paidia rithmisis anartidseon gia cbr600fi kaneis?
paidia rithmisis anartidseon gia cbr600fi kaneis?
δλδ?
τι θες να ρυθμίσεις;
για πιο λογο;
που πας;
πως οδηγάς;
τι ακριβώς θες;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αν θες να το κάνεις πιο σπορσκληροαγωνιάρικο...:
Αμορτισέρ:
προφόρτιση: 6 από 7
Απόσβεση επαναφοράς: 1/2 στροφή έξω από τέρμα μέσα
Απόσβεση συμπίεσης: 1/2 στροφή έξω από τέρμα μέσα
Πιρούνι:
προφόρτιση: 1 γραμμή να φαίνεται
Απόσβεση επαναφοράς: 1/2 στροφή έξω από τέρμα μέσα
Απόσβεση συμπίεσης: 3/4 στροφή έξω από τέρμα μέσα
Κράτα σημειώσεις από τις υπάρχουσες ρυθμίσεις!
Αν όλα αυτά σε μπέρδεψαν ή δε ξέρεις ποιά είναι τι και που...
Βάλε περισσότερη προφόρτιση εμπρός (αυτό που ρυθμίζεται με γερμανικό κλειδί) και πίσω πιο σφιχές αποσβέσεις
(συμπίεσης: ο ρυθμιστής είναι τύπου βίδας και είναι στο πάνω μέρος του αμορτισέρ και επειδή νομίζω το F4i έχει δοχείο αζώτου,εκεί.
επαναφοράς: είτε δακτύλιος που ρυθμίζεται με το χέρι είτε μια βίδα στο κάτω μέρος του αμορτισέρ. Σε ζόρικο σημείο αλλά πάλεψ'το)
Αν το πιέζεις το μηχανάκι θα δεις αρκετή διαφορά.
Αν οι απαιτήσεις σου είναι μεγάλες πας για ελατήρια λάδια εμπρός, αμορτισέρ πίσω και άλλη εξάτμιση (η μαμά βρίσκει εύκολα κάτω)
Καλό ψάξιμο![]()
Ατσάτσα