Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 20 από 20

Θέμα: Πρόβλημα με φλας

  1. #16
    Ωχ, τώρα κατάλαβα :a24:

    Διάβασα το post μου και όντως παρερμηνεύεται. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Sorry έτσι? και ευχαριστώ για τη βοήθεια

    Μακάρι να είχα κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις περί Η/Μ, αλλά είμαι νέος γενικότερα στο χώρο

    με πολύ λίγο χρόνο, δυστυχώς, για να ασχοληθώ με τέτοια θέματα.


  2. #17
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    μην ψαχνεις να βρεις το δικιο σου με τον Oldman..

    αυτος και σε κολωνα να πεσει στο τελος θα κατηγορηθει η κολωνα που βρεθηκε στο δρομου του
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της samoure
    Εγγραφή
    04/10/2006
    Μηνύματα
    145
    OldMan διαβασα και το post " Έλεγχος Κυκλώματος Φόρτισης",μπορω να πω οτι ξεστραωβθηκα αρκετα,παρα πολυ χρησιμο.

    Κι εγω εχω προβλημα με την μπαταρια (μαλλον),γιαυτο ειπα να το γραψω εδω.Επειδη φοβαμαι μηπως με κοροιδευουν γιατι ο καθε μαστορας λεει τα δικα του,αν σε πρωτη φαση μετρησεις την μπαταρια(το βολτομετρο εδειξε γυρω στα 14-15),απο αυτο μπορεις να συμπερανεις οτι η μπαταρια ειναι ΟΚ και οτι φταιει κατι αλλο?Η υπαρχει ακομα η περιπτωση να μην ειναι οκ η μπαταρια.

    Εχω μηχανη 3 μηνων(suzuki),εδωσα τοσες χιλιαδες ευρω και παιρνει μπροστα μονο με τσουλημα με δευτερα

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από samoure
    αν σε πρωτη φαση μετρησεις την μπαταρια(το βολτομετρο εδειξε γυρω στα 14-15),απο αυτο μπορεις να συμπερανεις οτι η μπαταρια ειναι ΟΚ και οτι φταιει κατι αλλο?Η υπαρχει ακομα η περιπτωση να μην ειναι οκ η μπαταρια.
    Εξαρτάται από τον βαθμό που έχει φορτιστεί ...

    Πολύ γενικά, μια 12βολτη μπαταρία θεωρείται εντελώς αφόρτιστη αν δίνει από 11.8 Volts και κάτω και εντελώς φορτισμέμη αν δίνει από 12.8 Volts και πάνω !!
    (εννοείται στον "αέρα" - χωρίς φορτίο κατανάλωσης...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Oldman, τελικά το φλασέρ είναι καμμένο

    Από το δεξί φλας προκλήθηκε το πρόβλημα.

    Ακούμπησαν τα δύο καλώδια και βραχυκύκλωσαν και κάψανε και το φλασέρ


Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με τα φλας σε dominator
    από sakattack στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2013, 13:21
  2. πρόβλημα με τα φλας
    από ntafs στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2012, 20:14
  3. πρόβλημα με φλας
    από ver στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2011, 11:21
  4. Προβλημα με τα φλας..(μαλλον διακοπτης)
    από atopos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2010, 01:11
  5. Cbr'00f πρόβλημα με τα φλας
    από kachius στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2006, 18:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF