Όχι ρε Κώστα ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Όπως καταλάβαμε, τελικά δεν ασχολήθηκα το ΣΚ που πέρασε.![]()
(χάσαμε τον ύπνο μας τόσα βράδια....)![]()
Όχι ρε Κώστα ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Όπως καταλάβαμε, τελικά δεν ασχολήθηκα το ΣΚ που πέρασε.![]()
(χάσαμε τον ύπνο μας τόσα βράδια....)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Και μετά απο τρελλή αναμονή τελικά την Κυριακή το βράδυ μαθαίνουμε οτι.............
Μαθαίνουμε ότι ο εσέφ επειδή τα είχε πάρει το κρανίο, πήρε το CB και τη Vanda, και πήγαν ως το Άστρος (βάζοντας βενζίνη κάθε 80χλμ). Κάπου στο δρόμο έσπασε το ελατήριο από το ένα μπροστινό μαρσπιέ, ενώ όταν γύρισε πίσω άρχισε να κάνει ένα ωραιότατο τακ τακ
Τώρα καδένα είναια αυτό; Θα μας γελάσω...
Οπότε η τροφοδοσία παίρνει πάλι αναβολήΜου έχει ρίξει την ψυχολογία...
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
Λείπει κάτι???Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πλανάται πλάνην οικτάν, βεβαίως βεβαίως...!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Συγνώμη αλλά δεν άντεξα!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
![]()
![]()
5/2/2008 Καλωσόρισες!
22/1/2013 Καλωσόρισες!
:a07:
Επί ποίου θέματος ???Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
Λείπει κάτι???![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Λοιπόν, έχω να προσθέσω ένα ακόμα στοιχείο. Τώρα που το κυκλοφορώ το μηχανάκι, διαπιστώνω ότι κατά τα 100 χλμ αρχίζει και πέφτει αισθητά το ρελαντί. Δε σβήνει, δε μένει, αλλά έχει χαμηλώσει το ρελαντί.
Δηλαδή τι; Τα λεκανάκια έχουν οριακή ποσότητα βενζίνης τώρα (για όποιον λόγο); Ή κάτι άλλο;
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
spam on
ψάξου με τις -ανύπαρκτες- αποσβέσεις σου....Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εννοεις να περναει απο πανω τα XX χωρις ελεος και χωρις ουτε μια συγνωμη?:rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Κώστα, δες το σωληνάκι που γεφυρώνει το πάνω μέρος της "φούσκας" με το λεκανάκι (κάπου γ@μιέται η υποπίεσή σου ...)Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Δηλαδή τι; Τα λεκανάκια έχουν οριακή ποσότητα βενζίνης τώρα (για όποιον λόγο); Ή κάτι άλλο;
(μπορεί να είναι "εσωτερικό" στο καρμπυρατέρ σου..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Θα έπρεπε όμως να το κάνει συνέχεια και οχι μετά απο 100 χιλ.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κώστα, δες το σωληνάκι που γεφυρώνει το πάνω μέρος της "φούσκας" με το λεκανάκι (κάπου γ@μιέται η υποπίεσή σου ...)
(μπορεί να είναι "εσωτερικό" στο καρμπυρατέρ σου..)![]()
Πατέρα, μια φιλική συμβουλή (για να διατηρήσεις σώας τα φρένας...)Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Θα έπρεπε όμως να το κάνει συνέχεια και οχι μετά απο 100 χιλ.
ΜΗΝ δίνεις και μεγάλη σημασία στις "περιγραφές" του Κωστάκη !!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αντιπαρερχόμεθα το ανόητο σχόλιο του συναδέλφου, και έχουμε:
Αφού άλλαξα πάλι σωληνάκι υποπίεσης, έλεγξα σωληνάκια βενίζνης, έβγαλα και καθαρισα-έλεγξα το ρουμπινέτο, το μηχανάκι πάλι σταματάει να δουλεύει. Με το που το έκανε αυτή τη φορά το ξαναέλυσα και είδα ότι στο φίλτρο βενζίνης ΔΕΝ υπήρχε βενζίνη. Ωραία.
Τα λεκανάκια των καρμπς είχαν όμως κανονικά βενζίνη. Αυτό στέκει;;;;;
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
Τα λεκανακια ποτε δεν ξεμενουν τελειως γιατι το ζιγκλερ φτανει να ρουφηξει μεχρι ενα σημειο.
οποτε κατα πασα πιθανοτητα κατι παιζει με το τεποζιτο. Ουτε με ανοιχτη ταπα κατεβαζει βενζίνη?
Ούτε με ανοιχτή τάπα...
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
![]()
![]()
![]()
τοτε μηπως εχει σκουριες και βρωμιες το φιλτρακι που υπαρχει μεσα στο τεποζιτο και βρισκεται πανω απο το ρουμπινετο?
Αν λες οτι σιγουρα το σωληνακι της υποπιεσης ειναι σωστα τοποθετημενο δεν μενουν και πολλα πραγματα που μπορει να φταινε!!! το μηχανακι σου ειναι στοιχειομενο
ουουουουουου 666![]()