Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: Παρκάρισμα αυτοκινήτων...

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Συν τοις αλλοις ειναι επικινδυνο και για το ιδιο το οχημα σε περιπτωση που καποιο διερχομενο χτυπησει τον τροχο!
    Οποιος εχει παρει στα χερια του τιμολογια για κρεμαγερες,ακομπαρα,μπιλιοφορους,ημιαξονια, και λοιπα μπινελικια του μπροστινου συστηματος ξερει ποσο γλυκα τσουζει.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  2. #17
    Αποτοξίνωση από το spam.. Το avatar του/της FestoNero
    Εγγραφή
    29/05/2005
    Μηνύματα
    556
    Νταξ παιδια..
    Χαλαρωστε λιγο..
    Σε λιγο θα αρχισετε να λετε για τους αλητες τους κατοχους SUV που πανε και παρκαρουν και δεν ισιωνουν το τιμονι και δε χωραει να περασει ο πεζος απο το πεζοδρομιο, ασε που πιανουν περισσοτερες θεσεις παρκιγκ.



    Επειδη ο φιλος σου ηταν απροσεχτος και κινειτο παρανομα αναμεσα στα αυτοκινητα
    φταιει κλασσικα ο μλκας ο κουτακιας;;

    Δεν με υποχρεωνει κανεις να ισιωσω τους τροχους μου..
    Αμα καθομαστε να βασιζομαστε στα cm που πιανει το στριμμενο λαστιχο για να περναμε ζητω που καηκαμε..

    Αν ηταν και σε ανηφορα, τοτε ειναι που χρειαζεται να εχει στριμμενο το τιμονι ωστε αν λυθει το χειροφρενο και δεν αντεξει η ταχυτητα να μη τσουλησει..
    Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
    Για τα λεφτά δεν μ' αγαπάς
    Mα θα 'ρθει κάποτε η ώρα
    Kαι δε θα ξέρεις που χρωστάς..

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/07/2006
    Μηνύματα
    131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FestoNero
    Νταξ παιδια..
    Χαλαρωστε λιγο..
    Σε λιγο θα αρχισετε να λετε για τους αλητες τους κατοχους SUV που πανε και παρκαρουν και δεν ισιωνουν το τιμονι και δε χωραει να περασει ο πεζος απο το πεζοδρομιο, ασε που πιανουν περισσοτερες θεσεις παρκιγκ.



    Επειδη ο φιλος σου ηταν απροσεχτος και κινειτο παρανομα αναμεσα στα αυτοκινητα
    φταιει κλασσικα ο μλκας ο κουτακιας;;

    Δεν με υποχρεωνει κανεις να ισιωσω τους τροχους μου..
    Αμα καθομαστε να βασιζομαστε στα cm που πιανει το στριμμενο λαστιχο για να περναμε ζητω που καηκαμε..

    Αν ηταν και σε ανηφορα, τοτε ειναι που χρειαζεται να εχει στριμμενο το τιμονι ωστε αν λυθει το χειροφρενο και δεν αντεξει η ταχυτητα να μη τσουλησει..
    1)Ήταν σε δρόμο με 0 κλίση.
    2)Ήταν μονόδρομος που βάσει του ΚΟΚ μπορεί να προσπεράσει κάποιος από δεξιά για να στρίψει.Ότι ο "κουτάκιας" είχε παρκάρει δεξιά,και ο άλλος κουτάκιας δεν άφησε χώρο είναι ένα θέμα
    3)Οι τροχοί πρέπει να είναι σε ευθεία για να μην εμποδίζουν την κυκλοφορία.Στην περίπτωση του φίλου μου εξείχαν από το όχημα περίπου 20cm.Ακόμα και έξω από τους καθρέπτες.Αν ήταν για να μην κυλήσει,θα έστριβε ελαφρώς τους τροχούς.Όχι με το τιμόνι τέρμα.Σε λίγο θα πεις ότι έπρεπε να παρκάρει υπό γωνία και όχι στην ευθεία με τα άλλα παρκαρισμένεα για να μην κυλήσει.

  4. #19
    Μου τη δίνει... Το avatar του/της Sferopetadhn
    Εγγραφή
    23/03/2006
    Μηνύματα
    69
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FestoNero



    Δεν με υποχρεωνει κανεις να ισιωσω τους τροχους μου..
    Είναι υποχρεωτικό και νομίζω ότι σε κόβουν και στις εξετάσεις για δίπλωμα αν δεν το κάνεις. Είναι στα τυπικά όπως ότι κοιτάμε πριν να ανοίξουμε πόρτα και διάφορα άλλα...
    ''ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ....ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ???'' busa (c)

    "Το μόνο κοντρόλ που ξέρεις είναι της τηλεόρασης" busa (c2)

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2006
    Μηνύματα
    460
    Δε γνωρίζω αν επιβάλλεται δια νόμου να ισιάξεις το τιμόνι όταν παρκάρεις, αλλά ξέρω ότι οποιαδήποτε παρανομία κι αν έχει κάνει, θα τιμωρηθεί απλώς με το πρόστιμο που υπάρχει δια την εν λόγω παρανομία και δεν μπορεί να κατηγορηθεί για πρόκληση ατυχήματος, ανεξάρτητα από τις συνέπειες που αυτό θα μπορούσε να έχει. Αν π.χ. κατέβαινε το δρόμο μια μοτοσυκλέτα και εκείνη τη στιγμή άνοιγε μπροστά ακριβώς, την πόρτα ένας αυτοκινητιστής με αποτέλεσμα να τον ρίξει κάτω, θα έφταιγε ο αυτοκινητιστής. Αν όμως η πόρτα του ήταν ήδη ανοιχτή και πήγαινε ο άλλος και έπεφτε πάνω, τότε δεν έχει καμμιά ευθύνη (επειδή τη βλέπει ότι είναι ανοιχτή! Είναι υποχρεωμένος να προσαρμόσει την οδήγησή του στις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο, οποιεσδήποτε κι αν είναι αυτές, αν φυσικά προϋπάρχουν και δεν προκύπτουν σε χρονικό διάστημα που δε δίνουν στον οδηγό του δικύκλου το χρόνο να αντιδράσει).

  6. #21
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
    Δε γνωρίζω αν επιβάλλεται δια νόμου να ισιάξεις το τιμόνι όταν παρκάρεις, αλλά ξέρω ότι οποιαδήποτε παρανομία κι αν έχει κάνει, θα τιμωρηθεί απλώς με το πρόστιμο που υπάρχει δια την εν λόγω παρανομία και δεν μπορεί να κατηγορηθεί για πρόκληση ατυχήματος, ανεξάρτητα από τις συνέπειες που αυτό θα μπορούσε να έχει. Αν π.χ. κατέβαινε το δρόμο μια μοτοσυκλέτα και εκείνη τη στιγμή άνοιγε μπροστά ακριβώς, την πόρτα ένας αυτοκινητιστής με αποτέλεσμα να τον ρίξει κάτω, θα έφταιγε ο αυτοκινητιστής. Αν όμως η πόρτα του ήταν ήδη ανοιχτή και πήγαινε ο άλλος και έπεφτε πάνω, τότε δεν έχει καμμιά ευθύνη (επειδή τη βλέπει ότι είναι ανοιχτή! Είναι υποχρεωμένος να προσαρμόσει την οδήγησή του στις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο, οποιεσδήποτε κι αν είναι αυτές, αν φυσικά προϋπάρχουν και δεν προκύπτουν σε χρονικό διάστημα που δε δίνουν στον οδηγό του δικύκλου το χρόνο να αντιδράσει).
    Μ' αυτήν τη λογική δηλαδή,σε κάθε ατύχημα που γίνεται φταίει,αποκλειστικά και μόνο ο οδηγός,ο οποίος δεν προσαρμόζεται στις συνθήκες...
    "Κωλόδρομος γεμάτος λακκούβες και σαμάρια,δημόσια έργα χωρίς σήμανση(μού έχει τύχει)απροσεξίες πεζών,παρκαρίσματα όπως νά'ναι και όπου νά'ναι,παραβιάσεις σημάτων από άλλους(που για να τούς αποφύγεις,πάς και στουκάρεις) κλπ.

    Τώρα εξηγείται και το τραγελαφικό δικό μου συμβάν:

    Χειμώνας 96 και γυρίζω σπίτι,στην Καλλιθέα,από Κολωνάκι.Είναι 4.30 περίπου το πρωί και κατεβαίνω την Καλιρρόης
    Φτάνοντας στη Φρατζή,βλέπω από τα 40μ κόκκινο το φανάρι και κλείνω το γκάζι.Η Καλιρρόης έχει 3 λωρίδες όπου η αριστερή σε πάει για Νέο Κόσμο(κι εμένα παραλίγο στον άλλον)και,μετά το φανάρι,συνεχίζει κάτω από την γέφυρα.
    Στη δεξιά και τη μεσαία λωρίδα υπάρχουν από 2 αυτοκίνητα.
    Φτάνοντας κοντά στα σταματημένα αυτοκίνητα,ανάβει πράσινο και μπαίνω στην αριστερή ανοίγοντας το γκάζι.
    Σημειωτέον ότι καμμιά δεκαριά μέτρα πρίν το φανάρι,δεν υπάρχει καθόλου φωτισμός.Καθώς λοιπόν πηγαίνω στη λωρίδα μου σαν κύριος και έχω το νου μου στη δεξιά κατηφορική που ακολουθεί,ακούω το μπαμ και βρίσκομαι ξάπλασε χώματα πέτρες και γυαλιά,εκεί που τώρα υπάρχει ένα όμορφο συντριβάνι.
    Η λωρίδα μου σταματούσε ακριβώς πάνω στο τσιμεντένιο τοιχίο!!
    Το διεπίστωσα και μετά από δυο μέρες που πήγα να δω πώς σκατά έπεσα.
    Μηχανή ,κράνος,δερμάτινα πήγαν στα σκουπίδια κι εγώ έμεινα με μία λάμα στον δεξιό καρπό.
    Επί μία βδομάδα,ερχόταν στο σπίτι μπάτσος και επέμενε να υπογράψω πως δεν έχω καμμιά απαίτηση από τρίτους.Στο τέλος,αφού μού τα έκανε ζέπελιν και αφού δεν ήξερα,πήγα και υπέγραψα.Ο μαλάκας.
    Και αφού δεν πήδηξα τούς εργολάβους,βάζοντας την υπογραφή μου εκεί που δεν έπρεπε,μού έρχεται,μετά από 2-3 μήνες,ένα χαρτί για να πάω να δικαστώ.
    Απορρημένος πήγα και με έκπληξη ακούω την κατηγορία....
    "Προκάλεσες ατύχημα στον εαυτό σου"
    Πάλι καλά που αθωώθηκα δηλαδή!!!

    Κάτι τέτοιο εννοείς φίλε μου;
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2006
    Μηνύματα
    460
    Συγνώμη κιόλας δηλαδή, αλλά νομίζεις ότι εγώ τον έγραψα το νόμο; Εγώ απλώς έγραψα αυτά που μου είπε δικηγόρος, ότι ισχύουν.
    Στην περίπτωση που υπάρχουν κακοτεχνίες, σίγουρα ευθύνη έχει και ο εργολάβος επειδή δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα ώστε να μην προκληθεί ατύχημα. Αλλά πάλι του καταλογίζεται μερίδιο ευθύνης και όχι αποκλειστική ευθύνη.

    Και για να μη μιλάμε μόνο για το τι κάνουν οι άλλοι σε εμάς, τι ζόρι τραβάνε αυτοί οι τύποι που καβαλάνε μηχανές - μηχανάκια - μηχανάρες και πηγαίνουν και τις χώνουν όπου βρουν κενό, αδιαφορώντας αν τα αυτοκίνητα που έχουν αφήσει αυτό το κενό, μπορούν να βγουν ή όχι; Εγώ ακόμα και εδώ στην επαρχιακή πόλη που είμαι, μπορεί να κάνω το τετράγωνο, ψάχνοντας θέση που να μην ενοχλεί τα αυτοκίνητα να ξεπαρκάρουν. Μετά λέει θέλουμε να μας σέβονται.. Αυτοί που κάνουν όμως το παραπάνω, παίρνουν στο λαιμό τους και όλους τους υπόλοιπους.



  8. #23
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
    Συγνώμη κιόλας δηλαδή, αλλά νομίζεις ότι εγώ τον έγραψα το νόμο; Εγώ απλώς έγραψα αυτά που μου είπε δικηγόρος, ότι ισχύουν.
    Στην περίπτωση που υπάρχουν κακοτεχνίες, σίγουρα ευθύνη έχει και ο εργολάβος επειδή δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα ώστε να μην προκληθεί ατύχημα. Αλλά πάλι του καταλογίζεται μερίδιο ευθύνης και όχι αποκλειστική ευθύνη.
    Οχι,δεν σε ειρωνεύομαι.Απλά επειδή έτυχε να βιώσω αυτή τη μαλακία πολύ άσχημα,έκατσα κι έγραψα όλα αυτά.
    Το έμαθα κι εγώ από πρώτο χέρι πως είναι έτσι τα πράγματα.Ας προσέχουμε
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2006
    Μηνύματα
    460
    Παρεξήγηση.. Συγνώμη..

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Επειδή τα εμπόδια είναι πολλά στην πόλη, χρειάζεται έξτρα προσοχή, ειδικά στις διηθήσεις και οριακά προσπεράσματα. Εγώ σε τέτοιες υπολογίζω τουλάχιστο 10 πόντους περιθώριο αριστερά δεξιά για να αποφασίσω να περάσω, διαφορετικά μένω πίσω από τα αυτοκίνητα. Αν δε γίνεται διαφορετικά έχει κολλήσει η κίνηση), περνάω πολύ σιγά και με τα πόδια κάτω. Μια φορά έτυχε να με σταματήσει ένα... σκοινί που εξείχε από ένα φορτηγάκι και μπλέχτηκε με το δεξί καθρέφτη. Ευτυχώς πήγαινα πολύ σιγά καιδεν έχασα την ισορροπία.

    Πολύ πιο επικίνδυνοι είναι αυτοί που παρκάρουν στις γωνίες και κλείνουν την ορατότητα στους προσεγγίζοντες τη διασταύρωση. Είναι συνυπαίτιοι ατυχήματος και θα πρεπε να τρώνε ίδιο πρόστιμο με όσους παραβιάαζουν κόκκινο και στοπ, αντι για απλό παράνομο παρκάρισμα.

  11. #26
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Κάτι δεν πιάνω ρε παιδιά. Δηλαδή εσείς οδηγείτε σε απόσταση χιλιοστού από τα αυτοκίνητα;;;;;;;
    εγω παλι ειδα σημερα εναν τυπα με ενα gs να το πηγαινει αναμεσα στ αυτοκινητα λες κι ειχε κανα παπακι....

    εγω με το παπι να αγκομαχω να περασω κι εκεινος στη τριχα παντα να περνα αναμεσα με 15-20 χιλιομετρα την ωρα....

    λεω απο μεσα μου...τωρα αυτος ή χερας θα ειναι ή μιναρο-παπαρο-καβλις κωλοφαρδος....

  12. #27
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    αν φτασεις τοσο κοντα στο αυτοκινητο που να σε ενοχλουν οι ροδες που προεξεχουν παει να πει οτι εχεις πλησιασει τοσο που θα του παρεις και τον καθρεφτη μαζι.. δεν ειναι λιγο υπερβολικο?
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  13. #28
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Καλά τρακτέρ ήταν και οι τροχοί ήταν πιο έξω απο τους καθρέφτες;

    Να μιλάμε λογικά... οι καθρέφτες απο τα αυτοκίνητα εξέχουν περί τα 10-15cm απο το αυτοκίνητο. Αν ο φίλος είχε πλησιάσει περισσότερο απο αυτό, προσπαθώντας να περάσει απο δεξία, μάλλον επρόκειτο για απροσεξία της στιγμής και δεν νομίζω να έφταιγαν οι τροχοί.

    Παρεπιπτόντως, το να είναι στριμένοι οι τροχοί των αυτοκινήτων προς το πεζοδρόμιο , δυσκολεύει να γίνουν τα εξής..

    1) Να τσουλήσει το αυτοκίνητο και να προκαλέσει τρακάρισμα "αν αφήσει" το χειρόφρενο μετά απο ώρα .Το χειρόφρενο ζεστό πιάνει αλλιώς και αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένο μπορεί να αφήσει μετά απο ώρα. Αν οι τροχοί βλέπουν προς τα μέσα , τότε το αυτοκίνητο απλά δεν πάει πουθενά.

    2) Δυσκολεύει την κλοπή , ειδικά αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο και οι τροχοί βλέπουν προς τα εκεί. Μάλιστα αρκετοί το συνιστούν ώς μέσο αντι-κλοπής.

    Δεν είναι όλα απο μαλακία όπως πολλές φορές πιστεύουμε... αρκετές φορές είναι και επίτηδες βαλμένο έτσι , υπέρ της ακεραιότητας αυτοκινήτου , άλλων αλλά και ασφάλεια του οχήματος.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/07/2006
    Μηνύματα
    131
    Έχεις δει Mercedes με 17αρες(ίσως και 19αρες) ζάντες;Συν ότι όταν στρίβουν οι τροχοί της mercedes έχουν κλίση-πατέντα της εταιρείας-ο τροχός εξέχει περισσότερο από τους καθρέπτες της.Αν δεν εξείχε τόσο θα είχε σπάσει τον καθρέπτη πριν βρει στον τροχό.Και όμως δεν έπαθε τίποτα η σταθμευμένη mercedes.Εξάλλου οι τροχοί δεν έβλεπαν προς το πεζοδρόμιο,αλλά προς το δρόμο.Αν έβλεπαν προς το πεζοδρόμιο δε θα εξείχαν τόσο πολύ.Απλώς ο/η οδηγό της mercedes πάρκαρε βιαστικά και δεν ασχολήθηκε καθόλου με την ασφάλεια άλλων.Ο ωχαδερφισμός/σταρχιδισμός μας χαρακτηρίζει-δυστυχώς-σαν έθνος...

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 916
    Έχεις δει Mercedes με 17αρες(ίσως και 19αρες) ζάντες;Συν ότι όταν στρίβουν οι τροχοί της mercedes έχουν κλίση-πατέντα της εταιρείας-ο τροχός εξέχει περισσότερο από τους καθρέπτες της.Αν δεν εξείχε τόσο θα είχε σπάσει τον καθρέπτη πριν βρει στον τροχό.Και όμως δεν έπαθε τίποτα η σταθμευμένη mercedes.Εξάλλου οι τροχοί δεν έβλεπαν προς το πεζοδρόμιο,αλλά προς το δρόμο.Αν έβλεπαν προς το πεζοδρόμιο δε θα εξείχαν τόσο πολύ.Απλώς ο/η οδηγό της mercedes πάρκαρε βιαστικά και δεν ασχολήθηκε καθόλου με την ασφάλεια άλλων.Ο ωχαδερφισμός/σταρχιδισμός μας χαρακτηρίζει-δυστυχώς-σαν έθνος...

    σε ερώτηση φίλου που συνήθως παρκάρει και αφήνει έτσι τους τροχούς μου είπε ότι το κάνει επειδή έχει βαρεθεί να περνάνε πολύ κοντά αυτοκίνητα μηχανάκια και να του κάνουν ζημιες γρατζουνιες να του σπανε το καθρέφτη κλπ!Χιλιες φορες να ακουμπησει ενα αμαξι στο λάστιχο παρά να μου κάνει ζημιά στο αμάξι!




    Επίσης αν φτάνουμε να περάσουμε τόσο κοντά στο αυτοκίνητο ώστε να μας ενοχλεί η ζάντα πάει να πεί ότι είμαστε υπερβολικά κοντά και ότι ή εμεις θα χτυπήσουμε ή θα προξενήσουμε ζημιά στο αυτοκίνητο!

    Ούτε το ένα είναι σωστό ούτε και το άλλο κατα την γνώμη μου!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πλύσιμο αυτοκινήτων...
    από downhill στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 12:22
  2. Οδηγοί αυτοκινήτων-οδηγοί θανάτου
    από XTakias στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2005, 18:20
  3. Οι γυναίκες είναι σαν τις θέσεις για παρκάρισμα.
    από GTZ750 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 10:14
  4. ΓΥΝΑΙΚΕΣ Vs ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
    από GTZ750 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2004, 21:00
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2004, 10:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF