Αρχικά δημιουργήθηκε από xristos cbf
Είμαι κάτοχος CBF 1000 ABSκαι παραθέτω τις εντυπώσεις μου :
λοιπόν το μηχανάκι το έχω από της 28/10/2006 και έχω κάνει 1.000 χλμ. στο πρώτο service (λάδια και φίλτρο λαδιού)
Πολύ καλή ροπή του κινητήρα παντού και πάντα
Είναι καλοζυγισμένο σε σημείο που τα κιλά του δεν τα καταλαβένεις κι επειδή ήμουν και κάτοχος του CBF 600 ABS αισθάνομαι ότι το 1000 στρίβει πιο εύκολα (και διπλός-φορτωμένος) .
Άνετοι χώροι για 2 άτομα
Καλές αναρτήσεις έως ικανοποιητικές για την χρήση που το έχω (ταξιδάκια , πάντα διπλός και φορτωμένος)
Ασφάλεια με τα πολύ καλά φρένα (cbs και abs που δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν και δεν σε τρομάζουν με απότομο βύθισμα )
Χώνεται παντού στη κίνηση ειναι μαζεμενο μηχανακι όμοιο με το μικρό του αδερφάκι ( CBF 600)
Kαίει κοντά στα 6 με 6,3 lt/100 km όχι πολλά για τα κυβικά του με ταχύτητες έως 140 km/h
Τώρα για το θέμα του βεντιλατέρ όντως μέσα σε κίνηση ανάβει εύκολα αλλά μη υπάρχοντος δείκτης θερμοκρασίας καλά κάνει και ανάβει και όσο για την θερμότητα που παράγει μην τρελαθούμε κι όλα είναι όσο και στα λοιπά μοντέλα των υπολοίπων εταιρειών (τι να πει δηλαδή το Capo της Aprilia?)
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένοςόπως και από το CBF 600
και μόνο αν το οδηγήσετε θα καταλάβετε τι δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της honda.
σε σχεση με το 600 πως θα το εκρινες? αξιζει τη διαφορα χρηματων του? ειναι παντα εμφανης η διαφορα του κινητηρα?
καλημερα

και παραθέτω τις εντυπώσεις μου :
αλλά το 1000 είναι περισσότερο
. Οι βασικές διαφορές είναι στα φρένα (3 πίστονες δαγκάνες το 1000 + CBS+ABS αλλά και περισσότερα κιλά, 2 πίστονες το 600 +ABS), o κινητήρας σίγουρα πιο δυνατός αλλά εξίσου ελαστικός χωρίς νευρικά ξεσπάσματα-εύκολοοδήγητα και τα δύο και ο υδραυλικός συμπλέκτης πολύ καλός. (μιας και μέχρι τώρα είχα μόνο μηχανικούς που ήταν ψηλό σφιχτοί). Το 600 το άλλαξα για 3 ίσως λόγους και λέω ίσως γιατί ακόμη δεν το έχω χαρεί όσο θα το ήθελα, ο 1ος ταξιδεύω πάντα διπλός και τριβάλιτσος και ήθελα λίγο παραπάνω ρεπριζ στις προσπεράσεις (στο 600 αν ταξίδευα με 140 και ήθελα να προσπεράσω θα έπρεπε να ανεβάσω αρκετά τις στροφές και να κατεβάσω ταχύτητα για να ξεκολλήσω ενώ με το 1000 είναι απλά μια σκέψη ο 2ος λόγος:rotflmao: είναι ότι μου την έμπαινε ο συνταξιδευτής μου :a029: (με XLV 1000) που έλεγε ότι στις προσπεράσεις κοντεύει να περάσει από πάνω μου λόγω ορμής και ο τρίτος είναι αυτή η καταραμένη αρρώστια :a37: που σε κάνει να θέλεις και κάτι μεγαλύτερο σε κυβικά, ιπποδύναμη κ.α. κακά. Συνοψίζοντας λέω πως η χρηματική διαφορά αλλά και ο κινητήρας του CBF 1000 αξίζουν.
