Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 28 από 28

Θέμα: τι κανουνε???

  1. #16
    Και επειδή ΚΑΘΕ φορά που ανοίγουμε σχετικό θέμα πρέπει να ξαναλέω τα ίδια πράγματα (σα να ειμαι σε loop συνέχεια ), πάμει άλλη μία.

    Δεν είμαι κατα των συμβολισμών, όπως ημερομηνία έναρξης επανάστασης, τελετή Αγ. Λαύρας, κρυφό σχολείο κλπ.

    Άλλωστε, όλες οι επαναστάσεις, μολονότι είναι γεγονότα με μεγάλη χρονική διάρκεια, επιλέγουν μια μέρα σαν σύμβολο έναρξης.

    Οι γάλλοι πχ έχουν την 14/7 παρόλο που το μοναδικό γεγονός εκείνης της μέρας ήταν η πτώση της Βαστίλλης... ενώ η εξέγερση των "πολιτών" έχει μια διάρκεια ετών.

    Έτσι και στα καθ' ημάς. Δέχομαι οτι πρέπει να οριστεί μια ημερομηνία-σύμβολο για να υπάρχει η γιορτή/επέτειος κλπ. Να δεχτώ ακόμα και τη θεώρηση ενός συμβολικού (και ισχυρού για τα θρησκευτικά δεδομένα της εποχής) γεγονότος - την ευλογία των όπλων και των σημαιών

    (παρόλο που ποτέ δεν κατάλαβα πως γίνεται ένας θεός να ευλογεί όπλα που σκοτώνουν άλλους αλλα τέλος πάντων).


    Αυτό, όμως που ΔΕΝ μπορώ να δεχτώ, ειναι να παρουσιάζεται ένα τέτοιο γεγονός, έξω απο τα όρια του - ωραίου - μύθου και να μπαίνει σε ιστορικά πλαίσια. Εκεί είναι το μπέρδεμα. Αν διδάσκουμε ιστορία, πρέπει να διδάσκουμε ΓΕΓΟΝΟΤΑ και όχι μύθους.

    Ναι, έχω πάει στην Αγ. Λάυρα. Μπαίνοντας, προσπάθησα να αναπολήσω την εικόνα και, παρόλο που ήξερα οτι είναι μύθος, δεν σημαίνει οτι δε με συγκίνησε.

    Ναι, έχω δει τον πίνακα του Γύζη "Κρυφό Σχολειό". Ξέρω οτι δεν υπήρξε κάτι τέτοιο (τουλάχιστον στη διάσταση που του έδωσε η εκκλησία) αλλά δε σημαίνει οτι ο πίνακας (και το αντίστοιχο σκηνικό στο μουσείο ομοιωμάτων του Βρέλλη) δεν είναι συγκινητικά.



    Απλά, ο μύθος, μύθος και η ιστορία, ιστορία.



    κωλόγερε :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    (παρόλο που ποτέ δεν κατάλαβα πως γίνεται ένας θεός να ευλογεί όπλα που σκοτώνουν άλλους αλλα τέλος πάντων).δεν ευλογάνε τα όπλα βρε, αλλά τους ανθρώπους να μην απομακρυνθούν πολύ (γιατι όντως ο πόλεμος σε απομακρύνει) από τα διδάγματα του Θεού. Να μείνουν όσο πιο άνθρωποι γίνεται






    κωλόγερε ΘΑ



    :rotflmao:

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Ελληναράδες μου τα συγκεκριμένα βιβλία γράφονται για να δειδαχτούν στα αλβανόφωνα, και όχι μόνο, πολυπολιτισμικά σχολεία μας. Τα σχολεία όπου τα ποσοστά ελλήνων μαθητών είναι κάτω του 50%.

    Δεν είναι ρατσισμός το παραπάνω. Απλή στατιστική διαπίστωση.

    Οπότε γιατί να δημιουργούμε εντάσεις με άλλους λαούς? Ολα cool και super με τόυς γείτονές μας, και η ζωή συνεχίζετε
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  4. #19

    Re: Re: τι κανουνε???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    Προσωπική μου άποψις είναι ότι τα παιδιά πρέπει να εκπαιδεύονται και να ασκούν τη κριτική τους ικανότητα (δε ξαναβάζω λινκς, ψάχτε στο google), στην ομαδική εργασία, αλλά καί στις τέχνες από νωρίς (χωρίς τα περίεργα ομοφυλοφυλίζοντα τερτίπια των αρχαίων), που σημαίνει ότι θα έχουν ξεκάθαρα μυαλά και λιγότερα μπερδέματα στο κεφάλι τους.

    Και φυσικά αυτό είναι ουτοπία, γιατί μαντέψτε ποιον θα κλωτσάγανε πρώτον... Αλλά οι περισσότεροι (καί από σας) απλά κλείνετε τα μάτια σε ότι στραβό βλέπετε από νωρίς, και μετά είναι πολύ αργά.

    Η παιδεία έχει καταντήσει να είναι απλά μία υποταγή στο να επιλέξεις το μελλοντικό σου επάγγελμα από νωρίς και τίποτα άλλο, και δυστυχώς αντί να κάνουν καταλήψεις γι' αυτό οι σημερινοί φοιτητές , δέχονται το ρόλο τους και γίνονται καί αυτοί αργότερα κομμάτια της υπέροχης κοινωνίας μας...
    Επειδή δε γουστάρω τις μισές παραθέσεις πάρτε ριπλέι το υπόλοιπο...

    (σιγά μη σε πω κι εγώ κωλόγερο, έχουμε και ένα άλφα γαμημένο επίπεδο)
    :rotflmao:

  5. #20
    Κανείς μας δεν ήταν παρών σε γεγονότα που συνέβησαν πρίν από την γέννησή του.

    Η Ιστορία είναι -τρόπον τινά- η "μνήμη" της ανθρωπότητας και ως τέτοια πρέπει να της επιδεικνύουμε τον πρέποντα σεβασμό. Χωρίς την Μνήμη-Ιστορία οι άνθρωποι θα είμασταν σαν παιδιά που δεν ωριμάζουν ποτέ. Γι' αυτό :a19: στην Ιστορία και κοντά τα χέρια.





    Υ.Γ. Ναι! Όντως έχουν θαφτεί πολλά ιστορικά στοιχεία, όμως οι πηγές (κείμενα - αρχαιολογία) είναι τόσες πολλές που η ιστορική αλήθεια δεν κρύβεται με τίποτα

  6. #21
    Πόρισμα της ακαδημίας Αθηνών.
    Κάθε μιάμιση σελίδα το βιβλίο έχει λάθη ή παραλήψεις.

  7. #22
    Καλο θα ηταν να το διαβαζα αυτο το βιβλιο,για να εχω αποψη.
    Οι μεν λενε οτι ειναι καλο βιβλιο συνχρονο,χωρις μυθους.
    Οι δε λενε ,αποκρυπτει γεγονοτα

    ...
    Αβυσσος

    Υπαρχουν αρκετοι γραφεις για να διαμορφωσουμε αποψη.Μονο το 21' το χω διαβασει απο 5.Οι δυο πολεμησαν (Κασομουλης και Μακρυγιαννης).
    Ολοι λιγο ως πολυ ταυτιζονται.Αρα τι να αμφισβητισεις;
    Τα σχολικα βιβλια μεχρι τωρα ηταν για τον π......Δεν ειδα την ακαδημια να διαμαρτηρεται.

    Η αναζητηση της αληθειας του καθενος μας ειναι ,ηταν παντα ,προσωπικη υποθεση.Τα σχολεια και τα βιβλια διαμορφωνουν πολιτες ,εργατες, ψηφοφορους,..εχουν πολιτικο σκοπο.

    Για να βρουμε τι βιβλιο πρεπει να γραψουμε για τα παιδια μας,πρεπει πρωτα να ρωτησουμε τι ανθρωπους θελουμε να μεγαλωσουμε.

    Κανενα κρατος,πολυ περισσοτερο το ελληνικο δε θελει ωριμους και παιδευμενους ανθρωπους,ειναι μπελας.
    Το θεμα ειναι αν θελουμε θυματα του νεου κοσμου της παγκοσμιοποιησης και της κατα συνθηκη "φιλιας" ή θυματα της ελληνολατρειας.

    Ενα τετοιο ερωτημα εμενα με αφηνει αδιαφορο
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  8. #23
    Το βρήκα και το παραθετω αυτουσιο



    Aπαιτώ την άμεση προστασία του υιού μου και την απαλλαγή του από την διδασκαλία και εκμάθηση του ανωτέρω βιβλίου.


    Γεώργιος Σπ. Κακαρελίδης
    Αλκιβιάδου 16 – 264 42 Πάτρα
    Γονεύς & Κηδεμόνας του Οδυσσέως Γ. Κακαρελίδη
    μαθητή της Στ’ Δημοτικού του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

    Προς: τον Διευθυντή του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

    Κοιν: (δια της υπηρεσίας):
    1. Σύλλογο Δασκάλων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
    2. Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

    Ημ/α: 18-3-2007

    ΘΕΜΑ: Απαλλαγή του υιού μου Οδυσσέως Γ. Κακαρελίδη από την παρακολούθηση διδασκαλίας και εκμάθηση του νέου Βιβλίου Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού

    Αγαπητέ Κύριε Διευθυντά, Κύριοι Συνάδελφοι
    σχετικά με το ανωτέρω θέμα, απαιτώ την απαλλαγή του υιού μου- με άμεση ισχύ, για λόγους α) συνταγματικούς, β)παιδαγωγικούς και γ) προστασίας της εθνικής & πολιτισμικής μειονότητος στην οποίαν φαίνεται ότι ανήκω, τους οποίους λόγους επεξηγώ ακολούθως (οι πηγές αναφέρονται στο τέλος):

    α) Λόγοι Συνταγματικότητος
    Το Σύνταγμα της Ελλάδος ( άρθρο 16 παρ.2) επιτάσσει ότι “ η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες” [2].

    Η ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης οδηγεί στο αυτεξούσιο των Ελλήνων πολιτών δηλαδή στην δυνατότητα η Ελληνική πολιτεία αυτοβούλως να νομοθετεί, αποφασίζει, εκτελεί, δικάζει και ασκει την εξουσία στα όρια του Ελληνικού Κράτους και στην ύπαρξη του οποίου οφείλει την αυτεξούσια συλλογική της υπόσταση.

    Η διάπλαση των Ελλήνων σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες δια της ιστορίας δεν γίνεται με την αποεθνικοποιητική αντίληψη της ιστορίας (η οποία αποτελεί διαστρέβλωση), γιατί ιστορία είναι διήγηση γεγονότων εν τη αιτιώδη αυτών αλληλουχία και «τα γεγονότα ουκ απογίγνονται». Η διαστρέβλωση οδηγεί στην άλωση συνειδήσεων [1].

    Tη συνταγματική επιταγή παραβιάζει το νέο βιβλίο Ιστορίας σύμφωνα με αυτούς τούτους τους συγγραφείς (όταν λόγου χάρη στο βιβλίο για τον δάσκαλο οι συγγραφείς αναδεικνύουν τις παρελθοντικές όψεις με βάση όχι το Σύνταγμα και το Αναλ. πρόγραμμα αλλά με την εκάστοτε «οπτική». Οσο για τον Ιστορικό όλων των εποχών Θουκυδίδη, ουδεμία αναφορά υπάρχει για το τι νομίζει ότι είναι Ιστορία ).

    Ομοίως την παραβιάζει και με το περιεχόμενο με συγκεκριμένες αναφορές και με πρόδηλες παρασιωπήσεις [όταν π.χ. λείπει παντελώς η έννοια της πατρίδας και της θυσίας υπέρ αυτής και της ελευθερίας, διδάσκει την ‘καλοπέραση’ των Ελλήνων υπό των οθωμανικό ζυγό κατά παράβαση του Α’ Συντάγματος της Ελλάδος όπου ρητά αναφέρεται η φρικώδης οθωμανική δυναστεία, παρασιωπά την αποφασιστική συμβολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Εθνεγερσία, διδάσκει στα μικρά παιδιά ότι κατά την σφαγή και απελπισμένη φυγή των Ελλήνων στη Σμύρνη ‘οι Έλληνες συνωστίζονταν’ απλώς στην προκυμαία, διδάσκει ότι ο «Ευρωπαϊκός πολιτισμός γίνεται ο ιδανικός πολιτισμός για όλου» και την αξία της προτεσταντικής Ηθικής έναντι της καθολικής Εκκλησίας, διδάσκει ότι οι Ελληνες απομάκρυναν από τα ελληνοαλβανικά σύνορα τους Ιταλούς, ‘διχοτομεί’ την Κύπρο, παρασιωπά τον Αττίλα -Νούμερο ΙΙ έστω, καθώς και σωρεία άλλων παραδειγμάτων που μπορείτε να αναζητήσετε τόσο στην εισήγηση της Ακαδημίας Αθηνών, όσο και στην εξαντλητική μελέτη, κεφάλαιο προς κεφάλαιο, του κ. Χρ. Κορκόβελου] [3].

    Επίσης το Σύνταγμα στην ακροτελεύτια διάταξή του (άρθρο 120 παρ 2 και 4) κατηγορηματικά διατάσσει ότι “η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία”. Στις σύγχρονες διακρατικές αντιπαλότητες και ισορροπίες βία θεωρείται και η χρήση στρατηγικής ‘μαλακής ισχύος’ [4][7] συνηθέστατα δια των μηχανισμών άλωσης των ‘διανοουμένων’ υπό της προστασίας (που επιγραμματικά λέει ότι εάν καταφέρω να σε κάνω να θέλεις αυτό που θέλω, τότε δεν χρειάζεται να σε αναγκάσω να κάνεις αυτό που δεν επιθυμείς [6].).

    Στην σφαίρα του ιδιωτικού βίου και στην ελεύθερη αγορά ιδεών και προϊόντων ο καθένας είναι ελεύθερος να γράφει ή και να διαγράφει την Ιστορία, σύμφωνα με τις αντιλήψεις του και τις επιθυμίες του ή τις εντολές του και τις ιδιορρυθμίες του. Στη Δημόσια Διοίκηση, όμως, απαγορεύεται εκ του Συντάγματος κατηγορηματικά να τις εισαγάγει στην παιδεία των Ελληνοπαίδων εν ονόματι του Ελληνικου Κράτους. Κάθε πράξη της Δημόσιας Διοικήσεως. όπως η διοικητική πράξη εγκρίσεως του εν λόγω βιβλίου και αυτή ακόμη η καθημερινή διδασκαλία του στη Δημόσια Παιδεία, ως πράξη δημοσίων λειτουργών, κρατικών υπαλλήλων, αντίκειται σφόδρα στο Σύνταγμα [1].

    Συνεπώς ως πολίτης, υπερασπιζόμενος το Σύνταγμα και την Συλλογική Οντότητα του Ελληνικού Κράτους στην συνέχειά του, δικαιούμαι και υποχρεούμαι επειδή προκύπτει σαφής, πολύ σοβαρή και διαρκής έμπρακτη απειλή κατά της συνταγματικής τάξεως και της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως του υιού μου, να απαιτήσω την προσωρινή μέχρι αποκαταστάσεως της συνταγματικής τάξεως, άμεση απαλλαγή του υιού μου από το μάθημα αυτό εφόσον διδάσκεται το συγκεκριμένο βιβλίο.

    β) Λόγοι Παιδαγωγικοί
    Η διδασκαλία της Ιστορίας σε μικρά παιδιά είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από την Ιστορική έρευνα στα Πανεπιστήμια. Εσείς, ως δάσκαλοι, κάτι θα ξέρετε επ΄αυτού. Στα Πανεπιστήμια η έρευνα της Ιστορίας έχει ως στόχο την ανακάλυψη της αλήθειας. Στα δημοτικά σχολεία η διδασκαλία της ιστορίας έχει πολύ διαφορετικό σκοπό: να διαμορφώσει την ιστορική εθνική συνείδηση και την κοινωνικότητα του παιδιού. Δηλαδή να δημιουργήσει φρόνημα (πάντα κατά το Σύνταγμα) [10]

    Στα παιδιά των 11 ετών δεν μαθαίνεις «μέθοδο ιστορικής έρευνας». Μέθοδο μαθαίνεις σε πρωτοετείς φοιτητές και σε τελειόφοιτους Λυκείου. Σε παιδιά 11 ετών δίνεις απαντήσεις και διαμορφώνεις προσωπικότητα. Τα περί ΄διδασκαλίας της μεθόδου χωρίς απόπειρα φρονηματισμού¨ σε παιδιά 11 ετών, δεν είναι ΄σύγχρονη παιδαγωγική. Είναι ακραία άποψη, που κυριάρχησε πρίν 40 χρόνια, δοκιμάστηκε σε πολλές χώρες και απέτυχε παντού. Σήμερα εγκαταλείπεται παντού: Στη Βρετανία (επί κυβερνήσεων Εργατικού Κόμματος) ανακαλύπτουν ξανά τη ΄βρετανικότητα. Εμείς αποδομούμε την ΄ελληνικότητα¨! Στη Γαλλία, τόσο η σοσιαλίστρια Σεγκολέν Ρουαγιάλ, όσο και ο Κεντροδεξιός Νικολά Σαρκοζύ διακηρύσσουν την ανάγκη επιστροφής της πειθαρχίας και των ΄γαλλικών αξιών΄ στα σχολεία. Εμείς απορρίπτουμε τις αξίες, και τις υποκαθιστούμε με ΄πολιτικώς ορθή΄ διαφώτιση.

    Βεβαιότητες βεβαίως σπάνια υπάρχουν, όχι μόνο στην Ιστορία αλλά και σε κάθε επιστήμη. Οπως λέει και ο Πρωταγόρας “περί παντός πράγματος δύο εισίν λόγοι αντικειμενοι αλλήλοις”. Ειδικά στην Ιστορία έχουμε γεγονότα που γνωρίζουμε, υποθέσεις για όσα δεν γνωρίζουμε κι ερμηνείες γεγονότων. Έχουμε αλήθειες ανάμικτες με ΄μύθους. Καμία ιστορική θεωρία δεν είναι απαλλαγμένη από υποθέσεις και μύθους. Όποια ΄Ιστορία κι αν διδάξουμε, θα αναπαράγουμε κάποιους μύθους ανάμικτους με πραγματικά γεγονότα. Το ερώτημα είναι τι απ’ όλα αυτά είναι παιδαγωγικά σωστό να διδάξουμε στα παιδιά, ως μια πρώτη προσέγγιση της ιστορίας τους ώστε να τους αναδείξουμε θετικά πρότυπα, να τους καλλιεργήσουμε κοινωνικότητα κι αυτοσεβασμό. Όχι μίσος για τους άλλους. Αλλά ούτε αισθήματα περιφρόνησης για τον εαυτό τους, ούτε αποδόμησης της ιστορικής τους αυτοσυνειδησίας [8].

    Ακόμη και οι αναφορές που κάνουν είναι αποστειρωμένες από την αρχαία ελληνική Γραμματεία. Επί παραδείγματι πουθενά δεν αναφέρουν ότι το Αρθρο 1 της διακήρυξης της Γαλλικής Επαναστάσεως είναι ‘μισή’ αντιγραφή της ρήσεως του Αλκιδάμα: ΄Ελευθέρους αφήκεν πάντας Θεός, ουδένα δουλον η φύσις πεποίηκεν. Παράλειψη ίσως γιατί αναφέρεται σε Θεό (δηλαδή Ζωή).

  9. #24
    Οι συγγραφείς στις θεωρήσεις τους και στην προσπάθεια θεμελίωσης του Δυτικού Ευρωπαϊκού πολιτισμού θεωρούν πνευματική κίνηση την λογοτεχνία και τις καλές τέχνες. Αλλά η ύπαρξη μεγάλης τέχνης δεν είναι δηλωτική ευνομικώς ιεραρχημένης κοινωνίας , ούτε προσαγορευτική υψηλού πολιτισμού.καμία νύξη για το έργο κάποιων Λαίιμπνιτζ, Ράσσελ, Μαρξ, Οϊλερ, Νεύτωνα, Καρτέσιου. Από την εποχή του Γαλιλαίου, ό,τι λέμε ‘ευρωπαϊκός πολιτισμός’, ανάγεται αποκλειστικά στην επιστήμη. Σε αυτόν δεν ανήκει ούτε η ποίηση , ούτε η ζωγραφική ή το θέατρο. Ανήκει η επιστήμη. Η επιστήμη των Αρχαίων ήταν τόσο προχωρημένη Λογικά, που στην εποχή του Καρτέσιου δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ήταν σαν να μην υπήρχε. Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ της επιστήμης των αρχαίων και αυτής της αναγεννήσεως είναι ότι η δεύτερη στηρίζεται στο πείραμα. Και η διαφορά των λαών σήμερα δεν κρίνεται από την τέχνη τους, παρά μόνο από την συμμετοχή τους στην Επιστήμη [9].

    Απουσιάζουν από το βιβλίο παντελώς αναφορές στον Μ. Σοφιανό, Ι. Χατζιδάκη και τις Αλγεβρές τους, στον Βλαστό, τον Ε. Γιαννίδη, ή η προσφορά των Μυστριώτη, Ε. Βούλγαρη, Κούμα, Ασάνη και φυσικά το γεγονός ότι πριν εκατό καί χρόνια οι Ελληνες ήσαν πιό εκσυγχρονισμένοι επιστημονικά απ’ ότι σήμερα. Απουσιάζει φυσικά και η συμβολή των Αράβων.

    Τέλος, η δομή του βιβλίου δείχνει πόσο μακράν του δασκάλου της αίθουσας αλλά και του μαθητή, είναι οι συγγραφείς. Στα λίγα λεπτά του μαθήματος ο δάσκαλος είναι υποχρεωμένος να εξετάσει, αναλύσει το νέο κεφάλαιο, αναδομήσει τα ερριμένα δίκην slides, κομμάτια κειμένων, αποσπάσματα, και φωτογραφίες, σε λογικούς συνειρμούς που θα διαγείρουν την σκέψη , θα προβληματίσουν τον Νου, θα κατανοήσουν οι μαθητές τα ρήματα και τις ιδέες και, κατά τους συγγραφείς, θα οδηγηθούν σε προσωπικές πλέον κρίσεις. Η εμπειρία και μόνο των δασκάλων και η σιωπή τους, όπως και για τα νέα βιβλία των μαθηματικών όλων των τάξεων, είναι ιδιαίτερα εκκωφαντική.

    γ) Λόγοι προστασίας της εθνικής πολιτισμικής μειονότητος εμού και των παιδιών μου από την παρανομούσα πολιτεία και τα όργάνα της

    Επειδή έλκω την καταγωγή από την Ιωνία (Νυν Μικρά Ασία) και οι γεννήτορες μου με μεγάλωσαν με τα νάμματα:
    -της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, που πάνω της βασίσθηκαν οι διάφοροι πολιτισμοί και φιλόσοφοι,
    - της Ιστορίας -διαχρονικά, του Ελληνικού Εθνους, κατ’ αιτιώδη αλληλουχία
    -της μεταφυσικής που προκάλεσε τον Παρθενώνα , τον Θαλή , τον Πλάτωνα και την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία,
    -των παραδόσεων σχετικά με την Πατρίδα και τους ήρωές της συμπεριλαμβανομένων των Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Μεγάλο Αλέξανδρο, Θεοδ. Κολοκοτρώνη, Αθαν. Διάκο, ‘Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας’, αλλά και των Δημόκριτο, Πυθαγόρα, Αρίσταρχο, Αρχιμήδη, Ερατοσθένη, Γρηγόριο Παλαμά, Καραθεοδωρή, Παπανικολάου
    -των Αθλίων του Βίκτωρος Ουγκώ
    -των αναμνήσεων από την μάχη του Σολφερίνο του Ερρίκου Ντυνάν,

    Επειδή με έμαθαν κατά την ελληνική παράδοση να εξυμνώ τους ήρωές μας, σεβόμενος και τιμώντας τους εχθρούς μας,

    Επειδή τα ίδια νάμματα θέλω ως αυτεξούσιος πολίτης να εμφυσήσω κατ’ απαράβατο δικαίωμά μου στα παιδιά μου,

    Επειδή αυτή η εμφύσηση ουδένα νόμο ή δικαίωμα συμπολίτη μου παραβιάζει

    Επειδή προσδιορίζεται σαφώς κατά γέννηση, γλώσσα, θρησκεία και ανατροφή η ένταξή εμού και της οικογενείας μου στο Ελληνικό Εθνος και επειδή το κράτος και οι Λειτουργοί του στο θέμα αυτό της Ιστορίας:
    -περνούν γνώσεις, υποβάλλουν ιδέες, και επιδιώκουν να αποδιαμορφώσουν την κατά το Σύνταγμα ελληνική εθνική συνείδηση και να συμβάλλουν στη μετατροπή του πολίτη σε προσωρινό κάτοικο, χωρίς ταυτότητα και διασύνδεση με το έθνος, άρα υποκείμενο εξανδραποδισμού από αυτοκρατορικές λογικές τρίτων,
    -διαστρεβλώνουν τα γεγονότα και ιδιαίτερα αυτά που εξανάγκασαν τους προγόνους μου σε προσφυγιά,
    -παρουσιάζουν τους άλλους λαούς (και τον ελληνικό) με ένα πλήθος ανακριβειών,
    -δεν προωθούν την κριτική σκέψη και αναπόφευκτα τα παιδιά μου θα συμφωνούν με τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν οι συγγραφείς τους,

    και τέλος Επειδή, εκ των πραγμάτων, αποτελώ (με άλλους 5000 περίπου που διαπίστωσα ότι έχουν διαμαρτυρηθεί – Βλ. www.antibaro.gr ), eθνική και πολιτισμική μειονότητα,

    επικαλούμενος την προστασία των Υπερεθνικών Αρχών και Οργανισμών (ΟΗΕ, Ε.Ε κλπ) και του Συντάγματος που προστατεύουν τις Εθνικές, Θρησκευτικές Πολιτισμικές Μειονότητες,

    απαιτώ την άμεση προστασία του υιού μου και την απαλλαγή του από την διδασκαλία και εκμάθηση του ανωτέρω βιβλίου.

    Επειδή κατανοώ το θέμα της αδυναμίας του 9ου Δημ. Σχολείου να παρέχει προστατευμένο χώρο παραμονής μαθητών εκτός αιθουσών διδασκαλίας, επιτρέπω την παραμονή του εντός της αιθούσης με τον όρο να του διατεθεί για ανάγνωση το παλαιό βιβλίο Ιστορίας.

    Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου για αποζημίωση λόγω ηθικής και ουσιαστικής βλάβης



    Γεώργιος Σπ. Κακαρελίδης
    τηλ 2610-453516
    κιν 6944-795086
    e-mail: gkakarel@teipat.gr


    21η Μαρτίου 2007

  10. #25
    Ο Μίκης Θοδωράκης, τα είπε όλα σε προχθεσινό άρθρο του, καταγγέλλοντας, με το μοναδικό δικό του τρόπο, τον «ψεύτικο μανδύα της δήθεν προοδευτικότητας»...
    Το πιο ανησυχητικό, ωστόσο, είναι ότι καθόμαστε και το ..«διαπραγματευόμαστε»! Τι ακριβώς «διαπραγματεύεται» ο ελληνικός λαός, η κυβέρνησή του, η Πολιτεία; Την αλλαγή ενός σχολικού εγχειριδίου; Και με ποιούς το διαπραγματεύεται; Με τη «συγγραφική ομάδα» του; Είμαστε στα καλά μας;
    Η κα. Γιαννάκου παραδέχθηκε ότι πολλές «αστοχίες» επισημάνθηκαν πριν εκδοθεί το βιβλίο, αλλά η συγγραφική ομάδα αρνήθηκε να τις διοθρώσει!
    Αραγε, οι αστοχίες περιλαμβάνουν και την φράση ότι οι Έλληνες ..«συνωστίζονταν» στο λιμάνι της Σμύρνης τον Αύγουστο του 1922;
    Αν τέτοιες «αστοχίες» επισημάνθηκαν εγκαίρως, αλλά δεν διορθώθηκαν, τότε δεν πρόκειται για αστοχίες. Πρόκειται για συγκροτημένη άποψη που διαπερνά ολόκληρο το «βοήθημα». Το οποίο, είναι ακατάλληλο και πρέπει να αποσυρθεί αμέσως.
    Τι νόημα έχει να λέμε ότι «μόνη αρμόδια να αλλάξει το βιβλίο είναι η συγγραφική ομάδα του», όταν παραδεχόμαστε ότι μέχρι τώρα αρνήθηκε κάθε αλλαγή;
    Η ελληνική κυβέρνηση ξέρουμε τι εκπροσωπεί: το λαό και την συντεταγμένη πολιτεία, άρα και το Σύνταγμα (που επιτάσσει την εμπέδωση εθνικής συνείδησης στους νέους). Η συντακτική ομάδα τι ακριβώς εκπροσωπεί;
    Συμπαθής η κα Γιαννάκου, αλλά τι θέλει να πεί; Μήπως ότι δεν υπάρχει πια υπουργείο Παιδείας κι ολόκληρος ο ελληνικός λαός είναι στο έλεος μιας ομάδας ημιμαθών «φωταδιστών», απέναντι στους οποίους ξεσηκωθήκαμε όλοι - μικροί, μεγάλοι, αριστεροί, κεντρώοι και δεξιοί - από το Μίκη Θοδωράκη μέχρι τον Κώστα Ζουράρη κι από την Ακαδημία Αθηνών μέχρι τον σκιτσογράφο Στάθη;
    Η συντακτική ομάδα προσπαθεί να υποβαθμίσει το εθνικό στοιχείο από την την αυτοσυνειδησία των παιδιών μας. Μήπως η κα Γιαννάκου ομολογεί ότι έχει καταλυθεί και η λαϊκή κυριαρχία στο πολίτευμά μας;

  11. #26
    α) Χέσε με με τον Θοδωράκη που όσο γερνάει μάλλον δε ξέρει που να κοιτάξει :rotflmao:

    β) Αμα είναι ο κάθε γονιός να ζητάει εξαίρεση απο μαθήματα επειδή έτσι του κ@λωσε, γ@μα τα




    (ξανά)κωλόγερε :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #27
    Λιγα με το Θωδορακη τον μεγαλο συνθετη μας,εργα του μεταξι αλλων "ο υμνος της νεολεας του Μεταξα"(γεγονος) το αξιον εστι και πολλα αλλα:rotflmao:


    Νταξει το βιβλιο πρεπει να λεει χοντραδες
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    (ξανά)κωλόγερε :rotflmao:
    με ζηλεύεις που είμαι ωραίος άντρας και τσαχπίνης Ε? :rotflmao:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Λιγα με το Θωδορακη τον μεγαλο συνθετη μας,εργα του μεταξι αλλων "ο υμνος της νεολεας του Μεταξα"(γεγονος) το αξιον εστι και πολλα αλλα:rotflmao:
    Νταξει το βιβλιο πρεπει να λεει χοντραδες
    για να σαλτάρουν όλες οι πλευρές, μάλλον!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Τι Θελουν οι γυναίκες !!!!
    από niko13g στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 15:50
  2. Τρακάρισμα: τι κάνουνε τώρα;
    από Bipod στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2008, 10:43
  3. Ρε Τι Γινεται Οξω !!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 19:36
  4. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF