Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Προφόρτιση και αμορτισέρ

  1. #1

    Προφόρτιση και αμορτισέρ

    Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με τη ρύθμιση της προφόρτισης και του αμορτισέρ.

    Ποια η διαφορά μεταξύ των δύο?

    Η προφόρτιση τι ακριβώς ρυθμίζει?

    Ποια είναι η καλύτερη ρύθμιση για μέσα στην πόλη, για ταξίδια μόνος, για επαρχιακούς δρόμους με στροφές.


  2. #2
    Ρίξε μια ματιά σε αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=12418

    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  3. #3
    Για το συγκεκριμένο μηχανάκι δε χρειάζεται να πειράξεις τίποτα.

    Μόνο την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου ανάλογα το πόσο βάρος έχεις πάνω

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Το αμορτισέρ δλδ δε χρειάζεται ρύθμιση ανάλογα με το βάρος που έχω στη μηχανή?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Το αμορτισέρ δλδ δε χρειάζεται ρύθμιση ανάλογα με το βάρος που έχω στη μηχανή?
    Ε, αυτό σΕ λέω για...

    (μιλάμε για την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου)

    Το "σκληραίνεις" ή το "μαλακώνεις" ανάλογα το βάρος (πολύ βάρος - σκληρή ρύθμιση)

    Read the manual



    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ε, αυτό σΕ λέω για...





    Θεϊκό!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  7. #7
    Ναι βρε captain,

    απλά στο manual έχει 2 sections.

    Ένα για την προφόρτιση του ελατηρίου και ένα για τη ρύθμιση του αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ξεχωριστά.

    Να συμπεράνω λοιπόν, βάση του παραπάνω post σου, ότι ρυθμίζω και την προφόρτιση και

    το αμορτισέρ, ανάλογα με το βάρος

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    (μιλάμε για την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου)

    Το "σκληραίνεις" ή το "μαλακώνεις" ανάλογα το βάρος (πολύ βάρος - σκληρή ρύθμιση)

    Φιρί φιρί το πας ρε Ηλία να πάρει τα βουνα ο oldman.......
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Φιρί φιρί το πας ρε Ηλία να πάρει τα βουνα ο oldman.......
    έβαλα εισαγωγικά ρε Βύρωνα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    μιλάμε για την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου
    Το "σκληραίνεις" ή το "μαλακώνεις" ανάλογα το βάρος (πολύ βάρος - σκληρή ρύθμιση)
    Δεν θα μΕ σπάσετε εσείς τα νεύρα...!!!


    Ακολουθεί το γέλιο του τρελού...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Να συμπεράνω λοιπόν, βάση του παραπάνω post σου, ότι ρυθμίζω και την προφόρτιση και
    το αμορτισέρ, ανάλογα με το βάρος
    Θα σε γελάσω (και δεν το θέλω γιατι θα γελάνε άλλοι μετά με μένα )

    Δεν ξέρω τι λέει το μανιουαλ ρε συ αλλα πάντως δε χρειάζεται να το παιδεύεις και ιδιαίτερα.

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #12
    Ωραία

    OldMan περιμένω και τη δική σου απάντηση επί του θέματος

    ενώ διαβάζω παράλληλα το post σου για τις αναρτήσεις

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Να συμπεράνω λοιπόν, ότι ρυθμίζω και την προφόρτιση και
    το αμορτισέρ, ανάλογα με το βάρος
    Να το συμπεράνεις !!

    Πριν όμως μπλέξεις με αυτά τα πράγματα του διαβόλου (διότι περί τοιούτων πρόκειται...), δες στο manual αν οι standard ρυθμίσεις ανταποκρίνονται στο βάρος σου ...

    Αν ναι, ΜΗΝ πειράξεις τίποτε !!

    Αν όχι, παλι ΜΗΝ πειράξεις τίποτε !!
    (θα έρθει ο Καπετάνιος να στο ρυθμίσει...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Το μόνο που λέει το manual και μόνο για την προφόρτιση είναι

    μαλακή ρύθμιση (για ελαφρούς αναβάτες)

    (πώς ρυθμίζεται)

    βασική ρύθμιση (χωρίς συνεπιβάτη)

    (πώς ρυθμίζεται)

    και σκληρή ρύθμιση

    Εγώ ανήκω στην πρώτη (είμαι λίγο αδύνατος)


  15. #15
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    (θα έρθει ο Καπετάνιος να στο ρυθμίσει...)
    Στα δικα του κιλα θα το ρυθμισει?? :hypnotize



    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πηρουνι και αμορτισερ wp
    από ktman710 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2012, 20:47
  2. sv και αμορτισερ
    από ΜΟΖΑΡΤ στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2008, 18:28
  3. Τιμόνι και αμορτισέρ σε bandit400...
    από alezou στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2008, 17:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF