Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: ΛΑΔΙ 10 ή 15 στο πηρουνι?

  1. #16

    Re: Re: ΛΑΔΙ 10 ή 15 στο πηρουνι?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    αυτο περί μείγματος στείλτο στα "ανέκδοτα" ή "στραβά κι αναποδα"


    σοβαρα τωρα...

    απο τη στιγμή που φοράς WP ελατηριακια μπροστά... το βέλτιστο που μπορείς να κάνεις ή εστω να βρεις εναν μπουσουλα (πυξιδα εις την ιταλίκην) για να ξεκινησεις είναι νά:



    περάσεις μια βόλτα απο τον Τασούλη στην καλλιροης (επισημο αντιπρόσωπο της WP) να σου πεί μέσα απο τους καταλόγους του

    με τί viscosity λάδι της WP (τα ελατηρια της έχουν μελετηθει να δουλευουν με το λαδι της)

    και σε τί ύψος (μονάδα μέτρησης ποσότητας λαδιού που μπαίνει στην "μπότα" )

    έχει υπολογιστεί απο τον μηχανολογο μηχανικο στο R&D (research and development department)


    είναι τόσο απλό!


    αν βαριεσαι να τα φτιαξεις μόνος σου... του απς τα καλαμια και την επομένη είναι ετοιμα!
    σε αυτο που λες οτι τα ελετηρια τις wp εχουν μελετηθει να δουλευουν με το λαδι της ειναι σιγουρο?γιατι εγω οταν εβαλα τα wp ο μαστορας μαλλον μου εβαλε λαδια spectro,υπαρχει περιπτωση να μην δουλευουν τοσο καλα?

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Antithetos ego eimai hobistas (alla gligolos)

    ΣΗΜ: ΜΗΝ βάλεις αέρα, οι τάπες που έχεις (αν έχεις) είναι για να βγάζεις....
    καλως τον!

    ναι εχω ταπες σαν βαλβιδα απο ελαστικο και κανω εξαερωση..

    ΑΛΛΑ γιατι η kawasaki λεει να βαζω αερα και καποια αλλα μαστορια λενε οχι?
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Πέρα από τον ρυθμό αποβολής της θερμότητας (ΜΗΝ πεταχτείς Σωτήρη... ) δεν νομίζω να υπάρχει άλλο πρόβλημα "συμβατότητας" μεταξύ ελατηρίων και λαδιών διαφορετικών κατασκευαστών !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
    ΑΛΛΑ γιατι η kawasaki λεει να βαζω αερα
    ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΑΒΑΣΑΚΙ ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (ΜΗΝ πεταχτείς Σωτήρη... )
    Σε διαβεβαιώ ότι ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση..

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ΤΙ ΛΕΙ Η ΚΑΒΑΣΑΚΙ ???
    στις μπουκαλες γραφει αυτο που ειπα 2,5kg /cm αερα ή αζωτο...

    επισης στους 5-6 μηχανικους που εχω ρωτησει ΟΧΙ αναρτησιολογους,οι μισοι λενε να βαζω αερα απο πανω οι αλλοι οχι..
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???

    εγω μεχρι σημερα δεν εχω βαλει παντως...
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ΤΙ ΛΕΙ Η ΚΑΒΑΣΑΚΙ ???
    Εμένα πάντως εδώ και καιρό ΔΕΝ μου μιλάει :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
    οι μισοι λενε να βαζω αερα απο πανω οι αλλοι οχι..

    100, 99, 98, 97.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    100, 99, 98, 97.....
    χωμα δεν παω αν βοηθαει αυτο!
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
    στις μπουκαλες γραφει αυτο που ειπα 2,5kg /cm αερα ή αζωτο...
    Αυτήν την μονάδα πίεσης ομολογώ ότι δεν την γνωρίζω (μήπως λείπει ένα "τετράγωνο" από το cm ??)

    Σοβαρά τώρα, ρίξε μια ματιά στο manual (άσχετα με το τι γράφουν οι μπουκάλες, γιατί αναφέρονται ΜΑΛΛΟΝ στην πίεση των ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ !!!)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αυτήν την μονάδα πίεσης ομολογώ ότι δεν την γνωρίζω (μήπως λείπει ένα "τετράγωνο" από το cm ??)

    Σοβαρά τώρα, ρίξε μια ματιά στο manual (άσχετα με το τι γράφουν οι μπουκάλες, γιατί αναφέρονται ΜΑΛΛΟΝ στην πίεση των ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ !!!)
    μαλλον εχεις δικιο .την μπυρα δεν την γλιτωνεις.

    αερα για λαστιχο δινει εμπρος 1.5 kgf/cm2 ή 21 psi

    πισω μου δινει gas pressure 10 kgf/cm2 για το αμορτισερ...
    πρεπει να δω αυτο το αυτοκολητο γιατι θυμαμαι οτι ελεγε 2,5 kgf/cm2 το σαββατο...

    ασχετο απο τι δινει αν δινει μπροστα.ΓΕΝΙΚΑ βαζουμε ή οχι αερα στις εμπρος μπουκαλες?
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR


    ασχετο απο τι δινει αν δινει μπροστα.ΓΕΝΙΚΑ βαζουμε ή οχι αερα στις εμπρος μπουκαλες?
    ΟΧΙ

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    το γιατι το ξερουμε να παω να βρισω κατι μαστορακια της πλακας....
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
    το γιατι το ξερουμε να παω να βρισω κατι μαστορακια της πλακας....
    ΝΑΙ

    ..αλλά δεν θα γράψουμε έκθεση ιδεών...

    άσε που μπορεί να πας να πλακωθείς....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Πάντως και κούστουρο μπροστινό δεν είναι καλό.
    Κρατάω μια επιφύλαξη λόγο της μετατροπής σε sm που λογικά οδηγεί σε επιπλέον βάρος μπροστά.
    Παρόλα αυτά θα έλεγα να την ψάξεις με ελατήρια εμπρός.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. λαδι 10 40 ή 15 50
    από gianhs8 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2011, 10:05
  2. Αλλαγη λαδιων στο πηρουνι
    από jonathan στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2008, 19:56
  3. Ποσότητα λαδιού στο πηρούνι Dt200wr
    από alex.maniac στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2008, 13:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF