Σελίδα 4 από 212 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454104 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #46
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Γιατι? Τι περναει απο το μυαλο σου?

  2. #47
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    "Ιπταμενη βενζινη" :rotflmao:

    Ειχε ξανασυζητηθει παλαιοτερα. Ειχαν παρουσιαστει καποια κρουσματα "εξαφανισης" του καυσιμου απο το ρεζερβουαρ εξαιτιας νοθειας με καποιο πτητικο υγρο.

    Δοκιμασε να αλλαξεις πρατηριο, ποτε δεν ξερεις. Εαν δεν ειναι αυτο τοτε ψαχτο με συνεργειο να δεις τι φταιει.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #48
    Πήρα την απόφαση και το πήρα τελικά, σε μπλέ, μεταχειρισμένο, με ABS, έχει ψιλογρατσουνιές αλλά όχι κάτι τρομερό, λάστιχα σε καλή κατάσταση και service book σωστό, εξάλλου 6500χμ είχε.


    Για συναγερμό καμμιά ιδέα; Ο meta που βάζει ο Σφακιανάκης είναι πολύ καλών προδιαγραφών, αλλά τα ?300 πονάνε! Τον έχει βρει κανείς σε άλλο μαγαζί φτηνότερα;

    Καγκελάκια είδα givi με ?109 αν θυμάμαι καλά, ελπίζω να είναι εύκολη η τοποθέτηση να την κάνω μόνος μου γιατί ο Σφακ ζητάει ?200 για τα ίδια.

    Και τέλος, τα bagster δε μου αρέσουν, είχα δει σε κάποιες μοτό αυτοκόλλητα (μάλλον) που έπιαναν το ρεζερβουάρ εκεί που ακουμπάει το... ευαίσθητο σημείο και το κομμάτι που φωλιάζουν τα γόνατα, για να μην παγώνουν τώρα το χειμώνα, ξέρει κανείς που και πόσο;

  4. #49
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Καλοριζικο και παντα ορθιος

    Τι μοντελο ειναι και ποσα πληρωσες εαν επιτρεπεται ?

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  5. #50
    Από τα πρώτα που ήρθαν με ABS, μέσα του '05, ?4500. Είναι το S. Η αλήθεια είναι ότι το μαύρο μου αρέσει περισσότερο, αλλά σε αυτήν την τιμή... Και δεν ήθελα χωρίς abs, από τότε που το έζησα στο αυτοκίνητο, απορώ με αυτούς που επιμένουν ότι "δεν είναι καλό". Κοιτούσα και τα CBF600, αλλά είναι αρκετά ακριβότερα, οπότε αποκλείστηκαν. Και οπτικά το bandit κάτι μου κάνει

    Και τώρα κοιτάω τα αξεσουάρ (και του αναβάτη εννοείται) Έχω καταλήξει στο Shoei XR1000 μετά από αρκετές δοκιμές και κοιτάω ακόμα τα μπουφάν/παντελόνια/μποτάκια. Αρκετά πεσίματα είχε η παρέα πρόσφατα, το ένα με κακή κατάληξη, οπότε καλύτερα ξοδεμένος αλλά προστατευμένος, παρά ξαπλωμένος...

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Καλοριζικο και παντα ορθιος και απο μενα!

    Εμενα παλι το προβλημα παραμενει. Αυτη την φορα με μερικα χιλιομετρα με τον δεικτη της βενζινης να αναβοσβηνει η τελευταια μπαρα και με βενζινη απο αλλο πρατηριο μου εβγαλε 200χμ. Συν τοις αλλοις μου φαινεται οτι η κατασταση εχει χειροτερεψει λιγο. Το ρελαντι παιζει πολυ και κυμενεται μετα απο χρηση 30' στα 2000 - 2500. Οποτε δε ειναι στα 2500 η 1η μπαινει με δυσκολια και αποτομα (το μονο λογικο). Σημερα κατα το ζεσταμα ελεγξα τους λαιμους. Ζεσταινονται και οι 4 κανονικα. Απο την αλλη στις 2200 - 2500 οι βαλβιδες μου ακουγονται καπως περιεργα και τελος ακομα και στο ζεσταμα που και που παρατηρω ενα ρεταρισμα. Μ'αυτα και μ'αυτα μου φαινεται χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις προβλημα καρμπυρατερ. Για αυτο θα ηθελα μερικες πληροφοριες απο κατοχους. Πχ. ταχυτητα με 6η στις 4000 και στροφες στο ρελαντι μετα απο χρηση 30' - 45' μεσα σε πολη. Τωρα λογικα θα μου πειτε τι μας πρηζεις και δεν την πας σε ενα συνεργειο να την δουν αλλα λιγο η ελλειψη χρονου και λιγο το οτι την πηρα απο Χαλκιδα και προτιμω το 1ο σερβις να το κανω εκει με κανουν να το τρεναρω.

    Αυτα προς το παρον. Sorry για το μεγαλο post.

  7. #52
    Αύριο παραλαμβάνω το "μωρό" και θα ξέρω... Έτσι και αλλιώς, οι πρώτες βόλτες προσεκτικές θα είναι.... Θα δείξει.

    Για την ώρα πονοκεφαλιάζω με το θέμα "τι μπουφαν να πάρω" γιατί ότι έχω δει σε cordura, αδιάβροχο με πλήρεις ενισχύσεις ώμους/πλάτη/αγκώνες είναι μια 400άρα. Δε θα τα τσιγγουνευτώ, δεν είμαι σε ηλικία να μαζεύω σπασμένα κοκαλάκια και τριμμένα δέρματα στο δρόμο. Bering, Clover, Spidi και αν βρω και ένα Dainese που μου άρεσε σε στοκάδικο, αλλιώς ξεφεύγουν πολύ αυτά. Καμιά πρόταση σε μάρκα, αν έχει δοκιμάσει κανείς κάποια; Θεωρητικά, όλες αυτές είναι από τις καλές.

  8. #53
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis
    Καλοριζικο και παντα ορθιος και απο μενα!

    Εμενα παλι το προβλημα παραμενει. Αυτη την φορα με μερικα χιλιομετρα με τον δεικτη της βενζινης να αναβοσβηνει η τελευταια μπαρα και με βενζινη απο αλλο πρατηριο μου εβγαλε 200χμ. Συν τοις αλλοις μου φαινεται οτι η κατασταση εχει χειροτερεψει λιγο. Το ρελαντι παιζει πολυ και κυμενεται μετα απο χρηση 30' στα 2000 - 2500. Οποτε δε ειναι στα 2500 η 1η μπαινει με δυσκολια και αποτομα (το μονο λογικο). Σημερα κατα το ζεσταμα ελεγξα τους λαιμους. Ζεσταινονται και οι 4 κανονικα. Απο την αλλη στις 2200 - 2500 οι βαλβιδες μου ακουγονται καπως περιεργα και τελος ακομα και στο ζεσταμα που και που παρατηρω ενα ρεταρισμα. Μ'αυτα και μ'αυτα μου φαινεται χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις προβλημα καρμπυρατερ. Για αυτο θα ηθελα μερικες πληροφοριες απο κατοχους. Πχ. ταχυτητα με 6η στις 4000 και στροφες στο ρελαντι μετα απο χρηση 30' - 45' μεσα σε πολη. Τωρα λογικα θα μου πειτε τι μας πρηζεις και δεν την πας σε ενα συνεργειο να την δουν αλλα λιγο η ελλειψη χρονου και λιγο το οτι την πηρα απο Χαλκιδα και προτιμω το 1ο σερβις να το κανω εκει με κανουν να το τρεναρω.

    Αυτα προς το παρον. Sorry για το μεγαλο post.
    Πραγματικα, ακουγονται πολυ παραξενα ολα αυτα. Το δικο μου παντως (εχει περιπου 5000 χλμ τωρα) και δεν εχει παρουσιασει τιποτα απο αυτα που αναφερεις.
    Αυτο που θυμαμαι (χωρις να ειμαι σιγουρος γιατι λειπω απο Ελλαδα 6 μηνες) ειναι οτι τα 100 χλμ τα εχει στις 5100 στροφες με 6η. Το ρελαντι ειναι παντα σταθερο 1100-1200 στρ. Στη θεση σου παντως δεν θα περιμενα να κανω 1000 χλμ για να το παω για service εχοντας τετοια προβληματα.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα.

    @amyroukai: Καλορίζικο και καλοτάξιδο φιλαράκι, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.

    @symplektis: φίλε μου μετά από 1600 km δεν είχα κανένα πρόβλημα από αυτά που αναφέρεις. Με γεμάτο ρεζερβουάρ και μέχρι 6000στροφές έβγαλα 285 χιλιόμετρα και ο δείκτης ανασβησε για πρώτη φορά. Αργότερα που πήγα μέχρι και 9000στροφές για αρκετή ώρα πάλι με γεμάτο ρεζερβουάρ έβγαλε 220+ km με τον δείκτη να αναβοσβήνει για πρώτη φορά. Στις 6000 στροφές με έκτη το κοντέρ γράφει 115-117 χιλιόμετρα. (Γιατί πηγαίνεις μέχρι 4000στροφές; Το manual γράφει μέχρι 6000στροφές για τα πρώτα 800km και μέχρι 9000 μέχρι τα 1600km). Το ρελαντί είναι σταθερό στις 1200στροφές περίπου όση ώρα και όπως και να δουλεύει. Μήπως έχεις πειράξει το ρελαντί; Μήπως δεν κλείνεις καλά το choke; Μάλλον θα πρέπει να το πας να το δούνε αν δεν έχεις πειράξει τίποτα εσύ. Τα λέμε...

  10. #55
    Το παρέλαβα σήμερα, το έκανα μια βόλτα καλή μέχρι που άρχισε η ψιχάλα και μετά μπήκε στο γκαράζ. Μου άρεσε πάαααααρα πολύ...

    Παρατήρηση #1, λείπει το μαύρο πλαστικό στη βάση της ζελατίνας (και δε το είχα προσέξει πριν το πάρω, θα πάρω στο μαγαζί τη Δευτέρα να ρωτήσω το τι και πως) και έχει μια τρύπα εκεί που ήταν, ίσως για αυτό να μου φάνηκε ότι η προστασία από τον αέρα δεν είναι και τόοοοσο καλή στον κορμό/κεφάλι, ίσως βέβαια έφταιγε και το ότι σήμερα φύσαγε πολύ έτσι και αλλιώς.

    Παρατήρηση #2, μυρίζει περίεργα το καυσαέριο του, σαν παλιό αυτοκίνητο με το τσοκ τραβηγμένο... Έτσι "πρέπει" να μυρίζουν τα καρμπυρατεράτα; Η να το πάω να το δουν; Και όχι, δεν έχω ξεχάσει το τσοκ τραβηγμένο...

    Παρατήρηση #3, όταν πέσουν οι στροφές κάτω από 2000 ή εκεί περίπου (σερνόμενος μέσα στην κίνηση με πρώτη) δε φαίνεται και πολύ χαρούμενο, σαν να μπερδεύεται κάπως. Ρελαντί κρατάει σταθερό πάντως, εκεί λίγο πάνω από 1000.

    Οι καθρέφτες ρε γμτ δείχνουν πολύ αγκώνα και λίγο πίσω, μου λείπει ο κεντρικός του αυτοκινήτου. Θα μου πείτε, όλες οι μοτό το ίδιο κάνουν, πάνω κάτω, αλλά συνέχεια έχω την έγνοια ότι κάποιος μου'ρχεται και δεν τον βλέπω! Θα το συνηθίσω και αυτό, που θα πάει. Θα προσπαθήσω να τους ρυθμίσω και όσο πιο έξω γίνεται. Πίσω πλάγια καλά βλέπεις πάντως και δεν κουνιούνται με τον αέρα.

    Πήρα Arai τελικά, πολύ καλή εφαρμογή στο κεφάλι, ωραία δουλεύει και το Pinlock, αλλά σπάει @@ το σφύριγμα του αέρα... Ωτοασπίδες/mp3 απαραίτητα για ταξίδι!

    Κατανάλωση, μόλις φτιάξει ο καιρός (για την ώρα, καλοριφεράκι και άραγμα στην πολυθρόνα του "κουτιού"). Α ναι, σκέφτομαι να βάλω "γωνιακές" βαλβίδες ελαστικών γιατί αυτές οι ίσιες οι μαμά μου σπάσανε τα νεύρα μέχρι να βάλω αέρα! Ο χουντίνι πρέπει να γίνεις! Θα μου πείτε πάλι, συνήθεια είναι... Όπως πρέπει να συνηθίσω να μετράω τις ταχύτητες για να μην προσπαθώ να ξεκινήσω με 2α (και γίνομαι ρόμπα γιατί φυσικά σβήνει)...


    Ευχαριστώ για τις ευχές, σε όλους εύχομαι το ίδιο, όρθιοι και χαμογελαστοί πίσω από τη ζελατίνα!

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis

    Εμενα παλι το προβλημα παραμενει. Αυτη την φορα με μερικα χιλιομετρα με τον δεικτη της βενζινης να αναβοσβηνει η τελευταια μπαρα και με βενζινη απο αλλο πρατηριο μου εβγαλε 200χμ. Συν τοις αλλοις μου φαινεται οτι η κατασταση εχει χειροτερεψει λιγο. Το ρελαντι παιζει πολυ και κυμενεται μετα απο χρηση 30' στα 2000 - 2500. Οποτε δε ειναι στα 2500 η 1η μπαινει με δυσκολια και αποτομα (το μονο λογικο). Σημερα κατα το ζεσταμα ελεγξα τους λαιμους. Ζεσταινονται και οι 4 κανονικα. Απο την αλλη στις 2200 - 2500 οι βαλβιδες μου ακουγονται καπως περιεργα και τελος ακομα και στο ζεσταμα που και που παρατηρω ενα ρεταρισμα. Μ'αυτα και μ'αυτα μου φαινεται χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις προβλημα καρμπυρατερ. Για αυτο θα ηθελα μερικες πληροφοριες απο κατοχους. Πχ. ταχυτητα με 6η στις 4000 και στροφες στο ρελαντι μετα απο χρηση 30' - 45' μεσα σε πολη. Τωρα λογικα θα μου πειτε τι μας πρηζεις και δεν την πας σε ενα συνεργειο να την δουν αλλα λιγο η ελλειψη χρονου και λιγο το οτι την πηρα απο Χαλκιδα και προτιμω το 1ο σερβις να το κανω εκει με κανουν να το τρεναρω.

    Αυτα προς το παρον. Sorry για το μεγαλο post.
    Δες το βιβλιαράκι πως ρυθμίζεται και το ρελαντί και ο συμπλέκτης, γιατί στο δικό μου το συμπλέκτη τουλάχιστον τον άλλαξα αρκετά σε σχέση με το πως ήταν όταν τον πήρα (σαν σημείο εμπλοκής εννοώ), το ρελαντί είναι σταθερό στις 1100 όταν ζεσταθεί, κάτω από 1000 όταν είναι κρύο. Η ρύθμιση γίνεται και στα δύο πανεύκολα με τα εργαλεία της μοτοσικλέτας. Πρέπει να δω αν μπορώ να ρυθμίσω και τη διαδρομή της γκαζιέρας να την κάνω πιο "κοντή" από κλειστό σε τέρμα ανοιχτό γκάζι.
    Κατανάλωση, πρώτο γέμισμα στα 230 χιλιόμετρα αναβόσβηνε το λαμπάκι ότι άδειασε και σιχτίριζα, αλλά πήρε μόνο 11,5 λίτρα, που σημαίνει ότι ο δείκτης δεν είναι και τόσο αξιόπιστος, θεωρητικά είχε άλλα 100 χιλιόμετρα μέχρι τη ρεζέρβα... Από μυρωδιά και όψη πως είναι τα καυσαέριά σου; Αν δουλεύει τόσο πλούσιο πρέπει να μυρίζει σαν να είναι το τσοκ μόνιμα τραβηγμένο και να βγαίνουν προς το μαύρο χρώμα.

  12. #57
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Λοιπον εγω εχω τα χαλια μου τα μαυρα... Εκτος του οτι το προβλημα συνεχιζε αρχισαν και αλλα.. Για να γινω πιο σαφης: Πριν απο 4 μερες δεν εσβηνε το λαμπακι του ABS το πρωι οπως ερχομουν δουλεια. Δεν προλαβα να το δω και ημουν και αγουροξυπνημενος οποτε την αφησα. Το απογευμα παω να φυγω απο την δουλεια και ζοριστηκε πολυ η μιζα μεχρι να παρει.. Τοτε αρχισα να ανησυχω παραπανω. Στα 300 μετρα σβηνει το ταμπλω και νεκρωνεται το στοφομετρο. Σταματαω, την σβηνω και μετα δεν μπορουσε να παρει με τιποτα. Με τα πολλα της εδωσα απο αυτοκινητο και πηρε. Παραλληλα εβγαλα και τον συναγερμο απο την μπαταρια μηπως δημιουργουσε εκεινος το προβλημα. Μετα απο 10' αλλα κουλα. Εσβησε εν κινησει. Σημερα την πηγα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στον Πειραια. Το παλικαρι που το εχει μου ειπε οτι θα την ελεγξει. Μου φανηκε γνωστης του αντικειμενου και σχολαστικος στην δουλεια του οποτε ηρεμησα λιγο. Αναμενω νεοτερα. Το κακο ειναι οτι το Σαββατοκυριακο επρεπε να φυγω για δουλεια εκτος Αττικης και τωρα ψαχνω να βρω αυτοκινητο.

    Τωρα για τα καυσαερια ακομα και με λογικη θερμοκρασια περιβαλλοντος ασπρα και πυκνα.. Δεν ξερω τι αλλο θα μου προκυψει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι αρχησαμε πολυ ασχημα!

  13. #58
    Τα λευκά καυσαέρια τα βλέπω μόνο με κρύο μοτέρ, το καρμπυρατέρ σου μάλλον θέλει ρύθμιση.
    Για τα υπόλοιπα.... Περαστικά εύχομαι. (και ανέξοδη λύση). Όταν έχεις απάντηση για το τι έφταιγε, σε παρακαλώ πες την και εδώ.

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Κοιτα οτι εχω προβλημα τροφοδοσιας ειμαι σχεδον σιγουρος. Εγω τα λευκα καυσαερια τα βλεπω κατα το ζεσταμα και κυριως αφου ζεσταθει η μηχανη. Τωρα για τα ηλεκτρικα ελπιζω να ειναι κανενας ανορθωτης που την κανει την δουλεια και οχι τιποτα χειροτερο. Θα δειξει. Οτι μαθω θα ενημερωσω..

  15. #60
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλημέρα.
    @symplektis: Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα, ελπίζω να είναι ότι πιο μικρό και φυσικά να τα καλύψει όλα η εγγύηση. Κράτα μας ενήμερο.
    Τα λέμε...

Σελίδα 4 από 212 ΠρώτοΠρώτο 1234567891454104 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF