Σελίδα 5 από 212 ΠρώτοΠρώτο 123456789101555105 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #61
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Εγω παω απο το κακο στο χειροτερο.. Τα νεοτερα ειναι τα ακολουθα:

    Αφου του εδωσα απο μπαταρια αυτοκινητου, εβγαλα τον συναγερμο. Μετρησα με πολυμετρο και ειδα οτι η μπαταρια φορτιζει. Παρ'ολα αυτα σημερα το πρωι αρχισε παλι τα δικα του. Την παρατησα σπιτι για να μην αργησω αλλη μια μερα στην δουλεια. Σιγουρα καπου εχει διαρροη. Δεν εξηγειται αλλιως.
    Οσο για το ψηλο ρελαντι το οποιο επαιζε σαν τρελο μεταξυ 2000-2500 στοφων κατεβαζοντας το ρελαντι συμμορφωθηκε λιγο και τωρα μενει σταθερο στις 1200 αντε να παιξει λιγο μεχρι τις 1300. Παρ'ολα αυτα οσο ειναι στο ρελαντι ακουω ενα μεταλικο ηχο. Σαν κατι να παιζει. Ελπιζω να μην ειναι καμια καδενα εκκεντροφορου γιατι ολα τα περιμενω πια. καποιος απο τους υπαρχοντες ιδιοκτητες μπορει να μου επιβεβαιωσει / διαψευσει τον ηχο αυτο? Παντως για τα ηλεκτρικα προβληματα που λεγανε πριν την παρω δυστυχως στην περιπτωση μου βγηκαν πραγματικα. Και εχω κανει μονο 570χμ.
    Για θεμα service πηγα στον εξουσιοδοτημενο του Κορυδαλλου ο οποιος κανει ανακαινιση και δεν μπορουσε να με βοηθησει. Του Πειραια την μετρησε με πολυμετρο και μου ειπε οτι καλυτερα να την παω στα κεντρικα. Στα κεντρικα δεν δεχονται να μου κλεισουν ραντεβου γιατι δεν ειναι προκαθορισμενο το προβλημα και πρεπει να τους την παω και να την αφησω μεχρι νεοτερας...
    Και μη χειροτερα..

  2. #62
    Περαστικά...

    Θα σου πρότεινα να περάσεις από το συνεργείο στο Περιστέρι, κοντά στην πλατεία Μπουρναζίου, εκεί φτιάχνουν και τις αγωνιστικες της εταιρίας, πηγαίνει ένας φίλος το GS500F του και είναι πολύ ευχαριστημένος. Για να είναι εκεί το αγωνιστικό τμήμα, λογικά θα έχει και καλούς μηχανικούς. Και η δικιά μου εκεί έκανε τα σέρβις της (πριν την πάρω). Δε ξέρω αν θα σου κλείσουν ραντεβού, αλλά αφού μένεις κοντά Κορυδαλλό (αν κατάλαβα λάθος συγγνώμη) δεν είναι μακριά το συνεργείο.

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Καλα καταλαβες. Μενω Πειραια αλλα το ραντεβου που τελικα εχω ειναι κατ'ευθειαν για τα κεντρικα. Τωρα το τι θα γινει θα σας πω στην συνεχεια. Για το ρελαντι pls ας μου απαντησει καποιος για να ξερω τι να τους πω μολις παω. Απ'οτι εχω καταλαβει παντως οσο ειναι στην εγγυηση ολοι αποφευγουν να ασχοληθουν. Εχω δε το προαισθημα οτι οταν ληξει για το παραμικρο θα θελει αλλαγη η μιση μηχανη.. Τωρα αυτα ειναι απλες υποθεσεις, ελπιζω να μην βγω αληθινος στις προβλεψεις μου.

  4. #64
    Όσους ρώτησα και σε fora που είδα έξω, λένε ότι το μοτέρ αν σεβαστείς τη συντήρηση του σε ότι αφορά λάδια και ρύθμιση είναι αθάνατο. Χαζοπροβλήματα με ηλεκτρικά συνέβαιναν πιο παλιά με τα 400άρια και τα 600άρια, υποτίθεται ότι το 650 και το 1200 δεν είχαν τέτοια gremlins. Μάλλον σου έκατσε τυχαία η στραβή.

    Το ρελαντί μπορεί και να μην είναι σταθερό λόγω κακών ηλεκτρικών τελικά, όπως και η ατελής καύση ενδέχεται να οφείλεται εκεί, αφού τα μπουζί δεν θα παίρνουν "σωστό" ρεύμα. Πάντως μπορείς αν δεις το βιβλιαράκι να το ρυθμίσεις μόνος σου (αν και θα το δουν στο σέρβις που θα πας). Η δικιά μου 900 κρύα, 1100-1200 ζεστή.

    Το service στο Περιστέρι είναι της εταιρίας Σφακανάκης, δεν είναι ανεξάρτητο εξουσιοδοτημένο.

    Έχω και το service manual κατεβασμένο απο internet στα Αγγλικά όμως, αν θέλεις το ανεβάζω σε rapidshare για να το πάρεις (ή όποιος άλλος το θέλει εδώ μέσα) θα δεις ότι σαν μηχανικά μέρη είναι ιδιαίτερα απλή κατασκευή, άρα λογικά έχει και απλές επισκευές.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Μακαρι ο ηχος που ακουω να ειναι πυρρακια απο το ηλεκτρικο προβλημα.
    Δεν ξερω τι να πω. 570χμ και δεν την εχω χαρει με αυτα και με αυτα... Ασε το αγχος αν καθε πρωι θα φτασω δουλεια η θα εχω προβληματα.. Εχουν παιξει τα νευρα μου. Αυτη την βδομαδα ειχα φοβερη ευκαιρια (λογω του μεταπτυχιακου που μεταφερθηκε Αθηνα) να κανω καθημερινα 30χμ και τωρα με το προβλημα στα ηλεκτρικα την εχασα και αυτην.

  6. #66
    Βρε αθεόφοβε, με 570 χιλιόμετρα τι να χαρείς;;; Περίμενε τα 1000 για να βάλεις τα λαδάκια που πρέπει και μετά δώστου! (ΟΚ, αφού το φτιάξουν πρώτα...)

    To link για το Service Manual στα Αγγλικά (το έχω και Ιταλικά αν βολεύει κάποιον, το κατέβασα κατά λάθος) είναι το πιο κάτω αρχείο rar, φυσικά χωρίς passwords και λοιπές αηδίες. Μέγεθος 21ΜΒ που θα στεναχωρήσει όσους δεν έχουν adsl αλλά αξίζει... Ακόμα και αν δεν θέλετε να βάλετε χέρι εσείς, θα ξέρετε τι πείραξε ο τεχνικός και δεν θα μπορεί να σας λέει αρλούμπες. Έχει σχεδιαγράμματα για τα πάντα!

    Service Manual GSF650 K5 Bandit στα Αγγλικά

  7. #67
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα.
    @amyroukai: Ευχαριστούμε φιλαράκι, πολύ χρήσιμο.

    @symplektis: Έχω την εντύπωση ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ όσο ''γερνάνε'' τόσους περισσότερους μεταλλικούς θορύβους κάνουνε. Άλλοι το γουστάρουν και άλλοι σπάζονται. Όταν είναι κρύο ακούω και εγώ ένα τακ-τακ (2500km έχω κάνει) αλλά νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Μας βάζεις σε περίεργες σκέψεις όμως... Και να σκεφτείς ότι τα παραγγείλαμε με λίγες μέρες διαφορά... Με το καλό να ξεμπερδέψεις...


    τα λέμε...

  8. #68
    Μόλις ήρθε από το σπίτι ένα φιλαράκι παλιός μηχανόβιος και νυν καλός οικογενειάρχης (δε το λέω ειρωνικά) και είδε τα τακάκια μου και μου είπε ότι είναι τελειωμένα Δεν το έκανα εγώ και δεν το κατάλαβα καν άσχετος γαρ. Καμμιά πρόταση από μαγαζιά; Για το brake shop στην Καλλιρόης μου έχουν πει καλά λόγια, αλλά πάλι... Ξέρω και εγώ; Ή λέτε μέχρι το Νοέμβρη που είναι στην εγγύηση να πάω Σφακιανάκη να τα αλλάξω; Κόστος ξέρει κανείς;

  9. #69
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Για το brake shop στην Καλλιρόης μου έχουν πει καλά λόγια

    πολυ καλος να πας... σιγα μην περιμενεις τον νοεμβρη... θες να σκοτωθεις;



    το ζευγαρι μπροστα να σου παει απο 50 μεχρι 80... μια χαρα ειναι...

  10. #70
    με παρεξήγησες δεν εννοούσα να περιμένω το Νοέμβρη να αλλάξω τα τακάκια, εννοούσα να περιμένω το Νοέμβρη για να πάω να κάνω τέτοια δουλειά εκτός δικτύου, μη μου πουν τίποτα για εγγύηση κλπ. Αν και τα τακάκια δεν τα καλύπτει τίποτα, αναλώσιμα είναι, δεν είναι εργασία σέρβις...

    Θέλει και μπροστά και πίσω, με το πίσω δεν έχω φρενάρει ποτέ, απορώ ποιός παλαβός το έλιωσε! Καλώς η κακώς, έχω μάθει μόνο το μπροστινό... :S Πρέπει να συνηθίσω και το πίσω για σταθερότητα όπως λένε κάποιοι, άλλοι λένε ότι είναι περιττό... Βγάλε άκρη.

  11. #71
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    με το πίσω δεν έχω φρενάρει ποτέ, απορώ ποιός παλαβός το έλιωσε! Καλώς η κακώς, έχω μάθει μόνο το μπροστινό... :S Πρέπει να συνηθίσω και το πίσω για σταθερότητα όπως λένε κάποιοι, άλλοι λένε ότι είναι περιττό... Βγάλε άκρη.

    ειμαι ενας απο εκεινους που δε το χρησιμοποιουσε ποτε...


    μεσα απο την ενασχοληση μου με την εκτος δρομου οδηγηση έκανα το πίσω φρένο ευαγγέλιο...


    πάρα πολύ σημαντικό τελικά...


    ένα κλίκ πιο πρόν πο το μποστινό στις ευθείες...


    και σταθερό πίσω φρενάκι καθώς ανοίγεις το γκαζι στρίβοντας...


    σε μεταμορφωνουν οδηγικά...


    δοκιμασε το ... θα το μαθεις πολυ συντομα...


    πίσω βολέυουν τα τακακια που σφυριζουν... βοηθανε να καταλαβεις την ένταση του πίσω φρενου μεχρι να συνηθισεις την αισθηση!

  12. #72
    Ο Keith Code δεν γράφει τίποτα τέτοιο για το πίσω φρένο, το βιβλίο το "ξεσκονίζω" τρίτη φορά προσπαθώντας να συνηθίσω κάποια πράγματα που με τρομάζουν ή μάλλον πιο σωστά με "ανησυχούν" και τα κάνω λάθος, δεν θυμάμαι να είδα τίποτα για πίσω φρένο σε φάση επιτάχυνσης! Εκτός αν το κάνεις για "traction control" να περιορίζεις το σπινάρισμα. Για την ώρα, δεν έχω την τόλμη να το ανοίξω τόσο γερά ώστε να σπινάρει και τις δύο φορές που έγινε άθελά μου λόγω σαπουνοασφάλτου ήμουνα αρκετά χαλαρός πάνω στη μηχανή και την άφησα να διορθώσει μόνη της.
    Πάντως αν κρίνω από τους "παγκόσμιους" το πίσω μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη είσοδο στη στροφή.... Αλλά μάλλον πρέπει να πάρω κανένα 125 χωμάτινο για να το δοκιμάσω, γιατί δε ρισκάρω τα 220 κιλά του Bandit να σκάσουν φαρδιά πλατιά στο ποδαράκι μου αν το παρακάνω. Βέβαια, με το ABS δε νομίζω να την αφήνει να κάνει γυρίσματα κλπ. Αλλά γμτ μου φαίνεται τόσο "αφύσικο" το φρενάρισμα έτσι...


    τα τακάκια δεν έχουν φτάσει σε σημείο να σφυρίζουν, αλλά τα εμπρός κοντεύουν στο δείκτη φθοράς και το πίσω έμβολο είναι πολύ έξω, που σημαίνει ότι και το πίσω τακάκι είναι στα όριά του.

  13. #73
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    τα τακάκια δεν έχουν φτάσει σε σημείο να σφυρίζουν

    τα τακακια σφυριζουν ενεκα ιδιαιτερης συνθεσης του υλικου...ουχί ένεκα φθοράς!



    Τολμάς και αμφισβητείς τον KATANAS code? ποιός είναι αυτός ο Keith; τον ξερεις κι απο χθες;


    ενω εμενα θα με βρεις στους δρόμους της Αθήνας, στο λελεαρ, στα μεγαρα
    στην οροσειρα βαρυμπομπης, στα μπουγατσοπωλεια "οι μερακληδες"


    :rotflmao: :rotflmao:

  14. #74
    ΟΚ για της μοτό δε ξέρω, του αυτοκινήτου έχουν ένα σιδεράκι που σφυρίζει επί τούτου για να ξέρεις πότε τέλειωσαν (τα δικά μου τουλάχιστον). Τόσο σκληρή πάστα που να σφυρίζει όταν φρενάρεις δεν έχω βάλει ποτέ, θα προτιμούσα να μην οδηγώ από το να οδηγώ σφυρίχτρα.

    Ο Keith Code είναι ο συγγραφέας του Twist of the Wrist 1 και 2, του Soft science of Road Racing Motorcycles και ιδρυτής του California Superbikes School. Όχι ότι αμφιβάλλω για αυτό που λες εσύ (και θα το δοκιμάσω σιγά σιγά ξεψαρώνοντας), απλά ο άνθρωπος δεν είναι τυχαίος... Προπονητής αρκετών οδηγών, μεταξύ άλλων και του Wayne Rainey.

    Και η ρομπιά, πήρα τηλέφωνο στο Brake Shop να μάθω πόσα θα μου κοστίσει η αλλαγή και ο τύπος ευγενικά μου λέει "εξαρτάται από μάρκα, τύπο κλπ" και όχι ότι δεν ισχύει το ίδιο με τα αυτοκίνητα, αλλά τελικά έχει πολλές παραμέτρους να σταθμίσω για την επιλογή (τρόπο οδήγησης βασικά) και ένιωσα λιγάκι λακαμάς. Δεν είναι σαν την αντιπροσωπεία "αυτό βάζουμε, τόσο κάνει". Χμ... Άντε πάλι στο μηδέν Θα πάω από εκεί να το δούμε το ζήτημα. Τακάκια για ψάρακες έχετε;;; Σε πρώτη φάση μια μαλακή πάστα να πιάνει από κρύα γιατί πιεσμένο το Bandit δε θα πάει ακόμα. Με το ABS δε ξέρω τι παίζει, αν και πως θα συνεργάζονται οι παράμετροι που είναι περασμένοι στον εγκέφαλο με τα νέα δεδομένα ελαστικών και τακακίων. Στο αυτοκίνητο η αλλαγή προς το καλύτερο του άρεσε και έγινε λιγότερο παρεμβατικό πάντως.

  15. #75
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    ΟΚ για της μοτό δε ξέρω, του αυτοκινήτου έχουν ένα σιδεράκι που σφυρίζει επί τούτου για να ξέρεις πότε τέλειωσαν (τα δικά μου τουλάχιστον). Τόσο σκληρή πάστα που να σφυρίζει όταν φρενάρεις δεν έχω βάλει ποτέ, θα προτιμούσα να μην οδηγώ από το να οδηγώ σφυρίχτρα.

    Ο Keith Code είναι ο συγγραφέας του Twist of the Wrist 1 και 2, του Soft science of Road Racing Motorcycles και ιδρυτής του California Superbikes School. Όχι ότι αμφιβάλλω για αυτό που λες εσύ (και θα το δοκιμάσω σιγά σιγά ξεψαρώνοντας), απλά ο άνθρωπος δεν είναι τυχαίος... Προπονητής αρκετών οδηγών, μεταξύ άλλων και του Wayne Rainey.

    Και η ρομπιά, πήρα τηλέφωνο στο Brake Shop να μάθω πόσα θα μου κοστίσει η αλλαγή και ο τύπος ευγενικά μου λέει "εξαρτάται από μάρκα, τύπο κλπ" και όχι ότι δεν ισχύει το ίδιο με τα αυτοκίνητα, αλλά τελικά έχει πολλές παραμέτρους να σταθμίσω για την επιλογή (τρόπο οδήγησης βασικά) και ένιωσα λιγάκι λακαμάς. Δεν είναι σαν την αντιπροσωπεία "αυτό βάζουμε, τόσο κάνει". Χμ... Άντε πάλι στο μηδέν Θα πάω από εκεί να το δούμε το ζήτημα. Τακάκια για ψάρακες έχετε;;; Σε πρώτη φάση μια μαλακή πάστα να πιάνει από κρύα γιατί πιεσμένο το Bandit δε θα πάει ακόμα. Με το ABS δε ξέρω τι παίζει, αν και πως θα συνεργάζονται οι παράμετροι που είναι περασμένοι στον εγκέφαλο με τα νέα δεδομένα ελαστικών και τακακίων. Στο αυτοκίνητο η αλλαγή προς το καλύτερο του άρεσε και έγινε λιγότερο παρεμβατικό πάντως.

    για τον κηθ πλακα εκανα βρε... ξερω ποιός είναι!


    πολυ καλα σου ειπε ο μπρεϊκ σοπ...


    πηγαινε να συζητησετε... να σε ψυχολογιση... χρηση εντος πολης; εκτος; μικτη;

    γκαζιαρης;
    χρησιμοποιείς τα φρενα εντατικα;

    κανεις κατεβασματα;

    ειναι γνωστης το παιδί και παρεξηγημένος στο χώρο σαν "περίεργος"


    σου είπα... απο 50 μεχρι 80 θα σου πανε μαζι με την τοποθετηση!


    εχει και με παραπανω αλλα δε νομιζω να τα χρειαζεσαι!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF