Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Κατεβασμένες τιμονόπλακες

  1. #1
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Κατεβασμένες τιμονόπλακες

    Πήρα την μοτοσυκλέτα ενός γνωστού και πετάχτηκα σε μια δουλειά. Όπως την οδηγούσα συνειδητοποίησα ότι το τιμόνι ήταν πολύ βαρύ. Είχα ξαναοδηγήσει ακριβώς ίδια μοτοσυκλέτα (ίδιο μοντέλο) και δεν μου έδινε αυτή την αίσθηση. Αυτό που πρόσεξα, προσπαθώντας να καταλάβω τι τρέχει, ήταν ότι η τιμονόπλακα ήταν κατεβασμένη κατά 2-3 εκατοστά.

    Ήταν αυτό που έκανε την διαφορά? Πως εξηγείται? Για πιο λόγο κάποιος θα ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο?

    Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί από θέματα γεωμετρίας μπροστινού είμαι λίγο (τι λίγο δηλαδή...) άσχετος.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    και τι μηχανη ηταν? οχι αυτο δεν βαραινει το τιμονι το κανουν για να χαμηλωσει η μηχανη και να αποκτησει χαμηλοτερο κεντρο βαρους

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    και τι μηχανη ηταν? οχι αυτο δεν βαραινει το τιμονι το κανουν για να χαμηλωσει η μηχανη και να αποκτησει χαμηλοτερο κεντρο βαρους
    Ένα Honda CB400

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #5
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    http://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle
    Εννοείς ότι κατεβάζοντας τις τιμονόπλακες αλλάζει το κάστερ? Σα να μην το καταλαβαίνω...

  6. #6
    Με κάθε επιφύλαξη, αλλά απ' όσο καταλαβαίνω:

    Κατεβάζοντας τις τιμονόπλακες (χωρίς να αλλάξει τίποτα άλλο):

    - Μειώνεται η γωνία κάστερ (σκέψου ότι το μπροστινό τμήμα της μηχανής χαμηλώνει ενώ ή γωνία που σχηματίζουν οι τιμονόπλακες με το πλαίσιο μένει σταθερή, δε ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λέω).
    - Κατα συνέπεια αλλάζει το ίχνος (trail).
    - Μεταφέρεται μπροστά και χαμηλώνει το κέτρο βάρους.
    - Αλλάζει το μεταξόνιο.
    - Αλλάζει η γωνία του ψαλιδιού πίσω.

    και πιθανότατα και άλλα πολλά που δε γνωρίζω.

    Από τα παραπάνω, αυτό που αλλάζει περισσότερο στην αίσθηση του χειρισμού νομίζω είναι το ίχνος, το οποίο μειώνεται. Αυτό θα έπρεπε να οδηγεί σε ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ αίσθηση και, αν το παρακάνεις, αστάθεια σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Το τιμόνι θα έπρεπε να είναι πιο ελαφρύ!

    Μήπως έχει αλλάξει και τίποτα άλλο ο φίλος σου στη μοτοσυκλέτα; Επίσης, μήπως έχει σφίξει τα ρουλεμάν πάρα πολύ; Το τελευταίο μπορείς να το τσεκάρεις αν σηκώσεις το μπροστινό μέρος (ορθοστάτη έχει; ) και στρίψεις το τιμόνι στον αέρα. Θα πρεπει να κινείται πολύ εύκολα και χωρίς να σκαλώνει πουθενά.

    Τέλος, βασική απορία: Γιατί κατέβασε τις τιμονόπλακες;

    42

  7. #7
    Προφανως για να μειωσει την καστερ.Κοβει γρηγοροτερα το τιμονι.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  8. #8
    Εννοώ αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα (με το τιμόνι ή άλλο) και αναγκάστηκε να τις χαμηλώσει ή αν ήταν "βελτίωση".
    42

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Κατανοητά και συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του φίλου mpiou.

    Μήπως η μετατόπιση του βάρους μπροστά δίνει την "βαριά αίσθηση"? Φανταστείτε ότι όταν έστριβε το τιμόνι (π.χ. για αναστροφή με χαμηλή ταχύτητα) μετά ήθελε σημαντική δύναμη για να το επαναφέρεις στην ευθεία... λέμε γυμναστική κανονική. Άπο την άλλη, ναι, είχε την τάση να "διπλώνει" πολύ πιο εύκολα.

    Από την άλλη γιατί, πως και που το έκανε δεν ξέρω... Ήταν στο γραφείο και πήρα τη μηχανή του για να πεταχτώ σε μια δουλειά. Όταν γύρισα καταπιάστηκα με κάτι και δεν σκέφτηκα να τον ρωτήσω. Όταν τον ξαναδώ...

  10. #10
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Tι υψος εχει ο φιλος σου?
    Μηπως κατεβασε τις πλακες για να ''κοντυνει'' το μηχανακι και να το παταει καλυτερα οταν σταματαει σε φαναρι?
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  11. #11
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310

    Re: Κατεβασμένες τιμονόπλακες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Πήρα την μοτοσυκλέτα ενός γνωστού και πετάχτηκα σε μια δουλειά. Όπως την οδηγούσα συνειδητοποίησα ότι το τιμόνι ήταν πολύ βαρύ. Είχα ξαναοδηγήσει ακριβώς ίδια μοτοσυκλέτα (ίδιο μοντέλο) και δεν μου έδινε αυτή την αίσθηση. Αυτό που πρόσεξα, προσπαθώντας να καταλάβω τι τρέχει, ήταν ότι η τιμονόπλακα ήταν κατεβασμένη κατά 2-3 εκατοστά.

    Ήταν αυτό που έκανε την διαφορά? Πως εξηγείται? Για πιο λόγο κάποιος θα ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο?

    Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί από θέματα γεωμετρίας μπροστινού είμαι λίγο (τι λίγο δηλαδή...) άσχετος.
    Μήπως υπάρχει κάπου κρυμμένο ένα αμορτισέρ τιμονιού?
    Δρομερός και τριάθλιος....

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231

    Re: Re: Κατεβασμένες τιμονόπλακες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Μήπως υπάρχει κάπου κρυμμένο ένα αμορτισέρ τιμονιού?
    Πλακα-πλακα ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #13
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310

    Re: Re: Re: Κατεβασμένες τιμονόπλακες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Πλακα-πλακα ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!
    Που και που μου πετυχαίνουν.

    Δυστυχώς σπάνια.

    Πάντως συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι το κατέβασμα της πλάκας έχει το αντίθετο αποτέλεσμα και μάλλον είναι άσχετο με το βαρύ τιμόνι.

    Το μόνο που μπορεί να σχετίζεται είναι ότι: κατέβασε τις πλάκες -> έκανε την μηχανή πιο ασταθή -> τα είδε όλα με πολλά -> έβαλε σταμπιλιζατέρ και βάρυνε το τιμόνι.
    Δρομερός και τριάθλιος....

  14. #14
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Χωρίς να μπορώ να φανταστώ τι ήθελε ο φίλος σου να πετύχει, καθώς αυτά που περιγράφεις δείχνουν πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα, το κατέβασμα της πλάκας γίνεται για να πετύχουμε γρηγορότερη αλλαγή κατεύθυνσης στη μοτοσυκλέττα.
    Με την αλλαγή μειώνεται η κάστερ και φυσικά πέφτει περισσότερο βάρος στο μπροστινό. Μαζί θέλει και άλλες ρυθμίσεις στο μπροστινό πλέον. (Αύξηση συμπίεσης)

    Η δύναμη που λες ότι θέλει, πιο πολύ για χαλασμένα ρουλεμάν ή τέρμα σφιγμένο σταμπιλιζατέρ (αν έχει) μου κάνει. Εκτός και έχει κατεβάσει πολύ τις πλάκες, στέλνοντας την γεωμετρία του CB στο πυρ το εξώτερο. (Αν έχει κατεβάσει πχ τις πλάκες 1 εκατ. είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!)



    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #15
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Χωρίς να μπορώ να φανταστώ τι ήθελε ο φίλος σου να πετύχει, καθώς αυτά που περιγράφεις δείχνουν πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα, το κατέβασμα της πλάκας γίνεται για να πετύχουμε γρηγορότερη αλλαγή κατεύθυνσης στη μοτοσυκλέττα.
    Με την αλλαγή μειώνεται η κάστερ και φυσικά πέφτει περισσότερο βάρος στο μπροστινό. Μαζί θέλει και άλλες ρυθμίσεις στο μπροστινό πλέον. (Αύξηση συμπίεσης)

    Η δύναμη που λες ότι θέλει, πιο πολύ για χαλασμένα ρουλεμάν ή τέρμα σφιγμένο σταμπιλιζατέρ (αν έχει) μου κάνει. Εκτός και έχει κατεβάσει πολύ τις πλάκες, στέλνοντας την γεωμετρία του CB στο πυρ το εξώτερο. (Αν έχει κατεβάσει πχ τις πλάκες 1 εκατ. είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!)



    Συμφωνώ ότι 1cm είναι μάλλον πολύ.

    Φαντάσου τα 2-3cm που το χαμήλωσε ο συγκεκριμένος.
    Δρομερός και τριάθλιος....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τιμονόπλακες.
    από Gp 800 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2009, 07:29
  2. Ερώτηση για τιμονόπλακες
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 14:49
  3. τιμονοπλακες τραμπα...
    από Spazz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2006, 16:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF