Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 59

Θέμα: Μ. Τετάρτη 4/4...

  1. #31
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από san1000
    Ειχα το ιδιο προβλημα με τα προσπερασματα και καποιο καλο παιδι μου ειπε:
    " Nα κοιτας εκει που εχει κενο και οχι αυτον που θέλεις να προσπεράσεις"

    Για δοκιμάστε το !!
    Μα το θέμα δεν είναι ότι δεν μπορούμε να προσπεράσουμε........ Απαγορεύεται!!!

  2. #32
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    457
    File Stako poly gkriniaris eisai kai ligo yperbolikos.

    Katarxas milame filika giati den exo orekseis gia tsakomous oute thelo na to paikso sxetikos klp. Sizitisi kanoume.

    Erotisi 1. Giati isoun sto kitrino Group? Esy to epelekses i se balane ekei ? Den sou eipan oti einai to argo group? Nai ontos itan tragika ligo ta pragmata sto kitrino group. Se kathe strofi 2-3 mixanakia les kai kanoun tourismo klp. Exana synexeia ton rythmo mou, alla ekana malakia stin arxi kai dilosa kitrino group. Etsi kai meta piga kai allaksa kai piga sto prasino pou itan kalytera ta pragmata + oti polla mixanakia tin eixan kanei logo broxis.

    Episis gia to R1 07 pou eixe to symban. Itan mia strofi mprosta mou. Lathos grammes stin K9. Eksoteriki grammi kai xouftoma me mixanaki pou exei kanei 500xlm kai exei mamisia lastixa + psilobroxo = Highsiding. Tragika, irthe o kolitos dipla mou kai tou eipa oti bgaino ekso kai ekeinei tin ora bgike i kokkini simaia. To R1 den exei tosi zimia. 1000euro maximum. Apla poly laspi exei pano kai fainotan xalia.

    Episeis oi kanones gia ta TD tou 0-300 einai idioi opos ta Riding School kai ta CSS. Ego pantos simera tous eida para poly elastikous.

    Pantos ta 2 prota session itan poly xali gia emena. Poly psixologika paidia. Ligo to psilobroxo, ligo oi mpoulntozes, ligo oi ptoseis, exasa kai ta frena stin eutheia. Alla meta pira ta pano mou , efige kai o fobos tou psilobroxou kai super.


    Ena signomi se ena R6 V46 edition pou ton pernaga synexeia sta frena apo esoteriki kai tou xalaga tin grammi.

  3. #33
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από R-1nas
    File Stako poly gkriniaris eisai kai ligo yperbolikos.

    Katarxas milame filika giati den exo orekseis gia tsakomous oute thelo na to paikso sxetikos klp. Sizitisi kanoume.

    Erotisi 1. Giati isoun sto kitrino Group? Esy to epelekses i se balane ekei ? Den sou eipan oti einai to argo group? Nai ontos itan tragika ligo ta pragmata sto kitrino group. Se kathe strofi 2-3 mixanakia les kai kanoun tourismo klp. Exana synexeia ton rythmo mou, alla ekana malakia stin arxi kai dilosa kitrino group. Etsi kai meta piga kai allaksa kai piga sto prasino pou itan kalytera ta pragmata + oti polla mixanakia tin eixan kanei logo broxis.

    Episis gia to R1 07 pou eixe to symban. Itan mia strofi mprosta mou. Lathos grammes stin K9. Eksoteriki grammi kai xouftoma me mixanaki pou exei kanei 500xlm kai exei mamisia lastixa + psilobroxo = Highsiding. Tragika, irthe o kolitos dipla mou kai tou eipa oti bgaino ekso kai ekeinei tin ora bgike i kokkini simaia. To R1 den exei tosi zimia. 1000euro maximum. Apla poly laspi exei pano kai fainotan xalia.

    Episeis oi kanones gia ta TD tou 0-300 einai idioi opos ta Riding School kai ta CSS. Ego pantos simera tous eida para poly elastikous.

    Pantos ta 2 prota session itan poly xali gia emena. Poly psixologika paidia. Ligo to psilobroxo, ligo oi mpoulntozes, ligo oi ptoseis, exasa kai ta frena stin eutheia. Alla meta pira ta pano mou , efige kai o fobos tou psilobroxou kai super.


    Ena signomi se ena R6 V46 edition pou ton pernaga synexeia sta frena apo esoteriki kai tou xalaga tin grammi.
    Κανείς δεν έχει όρεξη για τσακωμούς και φυσικά συζήτηση κάνουμε.

    Εγώ όταν πήγα και έκανα τα χαρτιά και πλήρωσα μου είπαν θα μπω στο κίτρινο γκρουπ γιατί δεν έχω κάνει σχολείο ή CSS. Οπότε θέμα επιλογής ΔΕΝ υπήρχε.

    Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό πες μου σε τι από αυτά που είπα παραπάνω είχα άδικο.

    PS. Εγώ δεν έκανα ΟΥΤΕ ΜΙΑ προσπέραση πάνω σε στροφή σεβόμενος τους κανόνες που υπέγραψα. Επίσης δεν ήθελα να δώσω δικαίωμα σε κανέναν κριτή να με πετάξει έξω. Επίσης αν το γενικό κλίμα είναι να ΜΗΝ προσπερνάμε σε στροφή τότε αν κάποιος το κάνει είναι επικίνδυνο γιατί ο μπροστά δεν περιμένει να το κάνεις.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της chducos1
    Εγγραφή
    05/11/2006
    Μηνύματα
    195
    stako πραγματι το μηχανακι σου κανει πολυ κολοθορυβο.δεν ξερω αμα ησουν εσυ η καποιος αλλος ιαπωνας αλλα στην ευθεια με τα χωματα με περασε ενας που δεν τον ειχα δει στους καθρευτες και χεστικα.
    κατι αλλο που δεν καταλαβα ειναι γιατι ενω στην ευθεια εκανα δεξια και αφηνα χωρο να περασουν αυτοι επεμεναν και περναγαν απο δεξια μεσα απο τα χωματα εκτοσ γραμμης
    V POWER

  5. #35
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από R-1nas

    Episeis oi kanones gia ta TD tou 0-300 einai idioi opos ta Riding School kai ta CSS. Ego pantos simera tous eida para poly elastikous.

    Ena signomi se ena R6 V46 edition pou ton pernaga synexeia sta frena apo esoteriki kai tou xalaga tin grammi.
    Όντως σήμερα τα παιδιά ήταν αρκετά ελαστικά, αλλά πιστεύω ότι
    σε αυτό συνέβαλε το ότι τα παιδιά που λάβανε μέρος σε αυτό το
    track day, είχαν γνώση το τι είναι γενικότερα η πίστα και κανόνες
    συμπεριφοράς, και (τουλάχιστον στο λευκό group) υπήρχε μία αρκετά
    καλή ροή κατά την διάρκεια των 20λεπτων...... Ίσως πάντα θα βρίσκεις
    σε στροφή κάποιον πιο αργό αναβάτη και ίσως κάποια φορά και εγώ θα
    καθυστερήσω έναν πιο γρήγορο αναβάτη... Έτσι είναι....

    Σήμερα ακόμα και οι εκπαιδευτές το χαρήκανε... λίγα άτομα και πολλοί
    γύροι με ανοιχτή πίστα μπροστά μου...

    Όσο για τα φρένα δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη γιατί απλά είχες
    καλύτερα φρένα και όπως το περιγράφεις, σε καθυστερούσε στην
    είσοδο.... απλά..

  6. #36
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Προσπεράσεις απο τη εσωτερική.... ανοιχτοί καθρέφτες μέσα στην πίστα...

    Πριν μπείτε ρε παιδιά ρωτήστε και τι πρέπει να κάνετε για την δική σας ασφαλεια αλλά και των υπολοίπων.....


    Δεν εχουμε και φυσικά δεν κοιτάμε καθρέφτες στην πίστα... δεν είναι δρόμος που κοιτάς που πάει ο άλλος.... μόνο ο εαυτός σου και ο μπροστινός σου σε νοιάζει. Φυσικά ουτε όργανα κοιτάμε.... κοιτάμε τον δρόμο και εκελι που θέλουμε να πάμε!

    Τωρα για τις προσπεράσεις απο την εσωτερική, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά.... μέχρι και της πουτάνας μπορεί να γίνει αν κάποιος νέος (στα της πίστας ή στην οδήγηση γενικότερα ) δει να τον περνάνε από μέσα ή κλείσει απότμα την τροχιά του.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #37
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chducos1
    stako πραγματι το μηχανακι σου κανει πολυ κολοθορυβο.δεν ξερω αμα ησουν εσυ η καποιος αλλος ιαπωνας αλλα στην ευθεια με τα χωματα με περασε ενας που δεν τον ειχα δει στους καθρευτες και χεστικα.
    κατι αλλο που δεν καταλαβα ειναι γιατι ενω στην ευθεια εκανα δεξια και αφηνα χωρο να περασουν αυτοι επεμεναν και περναγαν απο δεξια μεσα απο τα χωματα εκτοσ γραμμης
    Μπορεί να ήμουν κι εγώ, δεν ξέρω, θέλω να πιστεύω αν ήμουν εγώ ότι είχα αφήσει αρκετό χώρο μεταξύ μας και απλά τρόμαξες από τον ήχο μόνο.....

    Για το δεύτερο που λες, είναι καλό να κρατάμε την γραμμή μας (την αγωνιστική/σωστή δλδ) και ας πηγαίνουμε αργά. Και αυτό για να έχει ένα στάνταρ ο πιο γρήγορος και να ξέρει από που θα σε περάσει με ασφάλεια. Αν αλλάζεις γραμμή για να τον διευκολύνεις ουσιαστικά δεν τον διευκολύνεις γιατί τον μπερδεύεις. Για αυτό μπορεί οι άλλοι να σε περνούσαν από δεξιά...

    Οπότε το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι να κρατάς την σωστή γραμμή και άσε τους άλλους να βρουν από που θα περάσουν.

    Είχε μπει ένας φίλος (πολύ γρήγορος, στο 1:03) με αγωνιζόμενους και έκανε στην άκρη όπως περιγράφεις για να τους διευκολύνει και του είπαν μετά το session να μην το ξανακάνει γιατί δεν είναι σωστό, κράτα την γραμμή και θα βρει τρόπο ο από πίσω να περάσει.

  8. #38
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    .....

    Για το δεύτερο που λες, είναι καλό να κρατάμε την γραμμή μας (την αγωνιστική/σωστή δλδ) και ας πηγαίνουμε αργά. Και αυτό για να έχει ένα στάνταρ ο πιο γρήγορος και να ξέρει από που θα σε περάσει με ασφάλεια. Αν αλλάζεις γραμμή για να τον διευκολύνεις ουσιαστικά δεν τον διευκολύνεις γιατί τον μπερδεύεις. Για αυτό μπορεί οι άλλοι να σε περνούσαν από δεξιά...

    Οπότε το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι να κρατάς την σωστή γραμμή και άσε τους άλλους ν βρουν από που θα περάσουν.

    Είχε μπει ένας φίλος (πολύ γρήγορος, στο 1:03) με αγωνιζόμενους και έκανε στην άκρη όπως περιγράφεις για να τους διευκολύνει και του είπαν μετά το session μετά να μην το ξανακάνει γιατί δεν είναι σωστό, κράτα την γραμμή και θα βρει τρόπο ο από πίσω να περάσει.
    Ολόσωστο!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #39
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Τωρα για τις προσπεράσεις απο την εσωτερική, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά.... μέχρι και της πουτάνας μπορεί να γίνει αν κάποιος νέος (στα της πίστας ή στην οδήγηση γενικότερα ) δει να τον περνάνε από μέσα ή κλείσει απότμα την τροχιά του.....
    Οι προσπεράσεις γίνονται πάντα από την εσωτερική....
    Εκτός άν ο άλλος είναι τόσο σαλίγκαρος και μπορείς
    να τον περάσεις από παντού.....

    Πάντα βέβαια να έχει αξιολογηθεί η κατάσταση και
    να έχεις μελετήσει τις κινήσεις του μπροστινού....
    Όσες φορές έχω προσπεράσει από εσωτερική, δεν έχω
    δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα....

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako

    Για το δεύτερο που λες, είναι καλό να κρατάμε την γραμμή μας (την αγωνιστική/σωστή δλδ) και ας πηγαίνουμε αργά. Και αυτό για να έχει ένα στάνταρ ο πιο γρήγορος και να ξέρει από που θα σε περάσει με ασφάλεια. Αν αλλάζεις γραμμή για να τον διευκολύνεις ουσιαστικά δεν τον διευκολύνεις γιατί τον μπερδεύεις. Για αυτό μπορεί οι άλλοι να σε περνούσαν από δεξιά...

    Οπότε το καλύτερο κατά τη γνώμη μου είναι να κρατάς την σωστή γραμμή και άσε τους άλλους να βρουν από που θα περάσουν.

    Είχε μπει ένας φίλος (πολύ γρήγορος, στο 1:03) με αγωνιζόμενους και έκανε στην άκρη όπως περιγράφεις για να τους διευκολύνει και του είπαν μετά το session να μην το ξανακάνει γιατί δεν είναι σωστό, κράτα την γραμμή και θα βρει τρόπο ο από πίσω να περάσει.
    +1

    Πρέπει να περάσατε καλά!
    Εγώ είδα τη βροχή και έκανα τη κότα...

    Άσε που έχω πεί αν δεν παίξουν πολυεστερικά πάνω στο μοτόρι δε θα ξαναμπώ!
    Ελπίζω να αντέξω!

    ΥΓ. Είδατε κανα ωραίο κοκκινομάλλικο κοριτσάκι με R1 2003 ή CBR 600RR στο track day?
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  11. #41
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    +1

    Πρέπει να περάσατε καλά!
    Εγώ είδα τη βροχή και έκανα τη κότα...

    Άσε που έχω πεί αν δεν παίξουν πολυεστερικά πάνω στο μοτόρι δε θα ξαναμπώ!
    Ελπίζω να αντέξω!

    ΥΓ. Είδατε κανα ωραίο κοκκινομάλλικο κοριτσάκι με R1 2003 ή CBR 600RR στο track day?
    Εντάξει καλά ήταν για πρώτο της χρονιάς...

    Χτες μπήκα με τα μαμά πλαστικά γιατί ακόμα περιμένω την βάση των οργάνων για να βάλω τα πολυεστερικά. Δεν τα ξαναβάζω μέχρι να μου έρθει, η μέχρι τώρα πατέντα δεν μου αρέσει, μπαίνει δύσκολα και κάθονται και πολύ χαμηλά.....

    Δυστυχώς δεν είδαμε κανένα κοριτσάκι με R1......

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako

    Δυστυχώς δεν είδαμε κανένα κοριτσάκι με R1......
    Κρίμα με CBR 600 RR όμως?
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  13. #43
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Κρίμα με CBR 600 RR όμως?
    Κανένα κοριτσάκι γενικώς......

  14. #44
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Κανένα κοριτσάκι γενικώς......



    ένα κοριτσάκι μόνο με Tuono....

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Κανένα κοριτσάκι γενικώς......
    Καλύτερα λοιπόν που δεν ήρθα και καλύτερα για σάς να έχετε τα βλέματα στις στροφές
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συνάντηση για καφέ Τετάρτη 12/01 βραδάκι
    από athfot στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 15:46
  2. 5Χ5 Τετάρτη 28 Ιουλίου
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 17:38
  3. 5 Χ 5 την τετάρτη 14/7
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2004, 12:58
  4. Μπυρίτσα Στον Πευκώνα Τετάρτη 26/5
    από kapeos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 12:51
  5. Πευκώνας Τετάρτη 12/05 στις 21:00
    από periklisk στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2004, 08:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF