230 το hornet 250? Μήπως έλεγε το 600;;
το 250 πρέπει να παίζει γύρω στα 160 χλμ τελική!
230 το hornet 250? Μήπως έλεγε το 600;;
το 250 πρέπει να παίζει γύρω στα 160 χλμ τελική!
4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
The MRT will be back soon!!!
αχ ρε βαντιτ.ολοι σε κατηγορουν αλλα ολοι βλεπουν το κολαρακι σου..τετοιες μαλακιες μου ελεγε και ενα φιλαρακι στο πανεπιστημιο με ενα δουκα και τελικα μετα που εφαγε 2-3 μηχανακια απο μηχανακι 10ετιας με μετρια συντηρηση εβγαλε το μοκο\
ziste tin kathe strofi..tin kathe euthia,,,
Αρχικά δημιουργήθηκε από sfigas
αχ ρε βαντιτ.ολοι σε κατηγορουν αλλα ολοι βλεπουν το κολαρακι σου..τετοιες μαλακιες μου ελεγε και ενα φιλαρακι στο πανεπιστημιο με ενα δουκα και τελικα μετα που εφαγε 2-3 μηχανακια απο μηχανακι 10ετιας με μετρια συντηρηση εβγαλε το μοκο\![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η ζωη ειναι πολυ μικρη για να ειναι ασχημη...
Πέρασες με Bandit 400, ΚΤΜ DUKE 600?
Πως ακριβώς?Έχει περισσότερα κυβικά,μεγαλύτερη ροπή και μικρότερο βάρος.
Μήπως ήταν κουλός(μα εντελώς κουλός) ο οδηγός του Δούκα?
Κάτσε καλά μη σ'ακούσει κανας DUKAS και σε πάρει στο ψιλό.
And as he flies --- tears in his eyes ---
his wind-whipped words echo the final take
and he hits the trunk road doing around 120
with no room left to brake.
Αυτό το λες από προσωπική εμπειρία; Ε, όχι έχει τα cb για πλάκα. Αυτά που έχουν στις σχολές οδηγών μπορεί, υπάρχουν και μερικά cb όμως...Αρχικά δημιουργήθηκε από Bandit-akos
και τα βρομοbandit οπως τα αποκαλειται ειναι τα πιο γρηγορα 400 ΓΥΜΝΑ ( Δεν λεω για cbr poy einai grigorotero kai me fering) και κατι cb της ΧΟΝΔΑ τα εχει για πλακα ομως.
φιλικα![]()
![]()
![]()
εχθρικά...![]()
![]()
Κόντρες με ktm δεν πιάνονται...Σπάνια να πετύχεις κάποιο να δουλεύει σωστά...Αρχικά δημιουργήθηκε από sfigas
αχ ρε βαντιτ.ολοι σε κατηγορουν αλλα ολοι βλεπουν το κολαρακι σου..τετοιες μαλακιες μου ελεγε και ενα φιλαρακι στο πανεπιστημιο με ενα δουκα και τελικα μετα που εφαγε 2-3 μηχανακια απο μηχανακι 10ετιας με μετρια συντηρηση εβγαλε το μοκο\![]()
![]()
![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
[B]Αυτό το λες από προσωπική εμπειρία; Ε, όχι έχει τα cb για πλάκα. Αυτά που έχουν στις σχολές οδηγών μπορεί, υπάρχουν και μερικά cb όμως...
εχθρικά...![]()
![]()
δεν μιλαω απο προσωπικη εμπειρια ( αλλωστε ακομα ειμαι κουλαδι, τωρα μαθαινω να οδηγαω και εχω να μαθω πολλα ακομη και ποσο μαλλον δεν ειμαι ακομα για κοντρα )
και ενοοντας τα cb τα εχει για πλακα ενοω μαμα bandit εναντιον μαμα cb (και με καλους οδηγους )
που εκει πραγματικα το bandit τα εχει για πλακα ομως . τεσπα
και το cb δακι καλο ειναι για να κανεις τη δουλεια σου.
αξιοπιστο ... δε λεω
αλλα ως εκει
ο τρομοκρατης ειναι αλλη φαση
![]()
![]()
![]()
230κμ ελεγε ο δηκος σου,δεν το πιστευω ρε οτι το 250αρι βαραει 230κμ μαλλον 230 μιλια θα ελεγε![]()
![]()
![]()
![]()
καλα εχει τρελαθει ο κοσμος....και ξερεις αυτο το λενε οταν το εχουν πουλησει το μηχανακι,και οχι οταν το εχουν!!!(ποιο bandit ρε εγω το hornet που ειχα ξυλωνε την ασφαλτο):rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pitsakos
Τι να πω μερικα ατομα εχουν ξεφυγει! αντε η τελικη ειναι μουφα μεχρι και μια φιλη ασχετη απο μηχανες εβαλε τα γελια οταν τα ακουσε! αλλα μπορει να "φαει" ενα Bandit;; εδω 400αρια τις ηλικιας 96-02 δεν τα τρωνε οπως και 600αρια λιγο παλιοτερα βεβαια!
γκουχου-γκουχου (βηχω τωρα)ας ειμαστε λιγο σοβαροι,το 600 ειναι 600!
Νομιζεις πως ολα αυτα τα λεω επειδη ειμαι κατοχος μπαντιτ; Εδω εισαι που κανεις λαθος; ημουν κατοχος χοντα! εχω οδηγηση απο παπακι μεχρι και χαρλευ και μπορω να κρινω πιστευω! και οταν μιλαω για 600αρια μιλαω γιαυτα που ηλικιακα ειναι ιδια με το μπαντιτ!Αρχικά δημιουργήθηκε από mob rules
γκουχου-γκουχου (βηχω τωρα)ας ειμαστε λιγο σοβαροι,το 600 ειναι 600!
Η ζωη ειναι πολυ μικρη για να ειναι ασχημη...
φιλε μου την πεμπτη θα ειμαι αθηνα με το βαντιτ!fερε μου ενα δουκα οχι 600 απλα επειδη δεν υπαρχουν αλλα 640 για να ανοιξουμε.tora gia ta xaraktitistika poy eipes des
Overall Length: 2 055 mm (80.9 in)
Overall Width: 705 mm (27.8 in)
Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)
Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)
Dry Weight: 172 kg (378 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp / 12.000 rpm, 3,9 kg-m/ 10.500 rpm.
bandit
Displacement: 625.00 ccm (38.14 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7250 RPM
Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 5500 RPM
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gearbox: 5-speed
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 145.0 kg (319.7 pounds)
Seat height: 860 mm (33.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,460 mm (57.5 inches)
ekei tha eimai.kai o odigos den itan koulos.antitheta to paidi bazei to mixanaki se pista sinexeia.foraei fcr karb reumata agonistika kai olosomi remus.
otan stamatisame mou kanei.exeis balei ekentroforous?ti foraei?leo ena teliko kai ladia me 20.000 pano pou den ta exo allaxei apo to kalokairi.dexesai loipon tin prosklisi moy gia ena filiko anoigma me to bandit m?
ziste tin kathe strofi..tin kathe euthia,,,
an diladi ena bandit ta xosi se enaq duke einai koulos o odigos?kala ta cb alla ligo adinama sxetika me ta bandit
!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ziste tin kathe strofi..tin kathe euthia,,,
ο δουκας δεν ειναι στην ιδια κατηγορια με το bandit,αν ειναι να συγκρηνουμε ανομοια μηχανακια τοτε χαιρω πολυ,γιατι ολα το cross600 τα περναει!(το bandit)το duke ειναι κατι σε στιλ africa αν δεν κανω λαθοςΑρχικά δημιουργήθηκε από sfigas
φιλε μου την πεμπτη θα ειμαι αθηνα με το βαντιτ!fερε μου ενα δουκα οχι 600 απλα επειδη δεν υπαρχουν αλλα 640 για να ανοιξουμε.tora gia ta xaraktitistika poy eipes des
Overall Length: 2 055 mm (80.9 in)
Overall Width: 705 mm (27.8 in)
Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)
Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)
Dry Weight: 172 kg (378 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp / 12.000 rpm, 3,9 kg-m/ 10.500 rpm.
bandit
Displacement: 625.00 ccm (38.14 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7250 RPM
Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 5500 RPM
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gearbox: 5-speed
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 145.0 kg (319.7 pounds)
Seat height: 860 mm (33.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,460 mm (57.5 inches)
ekei tha eimai.kai o odigos den itan koulos.antitheta to paidi bazei to mixanaki se pista sinexeia.foraei fcr karb reumata agonistika kai olosomi remus.
otan stamatisame mou kanei.exeis balei ekentroforous?ti foraei?leo ena teliko kai ladia me 20.000 pano pou den ta exo allaxei apo to kalokairi.dexesai loipon tin prosklisi moy gia ena filiko anoigma me to bandit m?![]()
Συγκρίνουμε λάθος μηχανάκια εδώ, αλλά δεν πειράζει. Για το μπαντιτ έχω να πω το εξής, 59 άλογα είχαν τα μπαντιτ μέχρι το 92 βαριά 93. Μετά έβγαζαν 53 άλογα. (Αυτό για αυτούς που τα άλογα τα έχουν για στραγάλια) Άν κάποιος έχει μπάντιτ που έβγαζε 59 άλογα, έβγαζε 59 άλογα, σήμερα, μετά από 12 - 14 χρόνια, βγάζει κάτι άσπρους καπνούς.Αρχικά δημιουργήθηκε από sfigas
φιλε μου την πεμπτη θα ειμαι αθηνα με το βαντιτ!fερε μου ενα δουκα οχι 600 απλα επειδη δεν υπαρχουν αλλα 640 για να ανοιξουμε.tora gia ta xaraktitistika poy eipes des
Overall Length: 2 055 mm (80.9 in)
Overall Width: 705 mm (27.8 in)
Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)
Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)
Dry Weight: 172 kg (378 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp / 12.000 rpm, 3,9 kg-m/ 10.500 rpm.
bandit
Displacement: 625.00 ccm (38.14 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7250 RPM
Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 5500 RPM
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gearbox: 5-speed
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 145.0 kg (319.7 pounds)
Seat height: 860 mm (33.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,460 mm (57.5 inches)
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Αρχικά δημιουργήθηκε από sfigas
Overall Length: 2 055 mm (80.9 in)
Overall Width: 705 mm (27.8 in)
Overall Height: 1 060 mm (41.7 in)
Wheelbase: 1 430 mm (56.3 in)
Dry Weight: 172 kg (378 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp / 12.000 rpm, 3,9 kg-m/ 10.500 rpm.
bandit
Displacement: 625.00 ccm (38.14 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7250 RPM
Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 5500 RPM
Bore x stroke: 101.0 x 78.0 mm (4.0 x 3.1 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gearbox: 5-speed
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 145.0 kg (319.7 pounds)
Seat height: 860 mm (33.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,460 mm (57.5 inches)
Ρε παλικάρι , εσύ καλά τα λες αλλά κάπου έχω μπερδευτεί...
Με απλή λογική δεν μου βγαίνουν τα νουμεράκια ...
Λές ότι τσάγιωσες ένα μονοκύλινδρο που βγάζει 4 ίππους λιγότερους (λέμε τώρα) αλλά σε 5.000 rpm χαμηλότερα !! Με ροπή (εδώ γέλασα) 3,9 κιλά το bandit (λογικό 400-άρι είναι ) στις 10.500 Rpm ενώ ο δούκας έχει κοντά 2 κιλά ροπής περισσότερα σε 5.000 στροφές λιγότερες ρε φίλε ..
Να μην πω για διαφορά βάρους ..
Άρα το δικό μου συμπέρασμα ...
Α. Ο Δούκας ήταν κουλός η δεν το άνοιξε..
Β. Ο αναβάτης του Δούκα ζυγίζει 237 κιλά και εσύ γύρω στα 60 κιλά ..
Γ. Το μηχανάκι σου όπως βγήκε από την γραμμή παραγωγής στη Nijon και ήταν σκέτο σασί, επάνω αντί bandit slingshot 16v μοτέρ , κάποιος γιάπωνας μηχανικός σουρωμένος με σάκε κοπάνισε ένα αεροελαιόψυκτο από gixxer επάνω ... (άρα μιλάμε για συλλεκτικό μοντέλο μην το πουλήσεις ποτέ ..)
![]()
Να με συγχωρείτε για την παρέμβαση αλλά μήπως μήπως λέω είναι άσχετα μηχανάκια; Θέλω να πω μήπως ανήκουν σε άλλες κατηγορίες; Γιατί από αυτό ξεκινάμε.
Την κατηγορία που ανήκουν! έτσι δεν είναι; Οπότε μήπως αν όντως ανήκουν σε άλλες κατηγορίες όπως νομίζω να το ξαναπιάσουμε το θέμα από την αρχή;
Όσο γι αυτά που λέει ο Άκης να ούμεέχει απόλυτο δίκιο να ξαναούμε
.
Ειδικά στο θέμα της ροπής! Αυτό λέει πολλά.
Οπότε μάλλον ήταν ο οδηγός άσχετος ή πολύ μαζεμένος.