Έχω μια υποψία ότι κάηκε κάποιο ρελέ στο άφρικα (δεν έχω φώτα... )
Πως ελέγχουμε αν κάηκε; (πολύμετρο έχω)
Στην αντικατάσταση τι προσέχουμε;
Έχω μια υποψία ότι κάηκε κάποιο ρελέ στο άφρικα (δεν έχω φώτα... )
Πως ελέγχουμε αν κάηκε; (πολύμετρο έχω)
Στην αντικατάσταση τι προσέχουμε;
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
egw lew pws mallon tha kahke h asfaleia. de nomizw na exei rele!
Όντως, το πιο πιθανό είναι να κάηκε ασφάλεια. Αν ανοίξεις το ασφαλειοκούτι, λογικά έχει μία ασφάλεια (10 ή 15Α) για το μπροστά και μία για το πίσω φώς (θα πρέπει να γράφει HEAD και TAIL αντίστοιχα). Συνήθως φαίνεται αν έχει καεί με το μάτι, αλλά μπορείς και να το μετρήσεις με το ωμόμετρο (ή με τον έλεγχο βραχυκυκλώματος, αν έχει το πολύμετρό σου).
Αν οι ασφάλειες είναι ok, μετά κοίτα αν έχει καεί η λάμπα (είτε πάλι με έλεγχο με το πολύμετρο, είτε συνδέοντας με καλώδια κατευθείαν τους ακροδέκτες της μπαταρίας στη λάμπα, που θα πρέπει να ανάψει).
Αν και η λάμπα είναι ok, τότε ίσως να είναι ρελέ. Extreme13 νομίζω οι περισσότερες μηχανές σήμερα έχουν ρελέ για τα φώτα! Ο έλεγχος είναι εύκολος (μονο το πολύμετρο και 2 μονωμένα καλώδια χρειάζονται), αλλά παίζει αρκετά από μηχανή σε μηχανή (π.χ., αν το ρελέ είναι μαζί με το ασφαλειοκούτι ή χωριστό εξάρτημα, η τάση ενεργοποίησης κτλ) οπότε κοίτα το manual. Αν το ρελέ είναι χωριστό και χρειαστεί να το αλλάξεις ίσως πρέπει να προσέξεις την πολικότητα.
Αν και το/τα ρελέ είναι ok, είτε κάποιο καλώδιο έχει κοπεί (δύσκολα) ή κάποια επαφή τα παιξε. Στην τελευταία περίπτωση, καθάρισε τις φίσες στο ασφαλειοκούτι, στα ρελέ και όπου υπάρχει επαφή στο κύκλωμα των φώτων με λίγο WD-40, σκούπισε και βάλε λίγο contact cleaner.
Αυτά, ελπίζω να είναι μόνο μία ασφαλειούλα!![]()
42
Λάμπα και ασφάλειες ήταν αυτά που είδα πρώτα και είναι εντάξει...
Θα πάω σε ηλεκτρολογείο μάλλον να δούμε το ρελέ...
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...