Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 76

Θέμα: θεμα αξιοπιστιας

  1. #46
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DARK749
    Μην φοβασαι τιποτα φιλε μου το θεμα ειναι η σωστη συντηρηση.
    Προσωπικα εχω ενα 749 εχω κανει 17000km και δεν εχει κανει κιχ

    Φτάσε τα 76.500 που έχω εγώ χωρίς να μου έχει κάνει κιχ
    και μετά συζητάμε...... Μην λέτε για αστεία χιλιομετρικά νούμερα...

    Άκου εκεί 17.000 χλμ...

  2. #47
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584

    Question

    Να ρωτήσω τώρα εγώ κάτι;

    Αμα θέλετε απαντάτε...


    Αν εξαιρέσουμε τις σπάνιες περιπτώσεις των απο εταιριών σφαλμάτων και αστοχιών. Είχατε ποτέ μοτοσυκλέτα που τη συντηρούσατε, εις γνώση σας, άψογα, της πίνατε το μεδούλι και σας έβγαλε πρόβλημα;;; Οποιασδήποτε εταιρίας. Για να μην έχουμε παπαρολογία, την όποία εγώ ξεκίνησα για ευνόητους λόγους, μοτοσυκλέτα-μηχανάκι χωρις ΟΥΤΕ 1 πρόβλημα δεν έχει περάσει απο τα πόδια μου...



  3. #48
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Κατ' αρχάς δεν υπάρχει μηχανάκι, που αν δεν έχει κατασκευαστική
    αστοχία οποιοδήποτε μέρος του, και εφ όσων το συντηρούμε ευλαβικά,
    δεν πρόκειτε να πάθει απολύτως τίποτα... Απλά αναφερόμαστε στην
    καλύτερη ποιότητα (πιστεύω) κατασκευής Ιαπωνικών μοτό, τουλάχιστον
    στο θέμα κινητήρα....Α, και ηλεκτρικών.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	europop_11065.gif 
Προβολές:	277 
Μέγεθος:	99,3 KB 
ID:	80621

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    μοντελο 1997 Kawasaki KLE 500 με 50.000km....β΄χερι αγορασμενο...ενα ανορθωτη μετα απο 35.000Km το μοναδικο εξαρτημα που εχω αλλαξει εκτος προγραμματος...και μια μπαταρια...

    η συντηρηση γινεται απο εμενα....συμφωνω με την αποψη του φιλου dessert...
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  5. #50
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostom
    Απλά αναφερόμαστε στην
    καλύτερη ποιότητα (πιστεύω) κατασκευής Ιαπωνικών μοτό, τουλάχιστον
    στο θέμα κινητήρα....Α, και ηλεκτρικών.....
    διαφωνω.
    Κινητηρες Ιταλικοι ειναι σκυλια και δεν μασανε.
    Τα ηλεκτρικα ειναι το μονο ευαισθητο σημειο.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  6. #51
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostom
    Κατ' αρχάς δεν υπάρχει μηχανάκι, που αν δεν έχει κατασκευαστική
    αστοχία οποιοδήποτε μέρος του, και εφ όσων το συντηρούμε ευλαβικά,
    δεν πρόκειτε να πάθει απολύτως τίποτα...
    Ναι ε;;;; Για πές μου φίλε μου τότε, εσυ πώς δικαιολογείς οτι όλα τα SV και Transalp βραχυκυκλώνουν μπουζί; Πώς γίνεται τα Africa και τα CBR να έχουν κακές σχέσεις με την ηλεκτρονική τους; Γιατί τα R1 στο ρελαντί και με την καλημέρα έχουν 110 βαθμούς στο λάδι;;; Πώς τυχαίνει στα GSX να ξεφλουδίζουν και να κόβουν πλαίσια;;; Γιατί τα LC4 ραγίζουν κεφαλές;;;Πως και κανένα Svarna δεν έχει πάνω απο 14 μήνες ζωη;;; Γιατί τα Kawa έχουν μονίμως πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο;;; Να μην αναφερθώ σε σπασίματα κάρτερ και φλάτζες κεφαλής γιατί θα ξημερωθούμε...


    Σας ρωτάω ΟΛΟΥΣ, γιατί οι D U C A T I έχουν πρόβλημα;;;

    Ποτέ δεν το κατάλαβα....

    Να σημιωθεί οτι για τις duc έχω εμπειρίες για μοντέλα απο το 2000 και μετά...

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    δν πα΄ να σπαει κ να χαλαει..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	07_800.jpg 
Προβολές:	262 
Μέγεθος:	41,4 KB 
ID:	80661

  8. #53
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
    δν πα΄ να σπαει κ να χαλαει..
    Γειά σου ρε Billάρα!!!!






  9. #54
    Απλά Μέλος Το avatar του/της ntinlanden
    Εγγραφή
    16/02/2007
    Μηνύματα
    283
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ CBR ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΛΕΩ ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ Ο Λ Α.
    ΑΡΧΙΚΑ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΠΩΣ ΕΧΑΝΕ ΝΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΛΑΡΟ ΨΥΓΕΙΟΥ, ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΡΑΓΙΖΕΙ ΤΑ ΚΑΡΤΕΡ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ.
    ΜΕΤΑ ΛΟΓΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΛΑΞΑΝΕ ΚΑΡΤΕΡ. 6 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. (ΒΑΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ)
    ΑΥΤΑ...

  10. #55
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert


    Σας ρωτάω ΟΛΟΥΣ, γιατί οι D U C A T I έχουν πρόβλημα;;;

    Ποτέ δεν το κατάλαβα....

    Να σημιωθεί οτι για τις duc έχω εμπειρίες για μοντέλα απο το 2000 και μετά...
    Γιαυτο....


    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  11. #56
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Για ποιό;;;

  12. #57
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134

    Σας ρωτάω ΟΛΟΥΣ, γιατί οι D U C A T I έχουν πρόβλημα;;;

    Ποτέ δεν το κατάλαβα


    γιατι μιλας για μοντελλα του 2000 μ.Χ και μετα!!
    Τωρα καταλαβες?
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  13. #58
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Δηλαδή οι ducati είναι προβληματικές απο το 45-00;;;

  14. #59
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Δηλαδή οι ducati είναι προβληματικές απο το 45-00;;;

    Οχι..οι ιδιοκτητες τους γινανε κολλητοι με τους μηχανικους γιατι δεν ειχαν κατι καλητερο να κανουν.
    Εχεισ δικη σου η καποιος στην δινει για μια βολτα!?
    και οι νεες απο το 2000μ.Χ εχουν προβληματα αλλα λιγοτερα..
    ΟΛΕΣ εχουν στα ηλεκτρικα.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  15. #60
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Ναι ε;;;; Για πές μου φίλε μου τότε, εσυ πώς δικαιολογείς οτι όλα τα SV και Transalp βραχυκυκλώνουν μπουζί; Πώς γίνεται τα Africa και τα CBR να έχουν κακές σχέσεις με την ηλεκτρονική τους; Γιατί τα R1 στο ρελαντί και με την καλημέρα έχουν 110 βαθμούς στο λάδι;;; Πώς τυχαίνει στα GSX να ξεφλουδίζουν και να κόβουν πλαίσια;;; Γιατί τα LC4 ραγίζουν κεφαλές;;;Πως και κανένα Svarna δεν έχει πάνω απο 14 μήνες ζωη;;; Γιατί τα Kawa έχουν μονίμως πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο;;; Να μην αναφερθώ σε σπασίματα κάρτερ και φλάτζες κεφαλής γιατί θα ξημερωθούμε...


    Σας ρωτάω ΟΛΟΥΣ, γιατί οι D U C A T I έχουν πρόβλημα;;;

    Ποτέ δεν το κατάλαβα....

    Να σημιωθεί οτι για τις duc έχω εμπειρίες για μοντέλα απο το 2000 και μετά...
    Ε, αφού το πάς έτσι, τότε γιατί σε τρείς βόλτες που βγήκα με Ducati, το ένα έσπασε
    κάρτερ, το δεύτερο αφού φτάσαμε Ναύπλιο δεν ξαναπήρε ποτέ μα ποτέ μπροστά,
    και τρίτη και φαρμακερή, ανεβαίνοντας Θεσ/κη με φίλο κάτοχο 996, από το πουθενά
    τρύπησε το ψυγείο, και όχι μόνο αυτό, αλλά το μισό αντιψυκτικό είχε μπεί στο μοτέρ....
    Καταλαβαίνεις σε τί υγρά έκανε μπάνιο ο στρόφαλος και το σασμάν....


    Άν διάβασες καλά το πόστ μου, δεν είπα πουθενά για ducati και ούτε άν είναι
    προβληματικά.....Επειδή δεν έχεις εσύ κακές εμπειρίες (ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΤΕ) έχεις σχηματίσει
    μια Α γνώμη για τις Ιταλίδες.... Ρώτα και εδώ όμως που βλέπουμε λίγα παραπάνω μηχανάκια
    (λόγω πλυθησμού) και επειδή ενδιαφέρομαι αρκετά για αγορά μιας ιταλίδας τα
    ψιλοψάχνω.... Τα πράγματα δεν είναι ούτε ζεστά αλλά ούτε κρύα.....
    απλά το μηχανάκι είναι για πιο συγκεκριμένα πράγματα και όχι all around όπως
    είναι τα Γιαπωνέζικα....

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW θέμα #2.1 (νέα μοντέλα)
    από NLS στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2004, 14:28
  2. Προβληματισμος διχως θεμα....
    από ireneepi στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 13:01
  3. BMW θέμα #2 (νέα μοντέλα)
    από NLS στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2004, 09:13
  4. BMW θέμα #1 (650GS)
    από NLS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2003, 18:03
  5. Θεμα: Ποσα Χιλιομετρα ΕΧετε Κανει??
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 23:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF