Σελίδα 6 από 212 ΠρώτοΠρώτο 12345678910111656106 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #76
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Το ηλεκτρικο προβλημα μολις με ενημερωσαν πως οφειλεται σε δυσλειτουργια της μπαταριας η οποια δεν κραταγε φορτιο. Το κορυφαιο ειναι οτι για να παρω σημερα την μηχανη θα την πληρωσω εγω την μπαταρια. Αλλιως απο βδομαδα! Το θεμα ειναι να πιστεψω οτι ειναι θεμα της μπαταριας? Η θα μου το κανει ξανα? Κανενας με ηλεκτρολογικες γνωσεις??

  2. #77
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    γιατί να πληρώσεις τη μπαταρία ενώ είναι σε εγγύηση το μηχανάκι?

    μήπως ψάχνουν για ..κορόιδα?

    να τη πάρεις με το έτσι θέλω και να τους τα ψάλεις κι ένα χεράκι για το quality control τους!

  3. #78
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Για να σου πω την πικρη μου αληθεια και εγω κουφαθηκα! Δεν λεει πουθενα οτι η μπαταρια εκπιπτει της εγγυησης! Αλλα προκειμενου να μην την εχω το ΣΚ για να συνεννοηθουν με τον αντιπροσωπο αστα να πανε!!

  4. #79
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/02/2007
    Μηνύματα
    104
    να στειλεις την αποδειξη στο Σφακιανακη να στη καλυψει! ακου εκει...

    κι αν σου πουνε μαλακιες, να παρεις το ΙΝΚΑ

    αρκετα με τους ερασιτεχνες πια!

  5. #80
    Αν δώσει λεφτά, χλωμότατο να τα πάρει πίσω.
    Η μπαταρία καλύπτεται από την εγγύηση; Είναι αναλώσιμο, όπως πχ τα τακάκια και δεν καλύπτεται. Ίσως λόγω του ότι είναι κανούριο το bandit να κάνουν καμμιά εξαίρεση, αλλά... Το γράφει στη σελίδα 8 του βιβλίου του σέρβις που έχουμε, παράγραφος 5 "Η παρούσα εγγύηση καλής λειτουργίας δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά αναλώσιμων όπως... μπαταρία... και εργασίες που αφορούν ρύθμιση και συντήρηση" ΟΚ τα αναλώσιμα το καταλαβαίνω, αλλά δεν καλύπτουμε υπό την εγγύηση τις εργασίες συντήρησης, ΑΥΤΟ τι σημαίνει;;; Ότι η δουλειά των επίσημων επισκευαστών καλή η κακή, τυχόν λάθος τους βαρύνει εμάς; Και ποιός καθορίζει τη "φυσιολογική φθορά" μου ακούγεται σαν παπάτζα για να καλύπτεται κάθε πιθανή διεκδίκηση εκ μέρους του πελάτη. Φαντάζομαι κάποιον με υφάκι να λέει "και που ξέρουμε ότι δεν την ξεχάσατε με τα φώτα αναμμένα όλη νύχτα κλπ".

    Αν πέθανε η μπαταρία σου τόσο νωρίς, ΟΚ παίζει να ήταν προβληματική από την αρχή, αλλά σκέψου όμως και την πιθανότητα να φταίει το κύκλωμα φόρτισης. Ο τεχνικός εκεί που πήγες το έλεγξε και είπε ότι είναι εντάξει;


    edit: Μιά ιδέα, προκειμένου να μπορέσεις να ζητήσεις αντικατάσταση της μπαταρίας στα πλαίσια της εγγύησης και μιά που είναι τόσο καινούρια η μηχανή, δε ζητάς γραπτώς το ότι "δεν μπορεί να κρατήσει φορτίο" και άρα είναι ελλατωματική και δεν οφείλεται σε "φυσιολογική φθορά" ή "κακή χρήση" ή κάτι τέτοιο;
    -Επίσης, αστείο, η εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν ζημιές από τοποθέτηση εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων, όπως πχ τα τελικά Yoshimura και τα φίλτρα BMC... Ή κάνω λάθος;;; Εκτός αν δεν είναι υψηλής επίδοσης εξαρτήματα Οπότε να μην τα βάλουμε, ούτε μετά το 24μηνο....

  6. #81
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Λοιπον κυριοι τα νεοτερα ειναι τα ακολουθα!

    Τελικα η φορτιση γινοταν κανονικα απο μερια της μηχανης. Η μπαταρια δεν κρατουσε φορτιο. Αυτο οφειλοταν εν μερει στον συναγερμο ο οποιος επινε μπαταρια σαν τρελος (παραπανω απο τα επιτρεπτα ορια) και ισως σε κακη αρχικη φορτιση της μπαταριας. Ο συναγερμος εννοειται οτι παει για αλλαγη ετσι οπως ειναι!
    Οπως και να εχει την μηχανη την πηρα χθες. Πληρωσα κανονικα 80€ γιατι αλλιως θα επρεπε να μιλησει καποιος απο εκει με τον αντιπροσωπο που την πηρα ο οποιος ηταν πολυ απασχολημενος και λογικα θα την επαιρνα απο Δευτερα. Κανονικα ψηνομουν να στειλω ενα mail στην suzuki Ιαπωνιας και ΙΝΚΑ με αυτα τα χαλια αλλα επειδη οι μαστορες που ασχοληθηκαν την προσεξαν (κατεβηκα και εγω μαζι τους στο συνεργειο) δεν βαριεσαι.. Ας ειναι το χειροτερο που θα μου τυχει. Ακομα ελεγξαν τους αερες στα καρμπυρατερ και τωρα το ρελαντι ειναι σταθεροτατο. Το μονο που με απασχολει πια και θα ηθελα μια επιβεβαιωση απο εναν κατοχο bandit ειναι αν στο ρελαντι ακουγεται ενας περιοδικος οξυς μεταλικος ηχος (κατι σαν "τσικ"). Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο αλλα με αυτα που εχω τραβηξει θα ηθελα μια επιβεβαιωση και απο καποιον κατοχο.

    Αυτα τα νεοτερα..

  7. #82
    Δεν έχω προσέξει αυτό που λες, αλλά θα την ακούσω λίγο πιο προσεκτικά να σου πω. Να είναι απλά διαστολές μετάλλων το αποκλείεις; Σε ποιό συνεργείο πήγες τελικά; Στην Κων/λεως στην Αθήνα;


    Η πλάκα είναι οτι ο META συναγερμός που βάζει η Suzuki, υποτίθεται ότι είναι ΕΙΔΙΚΑ μελετημένος για να τραβάει ελάχιστο ρεύμα και υποτίθεται επίσης ότι έχει και ειδική λειτουργία που αντιλαμβάνεται την ακινησία της μηχανής και πέφτει για "ύπνο" αν κατάλαβα καλά, για να μη στραγγίζει τη μπαταρία. Βγάλε άκρη... Και έλεγα να τον βάλω, αλλά με αυτά που είπες, αλλάζω γνώμη!

    Εύχομαι να είναι και το τελευταίο πρόβλημα που σου βγάζει! Καλές βόλτες το ΣΚ!


    Δες και την κατανάλωση σου πάλι, η δική μου καίει 6 ως 6.3λ/100χμ. Και ο δείκτης αναβοσβήνει όταν μείνουν 5 λίτρα περίπου στο ρεζερβουάρ.

  8. #83
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Δεν νομιζω οτι ειναι συστολες - διαστολες μεταλλων. Ειναι περιοδικος ηχος. Οσο για τον συναγερμο βαλτον με την ησυχια σου γιατι εμενα μου εβαλαν εναν micro 781 ο οποιος παει για σουτ. Εν τω μεταξυ μια ασχετη ερωτησουλα. Τα αυτοκολλητα με τις προειδοποιησεις που εχει κολλημενα απο το εργοστασιο πως ξεκολλανε? Προσπαθησα αλλα φοβαμαι μην αφησουν υπολοιπα.. Καμια ιδεα?

  9. #84
    Σε περιοδικό είχα διαβάσει ότι μπορείς να ξεκολλάς κόλλες αυτοκόλλητων με ξύδι. Αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ο ίδιος. Πιάσε το από μια επιφάνεια που δεν είναι βαμμένη πρώτα να δεις αν όντως ξεκολλάει, δεν ξέρω μήπως θαμπώσει το χρώμα. Εμένα δε με ενοχλούν πάντως, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι είναι στα Ιταλικά που δεν τα καταλαβαίνω και πολύ...

  10. #85
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    Με ξυδι?? Λες? Οχι μονο ειναι στα ιταλικα αλλα ειναι 2 παναθεματα και χτυπανε ασχημα με μαυρο φοντο!!

  11. #86
    Honda Innova 125 Το avatar του/της yiagt
    Εγγραφή
    11/03/2006
    Μηνύματα
    100
    symplekti μόλις διάβασα τι ταλαιπωρία τράβηξες τόσο καιρό με το καινούριο σου bandit.
    Δυστηχώς στάθηκες άτυχος και έπεσες σε ελλατωματικό κομμάτι.
    Ίσως η μηχανή να παρασκευάστηκε δευτέρα πρωί ή παρασκευή απόγευμα και να μην υπήρχε ο απαιτούμενος ζήλος από τους μηχανικούς...
    Όπως και να΄χει εύχομαι να τελειώσει αυτός ο βραχνάς και να μπορέσεις να χαρείς τη μηχανή χωρίς άλλες έγνοιες, ειδικά τώρα που τελειώνεις με το στρώσιμο.

    Η κατανάλωση βελτιώθηκε?Το καρμπυρατερ το τσέκαρε κανένας μηχανικός?

  12. #87
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από symplektis

    Το μονο που με απασχολει πια και θα ηθελα μια επιβεβαιωση απο εναν κατοχο bandit ειναι αν στο ρελαντι ακουγεται ενας περιοδικος οξυς μεταλικος ηχος (κατι σαν "τσικ"). Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο αλλα με αυτα που εχω τραβηξει θα ηθελα μια επιβεβαιωση και απο καποιον κατοχο.

    Αυτα τα νεοτερα..
    Μην ανησυχεις για το θορυβο. Το κανει και το δικο μου καθως και ενα Bandit 600 '97 ενος φιλου το οποιο εχει πανω απο 70.000 χλμ και εκανε αυτον το θορυβο απο καινουργιο.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #88
    Τώρα αισθάνομαι κουφός ή πως κάτι μου λείπει... Δεν το έχω προσέξει ρε γμτ!!! Λέτε να αρχίσω τη γκρίνια, "το δικό μου δεν κάνει τσικ" πλάκα θα έχει.


    Τελικά τακάκι πίσω ΕBC ?44.5 με την τοποθέτηση. Στα ίδια λεφτά με το Nissin που φοράει από μαμά, αλλά καλύτερη πάστα (σύμφωνα με το Σάκη, εγώ είμαι άσχετος). Είχε και φτηνότερα, αλλά στο αυτοκίνητο το φτηνό τακάκι το δοκίμασα και πέταξα και τους δίσκους... Δεν παίζω με τη μηχανή! Ο Σάκης-Brake Shop όντως δείχνει πολύ καταρτισμένος στο αντικείμενό του, μου έδωσε και μερικές καλοδεχούμενες συμβουλές για το στρώσιμο του τακακίου και τη χρήση του φρένου γενικώς. Τώρα μένει και να συνηθίσω να το χρησιμοποιώ γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης/χρήστης του είχε γ... τη μάνα ενώ εγώ δεν το αγγίζω... Μου φαίνεται περίεργη η θέση του ποδωστηρίου (πω-πω τι είπα πάλι) και κάπως "δύσκολη" η μετακίνηση του ποδιού εμπρός για να το φτάσω. Το τρακ του πρωτάρη μάλλον! Μια που προέβλεψαν κακό καιρό και λογικά δεν θα τη βγάλω βόλτα αυτές τις μέρες, θα πάρω το service manual στο χέρι και το ρυθμίσω σε ύψος και με βολέψει περισσότερο. Τουλάχιστον με το ABS (μεγάλη η χάρη του με έχει σώσει σε φρένα πανικού λόγω ηλιθίων) δεν κινδυνεύω να μπλοκάρει και να ξαπλώσω...
    Και εκτίμησα και την φοβερή ατάκα "αν επιμένεις να αλλάξεις τα εμπρός τακάκια που σου είπαν οι φίλοι σου, δε μου δίνεις τα λεφτά στο χέρι καλύτερα; Έχουν αρκετή ζωή ακόμα". Δεν το λένε σε πολλά μαγαζιά αυτό.

    Πήρα και spray αλυσίδας, σύντομα κλείνει τα 1000χλμ στα χέρια μου και θα το ψεκάσω. (πάλι ακολουθώντας οδηγίες του Σάκη να'ναι καλά το παιδί).

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2006
    Μηνύματα
    105
    @alex: Mε καθησυχασες τωρα γιατι ειχα αρχισει να αγχωνομαι και για αυτο..
    @yiagt: Κατι μου λεει οτι για την προετοιμασια της μηχανης πεφτεις μεσα. Αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση αλλα το καταλαβα μετα ειναι οτι την μηχανη την πηρα με 7χλμ. "Αυτα χρειαζονταν για να μπει ο συναγερμος" ηταν η αιτιολογια που ειχα ακουσει τοτε. Το θεμα ειναι οτι εχω την εντυπωση οτι με αυτα τα 7χλμ. φορτιστηκε η μπαταρια η οποια τυπικα εχει ειδικο μηχανημα που κανει την φορτηση. Οσο για την καταναλωση τα ιδια χαλια. Το γεμισα στα 560 και σημερα στα 705 πηρε 17lt. Στα καρμπυρατερ ρυθμισαν τον αερα οποτε πιο ασφαλη συμπερασματα θα βγαλω απο αυτο το ντεποζιτο. Παρ'ολα αυτα αν και μεχρι στιγμης παει καλα για καποιο λογο με χαμηλομενο το ρελαντι ωστε οταν ζεσταθει να μενει στις 1.100 - 1.200 στροφες παρατηρω οτι παιρνει λιγο δυσκολα. Και οχι μονο οταν ειναι κρυα αλλα και μετα απο χρηση αρκετης ωρας με μικρη διακοπη (5-10'). Αν οσο παταω μιζα δωσω και μια ιδεα απο γκαζι παιρνει αμεσως αλλιως παιδευεται.

    @amyroukai: Κατι που ξεχασα να σου πω. Μολις τελειωσω το στρωσιμο θα βαλω και εγω το τελικο της yoshimura. Σε περιπτωση που παθει κατι και δεν με καλυψει η εγγυηση θα γινει 3ος παγκοσμιος. Μην ξεχνας οτι με την προσφορα εδιναν πακετο την μηχανη ΜΕ το τελικο! Οποτε αυτο τους ελειπε να πουν οτι δεν το καλυπτουν!!

  15. #90
    Με το καρμπιρατέρ είναι ζόρικα τα πράγματα στη "ζεστή" εκκίνηση, το θυμάμαι και από το αυτοκίνητο αλλά και η δικιά μου θέλει "γερή" μιζιά/γκάζι για να πάρει. Δεν είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης μοτό... Αν ακούσεις τι τραβάνε αυτοί με τα καρμπιρατεράτα Ducati... Την είπα την κακία μου πάλι.


    Ζόρισα το ένα εμπρός φλασάκι και "πατήθηκε" μέσα από το fairing, από βλακεία μου στο παρκάρισμα κοντά στον τοίχο του γκαράζ. Ελπίζω να το ξανακουμπώσω και να μην έχει σπάσει η βάση του. Θα το δω το απόγευμα που θα είμαι χαλαρός...


    Μανιτάρια/κάγκελα έχει βάλει κανείς να μας ενημερώσει σχετικά;;;

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF