω παντα για το τετρακοσαρι και για αγωνες dragster με τους οποιους ασχολουμε αρκετα χρονια και η εμπειρια μου ειναι οτι το R1 κανει σουζες ακομη και με τριτη το ιδιο και το zx10 (το πανελληνιο ρεκορ στην κατηγορια νορμαλ το εχει ενα 954 με χρονο 9,652). Τα R1 δεν μπορουν να κατεβουν το 9,9 και μιλαω για μηχανακια με αφτερμαρκετ εξατμισεις power commander φλατζες λεπτες και οδηγους της βουτας. Επισης για οποιον εχει αμφιβολιες φετος λενε οτι θα γινουν 2 αγωνες dragster στην νοτια Ελλαδα μπορει να παρει R1 του και να ερθει να δοκιμασει.

    Για στροφιλικι ειναι θεμα οδηγου και οχι μηχανης. Για οσους πατε Επιδαυρο και Μπραλο ισως να ξερετε ενα κοκκινο vfr800 που περναει πολλα 1000αρια και 600αρια σουπερσπορτ. Αν εχετε διαφωνια το συζηταμε.

    Επισης zazou σου προτεινω να παρεις ενα cbr1000rr για να δεις την γραμμικοτητα στην αποδοση, την ποιοτητα και την φιλικοτητα στην καθημερινη χρηση. Πιστευω οτι το χοντα ειναι πιο καλο για χρηση στους ελληνικους δρομους. Για την πιστα και για λιγους πυροβολημενους ισως ειναι το γιαμαχα η το καβασακι.
    Αυτα......

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-rider
    Εγγραφή
    13/08/2002
    Μηνύματα
    504
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από VFR781

    Για στροφιλικι ειναι θεμα οδηγου και οχι μηχανης. Για οσους πατε Επιδαυρο και Μπραλο ισως να ξερετε ενα κοκκινο vfr800 που περναει πολλα 1000αρια και 600αρια σουπερσπορτ.







    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΣΤΑΘΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VFR781



    Επισης zazou σου προτεινω να παρεις ενα cbr1000rr για να δεις την γραμμικοτητα στην αποδοση, την ποιοτητα και την φιλικοτητα στην καθημερινη χρηση.Πιστευω οτι το χοντα ειναι πιο καλο για χρηση στους ελληνικους δρομους.
    ΔΑΤΣ ΙΤ,ΜΠΕΙΜΠ!!!ΧΟΥΟΝΔΑ ΡΟΥΛΖ!!!






    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda_logo.jpg 
Προβολές:	216 
Μέγεθος:	6,1 KB 
ID:	6619

  13. #43
    χαχαχα ζητω οι βεφες!!!

    Εννοειται οτι δεν ειμαι εγω Αρη!

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VFR781
    Μιλαω παντα για το τετρακοσαρι και για αγωνες dragster με τους οποιους ασχολουμε αρκετα χρονια και η εμπειρια μου ειναι οτι το R1 κανει σουζες ακομη και με τριτη το ιδιο και το zx10 (το πανελληνιο ρεκορ στην κατηγορια νορμαλ το εχει ενα 954 με χρονο 9,652). Τα R1 δεν μπορουν να κατεβουν το 9,9 και μιλαω για μηχανακια με αφτερμαρκετ εξατμισεις power commander φλατζες λεπτες και οδηγους της βουτας. Επισης για οποιον εχει αμφιβολιες φετος λενε οτι θα γινουν 2 αγωνες dragster στην νοτια Ελλαδα μπορει να παρει R1 του και να ερθει να δοκιμασει.

    Για στροφιλικι ειναι θεμα οδηγου και οχι μηχανης. Για οσους πατε Επιδαυρο και Μπραλο ισως να ξερετε ενα κοκκινο vfr800 που περναει πολλα 1000αρια και 600αρια σουπερσπορτ. Αν εχετε διαφωνια το συζηταμε.

    Επισης zazou σου προτεινω να παρεις ενα cbr1000rr για να δεις την γραμμικοτητα στην αποδοση, την ποιοτητα και την φιλικοτητα στην καθημερινη χρηση. Πιστευω οτι το χοντα ειναι πιο καλο για χρηση στους ελληνικους δρομους. Για την πιστα και για λιγους πυροβολημενους ισως ειναι το γιαμαχα η το καβασακι.
    Αυτα......

    Το CBR το οδηγησα στα στροφιλικια της Ναυπακτου για αρκετη ωρα και οντως ειναι φιλικοτατο και μου αρεσε. Το R1 ομως ειναι σε αλλο κοσμο σε οτι αφορα τα στροφιλικια.
    Τα 400-αρια, τελικες κλπ με αφηνουν αδιαφορο - περισσοτερο με ενδιαφερουν τα συγκριτικα σε ρεπριζ με 4-5-6η ταχυτητα απο τις 8.000 οπου εχω δει το R1 να λιωνει 954, Fazer 1000 (κοντο γραναζωμα) R1 2003 & GSXR 1000 K4.

    Η κοντρα των φαναριων -χικ- ειναι βαρετη και εκει ειναι θεμα οδηγου περισσοτερο απο τα υπολοιπα....

  15. #45
    Εχω οδηγησει R1 2004 για καμια 10αρια χιλιομετρα. Συμφωνω οτι ειναι πιο στημενο για στροφες απο το cbr. Ειναι σκληροτερο και πιο απολυτο.
    Μπορεις να ανοιξεις το γκαζι γερα μεσα στην στροφη με το R1?

    Επισης αυτο που πατατηρησα και με χαλασε πολυ ηταν οτι το γυρω στις 7000 στροφες το R1 εχει τρυπα και η δυναμη απο εκει και πανω ειναι πολυ αποτομη και κατα την γνωμη μου μη αξιοποιησημη σε στροφιλικι.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Το Bmw S1000rr στο Δυναμομετρο
    από AKIS BUSA στο forum BMW
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2010, 09:22
  2. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  3. ΤΟ ΠΑΤΡΙΝΟ ''Ζ'' ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ!!!!
    από zoropatra στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 15:05
  4. Το είδα στο ebay / σχάρα
    από Nik0s στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 20:29
  5. Motorcycle για το CBR1000RR
    από Wizard13 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2004, 11:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF