Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Αφαιρεση δευτερευουσας πεταλουδας.

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    με αερόσακο? :wacko:
    Μονο αν εχει και πλαινους
    Nα γλυτωσουμε και απο κανα lowside:rotflmao: :rotflmao:
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Να το ξεθαψω λοιπον το θρεντακι και να προσαθεσω οτι η μοντιφα οχι μονο δεν ειναι επικινδυνη, (για τον αναβατη για την μοτο το συζηταμε) ,αλλα μιλαμε πλεον για το πιο διασκεδαστικο Ζ750 που εχω οδηγησει.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  3. #18
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Να το ξεθαψω λοιπον το θρεντακι και να προσαθεσω οτι η μοντιφα οχι μονο δεν ειναι επικινδυνη, (για τον αναβατη για την μοτο το συζηταμε) ,αλλα μιλαμε πλεον για το πιο διασκεδαστικο Ζ750 που εχω οδηγησει.
    Όντως , συμφωνώ και επαυξάνω!!! (βέβαια καίει κατι τι παραπάνω σε συνδυασμό και με το powercommander... αλλά γουστέρνεις...)

  4. #19
    ηλίθιοι αυτοί που σχεδιάσαν το μηχανάκι σίγουρα δεν είναι και ποντάρω στο ότι υπάρχει κάποια παράμετρος που εμείς εδώ δεν έχουμε λάβει υπ'όψη μας. Μακροζωία κινητήρα; δε ξέρω τι, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράματα.

    προσέχετε

  5. #20
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Παιδιά, σήμερα μόλις είδα το thread.

    Χαίρομαι που στα μηχανάκια σας, έχει όντως διαφορά. Όπως ίσως ξέρετε, και τα R1 2004-2006 έχουν δεύτερη πεταλούδα, η οποία είναι κυρίως για να έχει τέλεια παροχή αέρα στον κινητήρα και να μην τον πνίγει. Όμως, στη δικιά μας περίπτωση, η αφαίρεση του 2ου σετ, έχει ως αποτέλεσμα την πτώση της απόδοσης. Πολλά παιδιά από το r1-forum τις αφαίρεσαν, και μετά τις δοκιμές και δυναμομετρήσεις, τις τοποθέτησαν πάλι.
    Χαρακτηριστικά να αναφέρω, ότι το R1 SBK που οδηγεί ο haga, έχει και αυτό τον μαμά ψεκασμό που έχει το δικό μου (π.χ.) και ναι, φοράει τις 2ες πεταλούδες. Οπότε, στο Yamaha υπάρχει λόγος "απόδοσης" που υπάρχουν.

    Και πάλι bravo για το ωραίο mod !
    www.clubcsl.com

  6. #21
    Ασφαλτινος ιμιβροχινος Το avatar του/της KivraZ
    Εγγραφή
    21/01/2007
    Μηνύματα
    37

    ε μετα απο αφτο το reply.....

    εχουμε να διαλεξουμε μεταξυ αποδωσης...και fun!!!!!!

    πριν παρω το z μου ειχα οδηγησει ενα grand canyon 900cc 2cl και αρκτερα εντουρα...
    οταν πηρα ειχα την εντυπωση ποοοοο θυριο 110 ααλογακια φαντασου.......
    με το που ειδα την αποκριση πριν τισ 5000 ξενερωσα........λεω γαμο τα 4α κιλυνδρα και τις μαλακιες τους τι να τα κανεις τα 110 αν δεν μπορεις να τα εχεις οποτε θες......
    και ελεγα το επομενο θα ειναι stadar kανα 2 κυλινδρο ktm super duke να γουσταρο και παλι!!!!!!!!!
    δλδ το gagiva ηταν ΠΟΛΥ ποιο διασκεδαστικο απο το z..........
    οποτε ι ιδεουλα αφτη δεν ειναι κακια..........και ας χασω κανα αλογακι.......την μηχανη την πηρα για
    γουστα στα @@μου κοντρες και μαλακιες
    Kapoios na mou thimisei na kopso tis malakies

  7. #22
    Φιλε Kivraz, μην μπερδευεσαι. Η πτωση αποδοσης που ανεφερε ο Αλεξ δεν αφορα τα Ζ αλλα τα R1 με την αφαιρεση της 2ης πεταλουδας.

    Το Ζ οχι μονο ΔΕΝ χανει αποδοση, αλλα ρυθμιζοντας το μειγμα σου καταλληλα για να λαβει υποψιν την 100 ανοιχτη 2 πεταλουδα, στις χαμηλες και μεσαιες παιρνεις αλογα.

    Οσο για την διαφορα στην αποδοση; Πιστεψε με, οτι νουμερα και να σου δειξω απο δυναμομετρο δεν θα καταλαβεις για ΤΙ μιλαμε! Οταν ειχα πει αρχικα οτι εχει μεγαλη διαφορα εννοουσα ΜΕΓΑΛΗ!!

    Και εγω ανοιγοντας γκαζι στις χαμηλες στροφες ειχα νωθρη αποκριση που απεδιδα στο οτι ειναι 4κυλινδρο κλπ. Ε τελικα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!
    Οτι και να σου πω αν δεν το οδηγησεις δεν θα καταλαβεις! Αν θες μπορουμε να βρεθουμε και να το δοκιμασεις!

    ΥΓ. Αν δεν συνδιαστει με Power commander η διαφορα που θα δεις ισως να μην ειναι τοσο μεγαλη...
    Νίκος
    Open Horizons

  8. #23
    Ασφαλτινος ιμιβροχινος Το avatar του/της KivraZ
    Εγγραφή
    21/01/2007
    Μηνύματα
    37

    καλη φαση!!!!

    Χμμμ αρχιζουν και μπαινουν διαολια μεσα μου .........εχει πολυ πραγμα να πειραξεις τελικα....
    αλλα οι γαμοδρομοι δεν βοηθαν καθολου γμτ μεσα στην πολη ουτε κατα διανοια να ανοιξω παραπανο γκαζι (το παλιο μου xlr 10 aloga....110 kila +80 emena)σπινιαρε στη εκινηση στα φαναρια....οποτε λεει για καλοκαιρακι που θα αρχισουν τα ξανοιγματα.......
    ασε και για τον αλλο διαολο το power comander.......το ειχα καβλα να καθομαι στο lap top και να πειραζο το μοτορ....... παρολο που δεν εχο ιδεα ετσι για την καβλα ομως......
    προς το παρων ουτε λαπ τοπ δεν εχο με τα λεφτα που μου χει φαει.............
    Αλλα να ναι καλα οι καταλυψεις θα κατσουμε να βγαλουμε κανα μεροκαματο και λεω να τα κανο ολλα μαζι
    αλλα για πες ποσο δυσκολη δουλια ειναι αφτη η αφαιρεση πεταλουδας??
    Kapoios na mou thimisei na kopso tis malakies

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Αφαίρεση αυτοκολλήτων
    από Cpt. Haddock στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2020, 20:14
  2. Αφαιρεση εντομων?
    από nickmonstro στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2006, 19:55
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 10:14
  4. Αφαίρεση σιγαστήρα από Gsxr600 K4
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 13:53
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2004, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF