Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: Κατεβασμένες τιμονόπλακες

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
    Φαντάσου τα 2-3cm που το χαμήλωσε ο συγκεκριμένος.
    Ότι να΄ναι..... Και άμα σκάσει σε καμμιά κολώνα θα του φταίνε τα CB, οι δρόμοι κλπ κλπ....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Μαζί θέλει και άλλες ρυθμίσεις στο μπροστινό πλέον. (Αύξηση συμπίεσης)
    Βύρωνααααααα ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Βύρωνααααααα ....
    Τι είπα λάθος βρε Old;

    Αύξηση απόσβεσης συμπιέσης χρειάζεται. Κάνω λαθος;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Τι είπα λάθος βρε Old;
    Αύξηση απόσβεσης συμπιέσης χρειάζεται. Κάνω λαθος;
    Όχι, αλλά ΔΕΝ μίλησες για απόσβεση...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Αύξηση συμπίεσης
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Όχι, αλλά ΔΕΝ μίλησες για απόσβεση...
    Ok master.You are right as usual... Αν μιλούσα για ελατήρια, θα έλεγα αύξηση προφόρτισης όμως

    Βέβαια, δεν είμαι και σίγουρος ότι το CB διαθέτει κάποια ρύθμιση εκειαπάνου, αλλά τεσπα....

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #21
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Εκτός και έχει κατεβάσει πολύ τις πλάκες, στέλνοντας την γεωμετρία του CB στο πυρ το εξώτερο. (Αν έχει κατεβάσει πχ τις πλάκες 1 εκατ. είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!)
    Τα καλάμια προεξέχαν πάνω από την πλάκα τουλάχιστον 2 εκατοστά... οπότε μάλλον αυτό είναι.

  7. #22
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
    Μηπως κατεβασε τις πλακες για να ''κοντυνει'' το μηχανακι και να το παταει καλυτερα οταν σταματαει σε φαναρι?
    Καθόλου απίθανο!!!!

  8. #23
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    ΟΚ...
    Σε καμμια περιπτωση δεν βαραινει το τιμονι αν κατεβασεις εστω και 5 εκ (ηλιθιωδως πολυ) τις τιμονοπλακες. Αντιθετα ελαφραινει σε επικυνδυνο βαθμο, ιδιως στο δυνατο φρενο...
    Το οτι δεν επανερχεται ευκολα μετα απο στροφη το τιμονι, μαλλον εχει να κανει με την Π Ι Ε Σ Η στο εμπρος ελαστικο και ΙΣΩΣ με υπερβολικο σφιξιμο του μπουλονιου (ή βιδας, δεν θυμαμαι τι εχει το συγκεκριμενο...) ΠΑΝΩ στην τιμονοπλακα (αλλα αυτο θα δυσκολευε γενικα το στριψιμο, οχι μονο την επαναφορα, οπως φυσικα και τα υπερβολικα σφιγμενα ρουλεμαν λαιμου...).

    Το σταμπιλιζατερ δεν θα εκανε μπαμ με την παρουσια του???

    Το τιμονι ειναι το ιδιο ή αλλαχθηκε με κλιπονζζζ (!) ??? Αν ναι, λογω μεταφορας (πολυ) βαρους εμπρος, (αλλα και λογω μικροτερου υπομοχλιου απο το κλασσικο ισιο) ισως να δικαιολογει εν μερει βαρυτερη αισθηση, αλλα ΟΧΙ τη δυσκολοτερη επαναφορα...

  9. #24
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    δεν ειναι κακο να επηρεαζουμε τη γεωμετρια της μοτοσυκλετας ομως?
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  10. #25
    Με ότι έχω τρέχω Το avatar του/της karamoto
    Εγγραφή
    28/09/2006
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    δεν ειναι κακο να επηρεαζουμε τη γεωμετρια της μοτοσυκλετας ομως?

    Νομίζω ότι δεν είναι πάντα τραγικό. Η αλλαγή που επιφέρει ένας χοντρός συνεπιβάτης είναι τεράστια σε σχέση με ένα πόντο ανέβασμα κατέβασμα τις πλάκες. Η προφόρτιση σε πιρούνια και αμορτισέρ επίσης έχουν περιθώριο πάνω από πόντο οπότε με λάθος ρυθμίσεις στην ανάρτηση μπορούμε να έχουμε αλλαγές στην γεωμετρία ανάλογες με το κατέβασμα της πλάκας.

    Εγώ στο Vstrom αυξάνοντας λίγο την προφόρτιση πίσω και μειώνοντας μπροστά (η Suzuki δεν προτείνει sags αλλά κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια) ανακάλυψα ότι και η ποιότητα λειτουργίας του πιρουνιού βελτιώθηκε και το μηχανάκι μπαίνει πιο γρήγορα στις στροφές. Το strom όμως έχει πολύ πιο αργή γεωμετρία από το CB και νομίζω ακόμα και πλάκες να κατεβάσεις λίγο παραμένει ασφαλές.
    Δρομερός και τριάθλιος....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Τιμονόπλακες.
    από Gp 800 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2009, 07:29
  2. Ερώτηση για τιμονόπλακες
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 14:49
  3. τιμονοπλακες τραμπα...
    από Spazz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2006, 16:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF