You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Τελευταία όποτε μπαίνω χώμα είμαι στο 1.5 bar περίπου...Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
τα λάστιχα οχι ιδιάιτερα ξεφούσκωτα... θα έχει πέτρα!
ένα 18-18 καλό το βλέπω... και αν δείς πολύ χοροπηδητό σταματάς και αφήνεις κι άλλο!
Αμέ !σαμπρέλες heavy duty έχεις βάλει;![]()
![]()
Καλά εγώ μάλλον τον καφέ μου θα βάλω μέσα !!! LOLκαι βάλτε μεσα στο καμελ τανκ και 1-2 ισοτονικά μαζι με το νερό... να σας τονώνει η ζάχαρη!
![]()
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Νίκο και υπόλοιποι....
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!!!
Εγώ τελικά καλώς το άφησα μέχρι τελευταία γιατί τσάμπα θα πήγαιναν τα 50 ευρά!![]()
Δουλεύω Παρασκευή και Σάββατο εκτός Αθηνών οπότε...τζίφος! Ούτε να έρθω να σας δώ δεν γίνεται!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!
![]()
![]()
![]()
![]()
Λοιπόν Νίκο, όλα αυτά που σου λέει ο Σταύρος είναι σωστά.
Χωρίς να έχω εμπειρία σε τέτοιου είδους αγώνες, θέλω να συμπληρώσω μερικά πραγματάκια.
1)είναι αγώνας, όχι βόλτα με την παρέα. Αν αυτοί που θα ξεκινήσεις κινούνται στον ίδιο ρυθμό μείνε μαζί. Αν πάνε πιο γρήγορα (στον αγώνα-γιατί μπορεί να μην είναι έτσι στις βόλτες που έχετε πάει) μην παρασυρθείς. Αν πηγαίνουν πιο αργά , μην αργοπορήσεις.
Εν ολίγοις κινήσου στο ρυθμό που νιώθεις άνετα και μην τον χαλάσεις πολύ.
2)το καλό αποτέλεσμα επιτυγχάνεται όταν δεν χάνουμε άσκοπα χρόνο, δηλαδή:
- προσπαθείς να κάνεις καλή πλοήγηση (εδώ ας γράψει περισσότερα ο Σταύρος που έχει εμπειρία)
- δεν διακινδυνεύεις πτώση (ειδικά σε τέτοιο αγώνα και με τέτοια-λόγω όγκου- μοτό)
- προσέχεις τα λάστιχα σου για κλατάρισμα (καλύτερα να χοροπηδάει παρά να πηγαίνεις με την ζάντα)
- κάνεις οικονομία δυνάμεων - οδηγάς όσο μπορείς χαλαρά
Μπορεί τα παραπάνω να σου φαίνονται γενικά γιατί .... είναι αλλά είναι και βασικά.
Τα κουμάντα σου θα τα βρεις μόνος σου.
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Τα κουμάντα σου θα τα βρεις μόνος σου....
Μεγάλο παιδί είσαι!
![]()
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
- προσπαθείς να κάνεις καλή πλοήγηση (εδώ ας γράψει περισσότερα ο Σταύρος που έχει εμπειρία)
to RB θα σας το δώσουν το σάββατο.... στον τεχνικο έλεγχο...
μην βιαστεις να το τυλιξεις στη συσκευη!
κάτσε με μια κουπα καφε σπίτι σου και διάβασε το όλο!
πάρε stabilo (φωσφοριζέ στυλό) και πέρνα απο πάνω όλα τα βέλη στις τουλίπες... για να ειναι ευδιάκριτη η κατευθυνση που θα πρέπει να ακολουθησεις
πάνω στην ένταση και την κούραση θα δείς πώς το μυαλό ρετάρει και μπορείς να κάνεις ανόητα λάθη!
τσέκαρε τα ιδιάιτερα σημάδια που βάζει ο σχεδιαστης του RB ...
ταμπέλες, κολώνες της ΔΕΗ, πυλώνες της ΔΕΗ, σπιτια, στροφές καμπύλες... στάνη με πρόβατα...
καθώς και ε άλλου χρώματος σταμπιλο σημείωνε τις εκάστωτε παρατηρήσεις!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Λοιπόν Νίκο.....
Κάπως έτσι τα έχω φανταστεί κι εγώ τα πράγματα, αν και να τα βάζεις σε εφαρμογή είναι πολύ διαφορετικό, είμαι σίγουρος !
Αν κάτι με "φοβίζει" είναι οτι η η ειδική, κατά τα λεγόμενα των διοργανωτών, θα είναι αρκετά σφιχτή και στριφτερή, με πολλές τουλίπες.. το οποίο σημαίνει τα μάτια συχνά στο roadbook, κτλ, αγχος μη χαθώ κτλ κτλ..
Όπως και να'χει, πάω για την εμπειρία και τον χαβαλέ, να δούμε πως είναι κι ένας τέτοιος αγώνας!
Thanx for the tips guys !!
![]()
![]()
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
εννοειται πως θα συμβουλέυεσαι τις ροδιές των προπορευόμενων, αλλα μην τις έχεις και ευαγγελιο...
΄στην κατηγορία σας θα σας δώσουν αρκετά χαμηλή IMΩ ιδανική μέση ωριαία...
ανακοινώνεται κατα την παραδοση του RB...
υπολογισε απο την ώρα εκκίνησης σου τον ιδανικό χρόνο τερματισμού...
φτιάξε ένα excell στο πι σι (φτιαξτο αυριο- να το έχεις έτοιμο το σάββατο βραδυ)
όπου θα ρίχνεις μέσα τα ολικά χιλιόμετρα της κάθε τουλίπας και θα σου βγάζει την ώρα στην οποία θα πρέπει να είσαι στην συγκεκριμένη τουλίπα...
οπότε ξέρεις ανα πάσα στιγμη αν έχεις προπορεία ή αν είσαι καθυστερημενος... αν πρέπει να ανεβασεις ρυθμό ή να χαλαρώσεις!
μιλάμε για πολύ διασκέδαση...
το μυαλό δεν πρέπει να δουλέυει ούτε στιγμή!
το άθλήμα είναι εγκεφαλικό!
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το μυαλό δεν πρέπει να δουλέυει ούτε στιγμή!
Μα καθόλου ??? :hypnotize
![]()
![]()
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
τα αποτελεσματα του εξελ (την ιδανικη ωρα της καθε τουλιπας) με υπομονη αντεγραψετα στο RB.
ή κάνε το ίδιο ανα 10 τουλίπες... ή ανα 20 τουλίπες!
απο πηγές γνωρίζω πώς τα πρώα χιλιόμετρα ειδικά οντως θα θυμίζουν εντουροκατάσταση...
είναι τα πιο σφιχτά όλης της διαδρομής, άπαξ και περάσεις αυτά είσαι κύριος!
καθαρό μυαλό και μην αγχώνεσαι!
χαχαχαχαχχαΑρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Μα καθόλου ??? :hypnotize
![]()
![]()
![]()
εννοω δεν πρέπει να σταματαει ούτε στιγμή!![]()
![]()
Ρα Σταύρε, για εξήγησε λίγο αυτό με το Excel...
βάζεις δηλ στη μια στήλη τα ολικά κάθε τουλίπας
έχεις τη ΜΩΤ...
και πώς σου βγάζει την ώρα κάθε τουλίπας ?
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Να προσεχεις τα αποτομα φρεναρισματα των μπροστινων σε χαμενες διασταυρωσεις ( συχνο φαινομενο οι πτωσεις στον μπροστινο που ακολουθουμε )Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Κάπως έτσι τα έχω φανταστεί κι εγώ τα πράγματα, αν και να τα βάζεις σε εφαρμογή είναι πολύ διαφορετικό, είμαι σίγουρος !
Αν κάτι με "φοβίζει" είναι οτι η η ειδική, κατά τα λεγόμενα των διοργανωτών, θα είναι αρκετά σφιχτή και στριφτερή, με πολλές τουλίπες.. το οποίο σημαίνει τα μάτια συχνά στο roadbook, κτλ, αγχος μη χαθώ κτλ κτλ..
Όπως και να'χει, πάω για την εμπειρία και τον χαβαλέ, να δούμε πως είναι κι ένας τέτοιος αγώνας!
Thanx for the tips guys !!
![]()
![]()
![]()
Σωστες πιεσεις στα λαστιχα σου .. ( ενα σκασμενο λαστιχο στοιχιζει πολυ φθηνοτερα απο μια εστω και χαζοπτωση με το συγκεκριμενο μηχανακι που εχεις )
Συνηθεια σου να γινει το ταυτοχρονο φρεναρισμα μπροστινου-πισινου φρενου. ( αφηρημαδα - προσπερασα την διασταυρωση -- μπροστινο πανικου = πτωση )
Καλη διασκεδαση !
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Ρα Σταύρε, για εξήγησε λίγο αυτό με το Excel...
βάζεις δηλ στη μια στήλη τα ολικά κάθε τουλίπας
έχεις τη ΜΩΤ...
και πώς σου βγάζει την ώρα κάθε τουλίπας ?
σου δίνω λίνκ που τα εξηγεί! http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1854.html
αν προλαβω θα φτιαξω το εξελ αυριο να το στειλω σε σενα και τον μαριο8
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Όπως και να'χει, πάω για την εμπειρία και τον χαβαλέ, να δούμε πως είναι κι ένας τέτοιος αγώνας!
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.