Eννοω ας βγαινει μια φορα το μηνα λογω προβληματων αυτη η μια φορα αρκει...βεβαια αν ειχα την δυνατοτητα να πηγαινα με μια 916 καθε μερα στην δουλεια τοτε που μυαλο για δουλεια...![]()
Eννοω ας βγαινει μια φορα το μηνα λογω προβληματων αυτη η μια φορα αρκει...βεβαια αν ειχα την δυνατοτητα να πηγαινα με μια 916 καθε μερα στην δουλεια τοτε που μυαλο για δουλεια...![]()
Συζυγος
Ducati 900 ss ie `99
Ερωμενη
Multistrada 1000 S DS
Kαι για να επανελθουμε στο θεμα απο τις 748/916 ποια ειναι πιο αξιπιστη...?
Δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα.Παντως,απο την δικη μου,για την ωρα,δεν εχω παραπονο,οσον αφορα την αξιοπιστια.
Για τα υπολοιπα,καθε αλλο παρα παραπονα εχω!
Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!
Τα παλαιότερα μοντέλα 916 και 748 ήταν πραγματικά "προβληματικά" μηχανάκια. Απαιτούσαν αρκετό προσωπικό χρόνο απο τον αναβάτη/ιδιοκτήτη σε ψάξιμο και χαζοεπισκευές. Μια απροσεξία απο μεριά του έφερνε πολύ εύκολα την καταστροφή. Μη εμπειρία ή τεχνογνωσία απο πλευράς μηχανικού την επισφράγιζε. (Κάτι που λίγο πολύ ισχύει μέχρι τις μέρες μας)
Η νεότερη γενιά (η πρώτη SBK παραγωγής με την texas pacific στο τιμόνι της ducati) φόρεσε το μοτέρ των 996cc με νέο όνομα και μικρές αισθητικές αλλαγές (1998) ακόμα και οι πιο race εκδόσεις που ακολούθησαν "sp/s" και αργότερα s" ήταν αισθητά πιο αξιόπιστες σε σχέση με το παρελθόν.
Λιγότερα ή καθόλου προβλήματα με ηλεκτρικά, λιγότερες καμμένες ασφάλειες ανα μέρα, κόμπλερ, καλωδιώσεις), τρόμπες λαδιού, λίπανση στα κοκκοράκια κλπ.
Το ακόμη νεότερο 998 με το testastretta μοτέρ έδωσε την αποδοση που έλειπε απο την 996 (ήταν αισθητά καλύτερο συνολικά και απο την 996s) με πολύ περισσότερο γκάζι, διάρκεια, ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία (εγγύηση 2 χρόνια, απεριόριστα χλμ) με λιγότερα χρήματα κτήσης σε σχέση με το παρελθόν, ανοίγοντας ακόμα περισσότερο το εύρος ιδιοκτητών της. Η καλύτερη "916".
Ήταν χαρακτηριστική η κουβέντα του Χριστοδούλου στην παρουσίαση της (που έγινε μαζί με την έκδοση R):
"H 998 δεν έχει τίποτα πλέον να ζηλέψει σε σχέση με τους εξ Ιαπωνίας ανταγωνιστές της, αυτοί όμως..."
![]()
![]()
γιατί έχω την εντύπωση ότι το ψάχνεται παρα πολύ?![]()
Ή προσπάθεια αυτή, έχει σαν αποτέλεσμα, να μάς μπερδεύει περισσότερο, ενίοτε![]()
Ας λειτουργήσει λιγάκι και το συναίσθημα στην αγορά μιας μηχανής![]()
...you people...
..ready to smile...
...speak to the wind...
...open your wings...
...ready to fly...
...life is life out there...
nimbus
symfwnw apolytws!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από nimbus
γιατί έχω την εντύπωση ότι το ψάχνεται παρα πολύ?![]()
Ή προσπάθεια αυτή, έχει σαν αποτέλεσμα, να μάς μπερδεύει περισσότερο, ενίοτε![]()
Ας λειτουργήσει λιγάκι και το συναίσθημα στην αγορά μιας μηχανής![]()
![]()
prin tin agorasw moy elegan.."kala giati den perneis yamaha i honda. me tin ducati tha eisai kathe treis k ligo sta synergeia" alla pou na tous akousw...imoun k eimai akoma erwteymenos me to teras!!!
pandws den mou exei vgalei to paramikro...ftou ftou na min ti matiasw!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLS
symfwnw apolytws!!!![]()
prin tin agorasw moy elegan.."kala giati den perneis yamaha i honda. me tin ducati tha eisai kathe treis k ligo sta synergeia" alla pou na tous akousw...imoun k eimai akoma erwteymenos me to teras!!!
pandws den mou exei vgalei to paramikro...ftou ftou na min ti matiasw!![]()
ούτε κι εμένα μου βγάζει ζημιέςτο τερατάκι μου και το έριξα και δυο φορές, έτσι, για το καλό
![]()
![]()
![]()
...you people...
..ready to smile...
...speak to the wind...
...open your wings...
...ready to fly...
...life is life out there...
nimbus
HI ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ DUCATISTI ΚΑΙ ΜΗ
ΠΟΣΕΧΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΑΓΟΡΑ. ΕΧΩ ΚΟΛΗΣΕΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΜΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ DUCATI. ΑΓΧΩΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ MONSTER S4R TESTASTRETTA 07' (ΒΛΕΠΕ ΤΕΤΡΑΒΑΛΒΙΔΟ ΥΔΡΟΨΗΚΤΟ)...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ CBR 929 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (ΑΔΕΛΦΟΥ) ΣΕ ΕΝΑ - ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 5000Km ΡΑΓΙΣΕ ΚΕΦΑΛΗ.6 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ
ΘΕΛΩ DUCATI![]()
![]()
ΑΛΛΑ ΤΟ ΨΙΛΟΦΟΒΑΜΑΙ
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Multi-Duc
SS900 IE `98 Me 45.000 klm
Provlimata :
1 . Meta ta 220 tremei kai xanw kapoies vides pou den exw sfixei kala me loctite sto ferring.
2. I gyneka mou diamartyretai giati o enas marspies einai 1 ponto poio panw apo ton allo .
3. Den mporw na paw diakopes se xwma giati persi anevenontas thn Andritsaina me 2 atoma kai olo ton exoplismo gia 10 meres camping ,vrike katw i exatmisi , opote fetos piga apo asfalto.
4. Sta 35.000 "katsane" ta metalla kai den thelw pleon rythmisi Valvides POTE! Kai erwtw einai sovaro pragma auto? Pws tha antexw na pigainw gia service kai na MHN KANW VALBIDES!!!
Alhtes Italoi .![]()
5. Me 2 atoma oikonomika (mexri 140) exw mikth katanalwsi 4.6 litra sta 100 xiliometra . Exei katanthsei ahdia auth h katanalwsh gmt
6. Otan paw megales diadromes (exwteriko klp) peftw kai xaplwnw panw sto tank bag kai vlepw oneira . Milame gia megalh talaipwria ......
7. Me to anoixto kapaki tou clutch merikoi mou lene na kyttaxw tous ...ekkentroforous giati exoune provlhma![]()
8. Teleutea otan strivw vlepw th mourh mou sthn asfalto les kai paw gia xyrisma.
A kai to pio vasiko ...
Sto teleuteo taxeidi mou kahke h megalh skala na xairetaw Ducatisti sto dromo .....ti egine re paidia , poly Ducati aderfe mou
![]()
Eyxaristw pou mou dwsate thn eukairia na pw ton pono mou
Naxete kala xiliometra kai na pw to exhs :
H epilogh motosyklettas einai kata th gnwmh mou san th dhmokratia . Einai exairetika polytimh gia na th moirazese me tous allous![]()
SS900 IE `98 Me 45.000 klm![]()
![]()
me caburater den eisai!?
Ego tin exo apo to '99,me perissotera km apo esena k den eixa pote kanena provlima ektos apo ena fysaki tis mizas pou vgainei logo kradasmon.
Oute vides na peftoun,oute ladia kamena kai alles tetoies istories...
An to service to kanei o barba Giorgos....den sou ftaiei to motori.
Pontous pio pano klp mono an fas savourda stravonoun i kati allo.
Einai axiopista..filos exei poulisei BMW giati ragise to carter k pire Multi...ola ta moto pa8ainoun kati.
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Μην φοβασαι τιποτα φιλε μου το θεμα ειναι η σωστη συντηρηση. Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.Το ιδιο ισχυει και στα ducati . Υπαρχει το φαινομενο οτι ολοι γνωριζουν καποιο ducati που εχει βγαλει χιλιαδες βλαβες και υμνουν την αξιοπιστια των ιαπωνων και γερμανων και στην πραγματικοτητα μονο απο φωτογραφια τα εχουν δει.
Προσωπικα εχω ενα 749 εχω κανει 17000km και δεν εχει κανει κιχ
παρε ενα ducati αι θα εισαι συνεχεια![]()
![]()
![]()
![]()
ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ
Κυρίες και κύριοι. Απο την στιγμή που μιλάμε για αξιοπιστία πιστεύω πως πρέπει να μνημονεύουμε ονόματα όπως H O N D A και S U Z U K I... ... ......![]()
Τι να λέμε εμείς τωρα για αξιοπστία;;; Αυτά είναι μοτέρ.!.!..!!
Τα δικά μας χαλάνε συνέχια. Άσε που έχουνε και "δύσκολα" service...
Να μην πάρεται Ducati, δεν είναι παπιά, δεν τα μαστορεύουν τσομπάνιδες που σφίγκουν με το χέρι, να πάρετε Japan, αυτό σας αξίζει...
Άντε γειά!
![]()
Τωρα μην λεμε και οτι θελουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Κυρίες και κύριοι. Απο την στιγμή που μιλάμε για αξιοπιστία πιστεύω πως πρέπει να μνημονεύουμε ονόματα όπως H O N D A και S U Z U K I... ... ......![]()
Τι να λέμε εμείς τωρα για αξιοπστία;;; Αυτά είναι μοτέρ.!.!..!!
Τα δικά μας χαλάνε συνέχια. Άσε που έχουνε και "δύσκολα" service...
Να μην πάρεται Ducati, δεν είναι παπιά, δεν τα μαστορεύουν τσομπάνιδες που σφίγκουν με το χέρι, να πάρετε Japan, αυτό σας αξίζει...
Άντε γειά!
Τα Jap ειναι αξιοπιστα...και ωραια μοτορια ειναι.
Δεν μπορω να ακουω τετοιες ιστοριες..ξαφνικα τα Jap γινανε για τον Λουτσο.Οσοι ξερουν απο μηχανες δεν θα επρεπε καν να κανουν τετοιες ηλιθιες συγκρισεις.
Τα Ιταλικα μεχρι πριν απο λιγα χρονια καιγαν λαδια,επηδει τωρα κανανε προοδο δεν σημαινει οτι γινανε καλυτερα απο τα Jap.
Αστο το Ιταλικο στην βροχη ενα βραδι και ελα την αλλη μερα να μου πεις...
Και εγω "Ιταλος" ειμαι αλλα προσγειωμενος...Ξερω κατι παραπανω και το λεω.
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Ναι βρε δίκιο έχεις. Κάτι παραπάνω ξέρεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Ξερω κατι παραπανω και το λεω.![]()