ειναι διαφορετικες, τι γμώμη έχεται για αυτές?
ειναι διαφορετικες, τι γμώμη έχεται για αυτές?
ποιο Hornet το 600 ή το 900
ποιο cbf το 500 ή το 600 ή το 1000, με fairing ή χωρίς (για το 600) [ή μήπως το 250 :rotflmao: ]
για τι δουλειά το θέλεις το μοτόρι![]()
ONLY THE GOOD DIE YOUNG
αγαπητέ BILLY FILTH
αυτή τη στιγμή έγω ένα SF400 (97) το οποίο είτε πρέπει να το σημαζέψω (βαλβίδες, φλάτζα, ελατήρια κτλ κτλ) είτε να πάρω καποιο άλλο μηχανάκι.
Βασικά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα μέσα στην αθήνα για τη δουλεία (50 με 100 χλμ στο λεκανοπέδιο). Εδώ και ένα χρόνο που έχω το SF δεν αξιώθηκα για κανένα ταξιδάκι που θα ήθελα.
Μου αρέσουν τα κλασικά μηχανάκια όπως το CB που έχω, όμως δυστυχώς το νέο δεν εισάγεται. Σκέφτομαι είται για Hornet το 600, είται για cbf 600 με ή χωρίς fairing, είτε για TDM
ευχαριστώ πολύ
το CBF είναι πιο ταξιδιάρικο λόγω fairing και πρέπει να έχει και πιο όρθια θέση οδήγησης! το hornetάκι είναι πολύ ευέλικτο στην κίνηση και έχει και το γκάζι του όπου το χρειαστείς! βέβαια για να πάς αξιοπρεπώς πρέπει να είσαι πάνω από τις 5000 στροφές! το CBF πρέπει να είναι λίγο πιο ροπάτο στις χαμηλές (εδώ θα μας λύσουν την απορια όσοι έχουν σου μπου φου!)
τώρα όταν βγείς στην εθνική με το γυμνό τρώς ξύλο. αυτό το ξέρουμε όλοι. μέχρι 140-150 πάς όμως μια χαρά!
το TDM είναι σαφώς πιο ροπάτο λόγω κυβικών και κινητήρα, αλλά ψιλο αλλάζεις κατηγορία! ένα test ride και στα 3 νομίζω ότι θα σε πείσει!άν πάντως το έχεις για πόλη και θέλεις και το παιχνιδάκι σου νομίζω ότι το hornet είναι η καλύτερη επιλογή!
Καλές αγορές!!![]()
4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
The MRT will be back soon!!!
Εντάξει είναι προφανές οτι εγώ γουστάρω hornet.Αν είναι και το 900 ακόμα καλύτερα!!
Αλλά αν το θες και για ταξίδια καλύτερη επιλογή αν έχεις τα λεφτά είναι το ΤDM.
And as he flies --- tears in his eyes ---
his wind-whipped words echo the final take
and he hits the trunk road doing around 120
with no room left to brake.