Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Πίσω τροχός

  1. #1

    Πίσω τροχός

    να κάνω μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση.


    υπάρχει πρόβλημα όταν ο άξονας της πίσω ρόδας δεν έχει ρεγουλαριστεί το ίδιο και από τις δύο πλευρές του ψαλιδιού. Δηλαδή άμα υπάρχει μια διαφορά 2 χιλιοστών στην τοπόθετηση της βίδας στην κλίμακα της μιας μεριάς σε σχέση με την άλλη πλευρά, είναι πρόβλημα;
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  2. #2

    Re: Πίσω τροχός

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
    να κάνω μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση.


    υπάρχει πρόβλημα όταν ο άξονας της πίσω ρόδας δεν έχει ρεγουλαριστεί το ίδιο και από τις δύο πλευρές του ψαλιδιού. Δηλαδή άμα υπάρχει μια διαφορά 2 χιλιοστών στην τοπόθετηση της βίδας στην κλίμακα της μιας μεριάς σε σχέση με την άλλη πλευρά, είναι πρόβλημα;
    Εξαρτάται...

    Αν θεωρείς πρόβλημα να σου βγει η αλυσίδα όταν κινείσαι


    (παθών στην Εθνική οδό)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    ναι ρε κάπταιν αλλά μιλάω για μικρή διαφορά. δε μιλάμε για διαφορά μιας γραμμής.
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
    ναι ρε κάπταιν αλλά μιλάω για μικρή διαφορά. δε μιλάμε για διαφορά μιας γραμμής.
    Εμένα η κάθε γράμμη είναι < απο 2 χιλιοστά...

    Γενικότερα αν ο τροχός δεν είναι στην ευθεία, ουτε η αλυσίδα θα είναι. Ναι, έχει ανοχές, αλλα θες να τις δοκιμάσεις;

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    εμένα η κάθε γραμμή είναι μισό εκατοστό

    απλά θέλω να ξέρω αν αξίζει η διαφορά χιλιοστών που ανέφερα για να πάω να μου το ρεγουλάρουν
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  6. #6
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
    εμένα η κάθε γραμμή είναι μισό εκατοστό

    απλά θέλω να ξέρω αν αξίζει η διαφορά χιλιοστών που ανέφερα για να πάω να μου το ρεγουλάρουν

    Μακροπρόθεσμο, πιθανό πρόβλημα, γραναζιού, και αλυσίδας.

    το ρεγουλάρισμα, κάντο μόνος σου. Δεν είναι τίποτα τρομερό.

    :smilea:
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  7. #7
    το ξέρω ότι δεν είναι δύσκολο απλά προτιμώ να γίνει η σύσφιξη της βίδας με την απαιτούμενη δύναμη από το ροπόκλειδο.

    αύριο έτσι και αλλιώς θα το πάω για ρύθμιση απλά ρωτάω περισσότερο όπως είπα εγκυκλοπαιδικά για τη σπουδαιότητα της επίβλεψης αυτής της κλίμακας στις δυο πλευρές του ψαλιδιού και το ρεγουλάρισμα αν κρίνεται απαραίτητο.
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  8. #8
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
    το ξέρω ότι δεν είναι δύσκολο απλά προτιμώ να γίνει η σύσφιξη της βίδας με την απαιτούμενη δύναμη από το ροπόκλειδο.

    αύριο έτσι και αλλιώς θα το πάω για ρύθμιση απλά ρωτάω περισσότερο όπως είπα εγκυκλοπαιδικά για τη σπουδαιότητα της επίβλεψης αυτής της κλίμακας στις δυο πλευρές του ψαλιδιού και το ρεγουλάρισμα αν κρίνεται απαραίτητο.
    αφού θα πας που θα πάς, κάνε και ρεγουλάρισμα..........έτσι για το μάτι ρε παιδί μου....!!

    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  9. #9
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Xθες το βράδυ που το είδα, η διαφορά πρέπει να είναι 0.1 του χιλιοστού....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Xθες το βράδυ που το είδα, η διαφορά πρέπει να είναι 0.1 του χιλιοστού....

    κοίτα επειδή έβαλα το hugger πριν 4 μέρες έριξα έτσι τυχαία μια ματιά και διαπίστωσα αυτό που αναφέρω. τώρα αν είναι μεγάλη ή όχι η διαφορά δεν μπορώ να κρίνω.

    θα το πάω αύριο και το πολύ πολύ να μου πει "καλά ρε φίλε μας δουλεύεις;"
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  11. #11
    Και τα μυαλα στα κάγκελα Το avatar του/της Dirty_Gas
    Εγγραφή
    18/06/2004
    Μηνύματα
    60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILLY FILTH
    [B]το ξέρω ότι δεν είναι δύσκολο απλά προτιμώ να γίνει η σύσφιξη της βίδας με την απαιτούμενη δύναμη από το ροπόκλειδο.

    Αυτο θα ήθελα να το δω. Αυτο με το ροποκλειδο. Βγαλε μια φωτο πλιζ, έτσι για να κάνουμε αρχείο με τους μηχανικούς που τα χρησιμοποιούν.


    ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Kawasaki z750

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Η "ευθυγράμμιση" των 2 πλευρών του πίσω άξονα, καλό θα είναι να μην βασίζεται στα διάφορα σημαδάκια, γραμμούλες, δοντάκια, σαλιγκαράκια και άλλα φαιδρά συστήματα !!

    (πολύς κόσμος έχει πετάξει αλυσιδογράναζα και ρουλεμάν τροχού πριν την ώρα τους...)

    Βρείτε μια "πατέντα" (κυκλοφορούν και μερικές έτοιμες) ώστε να βεβαιώνεστε ότι ο άξονας είναι ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ με τον άξονα του ψαλιδιού (τα σημαδάκια στον ρεγουλατόρο ας δείχνουν ότι θέλουν...)!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    για πες καμιά πατέντα
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    μετρας απ το κεντρο του αξονα μεχρι το τερμα του ψαλιδιου.


    αν ειναι στραβο δεν σου χαλαει μονο γραναζια και ρουλεμαν αλλα και τακακια - δισκοπλακα αν τα αφησεις για πολυ

  15. #15
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Η "ευθυγράμμιση" των 2 πλευρών του πίσω άξονα, καλό θα είναι να μην βασίζεται στα διάφορα σημαδάκια, γραμμούλες, δοντάκια, σαλιγκαράκια και άλλα φαιδρά συστήματα !!

    (πολύς κόσμος έχει πετάξει αλυσιδογράναζα και ρουλεμάν τροχού πριν την ώρα τους...)

    Βρείτε μια "πατέντα" (κυκλοφορούν και μερικές έτοιμες) ώστε να βεβαιώνεστε ότι ο άξονας είναι ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ με τον άξονα του ψαλιδιού (τα σημαδάκια στον ρεγουλατόρο ας δείχνουν ότι θέλουν...)!!!
    Συμφωνω και επαυξανω...
    Αλλα μου γεννιεται η απορια, οτι αναφερεστε σε πιθανες ζημιες που θα γινουν μακροπροθεσμα (εκτος απο το βγαλσιμο της αλυσιδας εν κινησει με ολα τα επακολουθα, φτου μακρια...) και αμελειτε (?) το γεγονος οτι ο πισω τροχος δεν θα ειναι ευθυγραμμισμενος με τον μπροστινο, με αποτελεσμα να στριβει η μοτοσυκλετα ακουσια, και γενικα να εχει αυτη την αισθηση "στραβομαρας".
    Δεν αναφερομαι σε διαφορες της ταξης 0,1 χιλ που αναφερθηκε, αλλα 2 χιλιοστα διαφορα (και εφοσον οι ρεγουλατοροι και τα "σημαδακια" λενε αληθεια) ειναι ΠΑΡΑ πολυ!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Beverly 400-14αρης πισω τροχος??????
    από SteriosEnd στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2011, 18:12
  2. Πίσω τροχός...problem?
    από Operater στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2009, 11:45
  3. πίσω τροχός gs 1200
    από dukeandthecity στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 14:46
  4. Φρενάρει ο πίσω τροχός
    από kles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2006, 12:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF