Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Προφόρτιση και αμορτισέρ

  1. #16
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Χωρίς φυσικά να είμαι ειδικός: Σε ένα αμορντισέρ ρυθμίζεται η απόσβεση (η προφόρτιση δεν έχει σχέση). Σε ένα ελατήριο ρυθμίζεται η προφόρτιση (η απόσβεση δεν μπορεί να ρυθμιστεί). Συχνά βέβαια λέμε: "ρύθμισε την προφόρτιση και την απόσβεση του πίσω αμορντισέρ", χάρην ευκολίας, ενώ για να είμαστε ακριβείς θα έπρεπε να πούμε: "ρύθμισε την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου και την απόσβεση του (πίσω) αμορντισέρ".

  2. #17
    Captain πόσο ζυγίζεις? :rotflmao: :rotflmao:

  3. #18
    κοίτα ρε που με βάζετε να καθαρίζω πρωινιάτικα...



    Πανουργιά...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #19
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    Άσε την ρύθμιση του αμορτισέρ (πάς αλλόυ)-! Την προφόρτηση ρύθμισε, βασικά αν την έχεις στον standard (έτσι την παραλαμβάνεις απο τον αντιπρόσωπο) είναι πάρα πολύ μαλακό και κάνεις ψιλοτραμπάλα! Εγώ π.χ. το έχω βάλει (αν θυμάμαι καλά) 3 ή 4 κλικ μετά το standard (όταν κατέβω απο το γραφείο θα δώ και θα ποστάρω την ακριβή θέση)-Και αυτήν ρυθμίζεις ανάλογα το βάρος που κουβαλάς.

    Η ρύθμιση του αμορτισερ (στη βάση της οποίας υπάρχει κάτι σαν "βίδα")- ρυθμίζει την συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης στον δρόμο.

    Για δες κι αυτό (θα σε κατατοπίσει κάπως) :

    http://faq.f650.com/FAQs/ShocksMaint...0for%20Dummies
    ΤΕΛΟΣ


  5. #20
    θα ρίξω μια ματιά στο άρθρο

    Αλλά το αμορτισέρ τελικά πότε το ρυθμίζουμε το ρημάδι?


  6. #21
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    θα ρίξω μια ματιά στο άρθρο

    Αλλά το αμορτισέρ τελικά πότε το ρυθμίζουμε το ρημάδι?


    Initial changes to preload should be made with little or no rebound damping. At least two (2) full turns anti-clockwise from the full HARD setting will accomplish this.

    Αν ρυθμίσεις το αμορτισέρ:

    Now begin increasing the rebound damping in 1/2 turns (clockwise) until you feel you have the some noticable damping affect. This will be felt only when pressing or sitting downward on the bike and then letting it come up freely. As you increase the rebound damping the bike will rise more slowly after being compressed. You have no control over the compression damping.
    ΤΕΛΟΣ


  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Αλλά το αμορτισέρ τελικά πότε το ρυθμίζουμε το ρημάδι?
    ΑΦΟΥ έχουμε τελειώσει με τις ρυθμίσεις (και πιθανή αλλαγή) του ελατηρίου και ΔΕΝ είμαστε ικανοποιημένοι από τον τρόπο που συμπιέζεται ή/και επαναφέρεται ο πίσω τροχός μας !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Ευχαριστώ παίδες για τις πληροφορίες

    Θα μετρήσω το sag σύμφωνα με το post του παππού

    και θα ακολουθήσω και αυτά που λέει στο άλλο faq


Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Πηρουνι και αμορτισερ wp
    από ktman710 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2012, 20:47
  2. sv και αμορτισερ
    από ΜΟΖΑΡΤ στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2008, 18:28
  3. Τιμόνι και αμορτισέρ σε bandit400...
    από alezou στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2008, 17:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF